آینه هالیوودی برای آرایشگاه

آینه هالیوودی برای آرایشگاه

تو طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از آینه هالیوودی مخصوص گریم انتخاب مناسبیه. آینه‌های هالیوودی تنوع بسیاری تو رنگ و طرح دارن. هر اندازه که آینه‌های هالیوودی طرح‌های بیشتری داشته باشه قیمت اون بالاتر خواهد رفت. انواع این آینه شامل آینه هالیوودی برای آرایشگاه ، آینه هالیوودی برای سالن مزون ، آینه هالیوودی برای بوتیک‌ها و غیره میشه. با ما تو سایت آینه‌ها همراه باشین تا همه چیز راجع به طراحی داخلی و آینه هالیوودی رو توضیح بدیم.

آینه هالیوودی گریم به عنوان یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین انواع آینه‌ها برای سالن زیبایی موجود تو بازار به شمار میاد. این نوع آینه رو میشه تو کلیه فضاها و مکان‌‌ها از قبیل خونه‌ها ، سالن‌های مزون و غیره مورد استفاده قرار داد. همه ما می‌دونیم که آینه‌ها رو میشه بدون هیچ گونه محدودیتی تو مکان‌های مختلف به کار برد. از اون جایی که استفاده از آینه هالیوودی منجر به ایجاد ظاهری لوکس و زیبا میشه. به همین خاطر این آینه‌ها در میون اشخاصی که به دکوراسیون و زیباسازی محیط اهمیت میدن طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده. در نتیجه ، به کار بردن این آینه تو دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون سالن آرایشگاه مزایای فراوانی رو به دنبال داره.

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

آینه هالیوودی لامپ‌دار برای آرایشگاه

استفاده از آینه هالیوودی لامپ‌دار مخصوص سالن زیبایی ، جهت بالا بردن میزان نور موجود تو فضا برای آرایشگران و گریمورها کاربرد داره. به این صورت که منجر به واضح سازی تمومی نقاط پوست و مو میشه. به کمک این آینه لامپ‌دار حتی در صورت کم بودن نور کلی فضای سالن ، روشنایی مورد نیاز برای خود آرایی و یا گریم نیز تامین میشه.
یه آینه با روشنایی نامناسب ، عملاً عملکرد مناسبی نداره. با ایجاد سایه‌های تاریک ، لکه‌های روشن و نورهای کورکننده ، عملکرد آینه رو تحت تأثیر قرار میده.

این لامپ آینه هالیوودی برای آرایشگاه معمولا به نام لامپ هالیوودی تو بازار معروف هستن. متراژ ، رنگ نور ، تعداد لامپ و نوع اتصال اون‌ها به آینه متفاوت هست.
این مدل تو متراژ سه متر با بیست عدد لامپ عرضه شده. رنگ اون مهتابی و یا آفتابی هست. از طریق چسب پشتی لامپ‌ها به دور تا دور آینه متصل میشن.
منبع تغذیه این لامپ‌ها از طریق آداپتور برق دوازده ولت همراه اون هست.

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

انواع آینه هالیوودی برای آرایشگاه

در حال حاضر همه ارزش دکوراسیون رو فهمیدن و به همین خاطر هست که افراد دائما تو تلاش هستن تا دکوراسیونی مطابق با روحیات و نیازهای خود رقم بزنن. به همین جهت هیچ مکانی وجود نداره که تو اون از آینه استفاده نشده باشه. آینه افزون بر این که جذابیت زیادی داره موجب میشه تا فضا وسیع‌تر و بزرگ‌تر از محیط واقعی دیده شه.

آینه کاربردهای دیگری نیز داره میشه از انواع آینه هالیوودی برای زیبا سازی محیط استفاده کرد زمانی که این آینه هالیوودی در کنار هم قرار می‌گیرن صحنه‌ای متفاوت رقم می‌زنن. یقینا برای تموم افراد قیمت آینه هالیوودی اهمیت داره چون به عنوان مصالح اصلی تو دکوراسیون داخلی به کار برده میشه و این مسئله امری طبیعی هست. 

آینه هالیوودی آرایشگاهی یا سالن آرایش به شکل‌های مختلفی تو بازار موجود هست که عبارتند از:

  • آینه هالیوودی به شکل دایره
  • آینه هالیوودی به شکل بیضی
  • آینه هالیوودی به شکل مربع
  • آینه هالیوودی به شکل مستطیل
آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

آینه هالیوودی برای آرایشگاه تو طرح‌های مختلف

آینه‌های هالیوودی برای آرایشگاه تو طرح‌های بسیار مختلفی تولید میشن. بعضی از این طرح‌ها ، اشکالی زیبا و جذاب هستن. طرح‌ها ، براساس برندی که اون‌ها رو تولید می‌کنن متفاوت هستن. ولی شما هم می‌تونین طرح مورد نظر خودتون رو به صورت اختصاصی سفارش بدین.

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

کاربرد آینه هالیوودی برای آرایشگاه

کاربرد انواع آینه‌های هالیوودی به خصوص تو زندگی انسان‌ها خیلی افزایش یافته. علت استفاده از آینه هالیوودی برای آرایشگاه به این خاطره که شاید شما بخواین تا زیبایی سالن خودتون رو بیشتر کرده و جلوه خاصی به اون ببخشین. این آینه یه نوع از انواع آینه‌ها خواهد بود که امروزه با توجه به سبک مدرن زندگی انسان‌ها رواج پیدا کرده. با کاربرد این آینه تجربه‌ای دل انگیز رو خواهید داشت. آینه هالیوودی از سبک‌های جدید و مدرنی تو طراحی اون استفاده شده. این آینه رو می‌تونین تو هر مکانی استفاده کنین.

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

مزایای آینه لامپی هالیوودی برای سالن آرایش

از مزیت‌های آینه هالیوودی برای آرایشگاه یا آینه گریم میشه به ایجاد زاویه دید بهتر گریمور و یا خود افراد اشاره کرد. لامپ‌ها و نورپردازی موجود در این نوع از آینه‌های لامپی هالیوودی تمومی نقاط صورت رو به شکل واضح آشکار می‌کنه و مشکلات پوستی رو نیز نشون میده. به همین خاطر هم میشه اون‌ها رو به خوبی برطرف کرده و گریم و آرایش کامل‌تری رو به انجام رسوند.

علاوه بر این میشه گفت که قابل تغییر و تعویض بودن لامپ‌های آینه هالیوودی چراغ‌دار نیز از دیگه مزایای اون به شمار میره ، چون که در این صورت دست شما عزیزان برای استفاده از این نوع وسیله به مراتب بازتر خواهد بود.

این نوع از آینه‌های هالیوودی هم تو آرایشگاه‌ها و هم تو خونه‌ها مورد استفاده می‌گیرن. و برای انتخاب اون‌ها نیز میشه به موارد خیلی زیادی توجه کرد. نکته‌ای که تو رابطه‌ با آینه گریم یا آینه هالیوودی وجود داره اینه که از شکل آینه تا نورپردازی و … همه‌ و همه از اهمیت بالایی برخوردار هستن و شما به عنوان یه مصرف‌ کننده باید از اون‌ها آگاهی داشته باشین.

آینه هالیوودی چراغ‌دارهایی که امروزه تو بازار موجود هستن غالباً از میز آرایش تفکیک شدن. این یعنی شما می‌تونین آینه هالیوودی و آینه گریم خودتون رو با هر میز آرایشی که دوست دارین هماهنگ کنین. علاوه بر این اگه هم قصد تغییر و تعویض میز آرایش خود ندارین ، کافیه که یه آینه گریم تهیه کنین و اون رو تو بالای میز آرایش خودتون قرار بدین ، بدون اون که به میز آرایش جدید نیاز داشته باشین .

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

آموزش ساخت آینه هالیوودی چراغ‌دار تو خونه

یکی از نکات خیلی مهم برای اجرای گریم و آرایش صحیح و درست اینه که نور کافی تو محیط وجود داشته باشه و تموم عیب و ایرادهای کار رو نشون بده. به همین خاطر هست که گریم‌های حرفه‌ای جلو آینه هالیوودی چراغ‌دار انجام میشه. قیمت این نوع آینه‌ها خیلی بالاست ولی شما می‌تونین با کمترین لوازم و با ارزونترین اون‌ها ، این آینه رو برای خودتون سفارش بدین.

آینه هالیوودی برای آرایشگاه
بروزترین و جدیدترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه

برای ثبت بهترین و بروزترین سفارشات خود با ما تماس بگیرین

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی جذاب و عالی تبدیل می‌کنیم ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه هالیوودی برای آرایشگاه در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین و جدیدترین محصولات ما از قیمت تمامی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه هالیوودی برای آرایشگاه خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ