آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

آینه‌ها هم با پیشرفت‌هایی که صورت گرفته، دیگه مثل گذشته نیستن و یکسری قابلیت‌ها و امکاناتی به اونا اضافه شده که اصلا قابل مقایسه با گذشته خودشون نیستن. به‌خصوص برای فضاهایی مثل سالن آرایش که از آینه‌های مدرن در اونا استفاده می‌شه. یکی از این آینه‌ها، آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش هست که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. چون هم عملکردش خیلی بهتر از آینه‌های معمولی هست و هم این که خیلی ظاهر زیبا و شیکی داره که می‌تونه فضای سالن رو تغییر بده.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

معرفی آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش به اسم دیگه‌ای هم شناخته می‌شه که اون آینه بک لایت هست. آینه نوری به دلیل استفاده از چراغ LED دارای نورپردازی هست. این چراغ پشت آینه و معمولا به‌صورت یک‌تکه قرار داده می‌شه تا بتونه دورتادور آینه رو نوری ایجاد کنه. این نور برای سالن آرایش موضوع خیلی مهمیه. چون شما بدون داشتن نور کافی و به‌شکل درست، نمی‌تونین کارتون رو خیلی خوب انجام بدین. درواقع این نور آینه، جلوی خودش رو روشن می‌کنه و باعث می‌شه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین بتونین واضح در آینه نشون داده بشین.

آینه نوری آفتابی برای سالن ارایش
آینه گرد بک‌لایت

خود مشتری‌ها هم در سالن‌های آرایشی که برای گرفتن خدمات زیبایی مراجعه می‌کنن، دوست دارن که خودشون رو بتونن خیلی واضح در آینه ببینن. پس این آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش هم به شما به‌عنوان آرایشگر کمک می‌کنه که بتونین بهتر و با تمرکز بیشتری کارتون رو انجام بدین و هم این که به‌عنوان مشتری روی کار نظارت بهتری داشته باشین.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری آفتابی

اما چرا آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

آینه نوری یا آینه بک لایت که در اون‌ از چراغ LED استفاده می‌شه، می‌تونه برای نورپردازی رنگ‌های مختلفی رو داشته باشه. اما چون در سالن آرایشی نور باید طبیعی باشه تا بتونه تصویری که در آینه ایجاد می‌کنه با واقعیت مطابقت داشته باشه، ما آینه نوری آفتابی رو برای سالن آرایش پیشنهاد می‌کنیم. رنگ آفتابی خیلی به نور طبیعی شباهت داره، بنابراین برای این فضا انتخاب خیلی مناسبی هست.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری سالن زیبایی

طبیعی بودن این نور خیلی به روند کار کمک می‌کنه تا بتونه بهتر پیش بره. و خیلی سازگار با چشم هم هست. البته آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش این قابلیت رو داره که بتونین رنگ نور اون رو تغییر بدین. پس شما می‌تونین علاوه بر رنگ آفتابی رنگ دیگه‌ای رو هم انتخاب کنین تا هر زمان که تمایل داشتین، این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش چه تاثیری در دکوراسیون سالن داره

همونطور که توضیح داده شد، آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش خیلی کاربردیه و عملکرد خیلی خوبی هم داره. اما آینه‌ای که برای سالن آرایش استفاده میشه، جدا از این که عملکردش مهمه باید از نظر ظاهری هم بهش توجه بشه. چون آینه در طراحی سالن‌های آرایشی و زیبایی خیلی فاکتور مهمی هست. بنابراین باید به زیبایی آینه سالن آرایشی خیلی دقت بشه.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری آرایشی

با این وجود آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش یک انتخاب عالی برای این فضاست. چون با ظاهر خیلی قشنگی که داره و همچنین نورپردازیش، می‌تونه جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه و هم فضای کلی سالن بده. و باعث بشه تا تغییر خیلی اساسی در سالن ایجاد بشه و فضای اون خیلی مدرن و شیک به‌نظر برسه.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری آفتابی گرد

اگر نگاهی هم به سالن‌های امروزی و حرفه‌ای بندازین می‌بینین که در اونا هم دیگه از آینه‌های قدیمی اصلا استفاده نمی‌شه. و آینه‌های مدرن و امروزی در اونا مورد استفاده قرار می‌گیره. چون وقتی شما در کارتون حرفه‌ای و خیلی به‌روز هستین، باید وسیله‌ها و ابزار کارتون هم حرفه‌ای و مدرن باشن. به‌خصوص یک وسیله مهم مثل آینه که در سالن‌های زیبایی نقش خیلی مهمی رو داره. بنابراین مطمئن باشین که با استفاده از آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش خودتون می‌تونین خیلی اون رو تغییر بدین و زیباتر کنین.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش چه قابلیت‌های دیگه‌ای داره

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش جدا از این که دارای نورپردازی هست و این نورپردازی هم خیلی کمک‌کننده اما یکسری قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه هم داره که باعث شده تا از آینه‌های قدیمی خیلی فاصله بگیرن. چون این قابلیت‌ها به جذابیت بیشتر آینه‌ها اضافه کرده.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه قدی نوری

. در قسمت‌های بالاتر گفتیم که رنگ نورپردازی آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش قابل تغییر هست. اما علاوه بر این قابلیت، نور آینه نوری می‌تونه کمتر یا بیشتر هم بشه. این مورد خیلی کاربردیه چون به‌طور طبیعی در طول روز میزان روشنایی تغییر می‌کنه و نسبت به اون ممکنه به نور کمتر یا بیشتری نیاز باشه. که شما می‌تونین با این آینه نور موردنظر خودتون رو تنظیم کنین.

. پخش موزیک می‌تونه فضای سالن آرایش رو آرامش‌بخش‌تر کنه. وقتی این موسیقی از آینه نوری پخش بشه، جذابیت بیشتری هم به اون اضافه میشه. شما برای این کار می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین تا از طریق اون امکان پخش موسیقی یا حتی ویدئو فراهم باشه.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری سالنی

. برای بعضی بخش‌ها که روی پوست کار انجام میشه، آینه‌ای با قابلیت زوم می‌تونه کاربردی باشه. در این صورت آینه کوچیکی که مثلا زوم 10 یا 5 برابری داره، روی آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش قرار می‌گیره و به‌وسیله اون شما می‌تونین قسمت‌هایی از صورتتون رو از نزدیک‌تر و با دید بهتری ببینین.

این قابلیت‌هایی که برای آینه نوری آفتابی گفته شدن، روی آینه نصب نیستن. و شما انتخاب می‌کنین که کدوم موارد از اونا روی آینه نصب بشن. در این صورت آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش شما خیلی کاربردی‌تر هم میشه.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش به چه حالت‌هایی می‌تونه روشن و خاموش بشه

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش رو برای این که بتونین خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های روی اون هم استفاده کنین، سه راه وجود داره. که شما باید یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین تا روی آینه شما نصب بشن.

1- لمسی یک حالتیه که شما با لمس انگشت‌تون روی قسمت مشخص‌شده روی آینه می‌تونین اون رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های اون بهره‌مند بشین.

2- دومین حالت استفاده از ریموت کنترلی هست که دیگه شما بدین این که بخواین به آینه نزدیک بشین می‌تونین از آینه استفاده کنین.

3- اما حالت سوم شما نیاز به هیچ‌چیزی ندارین و فقط با حرکت دست‌تون وقتی که از آینه فاصله هم دارین، امکان خاموش و روشن کردن آینه رو دارین.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش رو چرا از کارگاه ayneha بخرین

انواع آینه‌های آرایشگاهی مثل آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش رو ما با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کنیم. و شما برای خرید آینه از تولیدی ayneha مستقیما با تولیدکننده در ارتباط هستین تا بتونین با قیمت مناسب‌تری آینه خودتون رو سفارش بدین. شما هر انتظاری که از آینه داشته باشین رو براتون اجرا می‌کنیم. و امکان خصوصی‌سازی هم در کارگاه تولیدی نامبرده وجود داره.

آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش
آینه نوری سالن آرایشگاه

اما ما فقط آینه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید نمی‌کنیم و یکسری خدمات ویژه هم برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفتیم. این که روی آینه‌های تولیدی‌مون ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله داریم که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود اومد ما براتون رایگان تعویض می‌کنیم یا این که رفع می‌کنیم. البته در صورتی که آینه بر اثر ضربه یا موارد اینچنینی دچار مشکل نشده باشه. این امکان هم براتون فراهم کردیم که حتی اگر آینه‌ای که سفارش دادین رو دوست نداشتین یا موردپسندتون قرار نگرفت، بتونین مرجوع کنین.

این خدمات و ضمانت مواردی هستن که شما اون‌ها رو در جای دیگه‌ای نمی‌بینین. پس برای این که بتونین آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب داشته باشین و در کنار اون از ضمانت بی قید و شرط هم لذت ببرین می‌تونین برای ثبت سفارش با شماره 09357015855 تماس بگیرین. و هر سؤال و ابهامی هم که داشته باشین همکاران ayneha پاسخگو هستن. باید بگیم که تمام سفارش‌ها در کمترین زمان آماده می‌شن و از هر نقطه‌ای از کشور هم که باشین می‌تونین ثبت سفارش انجام بدین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ