آینه مزون مشهد

آینه مزون مشهد

بازار رو گشتی اما همه آینه‌ها خیلی ساده و بی کیفیتن؟ برای پیدا کردن یه آینه مزون مشهد رو زیر و رو کردی اما در نهایت چیزی که می‌خواستی رو نتونستی پیدا کنی. هیچ نگران نباش چون سایتی که الان داخلش هستی یه تولید کننده است و می‌تونی هرچه می‌خواهد دل تنگت رو سفارش بدی

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

کیفیت آینه مزون مشهد چقدر میرزه؟

اگه داشتی دنبال یه آینه واسه سقف یه فروشگاه توی ناکجا آباد می‌گشتی بهت می‌گفتم خیلی روی کیفیتش هزینه نکن. اما وقتی داریم در مورد آینه مزون صحبت می‌کنیم کیفیت مهمه. از نظر کاربردی دلیل اهمیتش اینه که ری‌هات باید بتونن لباس رو توی تنشون درست ببینن و بررسی کنند اگه آینه کدر و موج‌دار باشه ممکنه باعث ایجاد سوء تفاهم بشه و مشتری‌هات نتونن درست لباسشون را بررسی کنند. از طرف دیگر هم زمانی که کیفیت آینه پایینه مشتری‌ها چه حسی پیدا می‌کنند؟

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

مشخصاً احساس می‌کنند که تو غیرحرفه‌ای هستی و کلاس کاری تو حسابی پایین میاد. شایدم به خودشون فکر کنن چون کارت خوب نیست مشتری نداری و برای همین هم نمی‌تونی یه دستی به سر و روی مزونت بکشی.. به هر حال اینا هیچ کدوم دیدی نیستش که ما بخواهیم مشتریمون بهمون داشته باشه. و خوب نمی‌خوایمم کیفیت پایین آینه باعث بشه که مشتریمون در مورد لباس براش سوءتفاهم پیش بیاد و ناراضی بشه. در نتیجه به آینه با کیفیت برای مزونمون احتیاج داریم.

چطوری کیفیت رو تشخیص بدیم؟

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

اینکه چطوری باید تشخیص بدیم که کیفیت آیین مزون بالاست یا پایین دو روش داره. روش اول که همون در واقع روش سختشه اینه که بخوایم تخصصی بررسی کنیم اول باید جنس شیشه‌ای که برای تولید اون آینه استفاده شده را بررسی کنیم مثلاً اگر از جنس کریستال باشه شفافیتش فوق‌العاده بالا هست و اگه جنس اون شیشه کلیر باشه یعنی شفافیت خوبی داره. بعد از اون می‌رسه به کیفیت متریال که استفاده شده برای آینه‌ای کردن اون شیشه که بررسی کردن آن سخت‌تر و تخصصی‌تر هم هست.

راه دوم که در واقع راه راحت‌تر هستش اینه که از یه جای معتبر و مطمئن خرید کنیم. قدیما وقتی از کسی می‌پرسیدی فلان محصول کیفیتش چطوریه می‌گفتن محصول صادراتیه و خیالمون راحت می‌شد. درست هم می‌گفتن مثلاً همین سایتی که الان داخلشی محصولاتش صادراتیه به خاطر همین خیالت از بابت کیفیتش راحت باشه.

انواع آینه مزون نوری

  • آینه مزون مشهد مدل بک لایت
    آینه مزون مشهد مدل چراغ دار

آینه مزون مشهد مدل بک لایت

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

یکی از پرفروش‌ترین و مناسب‌ترین و زیباترین آینه‌های قدی تولید شده در کارگاه آینه‌ بک لایت مزونی هست. این آینه دارای نوری ملایم و آرامش بخش هست که محیط شما رو زیبا و چشمگیر می‌کنه آینه‌های بک لایت به خاطر نوری که دارن دیدی مناسب و دقیق رو به مشتری میدن تا انتخابی بهتر هنگام لباس پرو کردن داشته باشن. آینه‌های بک لایت همان‌طور که از اسم اونا پیداست دارای نور مخفی در پشت آینه هستن این نوع توسط لامپ‌های نواری ال‌ای‌دی ایجاد می‌شه می‌توان نور آینه‌های بک لایت رو تغییر داد و یا در رنگ‌های آفتابی و مهتابی انتخاب کرد.یا حتی نور اون رو با رنگ وسایل دکوراسیون خودتون ست کنین.

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

برای اینکه از این نور زیبا که حاله‌ای دور آیینه می‌اندازه بیشتر استفاده کنیم می‌تونین آینه خود رو به‌صورت سند بلاست سفارش بدین. دورتادور آینه رو که طراحی مخصوص برای اون انجام دادین و حالت قابی زیبا ایجاد کردیم با دستگاه سند بلاست تراش می‌دیم به‌طوری‌که جیوه روی آینه تراشیده بشه و اون قسمت که تراش‌خورده مانند شیشه مات می‌شه که نور از اون قسمت عبور می‌کنه.بعد از تراش قسمت‌های موردنظر وقتی نور آینه بک لایت رو روشن می‌کنیم ،نور به قسمت روبرو می‌تابه و یک قاب زیبا دورتادور آینه ایجاد می‌کنه و علاوه بر این‌که محیط زیباتر می‌شه و به سمت روبرو می‌تابه باعث می‌شه تا شما بهتر ظاهر خود رو ببینین.

آینه‌های بک لایت باعث می‌شه تا فضای شما چند برابر از حد معمول چشمگیر و مدرن بشه انتخاب این آینه بهترین گزینه برای مزون‌هاست زیرا تمامی مزون دار‌های حرفه‌ای و محیط‌های زیبا به یک آینه بک لایت نیازمند هستن. آینه‌های تولیدی آینه‌ها از شفاف‌ترین و مرغوب‌ترین آینه‌ها در بازار ایرانن.

آینه مزون مشهد مدل چراغ دار

آینه مزون مشهد
آینه چراغ‌دار مزون مشهد

آینه چراغ‌دار دارای نوری زیاد است. مزون‌های حرفه‌ای و شیک اکثراً دارای این مدل آینه هستن. مزون‌هایی که دارای نور طبیعی و پنجره می‌باشن می‌تونن از این آینه برای روشن‌تر شدن فضای خود استفاده کنن علاوه بر اینکه نیاز اصلی به یک آینه برطرف می‌شه. نور این آیه نیز نیازهای دیگر رو برطرف می‌کنه و مشتری به‌راحتی می‌تونه دید مناسب و کافی داشته باشه.

اگر نور آینه‌های چراغ‌دار شما زیاد باشه با کمک ریموتی که با این متصل هست می‌تونین اونو کم و زیاد کنین و اگر بخواید نور زرد رو بیشتر کنین می‌تونین لامپ های روی اونو یکی در میان به‌صورت آفتابی و مهتابی قرار بدین و فقط به رنگ زرد و یا مهتابی اونو روشن کنین. لامپ‌های استفاده شده در آینه چراغ دار از لامپ‌های ال‌ای‌دی هست که مزیت‌های بی‌شماری داره و در ادامه مقاله به اون می‌پردازیم.

تاثیر شکل آینه مزون مشهد

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

یه نکته‌ای که خیلی مهمه اما فراموش میشه گفته بشه رو می‌خوام بهت بگم. حتماً برات پیش اومده گاهی اوقات وارد یه محیط بشی و ازش انرژی خاصی بگیری مثلاً حس کنی که بیشتر دوست داری به اونجا بری یا احساس کنی که با اون محیط تعلق داری. این در واقع تاثیری هستش که شکل‌های هندسی استفاده شده توی دکوراسیون اون محیط روی ناخودآگاه ما می‌ذاره. اگه ما باهوش باشیم می‌تونیم از این انرژی بهترین استفاده رو توی مزونمون ببریم. بعد از این شکل‌های مختلف آینه رو با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم که هرکدومشون چه انرژی دارند و کدومشون برای تو و سبک دکوراسیون مزونت مناسب‌تره

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه بیضی مزون
  • آینه مربع و مستطیلی
  • آینه دفرمه
  • آینه گنبدی

آینه دایره‌ای شکل مزون

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

اولین شکلی که بهت معرفی می‌کنم آینه‌های دایره‌ای شکل هستند. طبیعتاً می‌دونی که واسه مزون وقتی داری آینه تهیه می‌کنی باید اون رو به صورت قدی تهیه کنی نه یک آینه کوچیک! خبر خوب اینکه امسال و احتمال زیاد سال‌های آینه‌های دایره‌ای شکل در ابعاد بزرگ ترند شدن و حسابی دکوراسیونت رو می‌ترکونن. وقتی می‌خوایم از نظر انرژی این آینه رو بررسی کنیم برمی‌گردیم به شکل هندسیش که نماد اتحاده.

بنابراین انرژی که به محیطش میده باعث میشه تا مشتریت ناخودآگاه احساس کنه با تو متحده و در مقابل همدیگه قرار ندارید و راحت‌تر بهت اعتماد کنه. وقتی مشتری تو بهت اعتماد کنه یعنی کمتر سختگیر و در نهایت درصد رضایت بیشتری از نتیجه داره. دایره کامل وقتی به صورت قدی استفاده می‌شه یه مقداری جاگیره برای همین اگر که مزون از ابعاد بزرگی نداره ، می‌تونی از آینه‌های نیم دایره یا بیضی به عنوان جایگزین آینه دایره‌ای استفاده کنی. از نظر سبک دکوراسیون بیشتر با سبک‌های مدرن یا تلفیقی ست میشه.

آینه بیضی شکل

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

آینه‌های بیضی شکل دو مدل دارند بعضیاشون مثل یه دایره می‌مونن که از دو طرف فشرده شدن و بعضیاشون مثل یه مستطیل هم که بالا و پایینشون نیم دایره دارند. هر دو تا سبک طرفدارای خاص خودشون رو دارند وبا سبک‌های مختلفی می‌تونن ست بشن. از نظر انرژی اگر بخواهیم بررسیشون کنیم مدل اولی همون انرژی که آینه دایره‌ای شکل می‌ده رو القا می‌کنه ، اما چون کاملاً قاعده منز نیست احساس راحتی بیشتری رو به محیط مزونت میده. مدل دوم به خاطر نیم دایره‌های بالا و پایینش انرژی دایره رو داره و به خاطر مستطیلی که وسطش داره ، حس ثبات و انرژی مستطیل رو به محیط مزون میده.

در کل از نظر انرژی آینه‌های بیضی شکل فوق العاده آینه‌های عالی هستند و همیشه توی یاد مشتریت می‌مونن. برای همین پیشنهاد من بهت اینه که آیدی اینستاگرامت رو یا لوگوی مزونت رو حتماً روش حک کنی. اگه این مدل آینه رو بخوای با سبک مینیمال ستش کنی بهتره بدون قاب و با نور بک‌لایت سفید رنگ استفاده‌اش کنی. اگه سبک مزون کلاً مدرن باشه این مدل آینه بدون قاب به صورت بک لایت با هر رنگی براش اوکیه ولی بهتره از رنگ‌های طبیعی استفاده کنی. اما اگه سبکت سبک کلاسیک باشه بهتره این آینه رو به صورت هالیوودی سفارش بدی چون اینجوری با سبکش بیشتر جور میشه.

آینه مزون مشهد مدل سرتاسر

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

یکی از بهترین روش‌ها و کارآمدترین اون اینه که آینه قدی و یا سرتاسر در مزون‌ها استفاده بشه. افراد بعدازاینکه لباس موردنظر خود رو می‌پوشن دوست دارن به‌صورت قدی و از نمایی دورتر خود رو در آینه ببینن. و درنهایت اون لباس رو انتخاب کنن. اگر تعداد مشتریان شما زیاد باشه و این مشکل برای شما ایجاد بشه که وقتی مشتری در اتاق پرو و مشتری دیگر منتظر هست با کمک آینه‌کاری دیوار سرتاسر می‌تونین یک فضایی راحت رو برای کسانی که می‌خوان لباس انتخاب کنن رو فراهم کنین.

با آینه کردن سرتاسر دیوار و مزونت هم فضایی زیبا رو داری و خود آینه نیز باعث بازتاب نور می‌شه که همین نور و آینه باعث می‌شه تا فضای مزونت بزرگ‌تر از حد معمول به نظر بیاد و وقتی نور چراغ‌ها به آینه بازتاب کنه باعث می‌شه فضا دوچندان روشن‌تر و زیباتر دیده بشه. با درست کردن فضای لوکس و فراهم کردن نیاز مشتری که اجناس مناسب و مهم‌ترین فضای مناسب برای انتخاب لباس هست می‌تونی جذب مشتری کنی و همیشه تو ذهن مشتریت باقی بمونین.

آینه مزون باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • قدی باشه
  • شفاف باشه
  • نور داشته باشه
آینه مزون مشهد
آینه ال‌ای‌دی مزون مشهد

باید به‌صورت قدی باشه

آینه مزون علاوه بر اینکه باید شفاف باشه به‌صورت قدی نیز باید باشه. زیرا در مزون‌های لباس‌فروشی و خیاطی همه ما این انتظار رو داریم که یک آینه تمام‌قد داشته باشم تا ظاهر خود رو برای بهتر انتخاب کردن لباس ببینیم و به‌راحتی بتونیم تصمیم نهایی رو بگیریم. همان‌طور که در این مقاله گفته شده می‌توان آینه‌های مزون قدی رو نیز به‌صورت چراغ‌دار و بدون چراغ تولید کرد که این نوع آینه باعث می‌شه شما بهتر مدل لباس رو ببینین.

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

شفاف باشه

آینه‌هایی که دارای کیفیت بالا هستن بسیار شفاف‌تر از آینه‌های معمولی و بی‌کیفیت هستن برای ساخت آینه در کارگاه تولیدی آینه‌ها از باکیفیت‌ترین محصولات و متریال‌ها برای ساخت یک آینه مزون استفاده می‌شه. اگر آینه‌ای که از کارگاه آینه‌ها خریداری کردین رو در کنار آینه‌های دیگر بذاری متوجه این می‌شین که آینه‌های تولیدی آینه‌ها بسیار باکیفیت و شفاف می‌باشن. آینه‌هایی که قبلا در خونه داشتین کاملاً فرق می‌کنه.

آینه مزون مشهد
آینه مزون مشهد

دارای نور باشه

برای اینکه فضایی لوکس و خاص و چشمگیری رو داشته باشین باید از وسایل زیبا و مدرن استفاده کنین آینه تولید شده در کارگاه آینه‌ها از جدیدترین مدل‌های دنیا الگوبرداری می‌شن. که اکثر آینه‌هایی که در مزون‌ها هست دارای نور است و این کمک می‌کنه تا انتخابی دقیق‌تر و فضای زیباترین و لوکس‌تر رو داشته باشین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ