آینه دیواری برای مزون

آینه لباس فروشی نوری

آینه وسیله‌ای هست که در هر جایی کاربرد داره. اما این آینه برای یکسری از فضاها کاربرد خیلی تخصصی داره. مثل مزون و فروشگاه لباس که آینه‌ها در اون‌ها از اهمیت خیلی خاصی برخوردار هستن. آینه لباس فروشی نوری یکی از همین آینه‌های مهم و مدرن هست که در این متن هم به اون می‌پردازیم. آینه نوری با توجه به مشخصات و ویژگی‌های خاصی که داره، خیلی برای لباس فروشی‌ها توصیه میشه. چون چنان عملکردی رو از خودش نشون داده که باعث شده تا دیگه کسی توجهی به آینه‌های قدیمی و معمولی نداشته باشه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه لباس فروشی نوری

ویژگی‌ها و مشخصات آینه لباس فروشی نوری

آینه لباس فروشی نوری آینه‌ای منحصربه‌فرد با امکان نورپردازی عالی هستش. نوری که از آینه نوری منتشر میشه رو چراغی به نام LED تامین می‌کنه. نور چراغ LED نور خیلی طبیعی و ملایمی هست که ایجاد میشه. نحوه استفاده از این چراغ برای آینه نوری هم به این صورت هست که چراغ پشت آینه قرار می‌گیره. شکل ظاهری چراغ آینه نوری، نواری شکل و با ضخامت کم هست که خیلی راحت پشت آینه تعبیه میشه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه نوردار مدرن

چراغ که پشت آینه قرار داده بشه، نور اون حالت مخفی داره و دور آینه ایجاد میشه. نور در عین مخفی و ملایم بودن، اما به حد کافی هستش و به‌خوبی اطراف خودش رو روشن می‌کنه. وقتی هم که شما جلوی آینه قرار بگیرین، نور این آینه به شما کمک می‌کنه تا تصویر واضحی از خودتون رو بتونین تماشا کنین. چون نور در این آینه نوری طوری طراحی شده که بتونه بهترین دید رو از طریق نورپردازی عالی داشته باشه.

اما چرا آینه لباس فروشی نوری بهتره انتخاب بشه

آینه لباس فروشی نوری همونطور که گفته شد دارای نورپردازی هست که این نورپردازی به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. بنابراین برای فروشگاه و مزون هم که این دید خوب در آینه از اهمیت خیلی بالایی برخورداره، این آینه خیلی پیشنهاد میشه. چون وقتی مشتری شما لباسی رو پرو کنه و بخواد خودش رو در آینه ببینه، با ایستادن جلوی آینه کاملا در معرض نور آینه هست و از این طریق خودش رو خیلی واضح در آینه می‌بینه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه مزونی

وقتی مشتری شما بتونه دید واضحی روی خودش داشته باشه، قطعا خیلی ساده‌تر هم انتخاب می‌کنه. همینطور با این اینه میزان رضایت مشتری‌هاتون هم بیشتر هستش. چون با دید واضح قطعا مشتری با قطعیت بالاتری انتخاب می‌کنه. همینطور این آینه‌ها به جلوه بهتر لباس‌ها و فضای شما هم خیلی کمک می‌کنن. چون آینه تاثیر زیادی رو در دکوراسیون داره. بنابراین وقتی انتخاب زیبایی داشته باشین، حتما دکوراسیون و چیدمان بهتری رو هم دارین.

آینه لباس فروشی نوری
آینه قاب فلزی

با فراهم آوردن فضای زیبا و مدرن می‌تونین باعث بشین تا افراد بیشتری هم دوست داشته باشن که به فضای شما بیان. درواقع عاملی برای جذب بیشتر مشتری‌ها میشین تا افراد بیشتری تمایل به انتخاب فروشگاه شما داشته باشن. اگر نگاهی هم لباس فروشی‌ها امروزی و مدرن بندازین می‌بینین که دیگه هیچ کدوم از اون‌ها آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار نمیدن. چون آینه یک وسیله مهمی هم در دکوراسیون و هم در ارائه خدمات به مشتری‌ها محسوب میشه. بنابراین باید از هر لحاظی خیلی مورد توجه قرار بگیره تا بتونه تاثیر مثبت خودش رو داشته باشه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه قدی دیواری

آینه لباس فروشی نوری بهتره به چه صورت‌هایی باشه

آینه لباس فروشی نوری آینه‌ای هست که باید بتونه دید کاملی رو از هر کسی به خودش بده. با این وجود آینه قدی برای فروشگاه لباس انتخاب ایده‌آلی هست که به هر کسی این امکان رو میده تا بتونه خودش رو به صورت قدی ببینه. خود آینه قدی مزونی هم تنوع خیلی زیادی رو داراست و می‌تونه به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیره. یک حالت خیلی مرسوم برای این آینه به صورت دیواری هستش. آینه دیواری مزایای خاصی داره، مثل این که با نصب روی دیوار هیچ فضای خاصی اشغال نمیشه. و می‌تونین از تمام فضای خودتون نهایت بهره‌مندی رو ببرین.

آینه لباس فروشی نوری
آینه قدی خاص

همچنین آینه لباس فروشی نوری امکان استفاده با پایه رو هم داره. در این حالت دیگه آینه به جایی مثل دیوار هم نصب نمیشه. و در این صورت می‌تونین آینه رو راحت جابه‌جا هم کنین. چون ممکنه در طول زمان دوست داشته باشین که تغییر دکوراسیون در فروشگاه خودتون ایجاد کنین. این تغییر می‌تونه حتی با جابه‌جایی آینه هم اتفاق بیفته. پایه‌های مختلفی برای آینه‌ها استفاده میشه. حتی برای جابه‌جایی خیلی راحت آینه هم می‌تونین درخواست بدین تا زیر پایه، چرخ هم به کار برده بشه.

آینه لباس فروشی نوری
آینه پایه‌دار نوری

علاوه بر این موارد برای این که بتونین از فضایی که دارین نهایت استفاده رو ببرین و یا این که اگر فضاتون کوچیک هست، می‌تونین از آینه نوری دوطرفه استفاده کنین. آینه لباس فروشی نوری از نوع دوطرفه آینه خیلی مدرن و کاربردی محسوب میشه که با توجه به ویژگی‌های مثبتی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. چون شما با این آینه یک آینه‌ای دارین که نقش دو آینه رو برای شما داره که فضای خیلی کمتری رو هم نیاز خواهد داشت.

آینه لباس فروشی نوری
آینه دوطرفه نوری

به چه صورت‌هایی می‌تونین آینه لباس فروشی نوری رو مورد استفاده قرار بدین

برای این که بتونین آینه لباس فروشی نوری خودتون رو مورد استفاده قرار بدین، می‌تونین یکی از این سه راهی که در ادامه گفته میشه رو انتخاب کنین. تا آینه‌ای که سفارش میدین نحوه کارکردش با یکی از راه‌های زیر باشه.

  1. آینه نوری یک حالتی که می‌تونه به کار بره، به‌صورت لمسی هستش. برای استفاده از آینه لمسی همونطور که مشخصه با لمس یکسری قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده از آینه استفاده کنین. آینه لمسی هم در نوع خودش خیلی جذابه و امکان خیلی خاصی رو نسبت به آینه‌های معمولی میده.
  2. حالت بعدی برای آینه لباس فروشی نوری به‌صورتی هست که بتونین با استفاده از یک ریموت آینه رو مورد استفاده قرار بدین. وقتی آینه ریموتی دارین دیگه نیازی نیست که تا محلی که آینه هست بیاین و از هر جایی در فروشگاه باشین می‌تونین با کنترل از راه دور آینه رو به کار ببرین.
  3. اما حالت سومی که آینه نوردار داره این هست که بتونین به‌صورت حسگری از اون استفاده کنین. آینه حسگری شبیه تلویزیون‌های هوشمند هست که با تکون دادن دستتون امکان استفاده از آینه رو خواهید داشت.
آینه لباس فروشی نوری
آینه نوری

آینه لباس فروشی نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه مجموعه‌ای هست که آینه‌هایی با کیفیت و مقاومت بالا رو از صفر تا صد تولید و به فروش می‌رسونه. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه از بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد بهره‌منده. همچنین آینه‌های تولیدی ما با توجه به کیفیت خیلی خوبی که دارن، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا مطابق خواسته خودتون تولید میشه. حتی اگر خوشتون نیومد هم با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه لباس فروشی نوری
آینه لباس فروشی نوری

اما یکسری امتیاز‌های ویژه‌تری هم داریم. مثل داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله که روی هر آینه‌ای وجود داره. ابن ضمانت به‌صورتی هست که هر مشکلی برای آینه رو پشتیبانی می‌کنه. مثلا اگر لمس یا نورپردازی آینه دچار مشکلی بشه، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون برطرف می‌کنیم. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه که شامل ضمانت نمیشه.

شماره‌‌ای تماسی که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09357015855 هست. هر سؤالی هم داشته باشین می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ