آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

آینه مزون در سبک‌های مختلف

به مدل‌های ساده راضی نشی یه وقت! اگه بدونی چقدر تنوع آینه مزون در سبک‌های مختلف وجود داره باورت نمیشه! بعضی‌هاشون انقدر فوق‌العاده هستن که آدم با خودش میگه اصلا چرا بعضی‌ها با آینه ساده و بی کیفیت و زشت از کلاس مزونشون کم میکنن؟ باهوش باش! آینه اگه درست انتخاب بشه میتونه فروشت رو چندین برابر کنه

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزونی قاب‌دار

با یه ترفند آینه‌ای رکورد فروشت رو بزن!

می‌خوام یه چیزی رو بهت بگم که هیچکس بهت نمیگه! رفیق وقتی میری مزون و لباس و رو پرو می‌کنی ، بعدش چیکار می‌کنی؟ احسنت! توش عکس میگیری و یا استوری می‌کنی یا برای دوستات میفرستی و نظرشون رو میپرسی. حالا اگه اون آینه قشنگ و خفن باشه ، تمایلت برای این کار بیشتر میشه مخصوصا برای استوری کردن اون عکس. یه مزون‌دار باهوش خیلی خوب می‌دونه که اینجا باید روی آینه‌های مزونش لوگو یا آی‌دی پیجش رو حک کنه ، تا هرکی عکس گرفت و جایی استفاده‌اش کرد تبلیغ مزون باشه..

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

روانشناسان ثابت کردن که دکوراسیون و محیط کاری زیبا در وهله‌ی اول می‌تونه رو تصمیم مشتری تاثیر زیادی بزاره. تو یه محیطی مثل مزون هم آینه حرف اول رو می‌زنه پس سعی کن تو این مورد حساسیت به خرج بدی چون یه اصل مهم تو تجارت محسوب می‌شه. ما در ادامه انواع آینه‌های مزونی مدرن و لاکچری که باعث زیباتر شدن مزونت می‌شن رو جمع‌آوری کردیم تا بتونی به راحتی تصمیم بگیری. با ما همراه باش….

آینه قدی
آینه مزونی مدل بک‌لایت

شکل‌های آینه مزون در سبک‌های مختلف

  • آینه مزون گرد یا دایره‌ای
  • آینه مزون دفرمه
  • آینه مزون گنبدی
  • آینه مزون مستطیلی
  • آینه مزون بیضی شکل

آینه مزون گرد

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

یکی از پُر استفاده‌ترین وسایلی که در هر مزونی به چشم می‌خوره آینه هست . انتخاب آینه‌ خوب و درست از این جهت اهمیت خیلی زیادی داره . این‌که آینه جدید ما چه شکل و شمایلی داشته باشه اثیر خیلی زیادی رو نظر نهایی مشتری‌های مزونمون داره . آینه‌های مدرن در شکل‌های مختلفی تولید میشن که یکی از قشنگ‌ترین‌هاشون دایره‌ای هست . آینه دایره‌ای جزو پرفروش‌ترین آینه‌ مزون‌های جهانه . حتی وقتی وارد مزون‌های مشهور اروپایی میشی بیشتر آینه‌های گرد در ابعاد بزرگ به چشم می‌خوره . آینه‌ گرد مزون در انواع چراغ‌دار و ساده تولید میشه این روزا کمتر کسی حاضره آینه ساده استفاده کنه و معمولا مشتری‌های خوش‌سلیقه ما برای این‌که آینه جدیدشون جلوه بیشتری داشته باشه ترجیح میدن آینه چراغ‌دار بخرن که به عنوان یک آینه برای مزون ، کاربردی‌تر هم هست .

آینه مزون دفرمه

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

اگر‌ از مدل‌های یک‌نواخت آینه مزونی خسته شدی و دلت می‌خواد یه آینه داشته باشی که هم متفاوت باشه و هم لوکس باشه ، آینه مزون دفرمه خوراکته . آینه دفرمه تر‌کیبی از اشکال مختلف هندسی هست که در ابعاد مختلفی طراحی و تولید میشه . آینه‌های مدرن علاوه‌بر اینکه از نظر ابعاد نوع زیادی دارند حتی از نظر رنگ هم بسیار متنوع هستند در حدی که می‌تونی رنگ شیشه آینه جدیدت رو با تم دکوراسیون ست کنی برای مثال انواع آینه‌های طلایی نقره‌ای شامپاینی دودی صورتی آبی و… وجود دارند که دست ما را برای انتخاب باز گذاشتن آینه‌های دفرمه برای مزون مخصوصاً باید قدی و ایستاده سفارش داده بشن که ابعاد استانداردشون معمولاً بین عرض ۶۰ سانتی‌گتر تا ۱ متر و طول ۱/۵ تا ۲ متر حساب میشه . برای سفارش انواع آینه دفرمه می‌تونی با توجه به اطلاعاتی که در انتهای متن وجود داره ، با کیفیت‌ترین و در عین حال خوش‌قیمت‌ترین آینه مزون روز ایران رو سفارش بدی.

آینه مزون گنبدی

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

این آینه هم و اون دسته از آینه‌هایی هست که کسانی انتخابش می‌کنند که ترجیح میدن آینه غیر تکراری داشته باشند معمولاً اون دسته از وش سلیقه‌هایی که می‌خوان یه آینه داشته باشند که منحصر به فرد باشه و هر کسی که دید چشماش باز بمونه می‌تونی آینه گنبدی سفارش بدی . آینه گنبدی رو به دو شکل متفاوت تولید می‌کنن . اولی کاملا ساده که واقعا مینیمال به حساب میاد و دومی هم مجلل که نمونه‌های قاب‌دار جزو این دسته به حساب میان . معمولا آینه گنبدی ساده اگر در یک شرکت خوب تولید شده باشه ، دور تا دور ابزارکاری شده و خطری از نظر امکان بریدگی یا لب‌پر شدن نخواهد داشت . اما اگر دوست‌دار نمونه‌های قاب‌دار باشی ، آینه گنبدی با قاب فلزی یا چوبی این روزا خیلی سر و صدا کرده خصوصا وقتی که قاب آینه حالت پنجره‌ای داشته باشه که در این صورت ظاهر خیلی قشنگی خواهد داشت .

آینه مزون مستطیلی

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

یکی از ویژگی‌هایی که آینه برای سالن مزون داره اینه که نور رو بهتر در سطح سالن پخش می‌کنه . هرچقدر ابعاد آینه بزرگ‌تر باشه ، این پخش نور بیشتر خواهد بود ‌. یکی از آینه‌هایی که تو ابعاد بزرگ هم واقعا زیباست آینه ایستاده مستطیلیه. آینه‌های مستطیلی که مخصوص مزون تولید میشن معمولا یا به صورت نصب به روی دیوار هستن و یا حالت تکیه به دیوار . مدل سومی هم هست که جذابیت ظاهری خیلی بیشتری داره به اسم آینه پایه‌دار . که پایه‌اش هم معمولا از جنس خود قاب آینه تهیه میشه . اگر دوست داری آینه مستطیلی برای مزونت بخری ، دور مدل‌های قدیمی رو خط بکش و به جاش این مدل های مدرن‌تر رو تو جشنواره با تخفیف ویژه از سایت ما سفارش بده.

آینه مزون بیضی شکل

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

اگر طرف‌دار شعار ” سادگی در عین زیبایی ” هستی می‌تونی از آینه بیضی ایستاده به عنوان آینه مزون استفاده کنی . آینه مزون می‌تونه هر شکلی باشه اما این‌که واقعا هرشکلی زیبا از آب در میاد یا نه انتخاب رو برای ما سخت می‌کنه ‌. اما وقتی حرف از آینه بیضی به میون میاد خیالمون راحته که با هر سبک و شکلی از دکوراسیون خیلی راحت ست میشه . پس به هر حال انتخاب خوبی به نظر می‌رسه . خرید آینه بیضی با کیفیت و شرکتی رو از ما بخر که هم ضمانت داریم و هم تخفیف ویژه .

آینه مزون در سبک‌های مختلف با شکل نوری

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزونی مدل چراغ‌دار قاب‌دار
  • آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل بک‌لایت
  • آینه مزون مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل بک‌لایت

این آینه به طرز دیوانه کننده‌ای جذابه ، وجودش توی مزون صرفا حضور یه آینه نیست. این آینه با وجودش فروشت رو بالا میبره! چرا ؟ چون جذابه و لباس‌هارو توی تن مشتری جذاب‌تر نشون میده. این آینه یه نور لایت و نرمی داره که محیط مقابلش رو از یه زاویه درست نورپردازی می‌کنه و باعث میشه نور از یه زاویه درست بتابه و لباس رو توی تن مشتری جذاب‌ و خفن نشون بده که خب باعث میشه مشتری تمایل بیشتری برای خرید داشته باشه و درصد رضایت بالا بره.

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

تو مرحله اول آینه هالیوودی یا همون آینه چراغ‌دار برای برطرف کردن نیاز آرایشگرهای حرفه‌ای ساخته شد. یه آینه که دور تا دورش لامپه و یه نور خفن در مقابل خودش ایجاد می‌کنه و خوراک کاربردهای حرفه‌ایه ، چه برای محیطی مثل آرایشگاه چه محیطی مثل مزون. اما بهرحال اولین دلیل تولید این آینه‌ها برای میکاپ بود و حتی بهش آینه مخصوص گریم و میکاپ هم میگن.

آینه چراغ‌دار مزون
آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

با گذشت زمان و دیدن جذابیت چند برابر این آینه‌ها در همه جا از اونها استفاده شد و امروز از آینه‌های هالیوودی تو مزون‌ها ، اتاق‌خواب ها و سالن‌های آرایشی استفاده میشه.این آینه‌ها هم به خاطر نوری که دارن باید از لامپ بر روی اون‌ها استفاده بشه اما دیگه مثل نور آینه بک لایت لامپ‌ها مخفی نداره و دور تا دور آینه با چراغ‌هایی با فاصله‌های مرتب و منظم چیده شده که باعث روشنایی خیلی زیادی در محیط میشه.

آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل قاب‌دار

در مورد آینه‌ی قاب‌دار فرقی نمی‌کنه که چه مدل آینه‌ای انتخاب کنی فرقی نمی‌کنه آینه‌تون هالیوودی باشه یا بک‌لایت یا لمسی. برای آینه مزون در سبک‌های مختلف میتونی از قاب استفاده کنی ، بنابراین همه چیز برمیگرده به سبک مزونت و سلیقه‌ی تو و البته اینکه آب و هوای محیطی که زندگی می‌کنه با چه جنسی سازگارتره.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه مزون در سبک‌های مختلف مدل قاب‌دار

برای مثال اگر سبک و سیاق سلطنتی دوست داری و یا مدل مزونت سلطنتی و یا کلاسیکه بهتره از رنگ‌های گرم‌تر مثل طلایی و یا رنگ بژ استفاده کنی.اما اگه دکوراسیون مزونت مدرنه باید از طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های خنثی‌تری استفاده کنی.

بعد از انتخاب طرح و رنگ نوبت به انتخاب جنس قاب می‌رسه که در بیشتر مواقع به بودجه و سلیقه‌ات مربوطه. قاب‌ها می‌تونن در جنس‌های مختلف مثل چوبی،فلزی، یو پی وی سی ،حتی شیشه‌ای و یا هرجنسی که مدنظرته باشه حتی از جنس طلا ! در رابطه با این موضوع هم با توجه به بودجه‌ات بهتره از مشاوران ما کمک بگیری..

از کجا آینه مزون در سبک‌های مختلف بخرم؟

آینه مزون در سبک‌های مختلف
آینه مزون در سبک‌های مختلف

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها دیگه احتیاج نیست که حضوری بیای چون همکاران ما آینه‌ی قشنگت رو نصب شده در مزون بهت تحویل میدن با این کار دیگه نگران شکستن آینه در حین جابه‌جایی نیستی و اگه مشکلی برای آینه‌ات پیش بیاد بر عهده‌ی خود کارگاهه. همچنین باید بهت بگم از روزی که آینه روی دیوار سالن مزونت نصب می‌شه تا یه سال دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط هست و هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ات بوجود بیاد کافیه تماس بگیری تا همکارای ما به محل گفته شده اعزام بشن‌ و آینه‌ی خفنت رو برات تعمیر و یا تعویض کنن.

راه‌های ارتباطی ما

شماره تماس جهت خرید غیر حضوری و یا پیگیری سفارشات 09901717305

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن🔷🔷🔷🔷

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ