آینه مزونی هوشمند

چقد توی کارت خفنی؟ چقدر مشتری‌هات خفنن؟ اگه خودت و مشتری‌هات معمولی هستین و به یه درآمد معمولی هم قانعی یه ینه معمولی بگیر و رو. اما نه اگه خفنی و درمد خفن می‌خوای باید یه آینه خفن مثل آینه مزونی هوشمند داشته باشی

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی هوشمند

دلیل اهمیت و استفاده آینه مزونی هوشمند

آینه‌ مزونی هوشمند مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی که داره این هست که دارای نورپردازیه. این نورپردازی می‌تونه به‌صورت‌های مختلفی هم انجام بشه. نورپردازی که آینه خیلی برای استفاده از آینه کمک می‌کنه. چون نور در این آینه‌ها طوری طراحی و تنظیم شده که بتونه دید خیلی بهتری رو ایجاد کنه. یعنی وقتی متریت جلوی آینه قرار بگیره و بخواد که خودش رو در آینه مشاهده کنه و لباس تنش رو بررسی کنه، با این آینه می‌تونه روشن‌تر و واضح‌تر ببینه. یه مزیت دیگه ی آینه مخصوص مزون اینه که لباس و مشتری رو درخشان‌تر جلوه میده و بالا رفتن اعتماد به نفس مشتریت باعث میشه با دید مثبت‌تری به لباس‌ها نگاه کنه.

آینه مزونی هوشمند
آینه قدی مزون

به صورت کلی این روشنایی و دید بهتر برای مزون خیلی مهم هستن. چون مشتری‌ها وقتی لباسی رو پرو می‌کنن می‌خوان که با یک آینه خوب و نور کافی خودشون رو ببینن. با این وجود آینه مزونی هوشمند با قابلیت‌هایی که داره قطعا بهترین انتخاب برای این فضاست. چون نور و دیدی که این آینه ایجاد می‌کنه دقیقا توی پرفکت‌ترین زاویه هستش و اون نوررو هیچ‌کدوم از ابزار روشنایی دیگه نمی‌تونن به وجود بیارن. به همین دلیل هم هست که اگه نگاهی به مزون‌های امروزی بندازین میبینی که دیگه اصلا آینه‌های ساده و معمولی رو استفاده نمی‌کنن.

آینه مزونی هوشمند
آینه چراغ‌دار

معرفی انواع آینه مزونی هوشمند

  • آینه مزونی هوشمند بک‌لایت
  • آینه مزونی هوشمند چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت می‌تونه یکی از انواع آینه مزونی هوشمند باشه. در این آینه از چراغی استفاده می‌شه که یک‌تکه هست و شکل نواری داره. ضخامت چراغ کمه و پشت آینه هم کار گذاشته می‌شه. این قرار گرفتن چراغ در قسمت پشت آینه باعث ایجاد نور مخفی و ملایمی دور تا دور آینه میشه. که می‌تونه دید بهتر و واضح‌تری رو ایجاد کنه. علاوه بر این جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه میده که موجب زیباتر دیده شدن آینه می‌شه.

آینه برای مزون
آینه بک‌لایت مزونی

این آینه ظاهر جذابی داره و با سبک‌های مختلف دکوراسیون میتونه ست بشه. نورش قابل تنظیمه و برای مزون‌هایی که در زمینه نور کمبود ندارن گزینه‌ی مناسبیه. چون این آینه نوردار هست اما مثل آینه هالیوودی نیست که کامل نیاز یه مزون تاریک رو برطرف کنه و نورش کمتره. پس بهتره توی مزون‌هایی که نور طبیعی خوبی دارن استفاده بشه تا خفن بودنش به چشم بیاد.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم یکی دیگه از انواع آینه مزونی هوشمند محسوب می‌شه. این آینه چراغ‌دار هم دارای نور و روشنایی هست. اما چراغی که در این آینه استفاده میشه شکل دیگه‌ای داره. در آینه چراغ‌دار، چراغ‌ها به‌صورت تکی هستن و این چراغ‌ها با یک فاصله‌ای که مشخص شده روی آینه قرار داده میشن. تا بتونن نوردهی خیلی خوبی رو بدون این که بخوان سایه‌ای رو ایجاد کنن، تشکیل بدن. نوردهی در این آینه به‌طور مستقیم هستش. که این آینه هم مثل آینه بک لایت دید خیلی بهتری رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که این آینه‌ها برای فضایی مثل مزون پیشنهاد می‌شن.

آینه مزونی هوشمند
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه چراغ دار در نوع خودش از زیبایی خیلی خاصی برخورداره و می‌تونه فضای مزون رو خیلی زیباتر و شیک‌تر نشون بده. زیبایی این آینه‌ها به‌قدری هست که تمام توجه‌ها رو به سمت خودشون جلب می‌کنن و می‌تونن نقطه کانونی در فضای خودشون هم محسوب بشن. یعنی با این آینه دیگه خیلی نیاز خاصی به وسیله‌های دیگه‌ای نداری که مزون رو زیباتر کنی و با این آینه می‌تونی طراحی و دکوراسیون فضای مزون رو چند مرحله جلو بندازی.

آینه مزونی هوشمند
آینه مناسب مزون

آینه مزونی هوشمند و تاثیرش توی دکور

این آینه‌هایی که معرفی شدن به‌جز این که عملکرد خیلی بهتری رو دارن، می‌تونن تاثیر مثبتی رو روی دکوراسیون مزون داشته باشن. دکوراسیون هم از موارد مهمی هست که در دنیای امروزی خیلی به اون توجه می‌شه. چون یکی از مواردی محسوب میشه که مشتری‌ها به اون توجه می‌کنن. درواقع می‌تونه تو ذهن مخاطبت تاثیر داشته باشه و به‌عنوان یک عامل جذب محسوب بشه. بنابراین این آینه‌ها که خودشون از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردارن، می‌تونن فضای مزون رو خیلی شیک‌تر نشون بدن. پس اگه می‌خوای که مزونی شیک داشته باشی باید از این آینه‌های مدرن استفاده کنی.

آینه مزونی هوشمند
آینه مزون

انواع هوشمند سازی آینه مزون

  • آینه مزونی هوشمند با قابلیت تنظیم نور
  • آینه مزونی هوشمند با اتصال به بلوتوث (پخش آهنگ)
  • آینه مزونی هوشمند با حکاکی نورانی
  • آینه مزونی هوشمند با ساعت و دماسنج و تایمر

آینه مزونی هوشمند با تنظیم نور

نورپردازی که آینه‌ها دارن می‌تونن این قابلیت رو داشته باشن که میزان اون رو کم یا زیاد کرد. در این صورت می‌تونی نور رو به میزان دلخواهت تنظیم کنی. این موضوع می‌تونه خیلی بهت کمک کنه تا هر زمان که نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشی بتونی با این آینه بهش دست پیدا کنی.

آینه مزونی هوشمند
آینه برای مزون

می‌‌تونی از چند رنگ برای نورپردازی این آینه استفاده کنی. تا هر زمان که دوست داشتی رنگ نور آینه رو تغییر بدی پینهادم اینه که محدوده‌ی رنگ‌های طبیعی رو ترک نکنی. چون نباید توی رنگ‌‌ها سوتفاهمی ایجاد بشه و رنگ‌های متفرقه مثل آبی و بنفش و… روی رنگ اصلی لباس تاثیر میذارن.

آینه مزونی هوشمند با بلوتوث

یه قابلیت جذاب آینه مزونی هوشمند این میتونه باشه که می‌تونه به بلوتوث وصل بشه. در این حالت می‌تونی از آینه موسیقی یا ویدئو هم پخش کنی. موسیقی می‌تونه فضای آرامش‌بخشی رو هم برای مزون ایجاد کنه و در صورتی که این کار با آینه هم انجام بشه، جذابیت بیشتری رو داره.

با حکاکی رایگان تو استوری‌ها تبلیغته

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی هوشمند

برای خاص‌تر و زیباتر نشون دادن آینه هم می‌تونی اسم مزون رو بگی رایگان برات روی آینه حکاکی کنیم. این حکاکی آینه‌ات رو حسابی خاص میکنه و باعث میشه توی این دوره و زمونه‌ای که همه از خودشون عکس استوری میکنن ، اسم مزون توهم بره توی استوریاشون و خواه نخواه تورو هم تبلیغ کنن

آینه مزونی هوشمند با ساعت و دماسنج

روی صفحه آینه مزونی هوشمند در صورت تمایل زمان و دما هم می‌تونن نمایش داده بشن. که این کار با کاربرد دماسنج و تایمر در آینه امکان‌پذیر می‌شه.

آینه مزونی هوشمند
آینه بیضی قدی

حالا آینه مزونی هوشمند رو از کجا بخریم؟

در کارگاه تولیدی آینه‌ها هر آینه‌ای که فکرش رو بکنی و بخوای مثل انواع آینه مزونی هوشمند تولید می‌شه. همه مراحل ساخت صفر تا صد در همین کارگاه انجام می‌شه و از بالاترین موارد استانداردی هم برخوردارن. تا در نهایت بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب رو برات بسازیم

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی هوشمند

اما آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب ندارن. بلکه در کنار این‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده. تا خیالت کاملا از خرید و سفارش آینه‌ها راحت باشه. تازه اگر احیانا هر مشکلی هم به وجود بیاد، بدون هیچ‌ نگرانی برات رفع می‌کنیم. این کار هم کاملا رایگان انجام می‌شه و نیازی نیست هزینه‌ای رو پرداخت کنی. این مشکل می‌تونه حتی سوختن یک‌ لامپ باشه که اون هم بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کنیم. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشن نمی‌تونن شامل این ضمانت بشن.

اگر نیاز به مشاوره و یا هر راهنمایی هم داشته باشی می‌تونی با متخصص‌های ما در میون بذاری تا بتونن تو رو در خرید بهتر راهنمایی کنن. شماره‌‌ی تماس: 09357015855

آدرس تولیدی : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ