آینه قدی اتاق خواب دخترونه

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

آینه‌های امروزی به‌قدری تنوع دارن که برای هر کاربردی چندین گزینه وجود داره. آینه‌هایی که امروزه معرفی میشن، خیلی به طراحی و عملکرد اون‌ها توجه شده که بتونن چیزی فراتر از آینه‌های معمولی باشن. اما یکی از فضاهای مهمی که آینه در اون خیلی اهمیت داره، اتاق خواب خانم‌ها و دخترهاست. در این متن هم در مورد آینه قدی اتاق خواب دخترونه صحبت می‌کنیم که از کاربردی‌ترین آینه‌ها محسوب میشه. آینه‌های مدرنی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، از ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی برخوردار هستن. به همین دلیل باعث شدن تا در کاربردهای مهم و مختلف حتما از چنین آینه‌هایی استفاده بشه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی اتاق خواب دخترونه

انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه

در قسمت زیر آینه‌های مدرن و جدیدی رو به شما معرفی می‌کنیم که بتونین با ویژگی‌ها و مشخصات اون‌ها آشنا بشین و بتونین آینه مورد دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه بک‌لایت

یکی از انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه، آینه بک‌لایت هست. آینه‌بک‌لایت آینه‌ای با امکان نورپردازی هستش که نور خودش رو به وسیله چراغ LED فراهم می‌کنه. چراغ LED چراغی هست که بهترین روشنایی رو ایجاد می‌کنه و به شما هم این امکان رو میده تا دید بهتری داشته باشین. این چراغ به‌شکلی هست که پشت آینه قرار می‌گیره. چراغ LED مورد استفاده در آینه بک‌لایت ضخامت کمی رو داراست و همینطور یک‌تکه هم هست که می‌تونه خیلی راحت پشت آینه تعبیه بشه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه بک‌لایت قدی

چراغ که پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد میشه. این نور خیلی یکدست و خوب به اراف منتشر میشه. بنابراین وقتی این آینه رو در اتاق خوابتون قرار بدین و جلوی اون بایستین، نور باعث میشه تا خیلی خوب و واضح در آینه دیده بشین. هر چقدر هم در فضای روشنی باشین و بخواین از آینه استفاده کنین، اما این دیدی که آینه بک‌لایت قدی میده رو نخواهید داشت. چون طراحی آینه به‌صورتی انجام شده که بتونه این دید واضح از خودتون رو براتون فراهم کنه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه نوردار

آینه چراغی

از انواع دیگه آینه قدی اتاق خواب دخترونه میشه به آینه چراغی اشاره کرد. آینه چراغی هم آینه مدرنی هستش که در اون هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. چراغ LED که در آینه بک‌لایت استفاده میشه شکل ظاهری متفاوتی با اون داره و ویژگی‌های مثبت چراغ مورد استفاده در آینه بک‌لایت رو داراست. چیدمان چراغ هم در این آینه متفاوت هستش. به این صورت که چراغ‌ها با یک فاصله استاندارد روی آینه قرار می‌گیرن و از این طریق روشنایی ایده‌آلی رو فراهم می‌کنن.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه چراغ‌دار قدی

با توجه به این که در آینه چراغی چراغ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن، به همین دلیل روشنایی که ایجاد می‌کنن حالت مستقیمی داره. در این آینه هم این نکته وجود داره که با قرار گرفتن در مقابل آینه، دید بهتری روی خودتون دارین. چون نور چراغ‌ها خیلی عالی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. وقتی هم که شما روبه‌روی آینه قرار بگیرین، در معرض این نورها هستین و همین موضوع باعث میشه تا دید کاملا واضحی هم براتون فراهم بشه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

این انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه چه مزیت‌هایی رو دارا هستن

همه دخترها به کارهای زیبایی و این که زیبا دیده بشن، علاقه دارن. به همین علت هم هر دختری در اتاق خوابش قطعا نیاز به یک آینه قدی داره. چون آینه قدی آینه‌ای هست که کامل‌ترین دید رو برای شما ایجاد می‌کنه. وقتی شما بخواین از خونه بیرون برین و یا این که برای رفتن به مراسمی آماده بشین، قطعا آینه قدی اتاق خواب دخترونه که معرفی شدن به شما خیلی کمک می‌کنن تا بتونین دید خوبی از خودتون داشته باشین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی نوری

با توجه به این که این آینه‌ها نورپردازی خودشون رو به بهترین شکل منتشر می‌کنن، بنابراین با ایستادن جلوی این آینه هم قطعا شما می‌تونین خیلی واضح‌تر خودتون رو تماشا کنین. به این دلیل که نور آینه اصلا برای این طراحی شده که بتونه دید خیلی بازی رو برای شما فراهم کنه. و شما با استفاده از این آینه قطعا چیزی فراتر از آینه‌های ساده رو تجربه می‌کنین.

جدا از این موضوع همه دخترا دوست دارن که اتاق خوابشون زیبا و مدرن باشه. آینه هم که از وسیله‌های خیلی مهمی در دکوراسیون داخلی محسوب میشه. بنابراین مهمه که آینه‌ای که در اتاق قرار می‌گیره، آینه‌ای مدرن و شیک باشه. درواقع با همچین آینه‌ای شما فضای خودتون رو خیلی شیک و خاص جلوه میدین. همچنین آینه قدی اتاق خواب دخترونه فضای اطراف خودش و همینطور نور رو منعکس می‌کنه. به همین دلیل موجب میشه تا فضای اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر از چیزی که هست دیده بشه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه دخترونه جدید

آینه قدی اتاق خواب دخترونه مدرن چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونه داشته باشه

آینه‌های مدرنی به‌عنوان آینه قدی اتاق خواب دخترونه که معرفی شدن، فقط امکان نورپردازی ندارن. بلکه یکسری قابلیت‌های خیلی خاصی هم می‌تونن داشته باشن که با این قابلیت‌ها آینه شما خیلی خاص‌تر هم میشه. اما این قابلیت‌ها انتخابی هستن و شما هر موردی که موردپسندتون بود رو می‌تونین انتخاب کنین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه اتاق خواب

. نور که از آینه منتشر میشه قابلیت کم و زیاد شدن داره. در این صورت شما اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین با این آینه اون رو فراهم کنین.

. نور منتشر شده از آینه می‌تونه تغییر رنگ هم داشته باشه. شما می‌تونین مثلا دو رنگ صورتی و مهتابی رو برای روشنایی استفاده کنین. و هر زمان که خودتون دوست داشتین و نیازتون بود، خیلی راحت این تغییر رنگ رو ایجاد کنین.

. اما این آینه‌ها می‌تونن خیلی هوشمندتر هم باشن. به این صورت که امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث رو دارن. با این امکان شما خیلی راحت می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئویی رو پخش کنین. این امکان خیلی جذاب آینه رو خیلی کاربردی‌تر هم کرده. و شما می‌تونین در اتاقتون با آینه هم موزیک گوش بدین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه مدرن اتاق خواب

. علاوه بر این موارد شما می‌تونین روی آینه اسمتون یا هر طرح و نوشته مورد نظر خودتون رو هم درخواست بدین تا حکاکی بشه. حکاکی روی صفحه آینه اون رو خیلی خاص‌تر و زیباتر جلوه میده. و اون رو تبدیل به آینه‌ای می‌کنه که جای دیگه‌ای نمی‌بینین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که بخواین از انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه تا خاص‌ترین آینه‌ها تولیدی میشن. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن و در نهایت هم آینه‌هایی با کیفیت بالا و استاندارد تولید میشه. هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشه. حتی امکان مرجوعی هم برای آینه وجود داره و اگر آینه رو دوست نداشتین و مورد دلخواهتون نبود می‌تونین مرجوع کنین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی اتاق خواب دخترونه

اما ما یکسری موارد دیگه هم در نظر گرفتیم که خیلی ویژه هستن. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که با این ضمانت اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل رو رفع می‌کنیم. اگر حتی یک لامپ آینه هم بسوزه، ما این لامپ رو برای شما کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتباط با مجموعه ما و همینطور ثبت سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352  تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین، مشاورین ما می‌تونن شما رو به بهترین نحو با توجه به تجربه بالایی که دارن، راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ