آینه نوری مخصوص سالن زیبایی

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی

امروزه آینه‌های مدرنی معرفی شدن که در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرن. این آینه‌ها از هیچ منظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. یکی از این انواع آینه آرایشگاهی مدرن، آینه نوری مخصوص سالن زیبایی هست. این آینه ساختارش طوری هست که باعث بهبود عملکرد آینه میشه. یعنی کمک می‌کنه تا شما بتونین کارتون رو بهتر انجام بدین. همچنین شما با این آینه فضای سالن خودتون رو خیلی زیباتر می‌کنین. چون آینه‌های قدیمی که هیچ قابلیت خاصی هم نداشتن دیگه کاربردی ندارن.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نوری مخصوص سالن زیبایی

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی چه آینه‌ایه

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی به آینه‌ای میگن که یک نورپردازی ملایم و خیلی طبیعی داره. این نور با استفاده از چراغ LED تامین میشه. چراغ LED که در آینه نوری استفاده میشه شکلش نواریه و یک‌تکه هست که پشت آینه قرار می‌گیره. با قرارگیری این چراغ پشت آینه، نور مخفی و ملایمی دور تا دور آینه رو می‌گیره که جلوه اون رو خیلی بیشتر میکنه. به همین دلیل آینه نوری به اسم دیگه‌ای هم شناخته میشه که آینه بک لایت گفته میشه. همچنین چراغ ال ای دی نور خیلی طبیعی رو ایجاد میکنه که نسبت به ابزار دیگه روشنایی، بهترین نور رو هم داره.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نوری گرد

این آینه نوری مخصوص سالن زیبایی هست. چون نوری که آینه ایجاد میکنه باعث میشه تا وقتی که مشتری جلوی آینه بشینه، نور صورت اون رو خیلی خوب روشن کنه. بنابراین شما با این آینه دید خیلی بهتری رو دارین. تا این که از آینه ساده استفاده کنین و روشنایی هم از طریق لامپ‌های آرایشگاه فرارهم بشه. اما آینه نوری طوری هست که نور اون خیلی درست و به‌جا هست که برای استفاده در آرایشگاه قطعا بهترین انتخابه. حتی می‌تونه نور طوری تنظیم بشه که فقط روی مشتری بیفته تا در این صورت ما بتونین با دقت بیشتری کارتون رو انجام بدین. چون نور یکی از فاکتورهای مهمی هست که باید بهش توجه کافی بشه.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نوری و آینه ساده

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی چه تاثیری در دکوراسیون داره

امروزه به طراحی و دکوراسیون آرایشگاه هم خیلی توجه میشه. چون به‌نوعی دکوراسیون می‌تونه ویترین کار شما باشه که به مخاطب نشون بده که چقدر شما حرفه‌ای و به‌روز هستین. با این تفاسیر آینه هم که معمولا به تعداد زیاد در آرایشگاه استفاده میشه، می‌تونه تاثیر خیلی زیادی رو روی دکوراسیون آرایشگاه بذاره. یعنی جدا از عملکرد خوبی که آینه باید داشته باشه، حتما به ظاهر اون هم باید توجه بشه. که آینه نوری مخصوص آرایشگاه، ایده‌آل‌ترین آینه هست.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه نوری قدی

چون این آینه همونطور که در قسمت بالا هم توضیح داده شد، عملکرد خیلی خوبی رو از خودش نشون میده. همینطور نورپردازی و ظاهری که داره، جذابیت خاصی رو هم به اون می‌بخشه. که باعث میشه تا فضای سالن هم خیلی دلبازتر و روشن‌تر به نظر برسه و هم این که خیلی زیباتر نشون داده بشه.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه بک لایت آرایشگاهی

شما هم اگر کارتون حرفه‌‌ای هست و خدمات به‌روزی رو ارائه میدین، باید به همون نسبت هم ابزار کارتون حرفه‌ای باشن. اون هم وسیله خیلی مهمی مثل آینه که هم در نحوه کارتون تاثیر داره و هم در زیبایی سالن‌تون. چون هر کسی قبل از انتخاب سالنی برای گرفتن خدمات اون، به اولین چیزی که توجه میکنه زیبایی و دکوراسیون هست. و به‌نوعی می‌تونه محرکی برای تشویق افراد باشه تا بیان و خدمات شما رو امتحان کنن. درواقع این آینه‌ها باعث میشن تا فضای خوبی ایجاد بشه تا هر کسی به سالن میاد، حس خوبی داشته باشه و از بودن در اون فضا لذت ببره.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نورمخفی آرایشگاه

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی به چه حالت‌هایی می‌تونه به کار بره

آینه دیواری

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی و هر نوع آینه آرایشگاهی دیگه‌ای رو به‌صورت آینه دیواری میشه به کار برد. آینه دیواری مزیتی که داره این هست که با نصب به دیوار، در جای خودش ثابت میشه و هیچ خطری هم بایت برخورد یا شکستن اون وجود نداره. البته آینه‌هایی که امروزه و در کارگاه ما تولید میشن، به‌قدری مقاومت دارن که به‌سادگی شکسته نمیشن. اما با این حال آینه دیواری ایمنی خیلی خوبی رو برای آینه داره.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نوری دیواری

علاوه بر این‌ها وقتی شما آینه رو به دیوار نصب می‌کنین، فقط قسمتی از دیوار گرفته میشه و محیط سالن کامل باقی می‌مونه. و شما می‌تونین از این فضایی که مونده برای موارد دیگه که نیاز هست استفاده کنین. به همین دلیل هم برای فضاهای کوچیک آینه دیواری خیلی توصیه میشه.

آینه رومیزی

آینه رومیزی هم یک حالت دیگه‌ای هست که آینه نوری مخصوص سالن زیبایی رو میشه به کار برد. اینه که روی میز قرار می‌گیره، باعث میشه تا شما بتونین ابزار کارتون رو هم در کشوهای میز قرار بدین. و اون سری لوازمی هم که حین کارتون نیاز دارین رو روی میز بذارین تا خیلی راحت بهشون دسترسی داشته باشین. به همین دلیل برای میکاپ و آرایش که شما نیاز به وسیله‌های زیادی برای انجام کارتون دارین، آینه آرایش رومیزی توصیه میشه که عملکرد خوبی رو هم برای شما داره. و مشتری می‌تونه در ارتفاع مناسبی جلوی آینه قرار بگیره و شما هم در حالت خیلی خوبی کارتون رو انجام بدین.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه رومیزی گرد

آینه دوطرفه

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی رو یک حالت خیلی کاربردی که میشه به کار بردش، به‌صورت آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه به آینه‌ای میگن که در اون از دو آینه استفاده میشه که قسمت‌های پشت‌شون رو به هم هست که باعث میشه تا این آینه دوطرفه رو ایجاد بکنه. با آینه دوطرفه رو شما می‌تونین همزمان به دو مشتری خدمات‌تون رو جلوی این آینه ارائه بدین. با این آینه می‌تونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین. اما این تعداد بیشتر به شلوغی یا ازدحام خاصی منجر نمیشه. و شما می‌تونین فضای خودتون رو با آرامش داشته باشین. و در عین حال مشتری‌های بیشتری داشته باشین. و همه از بودن در این فضا لذت ببرن.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه دوطرفه نوری

حالا چرا این انواع آینه نوری مخصوص سالن زیبایی رو از ما بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل آینه نوری مخصوص سالن زیبایی و انواع دیگه رو براتون تولید می‌کنیم. چون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم هم آینه‌های بسیار با کیفیتی رو تولید می‌کنیم و هم این که هر آینه‌ای رو قابلیت تولیدش رو داریم. چون از اول تا آخر همه مراحل ساخت تا حتی فروش هم به عهده خودمونه. به همین دلیل هم آینه‌های تولیدی ما در مقایسه با کیفیتی که دارن از قیمت مناسبی هم برخوردارن.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه نوری مخصوص سالن زیبایی

اما نکته جالب و هیجان‌انگیز در مورد کارگاه تولیدی آینه، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله روی آینه‌هاست. یعنی شما با خرید از مجموعه ما مطمئن هستین که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد می‌تونین پیگیری کنین و خیلی سریع هم رسیدگی بشه. مثلا می‌تونه اختلال در روشنایی آینه باشه یا هر چیز دیگه‌ای. حتی این امکان هم هست که اگر آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. البته باید بگیم که مواردی مثل این که آینه دچار شکستگی یا ضربه از سمت مشتری بشه، شامل این ضمانت نمی‌تونه بشه.

هر سوال یا راهنمایی هم نیاز داشته باشین می‌تونین با ما تماس بگیرین. همکاران ما هر چیزی که نیاز باشه در اختیارتون قرار میدن تا بتونن شما رو در خرید و انتخاب بهتر کمک کنن. برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ