آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی

مدل آینه های نوری به صورت آفتابی هستن که نور بسیار مناسبی دارن. اگه شما دوست دارین سالن آرایشگاه خودتونو یک سالن حرفه‌ای زیبا و مدرن کنین بدون شک اینو بدونین که شما یک میکاپ‌ارتیست حرفه ای هستین. علاوه بر تمامی کسانی که در کار آرایشگری حرفه ای هستن حتما یک سالن و فضای حرفه ای برای آرایش دارن.

از اونجایی که همه شما می‌دونین ، تمامی میکاپ آرتیست‌های حرفه ای همیشه دنبال این هستن که بروز باشن و برای به روز شدن ، می‌تونین از آینه های میکاپ و آینه نوری آفتابی استفاده کنین که تنوع زیادی دارن.برای سفارش تنها کافیه عکس مدل مورد نظرتون رو به متخصصان ayneha ارسال کنین تا چگونه مورد نظرتون رو براتون در اولین فرصت طراحی و تولید کنن. برای ارسالش هم اصلاً نگران نباشین زیرا بسته‌بندی خیلی محکمی داره البته این هم بهتون بگم که اگه در راه ارسال کردن آینه شما بشکنه ما آینه رو برای شما بدون هیچ قید و شرطی تعویض می‌کنیم و اگه وقتی که آینه به دست شما برسه و بعد از یک مدتی تاچ و یا لامپ‌های اون خراب بشه می‌تونیم اون رو برای شما تعمیر کنیم.

آینه نوری آفتابی

چرا باید از کارگاه آینه ها ،اینه نوری آفتابی تهیه کنین

ما برای شما چند مزیت مهم رو می‌گیم تا بدونی چرا باید از کارگاه آینه ها آینه خودتون رو تهیه کنین .اول اینکه آینه های تولید شده در کارگاه آینه ها دارای گارانتی یک‌ساله هستن. شما اگه آینه انتخابی خودتون رو از کارگاه ayneha سفارش بدین و که اونو برای شما طراحی و تولید کنن و بعد از رسیدن آینه به دست‌تون از اون آینه به هر دلیلی خوش‌تون نیاد ما اون رو ازتون پس می‌گیریم و هزینه‌تون رو برمی‌گردونیم. بعد از رسیدن آینه به دست‌تون بعد از مدتی استفاده تا آینه شما از کار بیوفته و یا حل مشکل دیگه ای براش ایجاد بشه ما باز هم آینه شمارو تعمیر می‌کنیم. اگه شما در هر شهری به غیر از تهران هستین و موقع ارسال به شهرتون بشکنه و یا آسیب ببینه باید بدونین که اصلاً جای هیچ نگرانی وجود نداره بخاطر اینکه ما اون آینه رو از اول برای شما طراحی و تولید می‌کنیم.

آینه گریم نوری بهترین انتخاب

به نظر شما با وجود اینکه اکنون اینه گریم افتابی تولیدشده ، باز هم آرایشگاه‌ها و گریمورها از آینه های قدیمی استفاده می‌کنن؟هر کسی که مشتری براش مهمه وپیشرفت تو کارش براش اهمیت داره مگه دیوونه‌اس از آینه های قدیمی استفاده کنه.آینه های جدید علاوه بر شفافیتی که دارن جذابیت و زیبایی خیلی خاصی هم دارن بحث رقابت اونقدر داغ شده که باید کاری کنین تا تو چشم و دل مشتری فقط شما بمونین.

الان دقت تو اصلاح و گریم مهم شده که در آرایشگاه ها و پیرایشگاه‌ها حتی سانتی‌متر و یا میلیمتری‌ تغییر در آرایش و پیرایش شمارو غیرحرفه‌ای و کم استعداد نشون میده .
برای اینکه حرفه ای آرایش کنین باید دو تا چشم داشته باشی و دوتا چشم قرض کنین که با دقت خیلی زیاد بتونین این کار رو انجام بدین. الان این آینه گریم آفتابی می‌تونه نقش این دو تا چشم رو براتون بازی کنه.

آینه نوری آفتابی

انواع آینه نوری آفتابی پر فروش دنیا

  • آینه نوری آفتابی بک لایت
  • آینه نوری آفتابی چراغ دار
  • آینه نوری آفتابی دوطرفه
  • آینه نوری آفتابی دیواری
  • آینه نوری آفتابی قدی
  • آینه نوری آفتابی پایه دار
  • آینه نوری آفتابی بدون پایه
  • آینه نوری آفتابی دوطرفه قدی
  • آینه نوری آفتابی دوطرفه اویز
  • آینه نوری آفتابی رومیزی
  • آینه نوری آفتابی ثابت
  • آینه نوری آفتابی متحرک
  • آینه نوری آفتابی چرخدار
  • آینه نوری آفتابی حکاکی
  • آینه نوری آفتابی لوگودار
  • آینه نوری آفتابی ریموتی
  • آینه نوری آفتابی حسگری
  • آینه نوری آفتابی تاچ یا لمسی
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی بک لایت

آینه نوری آفتابی مدل بک لایت یکی از جدیدترین آینه های تولیدی هست. اگه شما به دنبال مدل‌های جدید و بروز دنیا گشتین و اگه کمی سرچ کردین حتماً با آینه های بکلایت آشنا هستین. حتما این مدل آینه رو در سالن‌های آرایش افراد معروف دیدین.طراحان و تولید کنندگان کارگاه آینه ها برای سالن‌های آرایش افراد معروف در خیابان فرشته تهران، میرداماد ، جردن، ولنجک آینه های زیادی ازاین مدل سفارش دادن. در پشت آینه‌های بک لایت ال ای دی های نواری نصب کردیم. وقتی نور لامپ‌های آینه رو روشن می‌کنیم یک قاب زیبای نورانی در آینه شما ایجاد می‌شه. با روشن شدن نور آینه فضایی خاص و چشمگیر ایجاد می‌شه. اگه شما دنبال یک آینه هستین که هم زیبا باشه و هم کارایی زیادی داشته باشه آینه بک‌لایت مناسب‌ترین مدل آینه گریم آفتابیه. اگه شما خاص پسند هستین حتماً از آینه های بک لایت خوش‌تون میاد.

انواع نوری گریم

آینه نوری آفتابی هالیوودی

آینه هالیوودی مخصوص گریم های تخصصی هستن که حتما دیدین که گریمورهای سینما و‌تئاتر از این اینه چراغ دار یا هالیوودی استفاده می‌کنن. تو این مدل از آینه ها دور تا دور آینه روی قاب آینه و یا روی خود آینه لامپ های ال ای دی پر نور قرار می‌دیم و تعداد و فاصله این لامپ‌ها مشخص شده هستن و قانون و استاندارد خاصی دارن. اگر فقط از سمت بالا و یا چپ و راست نور این آینه روشن بشه کسی که در مقابل این آینه می‌شینه و میکاپ انجام میده سایه روی صورت‌شون میوفته و نمی‌تونن یک میکاپ بی نقص رو انجام بدن و حتماً دچار مشکل می‌شن اما وقتی دور تا دور آینه به صورت یکسان نور بتابه هیچ سایه‌ای روی صورت ایجاد نمی‌شه و تمام قسمت‌های مختلف صورت دقیق مشخص می‌شه. تمامی آینه هایی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شن رو با روش‌های مختلفی نورش خاموش و روشن می‌شه.

آینه نوری آفتابی

آینه آفتابی ریموتی

همانطور که می‌دونین نور آینه‌های چراغ دار با روش‌های مختلف خاموش و روشن می‌شه که یکی از اون مدل‌ها که خیلی هم طرفدار داره مدل ریموتی هست. شما می‌تونین با کمک این ریموت از راه دور با فاصله ۸۰۰ تا یک کیلومتری لامپ روی این آینه رو روشن و خاموش کنین. علاوه بر اون با دکمه‌هایی که روی ریموت وجود داره درجه نور رو نسبت به نیاز و محیط‌تون می‌تونین بالا پایین کنین.

آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی حسگری

این مدل آینه نوری هم بسیار خاص و جذابه.روشن کردن نور لامپ‌ها از روش‌های دیگر بسیار متفاوته.تو این مدل آینه یک سنسور حساس به حرکت کارگزاری میشه و وقتی شما دست خودتونو جلوی این سنسور تکون بدین نور آینه شما روشن میشه و اگه یکبار دیگه دست‌تون رو تکون بدین نور لامپ ها خاموش میشه.این روش باعث میشه که شما خاص باشین و در ذهن مشتری‌تون موندگار بشین.


آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی تاچ

اینه های لمسی و یا همون تاچ طرفدارای زیادی داره.یه روش جذاب و آسونه که گوشه‌ای از آینه رو به صورت دایره‌ای نواری خراش می‌دیم و سنسور حساس به لمس رو در اون قسمت نصب می‌کنیم.وقتی شما روی این قسمت انگشت اشارتونو بزنین لامپ‌های آینه روشن و خاموش می‌شه.با این روش درجه نور لامپ ها رو هم می‌تونین خاموش و روشن کنین.برای اینکه یک فضای شیک داشته باشین حتما باید از وسایل شیک و بروز دنیا استفاده کنین و هر روز خودتون رو آپدیت کنین.

آینه نوری آفتابی

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ