آینه نوری

آینه نورپردازی شده

آینه نوری

آینه نورپردازی شده که از اسمش مشخصه نور مناسبی داره و برای گریم کردن و آرایش‌های تخصصی استفاده می‌شه.آینه نورپردازی شده‌هایی که در تولیدی آینه ها ساخته می‌شه تفاوت زیادی با آینه‌هایی معمولی که از قبل داشتین داره. اگه دنبال خاص بودن و به روز بودن هستین و دوست دارین سالن‌ آرایشگاه شما و یا مزون تون مثل سالن‌های حرفه‌ای مطرح کشور بشه از آینه های نوری کارگاه آینه‌ها استفاده کنین.

اگه شما دنبال آینه‌‌های جدید دنیا هستین این مقاله رو بخونین در غیر اینصورت وقت خودتون رو هدر ندین. این رو می‌دونین که هر روز تکنولوژی پیشرفت می‌کنه و بالتبع ما از وسایلی که استفاده می‌کنیم جدیدتر و به روزتر می‌شن پس کسایی که دنبال یک وسیله خاص و به روز و با تکنولوژی روز دنیا هستن باید از آینه نورپردازی شده جدید استفاده کنن و نباید به نفع رقبا کنار بکشین و میدون رو باز بذارین و همیشه باید بهترین خودتون باشین.

پس شمایی که این مطلب رو دارین می‌خونین اگر جزو بهترین میکاپ آرتیست‌ها هستین برای بهتر دیده شدن باید فضای مدرن و چشمگیر رو ایجاد کنین تا این حس بهتر بودن رو به مشتری خودتون هم القا کنین.

آینه نوری
آینه نوری مخصوص آرایشگاه

چرا باید از کارگاه آینه ها خرید کنین

یکی از دلایل اینه که ،هر مدل آینه ای مدنظر دارین یا عکس اونو جایی دیدین بدون هیچ محدودیتی طراحان متخصص دقیقا همون آینه رو براتون طراحی و به مرحله تولید می‌رسونن.کیفیت آینه های تولیدی آینه ها حرف اول رو داخل ایران می‌زنه و حتی می‌تونم بگم با آینه های خارجی برابری می‌کنه.برای اینکه شما اطمینان کامل داشته باشین و از خریدتون لذت ببرین ما خدمات ویژه ای درنظر گرفتیم تا شما برای خرید راح‌تر باشین.

اگه از آینه های که سفارش دادین و ازشون خوش‌تون نیومده بدون هیچ قید و شرطی ازتون پس می‌گیریم و مهم تر از اون اینه که اگه برای آینه شما در حال ارسال یا بعداز رسیدن به دست‌تون اتفاقی بیوفته مثلا آینه اگر بی‌کیفیت باشه و بشکنه یا تاچش خراب بشه و یا هرچیز دیگه ،ما اونو براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کاملا درست می‌کنیم.

آینه نوری
آینه هالیوودی

اصلا آینه نورپردازی شده چیه

آینه نورپردازی شده آینه ای هست که بسیار شفاف و اندازه مناسبی داره و دارای نورپردازیه. کسانی که حرفه‌ی آرایشگری رو به صورت تخصصی انجام میدن و تواین زمینه معروف هستن از آینه نورپردازی شده مخصوص برای انجام گریم استفاده می‌کنن. نور آینه های گریم قابل تنظیمه و هم می‌تونین با کمک ریموت و یا دکمه‌هایی که روی آینه وجود داره رو نسبت به محیط تون تنظیم کنین.برای تنظیم کردن و داشتن رنگ نور مناسب هم لامپ آفتابی و لامپ مهتابی رو با هم روی آینه نصب می‌کنیم که یک نور مناسب و خوب داشته باشیم.

آینه نوری

برای میکاپ ، همه‌ی آرتیست های خفن مثل جان کاگلیون و میشل بروم از این آینه نورپردازی شده استفاده می‌شه.

همونطور که می‌دونین در هر رشته‌ای که باشین باید برای بهتر دیده شدن و اجرای یک کار خفن از بهترین متریال و وسایل استفاده کنین. نمیشه که آینه غیرشفاف و یا لوازم آرایش فیک استفاده کنین و یک آرایش بی نقص و زیبا داشته باشین.


گریمورهای مطرح هالیوود ازین نوع آینه نورپردازی شده ، که در ادامه مطلب که انواع اون رو توضیح می‌دیم استفاده می‌کنن. نکته مهمی که باید این رو به شما بگیم اینه که بدون هیچ قید و شرطی اگر برای آینه های نوری شما اتفاق بیوفته یا بعد از مدتی نور آینه و یا قسمت لمسی آینه کار نکنه و خراب بشه ما اونو بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تعمیر می‌کنیم.

آینه نوری
آینه نوری
آینه نوری

انواع آینه نورپردازی شده‌هایی که جزو جدیدترین مدل‌های روز دنیا هستن

  • آینه نورپردازی شده بک لایت
  • آینه نورپردازی شده هالیوودی
  • آینه نورپردازی شده قدی
  • آینه نورپردازی شده دیواری
  • آینه نورپردازی شده رومیزی
  • آینه نورپردازی شده قاب دار
  • آینه نورپردازی شده بدون قاب
  • آینه نورپردازی شده چرخ دار
  • آینه نورپردازی شده پایه دار
  • آینه های نوری مهتابی
  • آینه نورپردازی شده آفتابی
  • آینه نورپردازی شده تاچ
  • آینه نورپردازی شده ریموتی
  • آینه های نوری حسگری
  • آینه های نوری چراغ دار
  • آینه های نوری دوطرفه
  • آینه های نوری آویز
آینه نوری

آینه نورپردازی شده بک لایت

اگه دنبال آینه‌ای شیک هستین حتما با مدل بک لایت آشنایی دارین و حتما این مدل رو داخل سالن‌های بروز دیدین پس برای سفارش آینه بک لایت عجله کنین. برای اینکه یک دکوری شیک و خاص درست کنین و سطح کاریتون رو بالا ببرین از این آینه ها استفاده کنین. به خاطر اینکه این آینه‌ها رو میشه در هر طرح و شکلی سفارش داد می‌تونه براتون یه آینه مخصوص و فقط مختص شما طراحی شده باشه.

برای اینکه آینه بک لایت رو سفارشی کنیم و طرح اون طوری باشه که برند سالن آرایشگاه شما روش طراحی شده باشه می‌تونیم روی آینه نورپردازی شده‌تون لوگوی مخصوص و یا اسم سالن شمارو روی گوشه ای از آینه اجرا کنیم. دستگاه‌های جدید و به روز دنیا این کار رو برای شما انجام می‌دیم و قسمتی از آینه رو با دست دستگاه سندبلاست خراش میدی به طوری که جیوه آینه پاک بشه که وقتی نور آینه روشن بشه از قسمتی که جیوه پاک شده نور به سمت روبرو بتابه و لوگوی شما مثل یه ستاره بدرخشه.

آینه نورپردازی شده هالیوودی

به جرأت می‌تونیم بگیم که آینه های هالیوودی اصلی‌ترین مدل آینه نورپردازی شده هست.از اون جایی که خود شما تو کارتون حرفه‌ای هستین و می‌دونین که برای یک میکاپ کار حرفه‌ای فقط باید از وسایل حرفه‌ای استفاده کنین این مدل آینه هالیوودی به شما بسیار کمک می‌کنه. دور تا دور آینه های هالیوودی یا همون آینه های ارایش چراغ دار به تعداد استاندارد و مشخصی لامپ نصب می‌شه که این نور نیاز یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای رو برطرف می‌کنه.

اگه از کار خودتون مطمئن هستین و نمی‌دونین که شما که یک آرایشگر و میکاپ آرتیست حرفه‌ای هستین ولی چرا همکاران شما نسبت به شما مشتریان زیادی دارن ؟ حتماً یه جای کار می‌لنگه که اونم مشخصه و وقتش رسیده که از آینه نورپردازی شده هالیوودی استفاده کنین.

آینه نوری

آینه نورپردازی شده دوطرفه

همونطور که گفته شد آینه های نوری مدل مختلفی داره که می‌تونین از این آینه ها برای تخصصی‌تر شدن سالن آرایشگاه خودتون استفاده کنین. برای اینکه در ذهن مشتری باقی بمونین و همیشه انتخاب اول اونا باشین علاوه بر اینکه یک کار خوب باید تحویل بدین یک محیط دنج و مدرن بهتون خیلی کمک می‌کنه. در همه آموزشگاه‌های معمولی دور تا دور روی دیوار از آینه ها،به صورت قدی و رومیزی تشکیل شده و وسط سالن خالی و بدون استفاده‌اس.

برای اینکه سالن شما متفاوت باشه و کارایی بیشتری داشته باشه می‌تونین قسمت وسط سالن خودتون رو آینه رومیزی دو طرفه و یا قدی دو طرفه استفاده کنین. همونطور که از اسم این آینه مشخصه دو نفر به صورت همزمان می‌تونه از این آینه استفاده کنه. این آینه ها رو می‌تونیم به صورت لامپی و یا یک لایت طراحی و تولید کنیم.اندازه و شکل آینه ها همونی ساخته می‌شه که شما در ذهن خودتون رو برای خودتون ساختین.

آینه نوری

چرا باید ازآینه نورپردازی شده استفاده کنین

همیشه برای خرید کردن مخصوصا به صورت مجازی شاید کمی نگران هستین که اون جنسی که می‌خرین دقیقا چیزی باشه که می‌خوایم و بهش نیاز داریم . اگه شما از این آینه خوش‌تون نیومد و باب سلیقه شما نبود می‌تونیم اونو پس بگیریم. و هزینه‌ای که بابت این آینه پرداخت کردین رو پس بدیم و علاوه بر اون این آینه بدون هیچ قید و شرطی در صورتی که موقع ارسال کردن آسیب ببینه و یا بشکنه و حتی در طول استفاده تاچش و یا هر قسمتش خراب بشه و از کار بیوفته ما اونو برای شما تعمیر و تعویض می‌کنیم.

بسیاری از همکاران شما که در خیابان‌های جردن،فرشته،میرداماد سالن‌های زیبایی دارن و در کارشون بسیار حرفه‌ای هستن از کارگاه آینه ها ،آینه نورپردازی شده که مخصوص این کار هستن رو تهیه کردن.

شماره تماس: 09357015855

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ