آینه نوردار برای اتاق کودک

آینه نوردار کودکانه

اتاق کودک باید جلوه‌ای عالی ، سرشار از نور و زیبایی و قشنگی داشته باشه. آینه نوردار کودکانه می‌تونه به عنوان یه سرگرمی نیز برای کودکان محسوب بشه. اگه این آینه نوردار تو اتاق نوزاد یا کودکان نصب بشه ، در زمان تعویض و پرو لباس یا تنهایی با تصویر خودشون تو آینه سرگرم شده و کمتر بهانه‌گیری می‌کنن.

طرح و طراحی دکوراسیون اتاق کودک یکی از بهترین و مهم‌ترین نکاتی هست که باید تو طراحی داخلی منزل‌تون در نظر بگیرین.
کودکان به خاطر تاثیر پذیری خیلی زیاد از محیط اطراف خود نیازمند اتاقی هستن که مناسب با خواسته‌های آنان طراحی بشه. گذشته از این تو طراحی دکوراسیون داخلی اتاق فرزندان خانواده باید به جنسیت اون‌ها نیز توجه کرد. اتاق خواب کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها باید با در نظر گرفتن روحیه لطیف‌شون طراحی بشه. اتاقی که از اون صحبت میشه اتاقی هست که وقتی وارد اون میشین احساس می‌کنین به دنیای بچگانه پا گذاشتین.

آینه نوری برای اتاق کودک از مواردی هست که باید حتما در نظر گرفته بشه. کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها بدون استثنا عاشق آینه نوردار هستن و این موضوع با بزرگتر شدنشون شدت می‌گیره. یه آینه نوردار کودکانه از مهم‌ترین کارکترهای یه اتاق دخترونه به حساب میاد.

آینه نوردار برای اتاق کودک
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

انواع آینه نوردار کودکانه دست ساز

آینه نوردار کودکانه دست ساز انواع خیلی زیادی دارن و قاب‌های متنوعی هم براشون به کار میره. ممکنه آینه‌ نوردار دست سازی که انتخاب می‌کنین قابی چوبی داشته باشه یا با بافتنی‌هایی مثل مکرومه تزئین شده باشه. قاب‌های گلیمی و کاشی هم در میان طرفداران طرح‌های سنتی خواهان دارن. برای طرفداران طراحی‌های کلاسیک و مجلل هم قاب‌های سلطنتی در دسترس هستن. آینه نوردار کودکانه می‌تونه ، مستطیل ، بیضی ، دایره یا مربع باشه و حتی می‌تونین آینه‌هایی با شکل‌های نامنتظم رو خریداری کنین. اگه بخوایم آینه‌های دست ساز رو از نظر محل قرارگیری تو دکوراسیون داخلی دسته‌بندی کنیم دسته‌بندی زیر انتخاب خیلی مناسبی خواهد بود که عبارتند از :

  • آینه نوردار دست ساز دیواری : آینه‌های نوردار دیواری رایج‌ترین مدل آینه‌ها هستن. از مدل‌های کوچک تا آینه‌های نوردار نیم قدی و حتی آینه‌های بعضی کنسول‌ها می‌تونن تو این دسته قرار بگیرن. درباره‌ی وزن این نوع آینه‌های نوردار کودکانه باید دقت به خرج داد و حتماً از محکم بودن اتصالات مطمئن بشین.
  • آینهنوردار کودکانه رومیزی : آینه نوری مخصوص اتاق کودک از نوع رومیزی آینه‌های کوچکی هستن که با پایه روی میز قرار می‌گیرن و سایزهای خیلی متنوعی دارن. این نوع آینه بیشتر به عنوان آینه نوردار آرایشی استفاده میشن.
  • آینه نوردار قدی ایستاده : آینه‌هایی نوردار ایستاده قدی معمولاً پایه‌دارن و بیشتر اشخاص اون رو نزدیک در ورودی اتاق کودکشون میزارن تا پس از آماده شدن بتونن نگاهی به خودشون بیندازن.
آینه نوردار برای اتاق کودک
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

چگونه نوزادان از آینه‌های نوردار آموزش‌های مورد نیاز رو یاد می گیرن

آینه‌ها لوازم دکوری همه‌کاره با فواید متعدد و گوناگونی هستن. در این مقاله بعضی از دلایل خیلی مهم وجود آینه نوردار کودکانه تمام قدی تو اتاق کودک و اینکه چگونه آینه قدی به کودک دلبند شما آموزش‌های لازم رو کمک می‌کنه ، آورده شده. که عبارتند از :

سرگرمی و بازی

این ممکنه کلیشه‌ای به نظر برسه ، ولی دلیل اصلی این هستش که آینه برای کودک شما سرگرم کننده هست. وقتی کودک شما بارها و بارها خودش رو تو آینه نوردار مدرن می‌بینه ، او رو مجذوب خودش می‌کنه و توجه اون رو جلب می‌کنه. او به این فکر می‌کنه که اون طرف کیه.
برای کودکان و نوزادان ، بازی فقط بازی نیست. این روشی هست که اون‌ها تموم اطلاعات پیرامون خودشون رو یاد می‌گیرن و جذب می‌کنن.

آینه نوردار کودکانه
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

ردیابی حرکت

نوزادان و کودکان از انواع آینه نوردار برای ردیابی حرکات و تکرار اعمال خودشون استفاده می‌کنن. در این مرحله ، نوزادان و کودکان نمی‌دونن که اون‌ها کسانی هستن که تو آینه منعکس میشن. کودک می‌بینه که دستش تو آینه به سمت بالا حرکت می‌کنه و می‌خواد این کار رو بارها و بارها انجام بده.

آینه نوردار برای اتاق کودک
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

بازی مستقل

آینه نوردار کودکانه به کودک این امکان رو میده که خودش بدون نیاز به بزرگترها بازی کنه. آینه مخصوصا آینه نوری با تضمین کیفیت توجه اون رو جلب می‌کنه ، دیدن خودش تو آینه توجه اون رو جلب می‌کنه. حرکات و اعمال کودک منعکس شده تو اینجا درگیر میشه و سایر وسایل موجود تو اتاق که اون تو آینه می‌بینه ، علاقه بصری اون رو افزایش میده.

بهبود دامنه توجه نوزاد به وسیله آینه نوردار کودکانه

مدت زمانی که کودکان دلبند شما عزیزان ، صرف تماشای آینه می‌کنن به بهبود دامنه توجه اون‌ها کمک می‌کنه. آینه‌ها باعث میشن کودکان شما برای مدت طولانی به آینه خیره بشن و این به افزایش دامنه توجه اون‌ها خیلی کمک می‌کنه.

توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف نوزاد به وسیله آینه نوردار کودکانه

مانند ردیابی حرکت ، آینه نوردار کودکانه ، کودک شما رو تشویق می‌کنه تا به نقاط دیگه بدن جلب کنه و نیز به سایر قسمت‌های بدن توجه کنه. همه اینها به بهبود مهارت‌های حرکتی ظریف کودک خیلی کمک می‌کنه.

ویژگی آینه نوردار کودکانه نشکن از جنس درجه یک 

انتخابی خیلی مطمئن  شیک و عالی 

آینه نوردار کودکانه نشکن درجه یک ، آینه‌ای متفاوت برای کودکان با ایمنی کامل بدون طرح
جنس طلق مانند که به آن قابلیت انعطاف پذیری بخشیده از مهم‌ترین ویژگی این آینه نوردار هست نصب این نوع آینه کودک خیلی ساده بوده و حتی می‌تونین اون رو قاب کنین از ویزگی‌های دیگه محصول مقعر و محدب نشون دادن هست.

کیفییت تصویری آینه نسبت به آینه‌های دیگه هیچ تفاوتی نداشته و قابلیت نصب رو داره و یا قاب گرفتن رو داره. فقط بر روی سطح صاف نصب بشه.
مخصوص طرح امتیاز بندی مهدکودک

همون طور که گفته شد این آینه رو به راحتی و آسونی می‌تونین قاب کرده و به دیواری که سطح اون صاف هست متصل کنین. ایمنی آینه نشکن خیلی زیاد بوده و یه همین خاطر برای استفاده تو اتاق کودک ، مهد کودک‌ها و مراکز بازی کارایی و کاربرد خیلی زیادی داره. کیفیت آینه نوردار کودکانه نشکن با آینه واقعی تفاوتی نداشته و می‌تونه هنگام خاموش بودن نور و روشنایی خود تابش نور خورشید رو نیز به خوبی منعکس کنه.

ابعاد آینه نشکن می‌تونه متفاوت باشه اگه شما ابعاد کوچک‌تری می‌خواین می‌تونین به راحتی و آسونی سایز آینه مورد نظر رو سفارش بدین و در صورتی که ابعاد بزرگ‌تری لازم دارین تولیدات آینه برای شما عزیزان به صورت سفارشی ، آینه رو طراحی و برش میدن.

آینه نوردار برای اتاق کودک
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

خرید اینترنتی آینه نوردار کودکانه

آینه از اون دست وسایلی هست که تو زیبایی و شیک بودن خونه نقش به سزایی داره و می‌تونه آیتم تأثیرگذاری تو دکوراسیون داخلی خونه باشه. یکی از بهترین راه‌هایی که برای خرید انواع آینه نوردار کودکانه تو ایران در دسترس هست خرید از سایت آینه‌هاست. تو این سایت اینترنتی انواع آینه‌های نوردار با اندازه‌ها و طرح و رنگ‌های متنوع کنار هم قرار دارن و می‌تونین بهترین‌ها و بروزترین‌ها رو از میان اون‌ها برای خودتون انتخاب کنین. تولیدات مجموعه‌ی آینه‌ها محصول رو تو بسته‌بندی مناسب ، عالی و کاملاً سالم به دست‌تون می‌رسونه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
بروزترین آینه‌های نوردار کودکانه

برای ثبت بروزترین سفارشات از سایت آینه‌ها کمک بخواین

سایت آینه‌ها خریدت رو به تجربه‌ای خیلی عالی و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما بزرگواران می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه نوردار کودکانه در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات ما از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هست ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع بهترین آینه نوردار کودکانه خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ