آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی به چه دردت می‌خوره؟ واسه اتاقت می‌خوای؟ برای آرایشگاه یا مزونت آینه می‌خوای؟ دارم ازت میپرسم چون فرق داره! می‌خوام بهت بگم میون این همه دلبر کدوم مدل آینه هالیوودی برای تو مناسب‌تره؟ حالا در ادامه مدل‌های مختلف رو برات توضیح می‌دم تا بتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی سفید

شکل‌های مختلف آینه هالیوودی سفید

  • آینه گرد هالیوودی سفید
  • آینه مستطیل هالیوودی
  • آینه هالیوودی سفید دفرمه
  • آینه هالیوودی بیضی
  • آینه هالیوودی گنبدی

آینه گرد هالیوودی

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید دایره‌ای

اگر واقعا دوست داری یه آینه داشته باشی که حسابی با روح و روانت بازی کنه و هر روز به عشق دیدن این آینه از خواب بیدار بشی ، باید یه آینه‌ی دایره‌ای هالیوودی بخری . این آینه رو می‌خری تا ببینی عاشق آینه شدن هم امکان داره ! آینه دایره‌ای مزیت‌های خیلی زیادی داره برای مثال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آینه اینه که به راحتی با فضای اطرافش جور میشه.

آینه گرد هالیوودی رو می‌تونی هم به صورت ایستاده هم به صورت دیواری سفارش بدی که مدل‌های جدیدی هم داره. مدل‌های جدیدتر این آینه هم هستن که به صورت تاب مانند از سقف آویزون میشن که جلوه خیلی زیادی داره. اصلاً نگران نصب آینه جدیدت نباش تیم حرفه‌ای ما بهت کمک می‌کنن و خیالت رو از بابت نصب آینه راحت می‌کنن.

آینه هالیوودی سفید مستطیلی

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین آینه هالیوودی سفید آینه‌های مستطیل شکل هستن که نمونه‌های مختلفی دارن. آینه مستطیلی در ابعاد گوناگونی تولید می‌شه و شکل و قیافه‌های متنوعی داره . باید بهت بگم خرید آینه از سایت ما مثل آب خوردنه . اینقدر که تنوع کارهامون زیاده شما اینجا آینه مستطیل‌هایی رو می‌بینی که به جز سایت‌های اروپایی جای دیگه‌ای ندیدی و تو بازار ایران پیدا نمی‌کنی!

پس خودت رو برای خرید آینه پینترستی به زحمت ننداز . عکس آینه‌ای که رویای داشتنش رو داری برای ما بفرست تا ما اون آینه رو برای تو خلقش کنیم . یکی از مزیت‌هایی که خرید از سایت ما داره اینه که وقتی آینه به دستت رسید اگر دقیقاً همون چیزی که می‌خواستی نبود می‌تونی آینه رو مرجوع کنی و پولت رو پس بگیری !آخه به جز اینجا ، کجا دیدی از این پیشنهادهای جذاب؟!

آینه هالیوودی سفید دفرمه

دیگه نگران این نباش که آینه جدیدت به دکوراسیون محیطت میاد یا نه ؟ من بهت یه آینه معرفی می‌کنم که هر جایی قرارش بدی مثل چوب جادویی اون فضایی که داری رو از این رو به اون رو می‌کنه. آینه هالیوودی دفرمه مثل یه معجزه وقتی کنار دیوار قرار می‌گیره تمام نگاه‌ها رو به خودش جذب می‌کنه . اگر دوست داری که هرکی آینه جدیدت رو دید ، ازت بپرسه از کجا خریدی ؟

یا بهت بگه خیلی خوش سلیقه‌ای ! شک نداشته باش که فقط و فقط باید همین گزینه رو انتخاب کنی . ترکیب شکل دفرمه برای آینه هالیوودی با رنگی مثل رنگ سفید جلوه خیلی زیادی داره و یک حالت مینیمال مدرن خیلی جذاب داره که وقتی از نزدیک ببینیش عاشقش میشی . برای همین با خیال راحت بهت بگم هرکی از این آینه برده ، فرداش اومده ده تا دیگه‌ام سفارش داده!

آینه هالیوودی سفید بیضی

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی

اگر آرایشگاه داری و دنبال یه آینه آرایشی حرفه‌ای هستی ، یا یه خیاط خوش سلیقه‌ای که باید برای مزونت آینه سفارش بدی ، یا حتی اگر عاشق ست کردن لباس و استایلت هستی و میکاپ کردن برات تو اولویت اوله برای همین یه آینه شخصی سازی شده برای اتاققت می‌خوای ، می‌تونی آینه هالیوودی سفید بیضی شکل مدل جدید سفارش بدی. همون‌طور که احتمالا خودت هم می‌دونی شکل بیضی روی ناخودآگاه ذهن آدم تاثیرات مثبت خیلی زیادی داره .

در حدی که اساتید مجرب یوگا پیشنهاد می‌کنن هر روز خودت رو توی آینه بیضی نگاه کنی . تا انرژی‌های مثبت رو دریافت کنی! آینه بیضی‌هایی که ما این‌جا می‌فروشیم با کیفیت‌ترین آینه‌های بازاره که داریم با نصف قیمت توی جشنواره به صورت حراج تولید می‌کنیم نمونه کارهامون رو نبینی پشیمون میشی از من گفتن بود !

آینه گنبدی شکل هالیوودی

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

برای خرید آینه جدید نباید وقتت رو تلف کنی . همون‌طور که می‌بینی روز به روز قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنه از طرفی این‌که از آینه قدیمی استفاده کنی هم واقعا در شأن شخص خوش سلیقه‌ای مثل تو نیست . البته اگر خودت هم ن خوش سلیقگی رو در خودت می‌بینی ! من همیشه به کسانی که دنبال خرید آینه خاص و جدید هستن پیشنهاد میدم آینه گنبدی هالیوودی بخرن که این روزا حسابی ترند شده و اینستاگرام رو ترکونده . آینه گنبدی برای کسانی که سلیقه منحصر به فردی دارن غوغا می‌کنه ! آینه گنبدی شکل رو معمولاً در ابعاد بزرگ به صورت آینه قدی سفارش میدن . می‌تونی این آینه رو با قاب فلزی یا چوبی سفارش بدی که جلوه بیشتری نسبت به آینه ساده داره .

از قابلیت‌هایی که می‌توان بر روی آینه هالیوودی سفید پیاده کرد

  • قابلیت ساخت با استفاده از اشکال هندسی
  • قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی
  • قابلیت استفاده از انواع لامپ‌ها
  • قابلیت تغییر تعداد لامپ‌ها و تعیین مقدار نور
  • اضافه کردن گجت‌ها مانند پنل‌های لمسی برای انجام راحت تر دستورها
  • قابلیت استفاده از اسپیکر گوش دادن موزیک در حین کار با آینه
  • حکاکی نام شما یا هر طرح و تصویر سفارشی بر روی کار
  • و غیره…
مدل آینه میکاپ
آینه هالیوودی سفید

موارد استفاده از آینه هالیوودی سفید

  • آینه هالیوودی سفید برای آرایشگاه
  • آینه هالیوودی سفید برای مزون
  • آینه هالیوودی سفید برای خونه
آینه لامپی دیواری
آینه هالیوودی سفید

نحوه ساخت آینه هالیوودی رو می‌دونی؟

از کاربردی‌ترین وسایلی که تاکنون در طول تاریخ بشر ، اختراع شده آینه‌ها هستن . که با پیشرفت علم تغییرات قابل ملاحظه‌ای نیز شامل تولید آینه‌ها شده .

آینه گریم ارومیه
آینه هالیوودی سفید

تغییرات شگرف از روز اول تولید آینه تا به امروز قابل مشهود هست به‌طوری که با سبک‌های زندگی امروزی و استفاده از آینه در جای‌جای محل سکونت تا محل کار حاکی از اینه که آینه‌ها نقش مهمی رو در زندگی ما بازی می‌کنن . از جذاب‌ترین نوع آینه‌ها می‌توان از آینه هالیوودی نام برد که امروزه بیشترین استفاده رو علاوه بر اماکن مسکونی در مراکز تجاری نیز دارن که می‌توان به مواردی چون آرایشگاه‌ها ، تالارها ، نمایشگاه‌ها اشاره کرد .

آینه گریم شیراز

حالا چرا به این مدل آینه میگن هالیوودی؟

هردوتامون می‌دونیم که بازیگرای قدیمی هالیوودی بهترین بازیگرای جهان توی زمان خودشون بودن و در نتیجه برای گریم و میکاپ به بهترین آرایشگرها و گریمورها هم نیاز داشتن. گریمورهاشون برای اینکه کارشون رو به پرفکت‌ترین حالت ممکن انجام بدن به نور کافی از زاویه درست نیاز داشتن که به مرور متوجه شدن راه حل مشکلشون آینه‌ای هست که دورتادورش نور باشه. برای همین این مدل آینه حرفه‌ای وارد عرصه شد و طبیعتا ترکوند.

بعد از پخش شدن عکس‌های پشت صحنه مردم با این آینه آشنا شدن و به خریدش تمایل پیدا کردن.وچون آینه‌های چراغ‌دار که همون آینه‌‌های هالیوودی‌ای هستن که در پشت صحنه‌ها در فیلم‌های هالیوودی در زمان گریم هنرپیشگان سینماها در هالیوودی دیدیم برای همین به این اسم معروف شده هرچند که در بازار ایران ، آینه‌های هالیوودی با نام آینه‌ی گریم یا آینه‌ی آرایش نیز شهرت دارن .

آینه لامپی آرایشگاه
آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی آره یا نه؟

وقتی‌که آینه‌ای رو خریداری می‌کنیم یا می‌خوایم از آینه‌ای استفاده کنیم . شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که داریم مقدار نور هست که بتونیم خود رو در آینه بهتر و واضح‌تر ببینیم . هرگز هم در موفق نمی‌شیم آن نور مناسب رو برای این‌کار پیدا کنیم . به همین علت استفاده از آینه هالیوودی بسیار مورد توجه قرار گرفت

چون آینه‌های هالیوودی در اطراف خود دارای چراغ هستن و منبع نوری محسوب می‌شن. چراغ‌های تعبیه شده در آینه باعث فراهم آمدن نور کافی مد نظر می‌شه و به قدر کافی نور ، برای استفاده از آینه در زاویه‌ای که مورد نیاز اهست در اختیارمان قرار داره دقیقاً همانند نور طبیعی عمل می‌کنه و از ایجاد سایه بر روی صورت جلوگیری می کنه.

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

کاربردهای آینه هالیوودی

  • در سالن‌های تئاتر و بازیگری
  • در مزون‌ها
  • در آرایشگاه‌ها
  • در فروشگاه‌ها
  • در منازل

آینه‌های هالیوودی در مزون‌ها

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

تو زمانی‌که لباسی رو برای مشتری آماده می‌کنی یا زمانی که لباسی رو که خیاط دوخته و آماده برای پوشیدن می‌کنه.بطور‌حتم مهم‌ترین وسیله برای این‌که بتونی تن‌خود لباس رو ببینی نیاز به آینه‌ای داری تا متوجه بشی اگر ایرادی دارد و یا ترکیب لباس رو دقیقاً در اندام قشنگت ببینی و این آینه باید طوری باشه که از تمام زوایا بتونی به‌صورت ایستاده خودت رو تماشا کنی و تصمیم بگیری.

و اینجاست که آینه هالیوودی پا به میدان گذاشته و به‌کمکت میادو با نوری که به مقدار کافی مناسب مورد نیاز هست بهت کمک می‌کنه تا بهترین انتخاب رو داشته باشی .برای همین‌منظور هست که هر مزون حرفه‌ای برای جلب مشتری و رضایت اون نیاز به یک آینه هالیوودی در محیط مزون خود داره .

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی در آرایشگاه‌ها

حتی یدونه آرایشگر حرفه‌ای رو نمی‌تونی پیدا کنی که تاثیرات نور رو در آرایشگاه خود نادیده بگیره. میمیک صورت یک بازیگر مهمترین چیزی ‌هست که به اون اهمیت ‌می‌ده.

یک بازیگر باید نحوه‌ی چهره گریم خود ناراحت بودن و غمگین بودن یا خوشحال بودن خود رو به تصویر بکشه و با یک گریم خوب تمام حالات خود را بتونه به‌خوبی بیان کنه . برای همین مهم هست که این حالات با یک گریم خوب در مقابل آینه‌های هالیوودی طراحی بشه و خب سوال پیش میاد که این خودش تضمینی برای میزان کاربردی بودن یک آینه هالیوودی نیست؟

این آینه به‌دلیل که نور کافی و مورد نیاز رو در بهترین زاویه و حالت ممکن و به‌مقدار زیاد در اختیار قرار می‌ده تا بهترین تاثیرگذاری رو کاربردی‌ترین موارد داشته باشه. یه آرایشگر حرفه‌ای میدونه چقدر این آینه چقدر خفنه.

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی برای منازل

روان‌شناسان امروزه بر این اعتقادند محیطی که در آن زندگی می‌کنیم تاثیر زیادی در روحیات و رفتار ما انسان‌ها داره . به همین علت است که آینه در دکوراسیون منزل بسیار مهمه .

از محبوب‌ترین آینه‌هایی که در سبک کلاسیک می‌تونه خودش رو هم رده سبک مدرن بدونه آینه‌ی هالیوودیهستش این آینه‌ها یا همان آینه‌های گریم با توجه به حالت انعکاسی که آن را ایجاد می‌تونه محیط را بزرگتر از آنچه که در واقعیت است نشان بده و با نوری زیادی که تولید می‌کنه و به محیط اطراف منعکس می‌کنه فضا رو وسیع‌تر و زیباتر نشون می‌ده .

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی دیواری

با توجه به نحوه‌ی ساخت این آینه‌ها در شرکت تولیدی آینه‌های ما، این امکان برای کاربران عزیز فراهم هست که این نوع آینه‌ها رو به اشکال گوناگون سفارش بدن.

مثلا به‌صورت مستطیل ، مربع ، گرد و یا هر شکل دیگری که بخوای سفارش بدی . هم‌چنین می‌تونی این آینه هالیوودی رو دارای چراغ‌های رنگی و یا لامپ‌های برجسته روی قاب سفارش بدی. یا اینکه در صورت درخواست آینه بدون فریم برات در این مجموعه ، این لامپ‌ها رو روی لبه آینه نصب می‌کنن .

آینه هالیوودی مغروره؟ از کجا بخرمش؟

از این آینه با نام آینه غرور در برخی از مقالات خارجی نیز یاد شده. اما در زبان لاتین به طور کلی به آن با نام آینه غرور در برخی مقالات یاد شده که به زبان لاتین به آن با لغتی انگلیسی گفته می‌شه. شاید گذشته آینه باز می‌گردد به دورانی که انسان فلزی صاف را در دست گرفته و خود رو در اون دیده‌ هست. چون در گذشته‌ها با صاف و صیقلی کردن فلزات و استفاده از اون به‌عنوان آینه این تصور رو به‌وجود می‌آورد که اولین آینه‌ها فلزات صیقلی داده شده بودن.

اما الان دیگه آینه‌های ساده رو با شیشه تهیه می‌کنن به این صورت که پشت شیشه ها رو با لایه‌ای از نقره می پوشونن و اونو تبدیل به آینه‌های ساده می‌کنن. هرچند که کیفیت متریال استفاده شده خیلی مهمه ، مثلا مترسالی که ما اینجا برای تولید آینه استفاده می‌کنیم بهترین متریال ایرانه و صفر تا صدش تولید خودمونه. شاید فکر کنی دارم پز کیفیتمونو می‌دم که خب درست فکر می‌کنی 🙂 تازه به کشورای دیگه صادراتم داریم و قیمت‌هامونم خوبه. دیگه چی می‌خوای عزیزم؟

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هالیوودی سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ