آینه لامپی برای گریم

آینه لامپی برای گریم

آینه لامپی برای گریم بخش خیلی مهمی از زندگی روزمره هر فردی رو تشکیل میده. از ابتدای روز تو جلویی آینه ، خودمون رو برای یه روز جدید آماده کرده و تا پایان روز با نگاه کردن به آینه ، نظم و زیبایی ظاهری خودمون رو بررسی می‌کنیم. قبل از هر قرار ملاقات عاشقانه و کاری ، تو زمون انتخاب لباس ، خرید استایل جدید ، آرایش و گریم کردن و حتی انتخاب لباس عروس یا کت و شلوار دومادی ، تو جلوی آینه ‌ایستاده و به خودمون نگاه می‌کنیم. بنابراین آینه گریم لامپی  برای هر کس یا هر شخصی که به چگونگی معرفی خودش به دنیا اهمیت میده ، یه ضرورت هست.

اگه قبل از رخدادهای مهم و ملاقات به آینه نگاه نکرده باشین ، ممکنه یه اشتباه تو ظاهر شما عزیزان همه چیز رو خراب کنه و حس آزار دهنده اون ، تا مدتی با شما عزیزان همراه باشه. تو خونه‌های امروزی و مدرن ، آینه‌های گریم نه تنها برای کاربرد روزمره ، بلکه به عنوان دیزاین داخلی خونه ، مغازه‌ها و سالن آرایشی نیز استفاده میشن. کاربرد امروزی آینه‌های لامپی گریم پیچیده‌تر شده هست و به همین دلیل بهترین گزینه‌ها از نظر نوع ، رنگ و طرح برای موقعیت‌های مکانی مختلف و متفاوت ، به طور دقیق‌تری مورد بررسی قرار گرفته.

در این مطلب از سایت آینه‌ها با معرفی انواع آینه و کاربرد اون‌ها ، آینه لامپی برای گریم برای سالن‌های زیبایی رو بررسی کرده و جذاب‌ترین و جدیدترین توصیه‌ها رو به شما ارائه میدیم.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه لامپی برای گریم رو با چه نوع آینه‌ای انجام بدیم؟

دقت داشته باشین که مهم‌ترین کاربرد آینه لامپی برای گریم تو سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها ، افزایش کیفیت ، حس مثبت و وسعت دید مشتری هستش. مراجعه‌کنندگان به سالن‌های آرایشی ، زیبایی خودشون رو در دستان آرایشگر قرار دادن و تنها راه اطمینان اون‌ها از نتیجه‌ی کار ، با استفاده از آینه حاصل میشه. به همین خاطر در مقابل هر فرد مراجعه‌کننده ، یه آینه قرار داده میشه. آینه‌ها رو با توجه به اندازه سالن و تناسب اون با دیگر چیدمان انتخاب کنین. این آینه می‌تونه گرد ، مستطیل ، بیضی شکل ، مربع با گوشه‌های گرد شده و طرح‌های خاص متناسب با دیزاین سالن انتخاب بشه.

آینه گریم لامپی با تنظیم نور عالی و مناسب یکی از پرطرفدارترین آینه‌هایی هستن که امروزه تو سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آینه گریم با نور پردازی مناسب و عالی ، به بالا بردن دقت آرایشگر کمک زیادی می‌کنه. این آینه لامپی گریم به روی میز کنسول کشویی ، در مقابل مشتری قرار داده میشه که طرح و رنگ کنسول ، با توجه به پالت سالن زیبایی انتخاب میشه.

نوع بعدی ، آینه لامپی برای گریم رومیزی هستش. حمل این آینه به دلیل وزن کم اون ، خیلی آسون و راحته و مراجعه‌ کننده می‌تونه بدون جابجایی و ایجاد اختلال تو کار آرایشگر ، مراحل زیباسازی و اصلاح رو از نزدیک دنبال کنه.
آینه رومیزی می‌تونه مقعر باشه و با بزرگ کردن تصویر فرد ، به دقت بیشتر و افزایش ظرافت کار کمک کنه.
این آینه لامپی گریم رومیزی همچنین می‌تونه محدب باشه. این کوچک‌سازی تصویر به دیدن دور نمای صورت بدون جا به جایی دست کمک می‌کنه.
معمولاً آینه رومیزی از نوع تخت ، تو سالن‌های آرایشی و زیبایی کمتر استفاده میشه.
آینه‌های قدی هم نوع دیگه‌ای هست که تو اتاق پرو سالن‌های زیبایی و آرایشی نصب میشن.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

طرح و اندازه آینه لامپی برای گریم

طرح و اندازه آینه لامپی برای گریم با در نظر گرفتن کاربرد و محل نصب اون‌ها تغییر می‌کنه. این تغییرات برای بهبود کارایی و زیبایی به دیزاین محیط هستش. انتخاب مناسب سایز ، شکل ، طرح و نوع ، تو کارایی اون تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کنه که اینجا به انواعی از آینه لامپی و هالیوودی پرداختیم که عبارتند از :

آینه دیواری
آینه گریم
آینه رومیزی
آینه تمام قد
آینه قاب‌دار

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه دیواری

با آینه لامپی دیواری به فضا عمق بدین. این آینه می‌تونه طرحی چشم‌نواز تو حاشیه نیز داشته باشه. از این آینه تو راهرو نیز میشه استفاده کرد. آینه دیواری می‌تونه کل یه دیوار رو بپوشونه و توهم بزرگی فضا رو ایجاد کنه و نور محیط رو چند برابر کنه. از قرار دادن انواع آینه در مقابل پله‌ها خودداری کنین. چون که منعکس شدن تصویر پله تو آینه ، حس ناخوشایندی تو افراد ایجاد می‌کنه.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه گریم

آینه گریم لامپی یا آینه چراغ‌دار از جمله آینه‌هایی هستش که تو آینه کاری برای سالن‌های آرایشی و زیبایی ، طرفداران خیلی زیادی داره. این نوع آینه با تنظیم نور به بالا بردن دقت تو روند آرایش کمک می‌کنه. آینه لامپی برای گریم می‌تونه دارای چراغ به روی قاب ، نوار ال ای دی {LED} تو حاشیه ، نور پردازی از پشت آینه و یا لامپ رشته‌ای در اطراف خودش باشه.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه رومیزی

برای آینه آرایش رومیزی لامپی میشه از هر سه نوع آینه تخت ، محدب و مقعر استفاده کرد. هر یک از این آینه‌ها می‌تونن در مراحل مختلف گریم و آرایش نقش خیلی مهمی ایفا کنن. آینه‌های رومیزی معمولاً با طراحی خاص و عالی برای افزایش جذابیت و کیفیت طراحی دکور با یکی از اشکال هندسی مربع ، دایره و … ساخته و تولید میشن. آینه لامپی برای گریم تو سایز کوچک و رومیزی هم می‌تونن گزینه خوبی برای استفاده باشن.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه تمام قد

آینه‌های تمام قد رو میشه تو هر جایی که با استایل مرتبط باشه ، مشاهده کرد. تو آینه کاری برای سالن‌های زیبایی ، اتاق پرو ، فروشگاه‌های کیف و کفش و اتاق خواب‌ها ، از آینه قدی استفاده میشه.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

آینه قاب‌دار

آینه‌ها رو میشه تو قاب قرار داد و یا با منبت‌کاری‌های ظریف و هنرمندانه تو نوار حاشیه‌ای اون ، طرحی جذاب به عنوان قاب آینه‌ ایجاد کرد. قاب آینه می‌تونه از جنس آلومینیوم ، پلی استر ، چوب ، PVC ، کاشی و یا استیل باشه.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

قیمت آینه لامپی برای گریم

مهم‌ترین سوالی که خریداران عزیز تو زمان خرید آینه لامپی برای گریم می‌پرسن ، در مورد قیمت این محصول هستش. قیمت این آینه لامپی سالن آرایش به فاکتورهای متعددی از جمله کیفیت و ابعاد بستگی داره. هر چقدر که ابعاد آینه بیشتر باشه و یا کیفیت اون بالاتر باشه ، قیمت اون بالاتر میره. توصیه میشه این آینه رو از برندهای معتبر روز تهیه کنین. چون در پایان می‌تونین اطمینان داشته باشین که تمومی استانداردها تو ساخت و تولید این آینه به کار رفتن.

آینه لامپی برای گریم
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی برای گریم

در تماس با ما یه خرید واقعی انجام بدین

خلاقیت ، نوآوری ، کیفیت خیلی عالی و قیمتی باور نکردنی رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. شما خریداران عزیز شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بهترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه مزون در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین و بروزترین محصولات مدرن ما از قیمت تمومی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین انواع آینه مزون خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ