آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

آینه مزون در سبک‌های مختلف

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه مزون در سبک‌های مختلف صحبت کنیم و انواع نمونه‌های مختلف رو به شما برای راحتی کار بیشتر نمایش بدیم.

در زمان‌های گذشته برای خرید یه آینه تلاشی نمی‌کردن و آینه رو وسیله‌ی مهم برای محیط کاری خودشون نمی‌دونستن.و کمترین هزینه رو برای آینه می‌کردن و عقیده داشتن که آینه فقط برای نگاه کردن آدما ساخته میشه و یه آینه‌ی ساده و پیش پا افتاده و به قول عهد قجری رو برای محیط کار خودشون به شیشه بری سرکوچه سفارش می‌دادن و همون لحظه بعد از برش تو محل کارشون تحویل می‌گرفتن.

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزونی قاب‌دار

اما امروزه دیگه زمان عهد قجر نیست و با گذشت زمان و اومدن طراحان برتر تو این زمینه شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید آینه روی کار اومدن و آینه‌های مختلفی با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید کردن.با وارد شدن این آینه‌ها و عرضه شدن به بازار این آینه‌های متنوع با استقبال بی نظیری رو به رو شد .پس اگه هنوز مثل زمون قدیم یه آینه‌ی پیش پا افتاده و قدیمی تو مزون یا محل کارت گذاشتی باید بهت بگم که با این کارت داری خودت رو از رقیبات عقب می‌ندازی و بهتره با تحقیق و دیدن نمونه‌های مدرن سال بهترین آینه‌رو با توجه به سبک و سلیقه‌ی خودت به همکارای ما سفارش بدی.

آینه مزون در سبک‌های مختلف

شما می‌تونین سفارش خودتون رو اینترنتی ثبت کنین و یا با تماس گرفتن با شماره‌‌ی 09901717305با دادن ابعاد و طرح مورد نظر بهترین آینه رو برای مزون خودتون سفارش بدین .اگه دو دلین و یا نمی‌دونین که چه نوع آینه‌ای مناسب مزون شماست اصلا اشکالی نداره کافیه عکس یا فیلم مزون و یا محل کارتون رو به مشاوران ما تو واتساپ بفرستین تا بهترین‌ها رو برای شما طراحی و تولید کنن.

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها دیگه احتیاج نیست که حضوری بیاین بلکه همکاران ما آینه‌ی شما رو نصب شده در مزون به شما تحویل میدن با این کار دیگه شما نگران شکستن آینه در حین جابه‌جایی نیستین.و اگه مشکلی برای آینه‌ی شما پیش بیاد بر عهده‌ی خود کارگاهه.همچنین باید بهتون بگم از روزی که آینه روی دیوار سالن مزون شما نصب می‌شه تا یه سال دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط هست و هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ی شما بوجود بیاد کافیه تماس بگیرین تا همکارای ما به محل گفته شده اعزام بشن‌ و آینه‌ی شمارو براتون تعمیر و یا تعویض کنن.

آینه قدی
آینه مزونی مدل بک‌لایت

این مورد بیشتر شامل آینه‌هایی که با برق سرو کار دارن و یا سیستم هوشمند اونا به مشکل میخوره هست.نگران نباشین زمانی که آینه‌ی خودتون رو به ما بسپرین مطمئن باشین که بهترین رو به شما تحویل می‌دیم و چون با خیلی از رقیب‌های شما کار کردیم می‌دونیم که کودوم کار برای سالن شما مشتری پسندتره.

روانشناسان ثابت کردن که دکوراسیون و محیط کاری زیبا در وهله‌ی اول می‌تونه رو تصمیم مشتری تاثیر بسزایی بزاره.تو یه محیطی مثل مزون هم آینه حرف اول رو می‌زنه پس سعی کنین تو این مورد حساست به خرج ندین چون یه اصل مهم تو تجارت محسوب می‌شه. ما در ادامه انواع آینه‌های مزونی مدرن و لاکچری که باعث زیباتر شدن مزون شما می‌شن رو جمع‌آوری کردیم تا شما بتونین به راحتی تصمیم بگیرین.با ما همراه باشین….

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزونی مدل چراغ‌دار قاب‌دار

انواع آینه مزون در سبک‌های مختلف

  • آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل بک‌لایت
  • آینه مزون مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل لمسی یا هوشمند
  • آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزون مدل قاب‌دار
  • آینه مزون مدل ایستاده یا سرتاسری
  • آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل آویزی
  • آینه مزون مدل حکاکی شده
  • آینه مزون مدل دو طرفه
آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار مزونی سفید

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل بک‌لایت

یکی زیباترین و مدرن‌ترین مدل‌های پیشنهادی برای هر مزونی که جذابیت منحصر به فردی داره آینه‌های بک لایته بدون شک بهتون قول می‌دیم که داشتن آینه‌های بک لایت تو مزون شما در وهله‌ی اول زیبایی دوچندانی رو به فضا می‌بخشه و باعث انرژی مثبت بیشتری می‌شه زمانی که مشتری وارد محیط مزون شده.سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری تعبیه شده که از پشت آینه نورهای مخفی و لایتی که لامپ‌هایی ال‌ای دی نام داره گذاشته می‌شه که با روشن و خاموش کردن این لامپ‌ها باعث ایجاد نور لایتی در اطراف آینه می‌شه.

این ‌‌‌آینه‌ها از روش‌هایی مختلفی خاموش و روشن می‌شن که بهترین روش و مناسب ترین روش برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور روش ریموت کنترلیه که در ادامه در مورد اون به طور مفصل صحبت خواهیم کرد .

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

در زمون‌های قدیم که تازه انواع آینه‌های مختلف در بازار موجود شده بود از آینه هالیوودی برای گریم و میکاپ‌های تخصصی استفاده می‌کردن.چون نور خیلی زیادی داشت و باعث می‌شد که تمام عیوب کار مشخص بشه.

آینه چراغ‌دار مزون
آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

اما با گذشت زمان و دیدن جذابیت چند برابر این آینه‌ها در همه جا از اونها استفاده شد و امروز از آینه‌های هالیوودی تو مزون‌ها ، اتاق‌خواب ها و سالن‌های آرایشی استفاده میشه.این آینه‌ها هم به خاطر نوری که دارن باید از لامپ بر روی اون‌ها استفاده بشه اما دیگه مثل نور آینه بک لایت لامپ‌ها مخفی نداره و دور تا دور آینه با چراغ‌هایی با فاصله‌های مرتب و منظم چیده شده که باعث روشنایی خیلی زیادی در محیط میشه.

ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست دارین می‌تونین فضای مزون خودتون رو کم نور تر کنین و بعد با خرید این آینه‌های هالیوودی هارمونی نور جذابی ایجاد کنین و باعث حس و حال خوب درون مشتری بشین.در آین زمینه اگر تردید دارین با مشاوران ما تماس بگیرین.شماره‌ی تماس جهت مشاوره 09901717305

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل قاب‌دار

در مورد آینه‌ی قاب‌دار فرقی نمی‌کنه که چه مدل آینه‌ای انتخاب کنین فرقی نمی‌کنه آینه‌تون هالیوودی باشه یا بک لایت یا لمسی. شما هر نوع مدل آینه‌ای که انتخاب کنین به راحتی می‌تونین با توجه به سلیقه و بودجه‌ی مورد نظر خودتون قاب تهیه کنین.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل قاب‌دار

برای مثال اگر سبک و سیاق سلطنتی دوس‌دارین و یا مدل مزون شما سلطنتی و یا کلاسیکه بهتره از رنگ‌های گرم تر مثل طلایی و یا رنگ بژ استفاده کنین.اما اگه دکوراسیون مزون شما مدرنه باید از طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های خنثی‌تری استفاده کنین.

بعد از انتخاب طرح و رنگ نوبت به انتخاب جنس قاب می‌رسه که در بیشتر مواقع به بودجه و سلیقه‌ای شما مربوطه.قاب‌ها می‌تونن در جنس‌های مختلف مثل چوبی،فلزی، یو پی وی سی ،حتی شیشه‌ای و یا هرجنسی که مدنظر شماست باشه حتی از جنس طلا ! در رابطه با این موضوع هم با توجه به بودجه‌ی شما بهتره از مشاوران ما کمک بگیرین.

ما به شما بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌ی موجود در کشور حتی در کشورهای اطراف رو تحویل می‌دیم کافیه به ما اعتماد کنین تا خیلی از جوونای ایرانی تو کشور خودمون در این زمینه مشغول به کار بشن.

راه‌های ارتباطی ما

شماره تماس جهت خرید غیر حضوری و یا پیگیری سفارشات 09901717305

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن🔷🔷🔷🔷

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ