انواع سبک‌های آینه آرایشگاه

آینه مخصوص سالن گریم

سلام تو این متن قراره در مورد آینه مخصوص سالن گریم صحبت کنیم تا شما بدونین که چه نوع آینه‌ای برای سالن‌های آرایشی که گریم و میکاپ تخصصی انجام میدن مناسبه.پس با ما همراه باشین….

دیگه زمونه‌ی قدیم نیست که برای خرید آینه به شیشه بری محل می‌رفتیم و همونجا به آینه و شیشه بر می‌گفتیم یه آینه برش بده و بدون هیچ اصولی برای هر کجا استفاده می‌کردیم.اگه هنوز شما از اون آینه‌های عهد دقیانوس استفاده می‌کنین و مدام غر می‌زنین که بهترین میکاپ آرتیست شهرتونین اما رقیباتون از شما بیشتر مشتری دارن باید بهتون بگم که زحی خیال باطل !

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه مخصوص سالن گریم

تو این زمونه عقل مردم تو اولین نظر به چشمشونه باید بتونین تو نظر اول مشتری رو جذب کنین و به اون حس خوب بدین تا هر میکاپ خوبی که انجام دادین به دل مشتری بشینه و باعث بشه برای دفعه‌ی بعد هم ازتون وقت بگیره‌.واسه این کار هم تو اولین حرکت باید بتونی فضای سالن آرایشگاهی و متریال کاریت رو نو نوار کنی.تو سالن‌های آرایشگاهی اولین چیزی که به چشم میاد آینه‌اس اگه بتونی باتوجه به سبک دکوراسیون خودت بهترین آینه رو انتخاب کنی میتونی مثل تموم رقیبات از فروش چند برابری بهره ببری.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه مخصوص سالن گریم مدل بک‌لایت

ما بهت بهترین آینه‌ها و پرفروش‌ترین‌ها رو معرفی می‌کنیم و بهت مشاوره‌ای رایگان می‌دیم حتی اگه برای انتخاب نوع آینه مصمم هستی کافیه عکس سالن آرایشگاهیت رو برای ما ارسال کنی تا مشاور و طراحای برتر کارگاه آینه‌ها بهترین‌مدل رو برات طراحی کنن.همچنین می‌تونین با ثبت سفارش خودتون به صورت اینترنتی یا تماس تلفنی با شماره 09901717305با دادن ابعاد سفارش خودتون رو ثبت کنین.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه مخصوص سالن گریم مدل چراغ‌دار

با خرید از کارگاه آینه‌ها احتیاج به هیچ خرید حضوری ندارین بلکه ما آینه‌ی شمارو نصب شده روی سالن آرایشگاهی‌تون بهتون تحویل می‌دیم.و شما دیگه نگران شکستگی در حین جابه جایی آینه‌هاتون نیستین و در مسیر هر اتفاقی برای آینه‌ی شما بیوفته به عهده‌ی کارگاه آینه‌هاست.

راستی کارگاه آینه‌ها دارای ضمانت و گارانتی یه ساله‌‌ی بی قید و شرطم هست به طوریکه اگه در طول یک سال برای آینه‌ی شما اتفاقی افتاد کافیه با ما تماس بگیرین تا در اولین فرصت همکاران ما در صدد جبران به محل اعزام بشن‌.اما حتما به این نکته توجه کنین که ضمانت و گارانتی شامل شکستگی نمیشه و بیشتر شامل آینه و محصولات نور دار مثل آینه چراغ دار یا هالیوودی می‌شه.

به طور کلی بهتره برای آینه‌های گریم و میکاپ از آینه‌هایی استفاده بشه که نور و لامپ‌های زیادی دارن تا بتونن با استفاده از نور تمام مشکلات رو برطرف کنن و بهتر میکاپ کنن.در ادامه در مورد بهترین آینه های گریم که خیلی بین گریمور و میکاپ آرتیست ها محبوب هستن رو با همدیگه مرور می‌کنیم شما می‌تونین با توجه به سبک،سلیقه و بودجه‌ای که برای سالن آرایشگاهی خودتون در نظر دارین بهترین هارو انتخاب کنین.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه مخصوص سالن گریم مدل دوطرفه

انواع آینه مخصوص سالن گریم

  • آینه مخصوص سالن گریم مدل بک‌لایت
  • آینه مخصوص سالن گریم مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه گریم مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مخصوص سالن گریم مدل قاب‌دار
  • آینه مخصوص سالن گریم مدل حکاکی شده
  • آینه گریم مدل آویزی
  • آینه مخصوص سالن گریم مدل دو طرفه
  • آینه گریم قدی یا یک‌سره
آینه قدی
آینه مخصوص سالن گریم مدل قاب دار فلزی

آینه مخصوص سالن گریم مدل بک‌لایت

یکی از مدرن‌ترین و لاکچری ترین آینه‌ها برای گریم و سالن‌های آرایشی آینه‌های بک لایت محسوب میشه که لازمه‌ی هر سالن آرایشیه‌.با داشتن این آینه‌ها با ورود مشتری به سالن حس آرامش و خوبی القا میشه و باعث مراجعه برای تعداد دفعات بیشتر به این سالن آرایشی می‌شه.سیستم این نوع آینه‌ها هم به طوری طراحی شده که کافیه لامپ‌هایی ال ای دی رو به طور مخفیانه پشت آینه تعبیه کنیم و با روشن و خاموش کردن اون نور لایتی رو به فضا و اطراف آینه وارد کنیم.

آینه مخصوص سالن گریم
آینه بک‌لایت برای گریم

آینه مخصوص سالن گریم مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

بهترین آینه برای هر میکاپ‌کار و گریموری استفاده از آینه‌های هالیوودی یا چراغ‌داره.با داشتن آینه‌های هالیوودی نور بسیار زیادی وارد محیط سالن شما می‌شه و باعث می‌شه که یه آرایش بی عیب و نقص رو انجام بدین و اشتباهات خودتون رو متوجه بشین و درصدد رفع اون بربیاین‌.سیستم این آینه‌ها هم به طور خیلی زیبا و منظمی تعبیه شده.سیستم به طوری کار می‌کنه که چراغ‌هایی به دور آینه به فاصله‌های مرتب و منظمی گذاشته می‌شن که با روشن کردن اون‌ها نور یکنواختی وارد سالن بشه.پیشنهاد و تاکید ما برای سالن میکاپ و گریم داشتن آینه‌های هالیوودی یا چراغ‌داره.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه مخصوص سالن گریم مدل چراغ‌دار

آینه مخصوص سالن گریم مدل قاب‌دار

وقتی یه آینه رو برای هر مکانی انتخاب می‌کنین می‌تونین اون آینه رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین.تموم اینا بستگی به سلیقه،طراحی داخلی و سبک دکوراسیون سالن آرایشگاهی و همه مهم تر بودجه‌ی شما داره.

برای مثال اگه سبک سلطنتی دارین و یا از طراح میخواین سالن آرایشی شمارو سلطنتی دیزاین کنه بهتره از رنگ‌های گرم تر مثل قهوه‌ای، بژ،طلایی استفاده کنین.و یا اگه سبک مدرن مدنظر دارین بهتره از رنگ‌های خنثی‌تر مثل طوسی ،سفید استفاده کنین.بعد از انتخاب طرح نوبت به جنس و هزینه‌ی قاب انتخابی شما می‌رسه.قاب‌ها می‌تونن از جنس چوب،فلز،ام دی اف و یا حتی شیشه و یا متریال‌های مختلفی باشن که از ارزون‌ترین اونها مثل پلاستیک تا گرون‌ترین اون ‌‌‌‌ها که از فلز تهیه شده می‌تونین استفاده کنین.اگه هنوز طرح و مدل خاصی مدنظر ندارین با مشاورای ما صحبت کنین تا بهترین رو تو این زمینه به شما پیشنهاد بدن.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار مدل قاب‌دار

به طور کلی تو کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیا با بهترین قیمت و هزینه برای مردم عزیز کشورمون ایران و کشورهای دیگه تولید میشه.ممکنه شما یه کالای خارجی با همین کیفیت رو چندین برابر گرون تر بخرین چرا ؟چون خارجیه !اما ما بهتون پیشنهاد میدیم که برای یکبارم که شده به ما اطمینان کنین تا ما برای شما بهترین‌ها رو به ارمغان بیاریم‌.

آینه گریم مدل ریموت‌دار کنترلی

زمانی که شما یه آینه‌ی نوردار انتخاب می‌کنین باید بتونین از طریق و روش‌های مختلف اون رو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از طریق داشتن یه ریموت کنترلیه روی دست امکان پذیره.

برای خاموش و روشن کردن این نوع آینه‌ها کافیه تو هر کجایی از سالن آرایشی که هستین ریموت رو تو دستاتون داشته باشین و با خاموش و روشن کردن یه دکمه به راحتی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین.حتی اگه نور چند رنگ رو انتخاب کرده باشین به راحتی می‌تونین با زدن یه دکمه نور آفتابی رو به مهتابی تغییر حالت بدین.

راه‌های ارتباطی با ما

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.با خرید خود علاوه بر اینکه از تولیدات ایرانی حمایت می‌کنین باعث کارکردن بسیاری از جوونای ایرانی هم می‌شین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ