آینه عکاسی مزون

آینه عکاسی مزون

اگر مزون‌دار حرفه‌ای هستی دیگه حتما می‌دونی که یکی از مهم‌ترین وسیله‌های هر مزونی آینه هست . آینه‌ات رو که درست انتخاب کنی مثل آب خوردن از بقیه رقيب‌ها جلو میوفتی . باهم بعد از این ، مدل‌های مختلف رو بررسی کنیم تا ببینیم کدوم مدل برای مزونت بهتره فقط اینو بگم بهت اول از همه. اگه اومدی موضوع آینه عکاسی مزون رو بخونی پس عکسا برات مهمن ‌ یادت باشه حتما روی آینه‌ای که ‌می‌خوای سفارش بدی بگی برات رایگان لوگوت یا آی‌دی پیجت رو حک کنیم که تو هر عکسی یه تبلیغ هم کرده باشی

تنها کافیست با ما در تماس باشین و ابعاد و مدل آینه‌ی مزونی خود رو برای ما بفرستین تا در اولین فرصت بدون هیچ گونه رفت آمدی بهترین آینه رو در هر کجای ایران که هستین تحویل بگیرین.با این کار و این نوع سفارش علاوه بر این که در زمان و وقت خود صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله کاهش آلودگی هوا و کم‌تر شدن ترافیک شهری خواهید شد و به شهری سالم‌تر کمک شایانی می‌کنین.

آینه عکاسی مزون

در زمان قدیم مانند زمان امروزی تنوع آینه‌ای وجود نداشت و برای هر خانه یا مدل آینه سالن آرایشگاه یا هر مزونی یک آینه‌ی ساده در نظر می‌گرفتن و یک آینه معمولی در تمام مکان‌ها استفاده می‌شد اما با گذشت زمان و آمدن طراحی دکوراسیون فضاها آینه‌هایی برای نیاز و کاربری گوناگون ساخته شدن که با استقبال بسیاری از مردم نیز رو به رو شدن .از این رو کارگاه‌ها و شرکت‌های تولید آینه انواع و اقسام آینه‌های مختلف از نظر کاربری جنس رنگ و متریال رو وارد بازار کردن که در ادامه در مورد اونا صحبت می‌کنیم .با ما همراه باشین.

آینه عکاسی مزون

انواع آینه عکاسی مزون نوری

  • آینه عکاسی مزون چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه عکاسی مزون بک لایت
  • آینه مزون با نور نواری
آینه عکاسی مزون
آینه مزون قدی ایستاده

آینه عکاسی مزون بک لایت

اگر به دنبال یک آینه‌ی مدرن هستین که در ورود مشتری بسیار زیبا و چشم‌گیر باشه بهترین نوع آینه بک لایت هست. آینه‌های بک لایت که در پشت اونا لامپ‌های ال ای دی به کار رفته هست و با اومدن نور بسیار لایت و کمی باعث مدرنیته شدن فضا می‌شه.

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

برای سبک‌های دکوراسیون مدرن بسیار توصیه می‌شه. قابل ذکر هست که این آینه‌ها به عنوان آینه‌های پر نور کاربرد نداره و نور بسیار ملایم و زیبایی رو در اطراف آینه به تنهایی ساطع می‌کنه.این نوع آینه‌ها به روش‌های گوناگونی خاموش و روشن می‌شه که در ادامه توضیح می‌دیم.

آینه عکاسی مزون مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

یکی از زیباترین آینه‌ها برای مزون می‌تونه آینه‌های چراغ‌دار باشه. که به آنها آینه‌های هالیوودی نیز می‌گن.در گذشته از این آینه‌ها بیشتر برای گریمورها و میکاپ کاران حرفه‌ای استفاده می‌شد علت استفاده‌ی اون نیز به دلیل داشتن نور بسیار زیاد و یکنواختی بود که باعث می‌شد تمام نواقص و عیوب مشخص بشه و جای هیچ گونه خطایی باقی نمونه. با گذشت زمان از این نوع آینه‌ها در اتاق خواب و مزون‌ها نیز به دلیل زیبایی و نور زیاد بسیار استفاده می‌شه.

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

ساخت این آینه‌ها نیز به گونه‌ای هست که پس از برش آینه در دور تا دور آن لامپ‌هایی به فاصله های مشخص قرار می‌گیره که باعث پخش و ساطع شدن نور منظم به اطراف آینه بشه.این نوع آینه‌ها رو می‌تونین با قاب یا بدون قاب نیز تهیه کنین.توجه داشته باشین که آینه با داشتن قاب به دلیل متریال بیشتر و اجرت کار بیشتر مبلغ اون نیز افزایش پیدا می‌کنه.

قابلیت‌های خاص آینه نوری

  • آینه حسگردار
  • آینه تاچ
  • آینه ریموت‌دار

آینه عکاسی مزون لمسی یا حسگردار

اگر انتخاب شما برای مزون آینه‌های نور دار به سبک بک لایت و یا چراغ‌دار باشه باید به طریقی خاموش و روشن بشه. با خرید آینه لمسی به راحتی می‌تونین با لمس نقطه‌ی مورد نظر بر روی آینه نور آینه‌ی خود رو خاموش و روشن و یا کم و زیاد کنین.به این نکته نیز توجه داشته باشین که بهترین نوع لمسی رو تهیه کنین تا پس از مدتی سیستم حسگر آینه‌ی شما از کار نیفته.

آینه عکاسی مزون
آینه بک لایت لمسی یا حسگری

آینه عکاسی مزون مدل ریموت‌دار کنترلی

پیشنهاد کلی ما اگر آینه‌ی نوردار تهیه می‌کنین انتخاب آینه‌ی نوردار با ریموت هست تا به راحتی بتونی در هر کجای سالن و یا مزونت که هستی خیلی راحت با فشردن ریموت کنترلی نور آینه‌ی‌ات رو خاموش و روشن و یا شدت اون رو کم و زیاد کنی. ویا اگر از آینه‌ی نوردار چند رنگ استفاده کردین با استفاده از ریموت کنترلی به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خود رو تغییر بدین.

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه‌های دایره‌ای یا گرد
  • آینه عکاسی مزون مستطیل
  • آینه عکاسی مزون مربع
  • آینه عکاسی مزون بیضی
  • آینه عکاسی مزون گنبدی
  • آینه عکاسی مزون دفرمه

آینه عکاسی مزون مستطیلی شکل

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آینه مزون می‌تونه انتخاب آینه مستطیلی شکل قدی باشه . این مدل از آینه معمولاً برای اون دسته از افرادی پیشنهاد میشه که دوستان دارند که آینه متداول و در عین حال مدرن و جدید داشته باشن .ما آینه‌های مستطیل شکل رو در مزون‌های مختلف دیدیم . اما این‌که چه مدل آینه مستطیلی رو انتخاب کنی هم خیلی خیلی مهمه ! وقتشه که آینه‌های قدیمی رو دور بریزی و یک مدل جدید از انواع آینه مستطیلی انتخاب کنی .

می‌تونی از بین آینه چراغ‌دار و هالیوودی و چراغ‌دار بک لایت یک مدل با انتخاب کنی. خرید آینه مزون چراغ‌دار فقط و فقط به کسانی پیشنهاد می‌شود که اهمیت زیادی به مزونشون میدن پس بد سلیقه‌ها اصلاً حق ندارن سراغ این آینه بیان .

انواع آینه مربعی

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

از اونجایی که برای هر مزون درست و حسابی چندین عدد آینه قدی مورد استفاده قرار می‌گیره یکی از پیشنهادهای ما که باعث میشه تو هزینه‌هاتون هم صرفه‌جویی بشه استفاده از آینه مربعی تمام قد هست .آینه‌های مربعی که تمام یک دیوار یا مقدار زیادی از محیط یه دیوار رو می‌گیرن خیال ما رو از بابت کاربرد آینه راحت می‌کنن . با وجود این آینه بزرگ ، دیگه نیازی به استفاده از چندین آینه مختلف نيست.
آینه مزونی در شکل مربع انواع مختلفی داره برای مثال آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت انتخاب خیلی فوق‌العاده‌ای می‌تونه باشه برای مزون . چون علاوه‌بر آینه ، نورپردازی فوق‌العاده‌ای هم نصیبت میشه.

آینه عکاسی مزون بیضی

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

اگر دنبال یه آینه هستی که هم لوکس باشه هم همه‌پسند ، می‌تونی آینه مزون بیضی بخری . واقعا برای کسی که می‌خواد مزونش از صفر به صد برسه خرید همین یه مدل آینه کافیه !عاقل‌ترین مزون‌داری که من دیدم یکی هست که شمال تهران مزون خیلی معروفی داره و با توجه به جاذبه‌ای که آینه بیضی داره انتخابش برای سالن مزون فقط و فقط خرید چندین و چند مدل از انواع آینه بیضی بوده .

بیا یه لحظه باهم تصور کنیم ، یه مزون ساده و معمولی رو با قرار دادن چند آینه بیضی ایستاده مدل بک‌لایت چیدمان می‌کنیم . موسیقی لایت و ملایمی تو فضا پخش می‌کنیم . با استفاده از ریموت کنترل ، نور آینه رو روشن می‌کنیم. تبریک می‌گم حالا ما فضای لوکسی داریم که از ترکیب آینه بیضی ایستاده و نورپردازی فوق‌العاده‌اش به‌وجود اومده …

آینه عکاسی مزون گنبدی شکل

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

واقعا کدوم دیوونه‌ای ترجیح میده به جای یه آینه خفن ، زیبا ، مدرن ، جلوه‌دار مثل آینه گنبدی ، آینه معمولی و مدل قدیمی تو مزونش بذاره ؟ وقتی مشخصه با خرید چندتا آینه گنبدی مدرن و مینیمال فروشت می‌رسه به سقف.. چرا از آینه ساده و معمولی استفاده کنی آخه؟!
خودت عکس‌های این مدل از آینه رو ببین و قضاوت کن . به جرعت میگم اگر دنبال بهترین و پرجلوه‌ترین آینه هستی که در عین حال ظرافت و سادگی و مدرن بودن رو هم همراه خودش داشته باشه ، فقط این گزینه رو انتخاب کن .

می‌تونی این مدل آینه رو در مدل‌های ایستاده ، دیواری ، آویزدار ، پایه‌دار و باکس‌دار سفارش بدی . این‌که کدوم یکی از این مدل‌ها رو انتخاب کنی نیاز به بررسی بیشتری داره. ادامه این مقاله رو همراهم باش تا درست‌تر انتخاب کنی .

آینه عکاسی مزون دفرمه

آینه عکاسی مزون
آینه عکاسی مزون

آینه قدی دفرمه خصوصا اگر از نوع چراغ‌دار یا بک‌لایت باشه برای مزون خیلی مناسب میشه . این روزا این مدل از آینه طرف‌دارهای خیلی زیادی پیدا کرده و اصطلاحا رو مدترین آینه برای مزون همین مدله ‌.خیلی جلوه قشنگی داره حالت نورپردازی از پشت این آینه به بیرون می‌تابه . خصوصا اگر آینه‌ات رو از شرکت خوبی خریداری کرده باشی و از کیفیت لازم برخوردار باشه ‌. در انتهای متن بهت بهترین فروشنده آینه رو که انتخاب اکثر بلاگرهای اینستاگرام هست ، بهت معرفی کردیم .

ترکیب آینه گنبدی با آینه دفرمه یه ترکیب فوق‌العاده هست که مزونت با داشتن این دو مدل آینه تبدیل میشه به یک مزون حرفه‌ای. من خودم اگر دنبال بوتیک و مزون باشه ، مزونی رو انتخاب می‌کنم که آینه خوب و زیبایی داشته باشه و حالم رو خوب کنه ‌.

آینه عکاسی مزون قدی یا یک سره

به طور کلی بهترین نوع آینه برای مزون ها و بهتر عکاسی کردن مدل ها آینه های قدی یا تمام صفحه هست که کل دیوار رو بپوشونه تا مشتری بتونه از فاصله های دور و نزدیک خود رو در آینه ببینه و نسبت به خرید اون پوشاک تصمیم نهایی رو بگیره.
یکی دیگه از مزیت‌های داشتن آینه قدی یا تمام صفحه بر روی دیوار روشن کردن فضای اطراف و دل باز نشون دادن فضای مزون هست . پیشنهاد ما برای شما اگر مزون کوچک و فاقد نوری دارین استفاده ی بیشتر از آینه در جاهای مختلف مزون هست .

آینه عکاسی مزون
آینه مزون قدی

آینه عکاسی مزون قاب دار

ببین دوستم می‌تونی آینه‌ی مزونت رو با قاب یا بدون قاب تهیه کنی. اگر مدل قاب‌دار آینه رو دوست دارین بهتر هست که به دیوار و دکوراسیون و طراحی فضای مزونت دقت کافی رو داشته باشی. تا قابی که تهیه می‌کنی با فضای موجود مطابقت کافی رو داشته باشه..قاب آینه می‌تونه از متریال و رنگ‌های مختلفی ساخته بشه. قاب‌ها می‌تونن از جنس چوب، یو پی وی سی و یا فلز باشن. که بنابر محیط و آب و هوای هر منطقه‌ای استفاده می‌شن اما بهترین متریال که در برابر رطوبت و هر نوع آب و هوایی مقاوم باشه یو پی وی سی یا همون پلاستیک فشرده‌ست که حسابی با دوامه و راضیت می‌کنه.

آینه عکاسی مزون

بهتر هست برای سبک‌های سلطنتی یا کلاسیک از رنگ‌هایی با تناژ طلایی و برای سبک‌های مدرن از رنگ‌‌های خنثی مانند سفید یا طوسی برای بهتر شدن فضا استفاده بشه.

آینه عکاسی مزون آویزی

می‌تونی آینه‌ی مزونت رو اگر دوست نداری به دیوار میخکوب کنی از سقف با استفاده از قلاب‌های جذاب و طناب‌های رنگی آویزان کنی و یک جلوه‌ای نو به مزونت ببخشی. این مدل آینه‌ها به نسبت آینه‌های دیگر کمتر استفاده می‌شن و فکری نو و جدید هستن.

ما در کارگاه آینه‌ها بهترین‌ها رو برای تو می‌سازیم کافیه که به ما اطمینان کنی و بهترین محصول راو با کیفیت بسیار بالا و مقرون به صرفه در هر کجای ایران بدون هیچ مراجعه‌ای تحویل بگیری.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن | شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ