آینه مزونی هوشمند

آینه وسیله‌ای هست که در زندگی روزمره همه آدم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. و به‌نوعی از ابزار ضروری محسوب می‌شه. اما این آینه در برخی از فضاها، اهمیتش صد چندان میشه. مثل مزون که آینه در اون از الزامات حساب میشه. اما در بین انواع مختلف آینه برای مزون، آینه مزونی هوشمند بهترین انتخاب می‌تونه باشه. چون این آینه رو از هیچ نظری نمی‌شه با آینه‌های ساده و قدیمی مقایسه کرد. این آینه‌ها عملکردی رو از خودشون ارائه میدن که خیلی بهتر از آینه‌های دیگه هست. همینطور در مورد آینه‌های جدید هم به زیبایی خیلی اهمیت داده می‌شه. که می‌تونن خیلی در طراحی و دکوراسیون هم تاثیرگذار باشن.

در دهه‌های پنجاه و شصت آینه‌ای کاملا ساده در اشکال هندسی منظم پاسخگوی نیاز تمام مکان‌ها و فضاها بود. اما اکنون با پیشرفت صنعت مد و مدرنیته شدن آرایشگاه‌ها و مزون‌ها ، دیگه آینه‌های قدیمی جوابگوی نیاز این فضاها نیست.

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی هوشمند

دلیل اهمیت و استفاده آینه مزونی هوشمند

آینه‌ مزونی هوشمند مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی که داره این هست که دارای نورپردازیه. این نورپردازی می‌تونه به‌صورت‌های مختلفی هم انجام بشه. نورپردازی که آینه خیلی برای استفاده از آینه کمک می‌کنه. چون نور در این آینه‌ها طوری طراحی و تنظیم شده که بتونه دید خیلی بهتری رو ایجاد کنه. یعنی وقتی جلوی آینه قرار بگیرین و بخواین که خودتون رو در آینه مشاهده کنین، با این آینه می‌تونین روشن‌تر و واضح‌تر ببینین.

آینه مزونی هوشمند
آینه قدی مزون

این روشنایی و دید بهتر برای مزون خیلی مهم هستن. چون مشتری‌ها وقتی لباسی رو پرو می‌کنن می‌خوان که با یک آینه خوب و نور کافی خودشون رو ببینن. با این وجود آینه مزونی هوشمند با قابلیت‌هایی که داره قطعا بهترین انتخاب برای این فضاست. چون نور و دیدی که این آینه ایجاد می‌کنه رو هیچ‌کدوم از ابزار روشنایی دیگه نمی‌تونن به وجود بیارن. به همین دلیل هم هست که اگر نگاهی به مزون‌های امروزی بندازین متوجه می‌شین که دیگه اصلا آینه‌های ساده و معمولی رو مورد استفاده قرار نمیدن. و به‌جای اون‌ها از آینه‌های جدیدی استفاده می‌کنن که از تنوع بالایی هم برخوردار هستن. در قسمت زیر هم به معرفی این آینه‌ها می‌پردازیم تا بتونین انتخاب راحت‌تری داشته باشین.

آینه مزونی هوشمند
آینه چراغ‌دار

معرفی انواع آینه مزونی هوشمند

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت می‌تونه یکی از انواع آینه مزونی هوشمند باشه. در این آینه از چراغی استفاده می‌شه که یک‌تکه هست و شکل نواری داره. ضخامت چراغ کمه و پشت آینه هم کار گذاشته می‌شه. این قرار گرفتن چراغ در قسمت پشت آینه باعث ایجاد نور مخفی و ملایمی دور تا دور آینه میشه. که می‌تونه همون دید بهتر و واضح رو ایجاد کنه. علاوه بر این جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه میده که موجب زیباتر دیده شدن آینه می‌شه.

آینه برای مزون
آینه بک‌لایت مزونی

این آینه وقتی در فضای مزون قرار می‌گیره، باعث می‌شه تا مشتری شما راحت‌تر هم بتونه تصمیم بگیره. چون نور در این آینه به همین منظور طراحی شده که دید بازتری رو بده. بنابراین در مزون هم که این موضوع خیلی بیشتر اهمیت داره می‌تونه مد نظر قرار داده بشه. بنابراین از هر جهتی آینه مزونی هوشمند بک‌لایت می‌تونه از بهترین گزینه‌ها برای مزون باشه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم یکی دیگه از انواع آینه مزونی هوشمند محسوب می‌شه. این آینه چراغ‌دار هم دارای نور و روشنایی هست. اما چراغی که در این آینه استفاده میشه شکل دیگه‌ای داره. در آینه چراغ‌دار، چراغ‌ها به‌صورت تکی هستن و این چراغ‌ها با یک فاصله‌ای که مشخص شده روی آینه قرار داده میشن. تا بتونن نوردهی خیلی خوبی رو بدون این که بخوان سایه‌ای رو ایجاد کنن، تشکیل بدن. نوردهی در این آینه به‌طور مستقیم هستش. که این آینه هم مثل آینه بک لایت دید خیلی بهتری رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که این آینه‌ها برای فضایی مثل مزون پیشنهاد می‌شن. و دیگه آینه‌های قدیمی و معمولی هیچ جایگاهی رو در این نوع از فضاها ندارن.

آینه مزونی هوشمند
آینه چراغ‌دار مزونی

آینه چراغ دار هم در نوع خودش از زیبایی خیلی خاصی برخورداره. و می‌تونه فضای مزون رو خیلی زیباتر و شیک‌تر نشون بده. زیبایی این آینه‌ها به‌قدری هست که تمام توجه‌ها رو به سمت خودشون جلب می‌کنن و می‌تونن نقطه کانونی در فضای خودشون هم تلقی بشن. یعنی با این آینه شما دیگه خیلی نیاز خاصی به وسیله‌های دیگه‌ای ندارین که مزون رو زیباتر کنین. و با این آینه می‌تونین طراحی و دکوراسیون فضای مزون رو خیلی ارتقا بدین.

آینه مزونی هوشمند
آینه مناسب مزون

آینه مزونی هوشمند چه تاثیری در طراحی و دکوراسیون مزون داره

این آینه‌هایی که معرفی شدن به‌جز این که عملکرد خیلی بهتری رو دارن، می‌تونن تاثیر مثبتی رو روی دکوراسیون مزون داشته باشن. دکوراسیون هم از موارد مهمی هست که در دنیای امروزی خیلی به اون توجه می‌شه. چون یکی از مواردی محسوب میشه که مشتری‌ها به اون توجه می‌کنن. درواقع می‌تونه در ذهن مخاطب شما تاثیر داشته باشه و به‌عنوان یک عامل جذب محسوب بشه. بنابراین این آینه‌ها که خودشون از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردارن، می‌تونن فضای مزون رو خیلی شیک‌تر نشون بدن. پس اگه شما هم می‌خواین که مزونی شیک داشته باشین از این آینه‌های مدرن استفاده کنین و مطمئن باشین که فضای خیلی زیباتری رو ایجاد خواهید کرد.

آینه مزونی هوشمند
آینه مزون

قابلیت‌های دیگه آینه مزونی هوشمند چیه

آینه مزونی هوشمند اینطور نیست که تنها تفاوت اون با آینه‌های معمولی این باشه که دارای نورپردازی باشه. بلکه یکسری قابلیت‌ها و امکاناتی هم می‌تونن داشته باشن که باعث تمایز بیشتر اون‌ها با آینه‌های دیگه شده. مثل:

. نورپردازی که آینه‌ها دارن می‌تونن این قابلیت رو داشته باشن که میزان اون رو کم یا زیاد کرد. در این صورت شما می‌تونین نور رو به میزان دلخواه‌تون تنظیم کنین. این موضوع می‌تونه خیلی به شما کمک کنه تا هر زمان که نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین بتونین با این آینه بهش دست پیدا کنین.

آینه مزونی هوشمند
آینه برای مزون

. شما می‌‌تونین از چند رنگ برای نورپردازی این آینه استفاده کنین. تا هر زمان که دوست داشتین رنگ نور آینه رو تغییر بدین. و درواقع بتونین چند رنگ رو برای نورپردازی داشته باشین.

. اما قابلیت جذاب آینه مزونی هوشمند این هست که می‌تونه به اینترنت و بلوتوث وصل بشه. در این حالت می‌تونین از آینه موسیقی یا ویدئو هم پخش کنین. موسیقی می‌تونه فضای آرامش‌بخشی رو هم برای مزون ایجاد کنه. و در صورتی که این کار با آینه هم انجام بشه، جذابیت بیشتری رو داره.

. برای خاص‌تر و زیباتر نشون دادن آینه هم می‌تونین اسم مزون رو روی آینه حکاکی کنین. این حکاکی آینه شما رو به‌قدری خاص میکنه که نمی‌تونین شبیه اون رو در جای دیگه‌ای ببینین. نورپردازی آینه هم جلوه خیلی بهتری رو به اون می‌بخشه.

. روی صفحه آینه مزونی هوشمند در صورت تمایل زمان و دما هم می‌تونن نمایش داده بشن. که این کار با کاربرد دماسنج و تایمر در آینه امکان‌پذیر می‌شه.

آینه مزونی هوشمند
آینه بیضی قدی

حالا چرا آینه مزونی هوشمند رو از کارگاه تولیدی آینه‌ها بخرین

در کارگاه تولیدی آینه‌ها هر آینه‌ای که فکرش رو بکنین و بخواین رو مثل انواع آینه مزونی هوشمند تولید می‌شه. همه مراحل ساخت صفر تا صد در همین کارگاه انجام می‌شه و از بالاترین موارد استانداردی هم برخوردارن. تا در نهایت بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب رو برای شما مشتریان عزیز داشته باشیم. و این کیفیت به‌صورت تضمین‌شده برای آینه‌ها ارائه می‌شه.

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی هوشمند

اما آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب ندارن. بلکه در کنار این‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده. تا شما خیالتون کاملا از خرید و سفارش آینه‌ها راحت باشه. تا اگر احیانا هر مشکلی هم به وجود بیاد، بدون هیچ‌ نگرانی براتون رفع می‌کنیم. این کار هم کاملا رایگان انجام می‌شه و نیازی نیست هزینه‌ای رو پرداخت کنین. این مشکل می‌تونه حتی سوختن یک‌ لامپ باشه که اون هم بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کنیم. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشن نمی‌تونن شامل این ضمانت بشن.

اگر نیاز به مشاوره و یا هر راهنمایی هم داشته باشین می‌تونین با ما در میون بذارین تا همکاران و مشاوران ayneha بتونن شما رو در خرید بهتر راهنمایی کنن. برای ارتباط با این تولیدی هم می‌تونین با شماره‌‌ی 09357015855 تماس بگیرین. آدرس تولیدی : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ