آینه قدی آرایشگاه

آینه قدی آرایشگاه

آینه قدی در فضاهایی مثل خونه و آرایشگاه از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. به‌گونه‌ای که علاوه بر کابرد مهم خودش، در زیبایی دکوراسیون هم بسیار تاثیرگذاره. اما در این بین آرایشگاه و سالن زیبایی از فضاهایی هست که آینه در اون به‌تعداد بالایی استفاده میشه. در بین انواع مختلفی که آینه‌ها دارن، آینه قدی آرایشگاه جایگاه ویژه‌ای داره. چراکه به دلیل ابعاد و شکلی که داره، به فرد مقابل خودش دید کاملی از خود فرد میده. بنابراین وجود آینه قدی آرایشگاه در این فضا الزامی می‌تونه باشه.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه از جمله آینه قدی آرایشگاه با بهترین کیفیت و قیمت در کارگاه آینه تولید میشه. تمام مراحل تولید از ابتدا تا انتها در محل کارگاه صورت می‌گیره. در ساخت محصولات از بهترین مواد اولیه و تجهیزات کار گرفته میشه. از این رو ضمانت اصالت و کیفیت کالا برای تمامی محصولات وجود داره. همچنین با خرید از کارگاه آینه، خریدی بدون واسطه صورت می‌گیره. از این رو با حذف هزینه‌هایی که در واسطه وجود داره، قیمت‌ نهایی با بهای مناسب‌تری به دست مشتری میرسه.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی بک لایت

مگه شکل آینه مهمه؟

می‌دونستی شکل‌های هندسی مختلفی که اطرافمونن رومون تاثیر دارن؟ باعث می‌شن از یه محیط حس خوب یا بد بگیریم! این اتفاق کاملا ناخودآگاه میفته و گاهی حتی متوجهش هم نمیشیم فقط خیلی یهویی دیگه تمایل نداریم به یه محیط بریم یا برعکس دلمون می‌خواد به یه محیط دوباره و دوباره بریم. از طرفی آینه یه وسیله پاکه و همه چیز رو انعکاس میده ، برای همین تاثیر شکل هندسی که برای آینه استفاده میشه چند برابره و ما باید با دقت شکل آینه رو انتخاب کنیم. بعد از این باهم شکل‌های مختلف رو بررسی می‌کنیم تا بتونی یه مدل درست و درمون که هم به خودت حس خوب بده هم به مشتری‌هات رو انتخاب کنی

شکل‌های مختلف آینه قدی آرایشگاه

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه
  • آینه قدی آرایشگاه دایره‌ای
  • آینه قدی آرایشگاه مستطیل
  • آینه قدی آرایشگاه گنبدی
  • آینه قدی آرایشگاه دفرمه
  • آینه قدی آرایشگاه بیضی

آینه قدی آرایشگاه دایره‌ای شکل

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه

اگر توهم اون‌قدری برای خودت ارزش قائل هستی که بخوای سالن آرایشیت رو به بهترین سالن شهر تبدیل کنی ، باید از آینه‌هایی خفن و مدرن استفاده کنی . یکی از این آینه‌ها که هر آرایشگر حرفه‌ای باید حتما تو سالنش داشته باشه آینه قدی آرایشگاه دایره‌ای شکل یا همون آینه گرد هستش !
خدا وکیلی داریم مگه از آینه قدی گرد قشنگ‌تر ؟ اصلا مود آدم رو خوب می‌کنه نگاه کردن تو این آینه . یعنی فقط بودنش تو آرایشگاه به خودی خود باع تزریق انرژی مثبت میشه و یه آرایشگر از دکوراسیونش دیگه چی می‌خواد ؟

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه

البته این رو هم باید در نظر بگیری که آینه گرد داریم تا آینه گرد… منظورمون از آینه گرد اون مدل‌های قدیمی و داغونی نیست که تو سالن‌های سطح پایین می‌بینی . آینه دایره‌ای الان تو مدل‌های خیلی لوکسی تولید میشه که اگر دوست داری بدون کدوم آینه برات مناسبه خط پایین رو بخون .

ما برای این‌که آینه مدرن برای آرایشگاه بخریم باید بین آینه‌های مینیمال ساله و آینه‌های قاب‌دار یه گزینه رو اول انتخاب کنیم . اگر آینه قاب‌دار بیشتر برای ما مناسب باشه ، این آینه با انواع جنس‌های قاب تولید میشه . یعنی آینه گرد با قاب چوبی یا فلزی حتی طلایی و نقره‌ای هم می‌تونه برای ما انتخاب خوبی باشه‌

آینه قدی آرایشگاه مستطیلی

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه

یکیک از مدل‌های آینه قدی برای آرایشگاه آینه مستطیلیه که حقیقتا هیچ‌وقت از مد نمیوفته و هیچ‌وقت قدیمی نمیشه . دوست‌داشتنی‌ترین و پرفروش‌ترین آینه‌های قدی که برای سالن آرایشی استفاده میشه همین آینه‌های مستطیلی شکل هستن .
پیشنهاد حرفه‌ای‌ها اینه که به عنوان آینه مستطیلی آرایشی ، آینه‌های چراغ‌دار رو انتخاب کنی . در واقع هر سالن لوکس و سطح بالایی قطعا از این مدل از آینه باید داخلش باشه وگرنه انگار همیشه یه چیزی کمه .
اما آینه چراغ‌دار خودش در مدل‌ها زیادی تولید میشه و در اصل تنوع بالایی تو این طرح‌ها هست که انتخاب رو واسه ما مثل آب خوردن می‌کنه . آینه چراغ‌دار هالیوودی یا آینه با نور مخفی بک‌لایت ؟ تو کدوم رو اتتخاب می‌کنی ؟

آینه قدی آرایشگاه گنبدی شکل

آینه قدی آرایشگاه
آینه آرایشگاه

دیگه هممون می‌دونیم که انتظارات مردم بالا رفته و مشتری‌ها دوست دارن به جای این‌که یه آرایشگاه معمولی برن ، برن سراغ آرایشگاه‌هایی که لاکچری‌تر هستن . برای همین این موضوع خیلی مهمه که محیط آرایشگاهت واقعا لوکس به نظر برسه .یکی از مدل‌هایی که کمک می‌کنه تا فضایی که داری خیلی شیک و پیک و مجلل به چشم بیاد ، آینه گنبدی آرایشگاهی هست . این مدل از آینه از اون دسته از وسیله‌هایی هست که ارزش داره برای داشتنش هزینه کنی .

آینه‌های گنبدی که امروز تولید می‌شن انواع مختلفی دارن اما از همه پرطرفدارتر ، آینه قدی آرایشگاه گنبدی شکل هست که معمولا به صورت ایستاده و تکیه به دیوار مورد استفاده قرار می‌گیره .

آینه قدی آرایشگاه دفرمه

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی دفرمه

آینه دفرمه و آینه گنبدی تو اول بودن با هم رقابت شدیدی دارن . از هر زاویه‌ای بخواهی نگاه کنی جفت این آینه‌ها زیبایی فضا رو دوچندان می‌کنن . پس انتخاب یکی از این دوتا آینه خیلی سخته …من خودم از وقتی عکس‌های آینه قدی دفرمه آرایشگاه رو دیدم این‌قدر عاشقش شدم که دلم می‌خواد همین الان یه سالن زیبایی برای خودم افتتاح کنم و این از این مدل آینه چندین‌تا تو سالنم قرار بدم.

ترکیب آینه دفرمه با نور بک‌لایت یه ترکیب فوق‌العاده رویایی هست . من پیشنهادم اینه اگر دنبال یه آینه خاص و مدرن هستی که کاربرد زیادی هم برات داشته باشه فقط و فقط همین آینه رو بخری. آینه دفرمه در ابعاد مختلفی تولید میشه که می‌تونی بر اساس نیاز و ابعاد سالنت گزینه‌های انتخابی رو بسنجی .

آینه قدی آرایشگاه بیضی

آینه قدی آرایشگاه
آینه بیضی شکل آرایشگاه

خیلی از سالن‌دارهای معروف تهران هستن که با ترکیب آینه دفرمه و آینه بیضی یه محیط آرایشی بی‌نقص و خیره‌کننده رو خلق کردن . ترکیب کردن دو نوع آینه که هر دو فاقد زاویه‌بندی هستن واقعا معجزه می‌کنه .
کی گفته حتما باید یه مدل آینه رو تو آرایشگاهت تکرار کنی ؟؟ پس خلاقیت‌های هنری یه آرایشگر خوش سلیقه کجا رفته ؟ آینه قدی آرایشگاه بیضی بخر و در کنارش چندتا آینه دفرمه یا دایره‌ای هم نصب کن تا تیر آخرِ سالن زیباییت رو به هدف زده باشی !

آینه‌های بیضی مدل قدیمی رو فراموش کن و به جاش از آینه بیضی شکل هالیوودی و بک‌لایت در انواع قاب‌دار یا بدون قاب استفاده کن تا علاوه‌بر آینه از نورپردازی هم استفاده کنی . هم کارت بیشتر راه میوفته هم زیبایی محیط دوبرابر میشه

آینه قدی آرایشگاه از کجا بخریم؟

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی خاص

آینه قدی آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای که ما تولید می‌کنیم از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارن. اما تفاوت قابل توجه ما با بقیه ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله‌ای هست که داریم. یعنی هر اتفاقی که برای آینه‌ات بیفته مثل این که روشنایی اون دچار مشکل بشه یا … برات کاملا رایگان برطرف می‌کنیم. اگر نیاز به تعویض هم باشه ما برات آینه دیگه‌ای رو جایگزین می‌کنیم. حتی اگر بعد از دریافت محصول آینه‌ت رو دوست نداشتی، می‎‌تونی اون رو مرجوع کنی و ما خیلی راحت ازت پس می‌گیریم.

البته باید این نکته رو بگم که این ضمانت بی قید و شرط شامل شکستگی یا ضربه از سمت مشتری نمیشه. با این وجود این‌ها خدمات فوق‌العاده‌ای هستن که تو اون‌ها رو فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌بینین. پس برای سفارش آینه قدی آرایشگاه یا هر نوع آینه‌ای که دلخواه خودتون هست همین حالا با شماره 099017171305 تماس بگیرین. تا بتونین خیلی سریع آینه‌ای با قیمت مناسب و خیلی زیبا داشته باشین و فضای خودت رو تغییر اساسی بدی و خیلی زیباتر کنی.

چرا وجود آینه قدی آرایشگاه الزامی هست؟

همونطور که قبلتر هم بهت گفتم ، آینه قدی آرایشگاه به‌دلیل این که دید وسیع‌تری از فرد و محیط اطراف میده نیاز به اون در فضای آرایشگاهی حس میشه. چون افراد برای گرفتن خدمات زیبایی به این محل مراجعه می‌کنن. و اغلب تمایل دارن تا بعد از اتمام کار خودشون رو به طور کامل در آینه مشاهده کنن. آینه قدی پاسخگوی این نیاز هستش. این حالت به‌خصوص برای عروس‌ها مهم‌تره که بتونن با دید کاملی که از خودشون دارن در نهایت به نتیجه رضایت‌بخش خودشون برسن.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی سالن

تازه آینه‌ها به دلیل انعکاسی که دارن، فضای اطراف خود و نور‌ها رو بازتاب می‌کنن. که موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر رسیدن محیط خودشون میشن. اما آینه قدی آرایشگاه با توجه به این که خودش طبیعتا ابعاد بزرگی داره، در این مهم تاثیر بیشتری رو داره. به همین دلیل هم یک نکته مثبت در مورد آینه‌های قدی در طراحی و دکوراسیون هست که موجب تمایز از آینه‌های موجود دیگه شده.

آینه قدی آرایشگاه به چه صورت‌هایی می‌تونه به کار بره؟

  • آینه قدی آرایشگاه دیواری
  • آینه قدی آرایشگاه ایستاده

آینه قدی آرایشگاه دیواری

آینه دیواری رایج‌ترین حالتی هست که تمامی انواع آینه رو میشه به کار برد. نصب آینه به دیوار موجب میشه تا بشه از تمامی فضای موجود استفاده‌های دیگه‌ای کرد. و درواقع بهینه‌سازی کامل از فضا صورت می‌گیره. به این دلیل که تمامی فضا با نصب به روی دیوار حفظ میشه و تنهاقسمتی از اون توسط آینه اشغال میشه. همچنین آینه دیواری هم در ایمنی کامل حفظ میشه. چرا که در جای خودش ثابت و ایستاست و امکان برخورد با اون تا حد بالایی کاهش پیدا میکنه.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی سالن آرایش

آینه قدی آرایشگاه ایستاده

آینه ایستاده حالت دیگه‌ای هست که آینه قدی آرایشگاه رو میشه به کار برد. در این صورت اغلب به جهت ابعاد بزرگ آینه، پایه برای اون استفاده میشه. در این صورت اگر نیاز به جابه‌جایی آینه وجود داشته باشه، به‌راحتی این امکان فراهم میشه. برای سهولت بیشتر در جابه‌جایی آینه میشه چرخ‌هایی رو در زیر پایه تعبیه کرد. تا بشه آینه رو خیلی راحت به هر جایی که می‌خوای جابه‌جا کنی.

آینه قدی آرایشگاه
آینه چرخ دار چراغ دار

آینه قدی آرایشگاه دوطرفه

آینه دوطرفه هم یک حالت دیگه‌ای هست که آینه قدی آرایشگاه می‌تونه به کار بره. این آینه در قسمت میانی آرایشگاه و سالن به کار میره. تا این امکان فراهم بشه که از هر دو سمت اون به طور همزمان استفاده کرد. با استفاده از آینه دو طرفه استفاده حدکثری از فضا هم صورت می‌گیره. چون با این آینه تو و همکارات می‌تونین خدماتتون رو به تعداد بیشتری از مشتری‌هاتون ارائه بدین.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی دوطرفه

آینه نوری آینه حرفه‌ای

آینه‌های ساده از رایج‌ترین نوع آینه ها هستن که از گذشته در فضاها و کاربردهای مختلفی مورد استفاده بودن. امروزه هم همچنان استفاده از این آینه‌ها به عنوان آینه قدی آرایشگاه رایجه. اما باتوجه به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای که در صنعت‌های مختلف ازجمله آینه و شیشه رخ داده، آینه‌های حره‌ای و مخصوص آرایش با قابلیت‌های ویژه‌ای معرفی شدن. که در زیر به معرفی این نوع از آینه‌ها می‌پردازیم.

انواع آینه قدی نوری

  • آینه قدی آرایشگاه بک‌لایت
  • آینه قدی آرایشگاه هالیوودی

آینه قدی آرایشگاه بک‌لایت

آینه نوری آینه‌ای هستش که به دلیل نصب لامپ LED در قسمت پشت آینه، نورپردازی داره. این لامپ ضخامت کمی داره. از این رو وقتی در پشت آینه تعبیه بشن، در ظاهر و از نمای روبه‌رو مشخص نیستن و ظاهر ناخوشایندی رو ایجاد نمی‌کنن. این آینه به شکل‌های مختلف از جمله آینه قدی آرایشگاه می‌تونن به کار برن.

آینه قدی آرایشگاه
آینه نوری آرایشگاه

آینه بک لایت دارای نورپردازی بسیار مطلوب و ملایمی هست. و برای آرایشگاه و کارهایی که در این فضا انجام می گیره، از بهترین انتخاب‌هاست. چراکه علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و جذاب بسیار کاربردی هم هستش. به این دلیل که این انتشار نور توسط چراغ‌ها موجب میشه تا مقابل و اطراف آینه روشن بشه. از این رو وقتی در مقابل آینه قرار بگیرین، چهره و صورت خودت رو با دید کاملا واضح در آینه مشاهده می‌کنی. برای فرد آرایشگر هم استفاده از این آینه موجب میشه تا به علت روشنایی ایجاد شده، بتونه با تمرکز بالاتری امور آرایشی رو انجام بده.

آینه هالیوودی

آینه لامپی آرایشگاه هم یکی دیگه از انواع آینه‌هاست که قابلیت استفاده به‌عنوان آینه قدی آرایشگاه رو داره. آینه لامپی هم همونطور که از اسم اون مشخصه، لامپ‌هایی روی اون کار گذاشته میشن. این لامپ‌ها به دلیل این که در آینه لامپی، روی آینه کار گذاشته می‌شن نور بیشتری رو دارن. از این رو این آینه به‌ویژه برای میکاپ و آرایش بهترین انتخابه. چراکه مثل آینه بک لایت به دلیل روشنایی که داره موجب روشن‌تر دیده شدن چهره میشه. این دید بهتر باعث می‌شه تا بتونین اشراف بیشتری روی صورت و چهره داشته باشی.

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی چراغ دار

این دید بهتر توسط نور کافی و داشتن صفحه شفاف آینه تامین میشه. که برای این منظور ما در کارگاه آینه از بهترین نوع لامپ که LED هست استفاده می‌کنیم. لامپ LED در مقایسه با لامپ‌های دیگه شباهت بیشتری به نور طبیعی داره. و نوری که ایجاد می‌کنه بسیار مناسب و کافیه. خود آینه‌ها هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن که موجب ایجاد تصویری کاملا واضح در خودشون میشن.

آینه‌های دیگه

آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی خاص

آینه‌های دیگه‌ای هم می‌تونن به عنوان آینه قدی آرایشگاه به‌کار برن. این آینه‌ها می‌تونن حالت تزیینی داشته باشن. در این صورت برای زیبایی و جذابیت بیشتر در سالن به کار برن. مثل آینه رنگی که یکی از این انواع مختلف آینه هست. آینه رنگی در کل جلوه و زیبایی خاص خودش رو داره. و موجب میشه تا فضا روحی تازه پیدا کنه. آینه دکوراتیو و جورچین هم از آینه‌های دیگه هستن که هر کدوم از زیبایی منحصربه‌فرد خودشون برخوردار هستن.

آینه قدی آرایشگاه
آینه گرد آرایشی

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ