آینه دیواری نوری

آینه نور مخفی

آینه‌هایی امروزه معرفی شدن که این آینه‌ها بسیار خاص هستن و عملکردی متفاوت رو نسبت به آینه‌های معمولی از خودشون ارائه میدن. آینه‌های مدرن امروزی برعکس چیزی که در گذشته بود، از تنوع بالایی برخوردار هستن. آینه‌های قدیمی هیچ تنوع خاصی نداشتن و فقط کمی در شکل هندسی می‌تونستن متفاوت باشن. اما از جدیدترین و بهترین آینه‌های مدرن میشه به آینه نور مخفی اشاره کرد. این آینه با وجود عملکرد خاص و ظاهر بسیار زیبایی که داره، تونسته خیلی زود جایگزین آینه‌های معمولی دیگه بشه. چون با اومدن این آینه‌ها میشه گفت که آینه‌های قدیمی و ساده تقریبا دیگه منسوخ شدن.

آینه نور مخفی
آینه نور مخفی

آینه نور مخفی دقیقا به چه آینه‌ای گفته میشه

آینه نور مخفی آینه‌ای هست که به دلیل استفاده از چراغی در پشت آینه، برای اون نوری مخفی ایجاد میشه. چراغ مورد استفاده برای آینه شکلی نواری داره و همینطور ضخامتش هم کم هست که می‌تونه به‌راحتی پشت آینه قرار داده بشه. اسم این چراغ LED هست که دارای مزایای فوق‌العاده‌ای هم هستش. مثل این که از نظر مصرف انرژی، مصرف خیلی کمی داره و همین موضوع مهم باعث شده تا برای روشنایی اکثر فضاها استفاده از چنین چراغ‌هایی توصیه بشه. همچنین این چراغ شکل‌های بسیار مختلفی داره و نوری هم که ایجاد می‌کنه، خیلی طبیعی هست. بنابراین بهترین انتخاب ممکن برای چراغ آینه هم قطعا همین چراغ LED می‌تونه باشه.

آینه نور مخفی
آینه نوری

این نوع قرارگیری چراغ در پشت آینه موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه، نوری ملایم دور آینه رو بگیره. این نور در عین این که گفته میشه، مخفی و ملایم هست اما به حد کافی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. همین روشنایی آینه کمک می‌کنه تا وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین تصویر کاملا واضحی رو از خودتون در آینه داشته باشین. چون نور در انواع آینه نوری مدرن طوری طراحی شده که بتونه دقیقا نور مورد نیاز برای دیدن در آینه رو فراهم کنه.

آینه نور مخفی به اسم‌های دیگه هم معرفی میشه، مثل آینه نوری و آینه بک‌ لایت. ویژگی و مشخصات جذابی که این آینه‌ها دارا هستن، موجب شده تا توجه همه رو به خودشون جلب کنن و انتخاب هر کسی برای آینه، آینه مدرنی مثل آینه نور مخفی باشه.

قابلیت‌های دیگه آینه نور مخفی چیه

آینه نور مخفی، اصلی‌ترین قابلیت و مشخصه‌ای که داره، همین داشتن نور جذاب مخفی هست که خیلی عملکرد آینه رو ارتقا داده. اما به جز این مورد مهم، این آینه می‌تونه قابلیت‌های خاص دیگه‌ای هم داشته باشه. قابلیت‌هایی که در ادامه بهشون می‌پردازیم، قابلیت‌هایی هستن که شما برای داشتن اون‌ها روی آینه خودتون باید انتخاب کنین تا روی آینه نصب بشه.

آینه نور مخفی
آینه گرد نوری

نور مخفی برای آینه می‌تونه تنظیم‌هایی رو هم داشته باشه. به این صورت که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، بتونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین تا به نور مورد نیاز خودتون برسین. همچنین این چراغ LED تنوع رنگی بالایی رو هم داره و می‌تونه طوری باشه که خودتون هم بتونین رنگ نور آینه رو تغییر بدین. برای این کار خودتون از قبل انتخاب می‌کنین که چه رنگ‌هایی رو برای نور آینه داشته باشین تا هر زمان که خواستین، خیلی ساده خودتون این تغییر رنگ نور رو ایجاد کنین.

آینه نور مخفی
آینه مدرن

امکان جذاب دیگه آینه بک‌لایت هوشمند وصل شدن اون به اینترنت یا بلوتوث هست. وقتی آینه متصل بشه، شما می‌تونین از طریق اون موسیقی یا وویدئو پخش کنین. این امکان خیلی خاص و جذاب هست و باعث شده تا آینه نور مخفی چندین پله از آینه‌های دیگه هم بالاتر باشه. همچنین روی آینه امکان حکاکی هم وجود داره. مثلا می‌تونین اسم خودتون یا عزیزانتون یا این که نوشته و طرح موردعلاقه خودتون رو و اگر برای محیط کار استفاده می‌کنین اسم و لوگوی اون رو حکاکی کنین. این حکاکی به‌قدری آینه رو خاص می‌کنه که شبیه به اون رو در جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین.

چه جاهایی بهتره حتما آینه نور مخفی استفاده بشه

آینه نور مخفی هیچ محدودیتی برای محل استفاده و کاربرد خودش نداره. و هر جایی که نیاز به آینه باشه، می‌تونه این آینه بروز و جدید مورد استفاده قرار بگیره. این آینه‌ها به دلیل مشخصات و ویژگی‌های خاص خودشون، بهترین و شاید تنها انتخاب برای یکسری از فضاها باشن. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که این آینه خیلی کمک‌کننده هست. به این حالت که وقتی شما به‌عنوان آرایشگر از این آینه در سالن خودتون استفاده کنین، زمانی که مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره نور کاملا روی مشتری هست و از این طریق دید بازی برای شما ایجاد میشه.

آینه نور مخفی
آینه آرایشگاهی

آینه نور مخفی به کمک شما میاد تا بتونین خیلی حرفه‌ای و تمیزتر کارتون رو انجام بدین. چون وقتی دید و اشراف کاملی برای ارائه خدمات زیبایی داشته باشین، قطعا نتیجه کارتون هم خیلی رضایت‌بخش‌تر میشه. طراحی آینه طوری انجام شده که بتونه نور رو در بهترین حالت منتشر کنه. همچنین این آینه فضای سالن رو به‌طور کلی خیلی شیک و مدرن جلوه میده و باعث میشه تا شما هم خیلی حرفه‌ای به نظر برسید.

آینه نور مخفی
آینه سالن زیبایی

آینه نور مخفی استفاده دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، در مزون و لباس فروشی هست. در این فضاها هم که مشتری‌ها برای انتخاب لباس مورد نظر خودشون نیاز به آینهای دارن که بتونه اون‌ها رو کامل در خودش نشون بده. در این صورت هست که انتخاب هم برای مشتری خیلی راحت‌تر میشه. بر این اساس آینه مزونی نوری هم ایده‌آل‌ترین گزینه برای مزون محسوب میشه. همینطور آینه نوری زیبایی خیلی خاصی رو به مزون می‌بخشه که تنها با وجود این آینه امکان‌پذیر هستش.

آینه نور مخفی
آینه مزونی

گزینه دیگه برای محل استفاده از آینه نور مخفی، باشگاه و سالن‌های ورزشی هست. آینه در هر فضایی که قرار بگیره، به‌خاطر انعکاس و بازتابی که داره، اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه میده. آینه نوری هم با وجود نورپردازی خیلی خوب خودش، در این مورد تاثیر بیشتری رو خواهد داشت. بنابراین وقتی آینه نوردار در باشگاه استفاده بشه، فضای سالن رو دلبازتر نشون میده.

آینه نور مخفی
آینه سالن ورزشی

چرا آینه نور مخفی خودتون رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین مثل آینه نور مخفی و هر نوع آینه دیگه‌ای رو براتون تولید می‌کنیم. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید بشه، از ضمانت کیفیت و قیمت برخورداره. برای تولید تمام آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم. تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا رو به دست مشتری‌ها برسونیم. آینه‌ای که سفارش می‌دین، دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشه. اگر احیانا آینه موردپسندتون هم نبود، امکان مرجوع آینه فراهم هست.

آینه نور مخفی
آینه نور مخفی

اما به جز این موارد آینه‌های این مجموعه ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم دارا هستن. تا خیال شما کاملا راحت باشه که هر اتفاقی هم اگر برای آینه به وجود بیاد، ما تماما گارانتی داریم و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما وجود نداره. حتی در صورت سوختن لامپ هم ما این لامپ رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته باید بدونین که برای آینه ما از هر چیزی بهترین اون رو استفاده می‌کنیم و اینطور نیست که آینه‌ها به‌‌سادگی دچار مشکل بشن.

اما در هر صورت ما این ضمانت رو گذاشتیم تا شما با اطمینان کامل بتونین ثبت سفارش خودتون رو در این مجموعه انجام بدین. البته این ضمانت شامل مواردی مثل شکسته شدن و ضربه خوردن آینه نمی‌تونه باشه. شماره تماس برای ارتباط با ما هم  09357015855 هست. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ