آینه آرایشگری مردانه

آینه لامپ‌دار جدید

یکی از قدیمی‌ترین وسایل یا ابزاری که بشر تو سالیان طولانی از اون‌ها استفاده می‌کرده ، آینه‌ها هستن که با گذشت زمان تغییرات خیلی زیادی تو طراحی و کاربری‌هاش رخ داده. این روزها آینه‌ها به طور کلی به دو نوع آینه‌های دکوراتیو {آینه‌های تزئینی} و آینه‌های کاربردی تقسیم میشن که تو این مقاله از سایت آینه‌ها می‌خوایم شما دوستان گرامی رو بیشتر با آینه لامپ‌دار جدید آشنا کنیم و اطلاعات مورد نیاز رو جهت انتخاب ، خرید و سفارش آینه لامپ‌دار مورد نظرتون رو در اختیارتون قرار دهیم.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید آرایشی با حسگر حرکتی

این مدل آینه لامپ‌دار جدید که به خاطر فرایند طولانی و زمانبر تو تولید و ساخت از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردار هستن ، با حرکت دست در مقابل آینه لامپی ، چراغ‌هاشون روشن و خاموش میشن.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید مدل بک لایت

این دسته از آینه‌های لامپ‌دار جدید دارای نور مخفی بوده و سپس برش آینه طبق طرح مورد نظر با روشن و خاموش کردن لامپ‌ها یا چراغ‌ها روشنایی و نور از لبه‌های پشت آینه تابیده میشه.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید چیست

آینه‌های لامپ‌دار جدید بر اساس نوع طراحی و کاربری‌شون می‌تونن نو مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. حال اگه سؤال شما این هست که یه آینه آرایشی لامپ‌دار چیست و چه خصوصیاتی داره ، پاسخ اون خیلی ساده هست. آینه‌ای ساده و معمولی رو در نظر بگیرین که دور تا دور اون تعدادی لامپ نصب شده هست ولی امروزه و با توجه به خلاقیت طراحان و تولیدکنندگان انواع آینه‌های لامپ‌دار میشه به جرئت گفت که این مدل آینه‌ها دیگه فراتر از یه آینه معمولی با لامپ‌دار هستن. آینه‌های لامپ‌دار رو با عناوین گوناگون و مختلفی همچون آینه‌های آرایشی ، آینه‌های گریم و آینه‌های هالیوودی نیز می‌شناسن.

همونطور که گفته شده آینه‌ها رو به طور کلی با دو نوع آینه‌های کاربردی و آینه‌های دکوراتیو می‌شناسیم که آینه‌های هالیوودی ، آینه‌های گریم یا آینه‌های آرایشی لامپ‌دار ، جز اون دسته از آینه‌هایی هستن که در هر دو نوع جایگاهی خیلی خاص و مهمی دارن. یعنی هم آینه‌ای دکوراتیو هستن و هم کاربردی ، هم نقش خود رو به عنوان آینه به درستی ایفا می‌کنن و هم یه ابزار یا عنصر دکوراتیو خیلی مهم برای دکوراسیون و محیط داخلی فضای مورد نظر محسوب میشن.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

کاربردهای آینه لامپ‌دار جدید

آینه‌های لامپ‌دار جدید یا آینه‌های گریم ، غیر از مصارف خونگی که جلوتر به اون می‌پردازیم تو مکان‌های مختلف و گوناگون کاربردهای تخصصی‌ای دارن که به اونا اشاره می‌کنیم.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید مزونی

تو این ایام که تعداد سالن‌های مزون لباس تو شهرهای مختلف رو به افزایش هستن و به نوعی به رقابت با مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مشغولن ، توجه ویژه‌ای به دکوراسیون داخلی و فراهم کردن دکوراسیون و فضایی شیک و متفاوت‌تر میشه. طراحان لباس و صاحبان مزون‌ها بر اون هستن که دکوراسیون و محیطی زیباتر و کاربردی‌تر از اون چه که تو فروشگاه‌های داخل پاساژ‌ها و خیابان‌ها می‌بینیم ، فراهم و آماده کنن.

اگه تو این تجارت یا این کار مشغول به کار هستین ، انتخاب و خرید یا سفارش آینه چراغ‌دار قدی مناسب از ملزومات فضای کاری شما محسوب میشه. حال تفاوتی نداره که ارائه دهنده پوشاک اسپورت هستین ، یا لباس‌های عروسی و لباس‌های مجلسی. آینه چراغ‌دار یا لامپ‌دار این امکان رو برای مشتریان آماده و فراهم می‌کنه که تو فضایی مناسب و با روشنایی مطلوب لباس خودشون رو پرو کرده و شما دوستان گرامی نیز به عنوان طراح لباس یا فروشنده ، اشراف خیلی بیشتری به مدل لباس و حالت قرار گیری اون بر بدن و یا اندازه و سایز لباس‌ها پیدا کنین.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار آرایشی تو منزل

میز آرایش یکی از ارکان اصلی و از واجبات وسایل تو اتاق خواب خانوم‌ها محسوب میشه . اگه شما جز اون دسته از افرادی هستین که خودتون تو منزل ، کارهای زیبایی و آرایش رو انجام میدین ، انتخاب و خرید و سفارش آینه گریم زنانه برای آرایش ، می‌تونه به شما کمک قابل توجه‌ای کنه و شرایط رو برای انجام آرایش حرفه‌ای و گریم تو منزل یاری و کمک کنه.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید گریم تو سینما و تئاتر

حتما تو فیلم‌های هالیوودی و یا تو تصاویر پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی دیدین که هنرپیشه‌ها و بازیگران تو اتاق گریم ، مقابل آینه‌ای می‌نشینن که دور تا دور اون‌ها لامپ‌هایی تعبیه شده و شخصی به نام میکاپ آرتیست یا گریمور مشغول کار و گریم به روی صورت و چهره اون‌هاست و اون‌ها رو برای ایفای نقش و حضور در مقابل دوربین آماده می‌کنه. برای اینکه گریمور یا میکاپ آرتیست به چهره و صورت هنرمند تسلط کافی و زاویه دید بهتری داشته باشه ، استفاده از یه آینه لامپ‌دار الزامی هست که نور مطلوب و مناسب رو فراهم کنه. به این منظور تو اتاق گریم اکثرا از آینه میکاپ لامپ‌دار یا چراغ‌دار با لامپ‌های آفتابی یا مهتابی استفاده میشه.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

آینه لامپ‌دار جدید یا هالیوودی تو سالن‌های زیبایی و آرایشی

آینه لامپ‌دار جدید یا آینه هالیوودی گریم تو سالن‌های زیبایی و آرایشی کاربرد خیلی زیادی دارن. این روزها تو دنیای مد ، گریم و میکاپ تو آرایشگاه‌های زنونه و مردونه نیز راه خود رو باز کرده و طرفداران خیلی زیادی داره. آرایش و میکاپ عروس و داماد ، آماده کردن مشتری‌ها برای حضور تو مهمانی‌ها علاقه‌مندان خیلی زیادی رو روانه سالن‌های آرایشی ، زیبایی و کلینیک‌های کاشت مو و زیبایی می‌کنه که لزوم استفاده از آینه آرایشی چراغ‌دار برای فراهم و آماده کردن روشنایی و نور مناسب ، بیش از پیش احساس میشه.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

برای خرید آینه لامپ‌دار جدید آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم

در صورتی که قصد خرید و سفارش یه آینه آرایشی دارینذ، در درجه اول مکان قرار گیری آینه رو مشخص کرده و ابعاد مورد نیاز رو به دست آورین.

طبق نیاز و کاربری آینه اقدام به خرید و سفارش انواع آینه‌های آرایشی لامپ‌دار ( آینه پایه‌دار لامپی ، آینه قدی لامپ‌دار ، آینه دیواری لامپی و …) کنین. در انتخاب و سفارش مدل و طرح آینه خود و جنس و متریال قاب اون دقت زیادی کنین تا متناسب با دکوراسیون و محیط داخلی و مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو فضا ، مناسب‌ترین محصول رو سفارش و خریداری کنین.

به هنگام خرید و سفارش ، اطمینان حاصل کنین که از لامپ‌های ال ای دی دار و کم مصرف استفاده شده هست تا تو مصرف برق و هزینه‌هاتون صرفه جویی بشه.

به روشنایی و نور لامپ‌ها و حرارت اون‌ها دقت زیادی کنین ، نور و روشنایی لامپ‌ها باید به گونه‌ای باشه که به هنگام نشستن در مقابلش برای زمان نسبتا طولانی و بیشتر ، چشمان شما و گریمور آزار نبینه. لامپ‌ها نباید حرارت بیش از حد به شما ساطع کنن.

از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های معتبر و شناخته شده خریداری کنین.

آینه لامپ‌دار جدید
آینه‌های لامپ‌دار جدید و فوق العاده زیبا

برای ثبت خریدهای بروز خود به سایت آینه‌ها مراجعه کنین

غیر ممکن‌ها رو با سایت آینه‌ها انتظار داشته باشین چون که خریدت رو به تجربه‌ای بسیار شیک و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی بروزترین آینه لامپ‌دار جدید رو در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

کیفیت عالی و بروز و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، اگه می‌خواین حضوری بهترین و با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه لامپ‌دار جدید خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ