آینه قدی برای خونه

آینه قدی برای خونه

آینه از وسیله‌های خیلی مهمی هست که در اکثر فضاها هم مورد استفاده قرار می‌گیره. اما در هر خونه‌ای قطعا چندیدن آینه هست که هر کدوم نقش متفاوتی رو داره. در این بین وجود یک آینه قدی برای خونه می‌شه گفت که الزامی هستش. آینه‌های قدی هم که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره، بسیار تنوع بالایی رو دارا هستن که می‌تونین از بین اون‌ها خیلی راحت آینه‌ای که مطابق با سلیقه شخصی و همینطور دکوراسیون خونه‌تون هست، انتخاب کنین. در آینه‌های جدید هم به عملکرد آینه‌ها توجه شده و هم به زیبایی اون‌ها. چون این دو کنار هم به یک میزان در انتخاب آینه‌ها نقش دارن.

آینه قدی برای خونه
آینه قدی برای خونه

معرفی انواع آینه قدی برای خونه

آینه‌هایی که می‌تونن به عنوان آینه قدی برای خونه مورد استفاده قرار بگیرن، می‌تونن از آینه‌های مختلفی ساخته بشن.

آینه معمولی

آینه معمولی که می‌گیم، منظور همون آینه‌های ساده و شفاف هست که از ابتدا هم همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما این آینه‌های ساده و معمولی امروزه شفافیت خیلی بالایی دارن. همینطور مقاومت اون‌ها هم خیلی زیاده و به‌‌سادگی شکسته نمی‌شه. همچنین این آینه‌ها می‌تونن به‌شکل‌ها و حالت‌های بسیار مختلفی قرار بگیرن. بنابراین همین آینه‌های ساده هم شکل مدرنی به خودشون گرفتن. برای استفاده از این آینه‌‌ها هیچ محدودیتی نیست و می‌تونن به راحتی به‌عنوان آینه قدی برای خونه با هر چیدمانی مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه قدی برای خونه
آینه مدرن

آینه نوردار

از انواع دیگه آینه قدی برای خونه، آینه نوردار هستش. آینه نوردار آینه‌ای مدرن با امکانات عالی هستش. در این آینه از چراغی به اسم LED استفاده میشه. یک چراغی که نواری شکل هست و ضخامت کمی داره، پشت آینه قرار می‌گیره. این چراغ وقتی روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که این نور خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. روشنایی آینه به‌صورتی هست که وقتی روبه‌روی این آینه قرار بگیرین، کاملا در معرض این نور قرار گرفتین. پس نور ایجاد شده کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو کاملا واضح و روشن در آینه ببینین.

آینه قدی برای خونه
آینه نوردار

از ابتدا هم چون آدم‌ها دوست داشتن که بتونن خودشون رو ببینن، آینه ایجاد شد. و در طی سال‌ها هم خیلی روی این موضوع کار شد تا آینه‌ها بهترین دید رو بتونن فراهم کنن. و این امر فقط با وجود نور خوب و کافی میسر بودش. بنابراین آینه‌ای مثل آینه قدی نوردار ایجاد شد که بتونه به بهترین شکل خودش این دید رو ایجاد کنه.

آینه قدی برای خونه
آینه خاص

آینه چراغ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه قدی برای خونه میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. در آینه چراغ‌دار هم دقیقا از همین چراغ LED اما با شکل متفاوت استفاده میشه. چیدمانی که برای این آینه‌ها وجود داره، به این صورت هست که روی خود آینه تعدادی چراغ قرار می‌گیره. چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی روی خود آینه قرار می‌گیرن تا بتونن نور خودشون رو بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنن. بنابراین حالت انتشار نور برعکس آینه نوردار که مخفی بود، کاملا مستقیم هستش.

آینه قدی برای خونه
آینه قدی چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم با توجه به این که روی اون تعدادی چراغ قرار می‌گیره، موجب میشه تا تصویری که ارائه میده کاملا روشن و واضح باشه. نوری که از این چراغ‌ها منتشر میشه کاملا طبیعی هست و سازگاری بالایی هم با چشم داره. بنابراین نوری هم که انتشار میدن، خیلی مناسب هستش. این آینه‌ها با توجه به این مزیت‌هایی که دارن، در خیلی از خونه‌ها دیده میشن. درواقع این آینه‌ها باعث شدن تا آینه‌های قدیمی و معمولی خیلی کمتر مورد توجه باشن. به‌خصوص که اغلب دوست دارن تا فضای خونه‌شون مدرن و بروز باشه. که در این صورت قطعا آینه‌های اینچنینی گزینه ایده‌آلی هستن.

آینه قدی برای خونه
آینه چراغی قدی

چرا آینه قدی برای خونه از موارد ضروری محسوب میشه

شما در خونه‌تون قبل از رفتن به محل‌کار، مهمونی یا هر جایی اغلب خودتون رو در آینه می‌بینین. بنابراین برای این که بتونین خیلی واضح خودتون رو تماشا کنین، نیاز به آینه قدی برای خونه خودتون دارین. تا با استفاده از این آینه بتونین خودتون رو کاملا واضح ببینین. چون تنها آینه قدی این امکان رو داره تا دید کاملی از هر کسی رو ایجاد کنه.

آینه قدی برای خونه
آینه قدی نوردار

همچنین آینه با توجه به این که در اون انعکاس و بازتاب فضای اطراف رخ میده، موجب میشه تا فضایی که در اون قرار گرفته رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون بده. آینه قدی هم ابعاد به نسبت بزرگی داره و به همین دلیل فضای بیشتری هم در اون انعکاس داده میشه. بنابراین تاثیر بیشتری هم در دلبازی خونه‌تون داره. تازه اگر آینه‌تون دارای نورپردازی باشه و از نوع آینه نوردار یا چراغ‌دار انتخاب بشه هم قطعا خیلی عملکرد بهتری رو در این موضوع داره.

آینه قدی برای خونه
آینه پایه‌دار چراغ‌دار

آینه قدی برای خونه از نوع مدرن چه قابلیت‌های اضافی رو هم می‌تونه روی خودش داشته باشه

اما آینه‌های هوشمندی که امروزه تولید میشن، می‌تونن تعدادی قابلیت هم به‌صورت انتخابی روی خودشون داشته باشن. درواقع این قابلیت‌ها رو هر موردی که دوست داشتین یا موردنیازتون بود رو می‌تونین داشته باشین. اما این قابلیت‌ها:

. رنگ و میزان نور آینه قابلیت تغییر داره. یعنی اگر زمانی نیاز به نور متفاوت و بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین رنگ نور آینه هم خیلی راحت قابل تغییر هست که مثلا به دو رنگ آفتابی یا صورتی تغییر میدین و خودتون خیلی ساده این امکان رو برای خودتون فراهم می‌کنین.

آینه قدی برای خونه
آینه نور رنگی

. آینه رو می‌تونین به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. با وصل شدن آینه شما می‌تونی از طریق اون موسیقی یا حتی ویدئو پخش کنین. امکان خیلی جذابی که فقط با آینه‌های جدید و مدرن امکان‌پذیر هستش. و شما می‌تونین با این آینه‌ها دسترسی‌های مختلف و جذابی داشته باشین.

. می‌تونین روی آینه قدی برای خونه خودتون حکاکی هم درخواست بدین تا انجام بشه. حکاکی روی صفحه آینه و هر طرح و نوشته‌ای می‌تونه باشه. حکاکی خیلی آینه رو زیباتر می‌کنه و به اون جلوه تازه‌ای رو می‌بخشه. علاوه بر این آینه رو به آینه‌ای خاص هم تبدیل می‌کنه.

همچنین آینه می‌تونه امکان ضد بخار بودن هم داشته باشه. آینه وقتی ضد بخار باشه و در فضای مرطوب قرار بگیره، دیگه هیچ بخاری روی اون ایجاد نمیشه. در این صورت شما همیشه صفحه آینه‌تون تمیز و شفاف می‌مونه. آینه ضد بخار برای سرویس و حمام خیلی پیشنهاد میشه.

آینه قدی برای خونه
آینه نیم دایره مدرن

انواع آینه قدی برای خونه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

آینه قدی برای خونه و یا هر نوع آینه دیگه‌ای برای هر جایی رو می‌تونین از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین. آینه‌ها از صفر تا صد در این کارگاه تولید میشن و برای تولید هر کدوم از آینه‌ها هم حساسیت‌های خاصی وجود داره. کیفیت و قیمت این آینه‌ها تضمین شده هست. شما هر سفارشی که بدین اگر مطابق دلخواهتون نبود، می‌تونین اون رو مرجوع کنین.

آینه قدی برای خونه
آینه قدی برای خونه

اما آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از یکسری امتیازهای ویژه هم برخوردار هستن. ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله مواردی هستن که روی هر آینه‌ای وجود داره. این ضمانت اطمینان شما رو جلب می‌کنه که اگر هر اتفاقی برای آینه بخواد ایجاد بشه، از سمت مجموعه پشتیبانی کامل وجود داره. هر موردی در این کارگاه از ضمانت کامل برخورداره. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه متاسفانه شامل این ضمانت نیست.

شماره‌های تماس کارگاه آینه‌ها هم 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سؤال و یا مشاوره‌ای هم در مورد آینه‌ها نیاز داشته باشین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین تا ازمشاورین ما کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ