آینه مستطیل نوری

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه

آینه در آرایشگاه به قدری اهمیت داره که با وجود آینه هست که اسم یک جایی رو میشه آرایشگاه گذاشتش. برای انتخاب آینه‌های آرایشگاه امروزه شما انتخاب‌های زیادی رو خواهید داشت. آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه یکی از آینه‌هایی هست که می‌تونه برای آرایشگاه مورد استفاده قرار بگیره. برای این آینه هم شما انتخاب‌های خیلی زیادی رو دارین و می‌تونین از انواع مختلف آینه‌های مدرن استفاده کنین تا بتونین آینه‌ای خاص و زیبا برای فضای خودتون و مشتری‌هاتون داشته باشین. چون میشه گفت که آینه از مهم‌ترین وسیله‌ها برای سالن محسوب میشه و باید توجهی خاصی به اون بشه.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه از چه آینه‌هایی می‌تونه ساخته بشه

. آینه چراغ‌دار یکی از آینه‌هایی هست که آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه می‌تونه از اون ساخته بشه. در این آینه از تعدادی لامپ LED استفاده میشه. لامپ‌ها با فاصله استانداردی روی قاب تعبیه میشن. وقتی لامپ‌ها روی قاب نصب بشن و سپس این لامپ‌ها روشن بشن، روشنایی خیلی خوبی در اطراف آینه ایجاد میشه. این روشنایی ایجاد شده از سمت آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش طوری هست که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نمی‌کنه و این به خاطر نظمی هست که برای چیدمان لامپ‌ها صورت گرفته.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشی

. آینه دیگه‌ای که می‌تونه برای آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه مورد استفاده قرار بگیره، آینه نوری هستش. انواع آینه نوری آرایشگاه هم مثل آینه چراغ‌دار در اون از لامپ LED استفاده میشه. این لامپ اما شکل دیگه‌ای داره و همینطور به جای این که روی آینه قرار بگیره، پشت آینه قرار داده میشه. شکل این لامپ طوری هست که وقتی پشت آینه قرار بگیره، هیچ ظاهر بدی رو برای اون ایجاد نمی‌کنه. برعکس روشنایی که به آینه میده، حالن مخفی و ملایمی داره. این نور با وجود این که گفته میشه مخفی هست ولی روشنایی اون کاملا کافی محسوب میشه و خیلی خوب می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه نوری

. آینه‌های ساده هم نوع دیگه‌ای از آینه‌ها هستن که می‌تونن به‌عنوان آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه به کار برن. این آینه‌ها همیشه از گذشته تا به امروز مورد توجه بودن و مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما در حال حاضر با وجود قاب‌های مختلف و مدرنی که هست، این امکان فراهم شده تا این آینه‌ها شکل مدرنی رو به خودشون بگیرن. همچنین این آینه‌ها امروزه شفافیت و مقاومت بالایی پیدا کردن که اصلا با گذشته خودشون قابل مقایسه نیستن.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه قاب سفید

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه چه مزیت‌هایی رو برای سالن داره

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه می‌تونه از مدرن‌ترین آینه‌های گریم هکه در قسمت بالا هم ذکر شد، استفاده بشه. مزیت قابل توجه این آینه‌ها همین داشتن امکان نورپردازی هست که این آینه‌ها دارا هستن. با امکان نورپردازی که این آینه‌ها دارن، قطعا کار شما هم به‌عنوان آرایشگر خیلی بهتر انجام میشه. چون وقتی مشتری شما مقابل آینه بشینه تا شما خدمات موردنظر مشتری رو اجرا کنین، نور آینه کمک می‌کنه تا شما دید خیلی بهتری داشته باشین. چون نور لامپ‌های آینه طوری طراحی شدن که بتونن دقیقا مشتری شما رو در معرض خودشون قرار بدن. بنابراین با وجود این آینه‌ها قطعا شما تمرکز و دقت بالاتری رو خواهید داشت که در نهایت هم می‌تونین بهترین کار خودتون رو ارائه بدین.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه قدی قاب‌دار

همچنین این آینه‌ها از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستن و با ظاهر زیبای خودشون موجب میشن تا فضای سالن خیلی شیک و مدرن به نظر برسه. این آینه‌ها به‌عنوان لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی محسوب میشن که فضای سالن رو تحت تاثیر زیبایی خودشون قرار میدن. چون ظاهر زیبای برای سالن زیبایی از موارد ضروری به شمار میاد. شما با ایجاد فضای زیبا و شیک باعث میشین تا افراد بیشتری دوست داشته باشن که به سالن شما بیان و بخوان از خدمات حرفه‌ای که دارین، استفاده کنن. فضای سالن شما ویترینی برای نشون دادن کار شما به مشتری‌هاست.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه رومیزی

همچنین قاب‌ها از نظر رنگ و طرح و موارد دیگه، تنوع زیادی رو دارا هستن. قاب‌ها جلوه خیلی زیبایی رو به آینه‌ها میدن و باعث میشن تا آینه‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرن. برای انتخاب قاب هم می‌تونین به سلیقه شخصی خودتون و همینطور به چیدمان و طراحی سالن توجه کنین. قاب‌های آینه‌ها به‌قدری تنوع دارن که می‌تونین خیلی راحت قاب مورد دلخواه خودتون رو پیدا کنین. آینه‌ قاب‌دار آرایشگاه از زیباترین آینه‌هایی هست که می‌تونین برای فضای سالن خودتون داشته باشین.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه گرد نوری

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه روی خودش داشته باشه

آینه‌های مدرن امروزی می‌تونن قابلیت‌های خاصی هم روی خودشون داشته باشن. این قابلیت‌ها رو شما به صورت انتخابی روی آینه دارین. یعنی خودتون بین این موارد انتخاب می‌کنین تا قابلیت مورد نظرتون روی آینه نصب بشه. قابلیت‌ها باعث شدن تا آینه کاربرد بهتری پیدا کنه و بتونه عملکرد بهتری رو داشته باشه.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه مدرن آرایشگاهی

. یک قابلیت برای آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه از نوع مدرن این هست که امکان تنظیم نور داشته باشه. به این حالت که بتونین خودتون میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین و به میزان دلخواه خودتون تنظیمش کنین. یا این که هر زمان که خواستین، رنگ نور آینه رو هم تغییر بدین. برای این مورد خودتون مثلا دو رنگ رو برای روشنایی آینه انتخاب می‌کنین و خیلی راحت خودتون این تغییر رنگ نور رو اعمال می‌کنین.

. آینه مدرن می‌تونه به اینترنت و یا بلوتوث هم وصل بشه. وقتی آینه وصل شد می‌تونین با آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین و از این قابلیت نهایت استفاده و لذت رو ببرین. وقتی در آرایشگاه از آینه موسیقی پخش بشه هم می‌تونه آرامش خاصی رو به سالن ببخشه و هم جذابیت زیادی رو به دنبال خودش داشته باشه.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه چراغی

. برای سالن آرایشگاه خودتون می‌تونین درخواست بدین تا روی آینه اسم آرایشگاهتون و یا لوگوی اون، حک بشه. حکاکی جلوه آینه رو خیلی خاص می‌کنه به‌طوری که شما نمی‌تونین مثل این آینه رو در جای دیگه‌ای ببینین.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه و انواع دیگه آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستن. چون برای تولید هر کدوم از آینه‌ها حساسیت خیلی بالایی وجود داره تا بتونیم در نهایت آینه‌هایی بسیار با کیفیت و استاندارد بالایی رو تولید و به دست شما برسونیم. سعی کردیم قیمت‌گذاری مناسبی هم روی آینه‌ها داشته باشیم. به همین دلیل هیچ واسطه‌ای برای فروش آینه‌ها نداریم تا از این طریق آینه‌ها بتونن در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن.

آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه
آینه قاب‌دار سالن آرایشگاه

اما آینه‌های این مجموعه از یکسری امتیازهای ویژه‌تری هم برخوردارن. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی هر آینه تولیدی این کارگاه وجود داره. تا با این ضمانت خیال شما کاملا راحت باشه که اگر قرار باشه هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی نباشه تا شما هزینه‌ای رو بپردازین. هر مشکلی شامل این ضمانت میشه و شما خیلی راحت می‌تونین به ما اطلا بدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. البته به جز موارد یمثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست. به علاوه همه این‌ها در این مجموعه شما از ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستین تا اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، بتونین مرجوعش کنین.

شماره‌ تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09357015855 هستش. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات مورد نیازتون می‌تونین با این شماره تماس بگیرین تا همکاران ما اطلاعات لازم رو در اختیارتون قرار بدن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ