آینه لامپی قاب‌دار

آینه لامپی قاب‌دار

آینه‌ها کاربرد خیلی مهمی رو در زندگی آدم‌ها و برخی از شغل‌هاشون دارن. همین اهمیت بالای آینه باعث شده تا در این زمینه خیلی کار انجام بشه. و آینه‌های جدید و مدرنی معرفی بشن که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نباشن. یکی از این آینه‌های امروزی آینه لامپی قاب‌دار هستش. این آینه به‌قدری عملکرد بهتری رو از آینه‌های معمولی ارائه میده که باعث شده تا دیگه جایگزین مدل‌های قدیمی بشه. همینطور آینه لامپی از نظر ظاهری هم خیلی زیباست که می‌تونه در هر فضایی که قرار بگیره، تمام توجه‌ها رو به سمت خودش جلب کنه. به این صورت که تنها با به کار بردن این آینه می‌تونین تغییرات خیلی خوبی رو در فضای خودتون ایجاد کنین.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار مدل دور سفید

آینه لامپی قاب‌دار به چه صورتیه

آینه لامپی قاب‌دار آینه‌ای هست که دور اون تعدادی چراغ کار گذاشته میشه. این چراغ‌ها رو با یک فاصله مشخصی قرار میدن. این فاصله مشخص به این دلیل هست که نور آینه کاملا یکنواخت و یکدسته و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نمی‌کنه. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین خیلی روشن و خیلی واضح‌تر خودتون رو در آینه ببینین. که این امکان با آینه‌های معمولی و ساده اتفاق نمیفته. چون اصلا طراحی آینه لامپی بر همین مبناست که بتونه جلوی خودش رو خیلی خوب روشن کنه.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار در رنگ‌های مختلف

آینه لامپی وقتی به‌صورت قاب‌دار هم که باشه، چراغ‌ها روی خود قاب تعبیه میشن. اینطوری از تمام آینه می‌تونین استفاده کنین و فضای بیشتری رو هم آینه می‌تونه نشون بده. همچنین قاب به خود آینه هم جلوه خیلی خاصی رو می‌بخشه و زیبایی اون رو بیشتر می‌کنه. خود قاب‌ها هم از تنوع خیلی زیادی برخوردارن که می‌تونن تنوع بیشتری رو به آینه ببخشن. که این تنوع می‌تونه در جنس قاب، رنگ، شکل و… باشه. و این انتخاب می‌تونه براساس سلیقه و دکوراسیونی که دارین، انتخاب بشه. اما خود آینه لامپی قاب‌دار به‌طور کلی دارای انواعی هست که در قسمت‌های زیر به معرفی اون‌ها می‌پردازیم.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار مدل مزونی

انواع آینه لامپی قاب‌دار

قدی

آینه قدی لامپ‌دار یک آینه خیلی کاربردیه که برای خیلی از فضاها گزینه خیلی لازمی محسوب میشه. به این خاطر که آینه قدی رو وقتی روبه‌روش بایستین، می‌تونین خیلی کامل و قدی خودتون رو ببینین. بنابراین دید کاملی به شما میده که برای خیلی از فضاها می‌تونه گزینه ایده‌آلی باشه. چون همه آدم‌ها در طول روز یا در برخی از فضاها این نیاز رو دارن که خودشون رو به‌طور قدی در آینه ببینن. پس برای این کار آینه قدی ضروری هستش.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه قدی مدل لامپ‌دار

همچنین وقتی که این آینه به‌صورت آینه لامپی قاب‌دار هم که باشه، خیلی آینه رو کاربردی‌تر می‌کنه. درواقع نوری که از چراغ‌های آینه منتشر میشه باعث میشه تا بتونین بهتر خودتون رو ببینین. چون چراغ‌های دیگه‌ای که در هر فضایی برای روشنایی استفاده میشه، هیچ‌وقت این نور به این خوبی رو ندارن.

دیواری

آینه لامپی دیواری هم حالت دیگه‌ای برای این آینه می‌تونه باشه. آینه که به دیوار نصب میشه، دیگه یک حالت ثابتی برای آینه ایجاد میشه. در این صورت آینه ایمنی کاملی رو هم داره. همچنین نصب آینه لامپی قاب‌دار به دیوار هم باعث میشه که دیگه فضای شما کاملا خالی بمونه. چون در این حالت مساحتی رو دیگه از فضای شما اشغال نمی‌کنه. به‌علاوه آینه در حالت کلی باعث میشه که فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر هم دیده بشه. که این ویژگی مثبت آینه به‌خاطر انعکاس فضا و نور در آینه هست که موجب گسترده به‌نظر رسیدن محیط میشه.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپ دار مدل دیواری

رومیزی

آینه لامپی قاب‌دار حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، رومیزی هستش. آینه رومیزی هم در نوع خودش مزایای خاصی داره. آینه رومیزی برای استفاده به‌عنوان آرایش خیلی گزینه خوبی محسوب میشه. چون شما با قرار دادن لوازم آرایشی مورد نیازتون می‌تونین دسترسی خیلی راحتی رو به اون‌ها داشته باشین. همینطور لامپی بودن آینه هم خیلی کمک‌کننده هستش. به این علت که نور آینه دقیقا روی صورت شما میفته و اون رو خیلی خوب روشن می‌کنه. پس با این دید خیلی خوبی که ایجاد میشه، دقت و تمرکز خیلی بالایی رو ایجاد می‌کنه. که آینه لامپی به‌خاطر عملکرد بالایی که برای این کار داره، به آینه گریم لامپی هم شناخته میشه.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپ‌دار مدل رومیزی

پایه‌دار

آینه لامپی قاب‌دار حالت دیگه‌ای که میشه براش متصور شد، به‌‌صورت پایه‌داره. آینه پایه‌دار هم مزایا و زیبایی خاص خودش رو دارا هست. از مهم‌ترین مزیت‌های اون این هست که شما با این آینه می‌تونین راحت‌تر اون رو جابه‌جا کنین. چون در برخی از فضاها ممکنه این نیاز به وجود بیاد که بخواین آینه رو جابه‌جا کنین. یا این که بخواین تغییر دکوراسیون در فضاتون ایجاد کنین. اگر بخواین که آینه رو خیلی راحت‌تر و ساده‌تر جابه‌جا کنین، این امکان هست که زیر آینه از چرخ هم استفاده بشه. وقتی آینه چرخ‌دار باشه، دیگه خیلی راحت می‌تونین اون رو به هر جایی که دوست دارین منتقل کنین.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار

آینه لامپی قاب‌دار بهتره در چه فضاهایی حتما استفاده بشه

آرایشگاه

آینه لامپی قاب‌دار برای آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی انتخاب خوبی هستش. چون این آینه با نورپردازی که داره، باعث دید بهتر در آینه میشه. این دید خیلی خوب در آینه برای فضایی مثل آرایشگاه خیلی اهمیت داره. و به آرایشگر کمک می‌کنه تا بتونه کارش رو خیلی بهتر انجام بده. جدا از عملکردی که آینه لامپ‌دار داره، می‌تونه فضای زیبایی رو برای آرایشگاه ایجاد کنه. آرایشگاه جایی هست که در اون خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه. پس باید دکوراسیون و طراحی خیلی زیبایی هم داشته باشه. که آینه لامپی از ظاهر خیلی خاصی برخورداره.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار برای سالن زیبایی

مزون

مزون هم فضای دیگه‌ای برای استفاده از آینه لامپی قاب‌دار هستش. این آینه برای مزون می‌تونه خیلی مفید باشه. چون همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم توضیح داده شد، با انتشار نوری که داره دید بهتری رو برای دین در آینه میده. که این دید بهتر در مزون هم از اهمیت خاصی برخورداره. چون مشتری‌های مزون بعد از متحان کردن لباس‌های موردپسندشون، دلشون می‌خوا که خیلی خوب در آینه خودشون رو ببینن. اینطوری تصمیم‌گیری هم راحت‌تر میشه. به‌علاوه زیبایی خیلی خاصی هم برای مزون ایجاد میشه خیره‌کننده هستش.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی برای مزون

حالا چرا آینه لامپی قاب‌دار رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در این کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین مثل آینه لامپی قاب‌دار تولید میشه. تمام آینه‌ها دقیقا طبق خواسته شما تولید میشن. و از نظر کیفیت هم از کیفیت خیلی بالایی برخوردارن. همینطور چون صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشه و حتی فروش هم توسط خود مجموعه انجام می‌گیره، قیمتها هم خیلی مناسب هستن.

آینه لامپی قاب‌دار
آینه لامپی قاب‌دار مدل رومیزی

اما تفاوت اصلی که کارگاه تولیدی آینه با بقیه تولیدی‌ها داره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که در این مجموعه روی تمام آینه‌ها وجود داره. که با این ضمانت شما خیالتون کاملا راحته که اگر هر مشکلی هم احیانا برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی از سمت ما صورت می‌گیره. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه، اون رو براتون تعویض می‌کنیم. این امکان رو هم فراهم کردیم تا اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین. البته در حالتی که شکستگی یا ضربه برای آینه اتفاق بیفته، ضمانت رو شامل نمیشه.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 یا 02188068352 تماس بگیرین. تا هر چیزی که نیاز باشه رو همکاران ما در اختیارتون قرار بدن. حتی اگر نمی‌دونین که دقیقا چه آینه‌ای رو بگیرین، مشاورین مجموعه سعی می‌کنن با تجربه بالایی که در این زمینه دارن، پیشنهادات خوبی رو با توجه به فضا و سلیقه و بودجه شما بدن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ