آینه قدی اتاق خواب دخترونه

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

این یه مقاله دخترونه هستش. ما دخترا دکور اتاقمون برامون خیلی مهمه ، رفیق می‌خوام یه رازی رو بهت بگم. (گوشت رو بیار جلو) آینه قدی اتاق خواب دخترونه رو زیرورو می‌کنه. نور رو که چندین برابر می‌کنه اتاقت رو چندین برابر دلبازتر نشون میده. نور که داشته باشه خفن‌تر هم میشه و می‌تونیم استوری‌های قشنگ قشنگ بگیریم. تازه چون قدیه درست حسابی توش لباسامون رو چک می‌کنیم و برای خودمون فشن‌شو راه میندازیم. ولی هزارجور مدل داره آینه قدی کدومش برات بهتره؟بیا بهت میگم غمت نباشه

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی اتاق خواب دخترونه

انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه

  • آینه بک‌لایت قدی
  • آینه قدی هالیوودی

آینه بک‌لایت

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

یکی از انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه، آینه بک‌لایت هست. آینه‌بک‌لایت آینه‌ای با امکان نورپردازی هستش که نور خودش رو به وسیله چراغ LED فراهم می‌کنه. چراغ LED چراغی هست که بهترین روشنایی رو ایجاد می‌کنه و بهت این امکان رو میده تا دید بهتری داشته باشی. این چراغ به‌شکلی هست که پشت آینه قرار می‌گیره. چراغ LED مورد استفاده در آینه بک‌لایت ضخامت کمی داره و همین‌طور یک‌تکه هم هست که می‌تونه خیلی راحت پشت آینه تعبیه بشه.

چراغ که پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد میشه. این نور خیلی یکدست و خوب به اطراف منتشر میشه. بنابراین وقتی این آینه رو در اتاق خوابت قرار بدی و جلوی اون بایستی، نور باعث میشه تا خیلی خوب و واضح در آینه دیده بشی. هر چقدر هم در فضای روشنی باشی و بخوای از آینه استفاده کنی، اما اون دیدی که آینه بک‌لایت قدی میده رو نخواهی داشت. چون طراحی آینه به‌صورتی انجام شده که بتونه این دید واضح از خودت رو برات فراهم کنه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه نوردار

آینه چراغی

از انواع دیگه آینه قدی اتاق خواب دخترونه میشه به آینه هالیوودی یا آینه چراغی اشاره کرد. آینه چراغی هم آینه مدرنی هستش که در اون هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. چراغ LED که در آینه بک‌لایت استفاده میشه شکل ظاهری متفاوتی با اون داره و ویژگی‌های مثبت چراغ مورد استفاده در آینه بک‌لایت رو داراست. چیدمان چراغ هم در این آینه متفاوت هستش. به این صورت که چراغ‌ها با یک فاصله استاندارد روی آینه قرار می‌گیرن و از این طریق روشنایی ایده‌آلی رو فراهم می‌کنن.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه چراغ‌دار قدی

با توجه به این که در آینه چراغی چراغ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن، به همین دلیل روشنایی که ایجاد می‌کنن حالت مستقیمی داره. در این آینه هم این نکته وجود داره که با قرار گرفتن در مقابل آینه، دید بهتری روی خودت داری. چون نور چراغ‌ها خیلی عالی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. وقتی هم که روبه‌روی آینه قرار بگیری، در معرض این نورها هستی و همین موضوع باعث میشه تا دید کاملا واضحی هم برات فراهم بشه.

این سه نکته رو اگر ندونی سرت کلاه میره

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

ببین ماجرا اینه که جدیدترین آینه‌های جهان که نمونه‌های خارجیش رو تو اینستاگرام یا تو پینترست دیدی متاسفانه هر جایی نمی‌تونی سفارش بدی . چون یا قیمت‌هاشون نجومیه و یا کیفیت کاراشون خیلی افتضاحه ! پس بهتره یه جایی رو برای خرید و سفارش آینه جدیدت انتخاب کنی که ضمانت کیفیت داشته باشه و خود شرکت حاضر باشه اگر از آینه خوشت نیومد مرجوعش کنه.

تو ایران شرکت‌های زیادی نیستن که اینجوری با خیال راحت آینه بهت تحویل بدن . اما شرکت ما ، نه تنها ۱۰ سال ضمانت کیفیت برای تمام محصولاتش داره ؛ بلکه ما یه چوب جادویی داریم که باهاش هر عکسی از مدل آینه دل‌خواهت رو که برای ما بفرستی ، دقیقاً عین خودش رو با هر چیزی که تو بخوای روش اضافه یا کم کنی برات می‌سازیم . مثل بیبیدی بابیدی بوووم! والا این دیگه آینه قدی نیست که برای خودش یه آینه دکوراتیو شخصی‌سازی شده محسوب میشه و فقط و فقط خاص خودته

انواع آینه قدی اتاق خواب از نظر شکل ظاهری

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
  • آینه قدی مستطیلی
  • آینه قدی بیضی مدرن
  • آینه اتاق خواب مینیمال دفرمه
  • آینه اتاق خواب گنبدی شکل

یه آینه قدی بخر که چشم همه حسودات در بیاد !

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

همه ما قبلاً آینه قدی مستطیلی زیاد دیدیم . اما کمتر کسی آینه‌های مدرن و مدل جدید مستطیلی شکل رو دیده . آینه‌های مدرن امروزی ، علاوه‌بر آینه ، کاربردهای دیگه‌ای رو هم ارائه میدن . برای مثال یه سری آینه قدی مستطیلی هستن که دارای نورپردازی به صورت ظاهری یا مخفی هستن .

به آینه مستطیلی‌هایی که دارای لامپ‌های متعددی با رنگ‌های درخواستی ، روی بدنه اصلی آینه هستن آینه هالیوودی گفته می‌شه. از طرفی آینه‌های دیگه‌ای هم هستن که پشت قاب آینه ، نوارهای نوری کار شده که به صورت مخفی کار نورپردازی رو انجام میدن که به این آینه‌ها آینه‌های بک لایت گفته می‌شه . ترکیب نور و آینه با شکل ظاهری مستطیلی فوق العاده لوکس و خواستنی میشه .

آینه قدی بیضی بخر ، جنگی بِبَر !

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

بعضی از مشتری‌های ما می‌پرسن کدوم آینه رو بخریم که هیچ وقت قدیمی نشه ؟ من خودم شخصاً پیشنهاد میدم که آینه قدی بیضی بخری که همیشه رو بورسه و هیچ وقت از مد نمی‌افته . اگه یه آینه قدی اتاق خواب می‌خوای که راحت روی دیوار نصب کنی و هر وقت که نگاهت بهش میُفته کیف کنی ، آینه قدی بیضی ببر که پر از انرژی مثبته .

من که باور نمی‌کنم هنوزم یه عده هستند که از آینه ساده استفاده می‌کنن. بابا مگه از پشت کوه اومدن اینا؟ یکی نیست بگه عزیز من این مدل از آینه‌ها دیگه قدیمی شده به جاش آینه بیضی هوشمند بخر که هم usb بهش وصل می‌شه هم بلوتوث و هم به راحتی می‌تونی با حالت‌های لمسی‌ای که روی بدنه آینه قرار داره هر دستوری که می‌خوای به آینه جدیدت بدی . آینه قدی هوشمند یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان آینه اتاق خوابه ، که به صورت روزانه ازش استفاده می‌کنی و لذت می‌بری.

آینه اتاق خواب دفرمه ، انتخاب خوش‌سلیقه‌ها

آینه قدی اتاق خواب دخترونه

به جرات می‌تونم بگم فقط خوش سلیقه‌ها آینه دفرمه انتخاب می‌کنن ! پس اگر اعتماد به نفسش رو نداری اصلاً سمت این آینه نیا بزار فقط کسانی این آینه رو بخرن که لیاقتش رو دارن . بهترین و زیباترین و لاکچری‌ترین آینه به عنوان آینه قدی اتاق خواب همین مدله که خودم ۱۰ تا ازش خریدم اصلاً از نگاه کردن تو این آینه سیر نمی‌شم .

این انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه چه مزیت‌هایی رو دارا هستن

همه دخترها به کارهای زیبایی و این که زیبا دیده بشن، علاقه دارن. به همین علت هم هر دختری در اتاق خوابش قطعا نیاز به یک آینه قدی داره. چون آینه قدی آینه‌ای هست که کامل‌ترین دید رو برای شما ایجاد می‌کنه. وقتی شما بخواین از خونه بیرون برین و یا این که برای رفتن به مراسمی آماده بشین، قطعا آینه قدی اتاق خواب دخترونه که معرفی شدن به شما خیلی کمک می‌کنن تا بتونین دید خوبی از خودتون داشته باشین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی نوری

با توجه به این که این آینه‌ها نورپردازی خودشون رو به بهترین شکل منتشر می‌کنن، بنابراین با ایستادن جلوی این آینه هم قطعا شما می‌تونین خیلی واضح‌تر خودتون رو تماشا کنین. به این دلیل که نور آینه اصلا برای این طراحی شده که بتونه دید خیلی بازی رو برای شما فراهم کنه. و شما با استفاده از این آینه قطعا چیزی فراتر از آینه‌های ساده رو تجربه می‌کنین.

جدا از این موضوع همه دخترا دوست دارن که اتاق خوابشون زیبا و مدرن باشه. آینه هم که از وسیله‌های خیلی مهمی در دکوراسیون داخلی محسوب میشه. بنابراین مهمه که آینه‌ای که در اتاق قرار می‌گیره، آینه‌ای مدرن و شیک باشه. درواقع با همچین آینه‌ای شما فضای خودتون رو خیلی شیک و خاص جلوه میدین. همچنین آینه قدی اتاق خواب دخترونه فضای اطراف خودش و همینطور نور رو منعکس می‌کنه. به همین دلیل موجب میشه تا فضای اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر از چیزی که هست دیده بشه.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه دخترونه جدید

آینه قدی اتاق خواب دخترونه مدرن چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونه داشته باشه

آینه‌های مدرنی به‌عنوان آینه قدی اتاق خواب دخترونه که معرفی شدن، فقط امکان نورپردازی ندارن. بلکه یکسری قابلیت‌های خیلی خاصی هم می‌تونن داشته باشن که با این قابلیت‌ها آینه‌ات خیلی خاص‌تر هم میشه. اما این قابلیت‌ها انتخابی هستن و تو هر موردی که موردپسندت بود رو می‌تونی انتخاب کنی.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه اتاق خواب

قابلیت‌های خاص آینه چراغ‌دار قدی دخترونه

  • تغییر مقدار نور
  • تغییر رنگ نور
  • حکاکی اسم

تغییر میزان نور

نور که از آینه منتشر میشه قابلیت کم و زیاد شدن داره. در این صورت شما اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین با این آینه اون رو فراهم کنین.

تغییر رنگ نور آینه

نور منتشر شده از آینه می‌تونه تغییر رنگ هم داشته باشه. شما می‌تونین مثلا دو رنگ صورتی و مهتابی رو برای روشنایی استفاده کنین. و هر زمان که خودتون دوست داشتین و نیازتون بود، خیلی راحت این تغییر رنگ رو ایجاد کنین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه مدرن اتاق خواب

حکاکی اسم

علاوه بر این موارد شما می‌تونین روی آینه اسمتون یا هر طرح و نوشته مورد نظر خودتون رو هم درخواست بدین تا حکاکی بشه. حکاکی روی صفحه آینه اون رو خیلی خاص‌تر و زیباتر جلوه میده. و اون رو تبدیل به آینه‌ای می‌کنه که جای دیگه‌ای نمی‌بینین.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که بخوای از انواع آینه قدی اتاق خواب دخترونه تا خاص‌ترین آینه‌ها تولیدی میشن. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن و در نهایت هم آینه‌هایی با کیفیت بالا و استاندارد تولید میشه. هر آینه‌ای که سفارش بدی، دقیقا طبق خواسته خودت تولید میشه. حتی امکان مرجوعی هم برای آینه وجود داره و اگر آینه رو دوست نداشتی و مورد دلخواهت نبود می‌تونی مرجوع کنی.

آینه قدی اتاق خواب دخترونه
آینه قدی اتاق خواب دخترونه

اما ما یکسری موارد دیگه هم در نظر گرفتیم که خیلی ویژه هستن. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که با این ضمانت اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل رو رفع می‌کنیم. اگر حتی یک لامپ آینه هم بسوزه، ما این لامپ رو برات کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتباط با مجموعه ما و همینطور ثبت سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352  تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین، مشاورین ما می‌تونن شما رو به بهترین نحو با توجه به تجربه بالایی که دارن، راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

مدل‌های پینترستی هم هست؟

عکس اون مدلی که توی پینترست دیدی رو برای خط 09901717305 بفرست با یه قیمت مناسب و کیفیت خفن دم در خونه‌ات تحویلس بگیر. دوست داشتی رایگاه نصبش هم می‌کنیم برات عزیزم

الان چه مدل‌های مد هستن؟

میشه گفت مدترین مدلی که در حال حاضر هست آینه‌های دفرمه هستن که یه صورت بک‌لایت هستن و آینه‌های قدی دایره یا نیم دایره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ