آینه نوردار در سبک‌های جدید

آینه نوردار در سبک‌های جدید

آینه‌ای که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره با شکل گذشته خودش تفاوت‌های زیادی رو داره. در گذشته فقط یک نوع آینه وجود داشت که از همون هم در هر جایی و برای هر کاربردی استفاده میشد. اما امروزه آینه‌های جدیدی اومدن و جای اون‌ آینه‌ها رو گرفتن که از هر جهتی نسبت به آینه‌های قدیمی بهتر شدن. یکی از مدرن‌ترین آینه‌ها، آینه نوردار در سبک‌های جدید هست. شما می‌تونین بین آینه‌ها خیلی راحت آینه مورد دلخواه خودتون رو پیدا کنین. دلیل توصیه و استفاده زیاد از این آینه‌ها، هم عملکرد خیلی عالی اون‌ها و هم ظاهر فوق‌العاده‌ای هست که دارن.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه نوردار در سبک‌های جدید

معرفی آینه نوردار در سبک‌های جدید

مشخصه کلی که همه انواع آینه نوردار در سبک‌های جدید دارن این هست که تمام اون‌ها به‌وسیله چراغ LED این نور خودشون رو ایجاد می‌کنن. چراغ LED تنوع زیادی داره، اما چیزی که در آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره شکل نواری با ضخامت کم هست. چون این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و باعث میشه که یک نوری دورتادور آینه رو بگیره. این نور خیلی ملایم و طبیعی هست و درعین ملایم بودن نور خیلی خوب و کافی رو به اطراف خودش میده.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه نوردار مدرن

این نور که به‌وسیله آینه نوردار در سبک‌های جدید منتشر میشه، درواقع برای این هدف طراحی شده که بتونه تصویر خیلی واضح‌تری در آینه نمایش بده. که وقتی جلوی آینه قرار می‌گیرین، این نور کمک می‌کنه تا بتونین تصویر روشن‌تری از خودتون رو در آینه ببینین. این دید باز برای آینه خیلی اهمیت داره. و هر کسی دوست داره تا زمان‌هایی که از آینه استفاده می‌کنه، خودش رو با دید بازتر ببینه. همچنین برای برخی از مشاغل که آینه جزء ابزار کار هستش، این موضوع اهمیت چندبرابری پیدا می‌کنه.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه بک‌لایت

آینه نوردار در سبک‌های جدید چه تاثیری در دکوراسیون دارن

آینه نوردار در سبک‌های جدید که معرفی میشن ضمن این که تاثیر کارکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون میدن، تاثیر شگرفی هم روی طراحی و چیدمان داخلی دارن. آینه به‌طور کلی وقتی در فضایی قرار می‌گیره، اون فضا رو دلبازتر نشون میده. به این دلیل که در آینه انعکاس و بازتاب رخ میده و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن اون محیط میشه. همین اهمیت بالایی که آینه در دکوراسیون داره موجب شده تا دیگه این آینه‌های جدید مورد استفاده قرار بگیرن. که می‌تونن به نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن و تغییر زیبایی رو در اون ایجاد کنن.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه نوری

برای فضاهای امروزی هم که آینه نوردار در سبک‌های جدید از بهترین پیشنهادها هستن. چون این آینه‌ها باعث میشن تا فضا خیلی مدرن‌تر و زیباتر دیده بشن. آینه در کل از عناصر مهمی در هر چیدمانی محسوب میشن که باید به ظاهر آینه هم در کنار کارکردش توجه لازم بشه. این آینه‌ها به‌قدری هم تنوع دارن که می‌تونین با توجه به چیدمانی که دارین، آینه موردنظر خودتون رو پیدا کنین. تا با اون بتونین فضای دلخواه خودتون رو ایجاد کنین.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه نوری مدرن

آینه نوردار در سبک‌های جدید کاربردهای اصلیش کجاست

آینه‌ها که میشه گفت لازمه هر فضایی می‌تونن باشن. آینه نوردار در سبک‌های جدید هم که امروزه موجود هستن می‌تونن برای هر فضایی بدون هیچ محدودیت خاصی مورد استفاده قرار بگیرن. بنابراین شما می‌تونین از این آینهها برای فضای خودتون استفاده کنین و شاهد تغییرات زیبایی که این آینه ایجاد می‌کنه باشین. اما در ادامه به چند تا از مهم‌ترین موارد استفاده این آینه‌ها اشاره می‌کنیم.

آرایشگاه

آینه نوردار در سبک‌های جدید که امروزه هستن، شاید بشه گفت که مناسب‌ترین آینه برای آرایشگاه و سالن زیبایی هستن. چون این آینه‌ها باعث میشن تا کسی که روبه‌روی آینه نشسته، خیلی واضح و روشن هم از دید چشم و هم از دید آینه دیده بشه. بنابراین در آرایشگاه هم که این موضوع خیلی مهمه که آرایشگر دید خوبی داشته باشه، این آینه‌ی آرایشگاه نوردار خیلی کمک‌کنندست. کمک آینه به این صورته که مشتری وقتی مقابل آینه قرار بگیره و شما بخواین مثلا میکا و ارایش رو روی صورت مشتری انجام بدین، آینه نوردار دید بازتری رو برای شما ایجاد می‌کنه. پس شما هم می‌تونین با دقت بالایی کار تمیزی رو ارائه بدین.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه گرد آرایشگاهی

همچنین دکوراسیون و فضای کاری شما می‌تونه نشون‌دهنده این موضوع باشه که چقدر شما در کارتون حرفه‌ای هستین. چون امروزه بحث دکوراسیون و چیدمان در هر شغلی به‌خصوص در سالن‌های زیبایی که اصلا خدمات زیبایی ارائه میدن، خیلی اهمیت داره. شما بهتره به‌عنوان یک آرایشگر یا سالن‌دار بتونین که فضای حرفه‌ای رو هم برای خودتون ایجاد کنین. تا از این طریق بتونین افراد بیشتری رو به سمت سالن خودتون بکشونین. چون مشتری‌های شما اول از همه به دکوراسیون شما توجه می‌کنن برای انتخاب آرایشگاه و بعد در صورت رضایت از خدماتی که دریافت می‌کنن، باز هم به سالن شما میان و مشتری همیشگی شما میشن.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه قدی آرایشگاه

مزون

در مزون‌ها و فروشگاه‌های مختلف هم وجود آینه نوردار در سبک‌های جدید خیلی پیشنهاد میشه. چون با توجه به عملکردی که این آینه نوردار مزونی مدرن داره، می‌تونه دید بهتری رو به مشتری بده. و مشتری هم با دید بهتری که براش ایجاد میشه برای تصمیم‌گیری می‌تونه راحت‌تر باشه. چون می‌تونه با دید بازتر و کامل‌تری خودش رو در اینه ببینه.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه مزونی نوری

همچنین با توجه به زیبایی که این آینه‌ها دارن، فضای مزون رو خیلی جذاب‌تر می‌کنن. درواقع در مزون هم دقیقا مثل آرایشگاه این موضوع اهمیت دکوراسیون و طراحی داخلی خودش رو نشون میده. در دنیایی که امروزه زندگی می‌کنیم، آدم‌ها برای انتخاب هر چیزی گزینه‌های زیادی رو دارن. پس شما هم به‌عنوان کسی که می‌خواین زمینه‌هایی رو برای جذب افراد بیشتر به‌عنوان مشتری رو فراهم کنین نباید از اهمیت دکوراسیون فضاتون غافل بشین.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه برای مزون

درواقع شما با ایجاد یک فضای مدرن و شیک ضمن این که باعث میشین تا افراد بیشتری دوست داشته باشن به مزون بیان، همچنین از بودن در این فضا لذت هم ببرن. و با ایجاد یک خاطره خوب دلشون بخواد که باز هم به این مزون بیان و از خرید خودشون لذت ببرن.

آینه نوردار در سبک‌های جدید رو به چه دلایلی از کارگاه تولیدی آینه بخرین

آینه نوردار در سبک‌های جدید و انواع آینه‌های مدرن دیگه، همه و همه در کارگاه تولیدی آینه با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید میشن. چون از بهترین تجهیزات و مواد اولیه در ساخت آینه‌ها استفاده میشه و از ابتدا تا انتها حتی فروش هم در همین مجموعه انجام میشه تا ضمن داشتن کیفیت بالا، آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن. تا بتونین خیلی راحت‌تر آینه مورد نظر خودتون رو خیلی راحت تهیه کنین.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
آینه نوردار در سبک‌های جدید

اما چیزی که باعث شده تا مجموعه ما خیلی متمایزتر باشه، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. این ضمانت خیال شما رو کاملا راحت می‌کنه که در صورت بروز هر مشکلی، شما هیچ هزینه‌ای رو پرداخت نمی‌کنین. و فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی بشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا اگر آینه‌تون مورد دلخواه شما نبود، بتونین اون رو برگردونین. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خودن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

شماره‌هایی که می‌تونین برای سفارش انواع آینه نوردار در سبک‌های جدید در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونین خدمات و راهنمایی بهتری رو دریافت کنین. آدرس کارگاه تولیدی آینه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ