آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی

می‌دونی که اولین بار آینه هالیوودی چون برای سلبریتی‌ها استفاده می‌شد و توی عکس‌های پشت صحنه فیلم‌های معروف دیده شد به این اسم معروف شد. و خب می‌دونی که آینه‌های هالیوودی مدل‌های مختلفی دارند , اون مدل کلاسیکی که اولین بار استفاده شد و توی اکثر عکس‌های قدیمی این مدل می‌تونی ببینی آینه هالیوودی آفتابی هست.

پول به کیفیت نده!؟

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی رو تو کاربری‌های مختلفی میشه استفاده‌اش کرد اما چون در کلیه آینه تزیینی نیست و یه آینه کاربریه لازمه که کیفیتش بالا باشه. چون مثلاً وقتی یه آینه تزییناتی می‌خوای بذاری یه جایی که خیلی تو چشم نیست اگه کیفیت آنچنانی هم نداشته باشه به نظر نمیاد یا توی کاربریش مشکلی ایجاد نمی‌کنه ، اما وقتی که یه آینه هالیوودی کیفیتش پایین موج داره یا کدره قطعاً کاربریش به مشکل می‌خوره و خیلی هم به چشم میاد و شأن تو رو حسابی میاره پایین.

بنابراین اگه برای محیط شخصی می‌خوای از این آینه استفاده کنی باید یه کیفیت مناسبی داشته باشه تا هم برای خودت ارزش قائل شده باشی هم وقتی مهمون میاد خونت شأنت پایین نیاد. اگه برای محیط‌های حرفه‌ای و کاری می‌خوای که دیگه هیچی هم کلاس کاریت خیلی مهمه هم اینکه مشتری تو حق داره بتونه خودش رو توی یه آینه باکیفیت بررسی کنه.

کیفیت آینه رو چطور تشخیص بدم؟

تشخیص کیفیت آینه خصوصاً از راه دور وقتی داری اینترنتی خرید می‌کنی خیلی کار راحتی نیست ، می‌تونی بر اساس چند تا سوال البته تا حدی کیفیت را تشخیص بدی! مثلاً بپرس جنس شیشه‌ای که برای تولید اون آینه استفاده شده چی بوده؟ اگه آینه کلیر باشه کیفیت خوبی داره ، اگه جنسش کریستال باشه کیفیتش فوق‌العاده هست. ولی خب یه راه راحت‌تری هم وجود داره که خیال خودت رو بابتش راحت کنی ، از یه جای معتبر خرید!

بر فرض مثال همین سایتی که الان داخلش هستی یه سایت معتبره که چون کیفیت آینه‌هاش بالاست از کشورهای خارجی هم مشتری ثابت داره و صادرات می‌کنه. تا اسم یه محصول صادراتی میاد هممون می‌دونیم کیفیتش خیلی خوبه ولی خب نگران قیمتش می‌شیم! عزیزم نگران اون هم نباش چون داری مستقیم از تولید کننده خرید می‌کنی و پول به واسطه نمیدی پس برات مقرون‌به‌صرفه می‌افته. تازه اینجا می‌تونی دقیقاً همون چیزی که توی ذهنت هست رو سفارش بدی همون آینه‌ای رو که هیچ وقت تو بازار نمی‌تونی پیدا کنی و عکسشو توی پینترست فقط می‌بینی. کافیه هر چیزی که دوست داری رو یا طراحی کنی یا عکسشو برای متخصصامون بفرستی تا همون شکلی برات تولیدش کنن و دم در خونت بهت تحویلش بدن. اینم بدون که چون ما از خودمون مطمئنیم کلی گارانتی و ضمانت گذاشتیم برای آینه‌هامون که مطمئن بشیم رضایت تو به صورت صد درصدی اتفاق می‌افته.

شکل‌های مختلف آینه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی آفتابی
  • آینه هالیوودی آفتابی لوزی
  • آینه هالیوودی آفتابی دایره‌ای
  • آینه هالیوودی دفرمه
  • آینه هالیوودی گنبدی
  • آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی آفتابی
ینه دایره‌ای هالیوودی

آینه هالیوودی آفتابی مستطیلی

کلاسیک‌ترین مدلی که برای این مدل آینه در نظر گرفته شده و از قدیم استفاده می‌شده هنوز هم مد هست ، آینه مستطیل شکل هالیوودی آفتابی هستش. می‌دونی که آینه‌های مستطیل شکل قانون پایستگی دارند ، از قرنی به قرن دیگه منتقل می‌شن اما هیچ وقت از مد نمی‌افتند! این مدل آینه رو هم می‌تونی به صورت عمودی استفاده کنی هم به صورت افقی که مدل افقی اون واسه سبک‌های کلاسیک و قدیمی مناسب‌تره مدل عمودی اون برای سبک‌های مدرن.

اگه برای محیط کاری و حرفه‌ای مثل آرایشگاه یا مزون می‌خواهی مدل آینه را تهیه کنی ، پیشنهاد من اینه که امپ‌های دو حالت سفارش بدی که هم بتونی نور آفتابی داشته باشی هم نور مهتابی ، می‌تونی توی سفارشت اینطور بخوای که لامپ‌ها به صورت یکی در میون باشند تا نور طبیعی‌تری رو بهت هدیه بدن. دلیل اینکه این پیشنهاد رو بهت می‌کنم اینه که نور کاملاً زرد و یا نور کاملاً سفید ممکنه ، رنگ‌های به کار رفته توی میکاپ و یا طرح و رنگ‌های لباسی که تن مشتری هست رو از واقعیتشون متفاوت نشون بده و برای مشتری سوءتفاهم ایجاد کنه.

آینه دایره‌ای شکل آفتابی

اگه بیشتر طرفدار سبک‌های مدرن و مینیمال باشی آینه هالیوودی دایره شکل گزینه فوق العاده جذابه برات. هم می‌تونی به خاطر گوشه نداشتنش همه جا استفاده‌اش کنی هم از انرژی مثبت زیادی که داره حس خوب دریافت کنی به مشتری‌هات بدی. البته این مدل آینه واسه استفاده کردن توی محیط خونه هم فوق‌العاده گزینه عالی‌ای هست ، خود من هم یه دونه ازش توی خونم دارم.

برای آرایشگاه هم گزینه خیلی خوبیه و بهتره که اون رو توی ابعاد بزرگ استفاده کنی چون استفاده کردن از آینه هالیوودی آفتابی دایره‌ای تو ابعاد کوچیک یه مقداری دمده شده.. استفاده کردن از این مدل آینه توی مزون نیازمند قدی بودن این آینه است که خب ممکنه جای زیادی رو اشغال کنه. اگه محیط مزونت خیلی بزرگ نیست ولی دوست داری که از آینه دایره‌ای استفاده کنی می‌تونی نیم دایره آینه‌های بیضی شکل را جایگزین اون کنی که هم جذابیت آینه دایره‌ای شکل رو دارند هم جای کمتری رو اشغال می‌کنند.

آینه هالیوودی آفتابی به چه دلیل مطرح هست

داشتن روشنایی برای آینه هالیوودی و آینه آرایشگاه یک نکته مثبت محسوب می‌شه. چون که این نور به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. علاوه بر این نور آینه بخشی از نور مورد نیاز از فضای خودش رو هم تامین می‌کنه. همچنین موجب جلوه بیشتر آینه و محیط خودش هم میشه. در واقع تنها با اضافه‌کردن یک آینه هالیودی آفتابی به فضای خودتون می‌تونی زیبایی و جلوه خاصی به اون اضافه کنی.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی می‌تونه برای روشنایی خودش از رنگ‌های مختلفی از چراغ‌ها استفاده کنه. اما اغلب رنگ‌های رایج برای چراغ‌ها در استفاد‌ه‌های مختلف آفتابی و مهتابی هست. از بین این دو ، آفتابی، رنگی متمایل به زرد و نور طبیعی داره که در آینه هالیوودی آفتابی هم از اون استفاده میشه. البته که رنگ نور چراغ‌ها می‌تونه هررنگی باشه که تو دلت می‌خواد. به این صورت که هر زمان نیاز باشه بتونی این تغییر رنگ و اعمال کنی. حتی در چیدمان چراغ‌ها هم میشه از دو رنگ آفتابی و مهتابی استفاده کرد. ما هر چیزی که تو بخوای رو دقیقا برات اجرا می‌کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی قدی

علاوه بر اینا یکسری از قابلیت‌های آینه هالیوودی هم موجب تمایز از آینه‌های دیگه شده. به‌طوری که به‌خصوص اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نیستن و همینطور که می‌بینیم اون آینه‌ها خیلی کمتر استفاده میشن.

قابلیت‌های آینه هالیوودی آفتابی

. همون‌طور که در قسمت بالا عنوان شد، امکان تغییر رنگ نور برای چراغ‌های آینه هالیوودی آفتابی وجود داره. علاوه بر تغییر رنگ، کم و زیاد کردن شدت نور ر و هم می‌شه برای آینه اعمال کرد. تا در صورتی که به نور بیشتر یا کمتری نیاز باشه، بتونی با تنظیم به نور دلخواه خودت برسی.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی لمسی

. آینه هالیوودی آفتابی می‌تونه پخش موسیقی و ویدئو داشته باشه. که با اتصال به اینترنت یا تلفن همراه و بلوتوث میشه این امکان رو فراهم کرد. در این صورت یک جذابیت فوق‌العاده به آینه اضافه میشه که اون رو بسیار خاص می‌کنه.

. ضدبخار بودن هم امکان دیگه‌ای هست که آینه هالیوودی آفتابی می‌تونه دارا باشه. که با استفاده از حسگری که در پشت آینه کار گذاشته می‌شه، این قابلیت ایجاد میشه. عملکرد این حسگر به این صورت هست که اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، با گرم کردن سطح آینه مانع از تشکیل بخار روی اون میشه. البته این امکان اغلب برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و حمام مناسبه. که با وجود اون دیگه نیازی به صرف انرژی و زمان بابت تمیز کردن آینه نیست.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی گرد

. روی صفحه نمایش آینه هالیوودی آفتابی میشه مواردی مثل زمان و دما رو نمایش داد. تا از این راه بتونین از اونا اطلاع پیدا کنین.

. امکان حک لوگو، برند و طرح و… روی صفحه نمایش آینه وجود داره. در این صورت می‌تونین آینه خودتون رو به آینه‌ای بسیار خاص تبدیل کنین که مثل اون در جای دیگه‌ای وجود نداشته باشه. این آینه می‌تونه هم برای کاربرد شخصی و هم عمومی‌تر باشه. منظور از عمومی برای فضاهایی مثل آرایشگاه هست که با حک نام برند یا نام آرایشگاه روی آینه میشه جذابیت بیشتری به جذابیت‌های دیگه آینه هالیوودی آفتابی اضافه کرد.

موارد استفاده آینه هالیوودی آفتابی چیه

  • آینه آرایشگاه سالن زیبایی
  • آینه هالیوودی برای خونه
  • آینه هالیوودی برای مزون

آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه هالیوودی آفتابی از مهم‌ترین موارد استفاده آن آرایشگاه و سالن‌های زیبایی هست. هم آرایشگاه زنانه و هم مردانه نیاز به آینه رو حتما دارن. امروزه هم به آینه هم از نظر عملکردی توجه میشه و هم از نظر زیبایی. به همین دلیل آینه هالیوودی آفتابی به‌دلیل روشنایی که داره و قابلیت‌های دیگه اون، عملکرد خیلی خوبی رو برای فضای آرایشگاهی دارا هست. از نظر زیبایی هم این آینه از زیباترین آینه‌های موجوده و موجب ایجاد فضای جذابی می‌شه.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی آرایشی

ظاهر و دکوراسیون موضوع بسیار مهمی در زمینه جذب مشتری محسوب میشه. حتی داشتن یک فضای زیبا و آرامش‌بخش در روحیه و ایجاد حس خوب در کارکنان هم مؤثر هست. با توجه به این که آینه هالیوودی آفتابی خودش از ظاهر زیبایی برخورداره، بنابراین می‌تونه زیبایی خاصی رو برای فضای سالن به ارمغان بیاره. برای این نوع از فضاها که نیاز به آینه آرایشی وجود داره، آینه هالیوودی به‌دلیل روشنایی که توسط چراغ‌های روی خودش ایجاد می‌کنه بهترین انتخاب در بین انواع آینه خواهد بود.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی میکاپ

در کل علاوه بر آرایشگاه، کلینیک‌های زیبایی و… که خدمات زیبایی ارائه میدن نیاز دارن که نور و تصویر خوبی در آینه بتونن ایجاد کنن. که با وجود این موضوع آینه هالیوودی آفتابی حتما پیشنهاد میشه. که با ظاهر زیبای خودش زیبایی رو چندین درجه ارتقا میدن.

آینه هالیوودی برای خونه

وجود آینه هالیوودی آفتابی برای فضاهای دیگه‌ای که بسیار الزامیه، خونه هست. خونه هم مثل آرایشگاه و سالن طوری هست که آینه در اون در قسمت‌های مختلفی استفاده میشه. اما یکی از مناسب‌ترین قسمت‌ها برای استفاده از آینه هالیوودی آفتابی اتاق‌خواب هست. آینه‌ای که در اتاق‌خواب قرار می‌گیره، اغلب به‌عنوان آینه آرایشی هم به‌ کار میره. باتوجه به این که برای آرایش و میکاپ وجود نور کافی بسیار ضروری هست، آینه هالیوودی گزینه خیلی مناسبی هست. چرا که با تامین نور کافی و مورد نیاز برای انجام امور آرایشی، دقت و تمرکز رو هم افزایش میده. تا در نهایت میکاپ بی‌نقصی رو بتونین داشته باشین.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه چراغ‌دار آرایشی

اما برای قسمت‌های دیگه خونه مثل پذیرایی و راهروی ورودی هم آینه هالیوودی آفتابی گزینه ایده‌آلی هست. و می‌تونه جلوه خاصی رو برای اون‌ها ایجاد کنه. در پذیرایی که اغلب میهمان‌ها هم در این قسمت از اون‌ها میزبانی صورت می‌گیره، استفاده از آینه هالیوودی می‌تونه موجب زیبایی بیشتری برای فضا بشه. همچنین در راهروی ورودی هم استفاده از این نوع آینه، جذابیت خاصی رو بدو ورود ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه چراغ‌دار

مزون لباس

آینه برای مزون هم از ابزار مهمی هست که باید توجه خاصی به اون بشه. آینه مزونی باید به‌صورتی باشه که در فضایی قرار بگیره که از نور کافی برخوردار باشه تا بتونه تصویر مطابق واقعیتی رو در آینه ایجاد کنه. با استفاده از آینه هالیوودی آفتابی می‌تونین این نور موردنیاز رو به‌راحتی تامین کنین. چرا که چراغ‌های به‌ کار برده‌ شده در آینه چراغ‌دار مزونی از بهترین نوع چراغ‌ها هستن که توانایی ایجاد روشنایی مطلوبی رو دارن.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی قاب‌دار

علاوه بر این‌ موارد آینه هالیوودی به‌جهت ظاهر زیبا و شکیل خودش، به فضای مزون و همچنین اجناس داخل اون جلوه خاصی رو می‌بخشه. و موجب دید بهتر در آینه و درنهایت تصمیم‌گیری بهتری برای مشتریان مزون میشه. چون وقتی مشتری شما لباس‌های موردنظر خودش رو می‌پوشه با این آینه بهتر و واضح‌تر می‌تونه خودش رو ببینه.

لازم به‌ذکره که محدودیت خاصی برای استفاده از آینه هالیوودی آفتابی وجود نداره. اما در این متن ما به چندین مورد بسیار پرکاربرد اشاره کردیم. اما شما می‌تونین هر نوع و شکلی از آینه هالیوودی و یا آینه آرایشگاه رو با کاربرد دلخواه خودتون سفارش بدین. تا بتونین آینه‌ای حتی بهتر از تصور خودتون داشته باشین.

از کجا آینه هالیوودی بخریم؟

آینه هالیوودی آفتابی
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی آفتابی در کارگاه تولیدی آینه‌ها با کیفیتی فوق‌العاده تولید می‌شه. سعی ما بر این هست که بتونیم آینه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب به تو مشتری عزیزمون عرضه کنیم. تمام مراحل ساخت در کارگاه آینه‌ها با دقت و نظارت کامل توسط متخصصین در این امر انجام می‌شه. به همین علت ما محصولات خودمون رو با تضمین در کیفیت ارائه می‌دیم. همچنین فروش محصولات هم بدون واسطه هست که با حذف واسطه‌ها، قیمت محصولات خیلی مناسب می‌شه.

در این بین برای رفاه بیشتر و کسب رضایت تو مشتری عزیزمون گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط بر روی تمامی آینه‌های سفارشی در نظر گرفتیم. همچنین این امکان رو هم فراهم کردیم که اگر احیانا از محصولی که تحویل گرفتی رضایت نداشتی ، بتونی اون رو مرجوع کنی. لازم به‌ذکره که امکان ساخت هر نوع آینه‌ای به هر شکلی به‌طور شخصی‌سازی شده هم وجود داره. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا بتونی آینه دلخواه و موردعلاقه خودت رو داشته‌ باشی.

راستی با خرید آینه از کارگاه تولیدی خیالت هم راحته که آینهه‌ات از ضمانت بی قید وشرط هم برخورداره تا اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، می‌تونیبدون پرداخت هیچ هزینه‌ای اون رو برگردونی فقط کافیه به ما اطلاع بدی تا رایگان ناراحتی که داری رو برات برطرف کنیم. البته یکسری موارد مثل شکستگی و ضربه نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه. برای سفارش و داشتن هر سوالی هم می‌تونی با شماره ‌ی09357015855 تماس بگیری و مشاوره رایگان دریافت کنی. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ