آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن

آینه‌هایی که در گذشته استفاده می‌شدن اصلا هیچ تنوعی نداشتن. اما آینه‌های جدید و مدرنی امروزه معرفی شدن که انواع بسیار مختلفی دارن. که این آینه‌ها رو با هیچ‌کدوم از آینه‌های قدیمی نمی‌شه مقایسه کرد. یکی از انواع این آینه‌ها آینه دیواری مدرن هست که خود این آینه هم از تنوع زیادی برخورداره. که برای هر فضا و کاربردی می‌تونه آینه مناسب اون انتخاب بشه. این آینه‌ها عملکرد خیلی بهتری رو از خودشون ارائه می‌دن. و باعث شدن که انجام کار هم آسون‌تر بشه. همچنین به‌قدری زیبا هستن که می‌تونن محیط خودشون رو تحت تاثیر خودشون قرار بدن.

آینه دیواری مدرن
آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن چه مزیت‌هایی داره

آینه دیواری مدرن از کاربردی‌ترین آینه‌هاست که برای هر جایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. وقتی آینه‌ای به دیوار نصب می‌شه دیگه هیچ جایی از فضای خودش رو اشغال نمی‌کنه. و می‌تونه باعث بشه که فضای خالی زیادی برای استفاده‌های دیگه باقی بمونه. در این صورت بیشترین بهره‌مندی هم از فضا صورت می‌گیره. و می‌تونین از این فضای باقی‌مونده برای موارد دیگه‌ای که نیاز دارین استفاده کنین و در کل فضای خودتون رو مرتب‌تر و منظم‌تر به نظر برسونین.

آینه دیواری مدرن
آینه چراغ دار

همچنین آینه دیواری مدرن باعث میشه که فضای شما خیلی زیباتر و شیک‌تر دیده می‌شه. و فضا رو خیلی تغییر میده. درواقع فقط با همین آینه می‌تونین تغییر اساسی در فضای خودتون بدین و اون رو خیلی مدرن‌تر و مجلل‌تر کنین. آینه‌ها در کل باعث می‌شن تا فضایی که در اون قرار گرفتن روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون داده بشن. که آینه‌های جدید و مدرن تاثیر بیشتری هم در این موارد دارن.

آینه دیواری مدرن
آینه نوری بیضی

معرفی انواع آینه دیواری مدرن

آینه بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع آینه دیواری مدرن می‌تونه محسوب بشه. در این آینه از چراغ LED استفاده می‌شه. این چراغ پشت آینه کار گذاشته می‌شه و نورپردازی آینه رو باعث می‌شه تا حالت مخفی پیدا کنه. شکل چراغ به کار برده شده در این آینه نواریه و ضخامتش هم کم هست. به همین دلیل هم پشت آینه قرار داده می‌شه و اصلا ظاهر بدی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. برعکس جلوه و زیبایی آینه رو صدچندان می‌کنه و زیبایی خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه.

آینه دیواری مدرن
آینه بک لایت منزل

جدا از ظاهر خیلی زیبایی که برای آینه ایجاد می‌کنه، موجب می‌شه تا خیلی کاربرد بهتری هم پیدا کنه. چون نور آینه طوری طراحی شده که روبه‌روی خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین می‌تونین خیلی واضح‌تر در آینه دیده بشین. درواقع به دید بازتر و بهتر خیلی کمک می‌کنه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌ دار یکی دیگه از انواع آینه دیواری مدرن هست که در این آینه هم از چراغ LED استفاده می‌شه. اما چراغ‌هایی که در این آینه استفاده می‌شه یک‌تکه نیست. از تعدادی چراغ روی خود آینه یا قاب اون استفاده می‌شه. این چراغ‌ها با یک فاصله استانداردی روی خود آینه قرار داده می‌شن. این فاصله استاندارد باعث می‌شه تا نورپردازی به بیشترین بازدهی خودش برسه. و این که هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نکنه.

آینه دیواری مدرن
آینه هالیوودی دیواری

این آینه چراغ‌دار هم نوردهی مستقیمی رو داره. و در نوع خودش از زیبایی خیلی خاصی برخوردار هست. این آینه هم می‌تونه باعث تغییر زیادی در فضای خودش بشه. و اون رو خیلی شیک‌تر به نظر می‌رسونه. این آینه هم در طراحی دکوراسیون خیلی تاثیر مثبتی داره. جدا از اون عملکرد خیلی بهتری رو داره. و می‌تونه در دید بهتر خیلی کمک‌کننده باشه.

آینه آویزی

آینه آویزی هم از انواع دیگه آینه دیواری مدرن هست. برای آویز آینه از دیوار می‌تونین از ابزارهای مختلفی استفاده کنین. مثل کنف، زنجیر فلزی و… که هرکدوم از زیبایی مخصوص به خودشون برخوردارن. و می‌تونین بر اساس دکور و وسیله‌های دیگه و سلیقه خودتون انتخاب کنین. تا زیبایی فضای خودتون رو خیلی بیشتر کنین و به اون جلوه خیلی خاصی رو بدین.

آینه دیواری مدرن
آینه آویزی نوری

حالا این انواع آینه دیواری مدرن در چه فضاهایی کاربرد داره

آینه رو می‌شه از لوازم ضروری در هر خونه‌ای محسوب کرد. آینه دیواری مدرن هم با توجه به مزیت‌ها و تنوعی که داره قطعا از بهترین انتخاب‌ها برای هر خونه‌ای هست. همچنین در قسمت‌های مختلفی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. مثل پذیرایی، اتاق‌ خواب، سرویس بهداشتی. که آینه در هر کدوم از این فضاها که قرار بگیره، جلوه و زیبایی اون رو خیلی بیشتر می‌کنه. همچنین آینه‌ها وقتی در فضایی قرار بگیرن به خاطر انعکاس و بازتابی که در اونا رخ میده ، باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن اون فضا می‌شه.

آینه دیواری مدرن
آینه سرویس بهداشتی

. آرایشگاه هم از اون فضاهایی هست که بدون آینه اصلا نمی‌شه اسم اون رو آرایشگاه گذاشت. در این فضا هم بهتره که از آینه‌های مدرن استفاده بشه. چون این آینه‌ها دارای نورپردای هستن. و همین نورپردازی به دید بهتر و در نهایت به دقت و تمرکز بالاتر خیلی کمک می‌کنه. آرایشگر هم وقتی مشتری روبه‌روی آینه قرار می‌گیره، با دید بازتری که براش ایجاد می‌شه می‌تونه کار تمیزتر و بی‌نقص‌تری رو داشته باشه. چون نور دقیقا صورت رو روشن می‌کنه تمام نواقص رو نشون میده.

آینه دیواری مدرن
آینه بروز آرایشی

آینه دیواری مدرن کاربرد مهم دیگه‌ای هم که می‌تونه داشته باشه در مزون و فروشگاه‌های لباس هست. این آینه‌ها کاربرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های دیگه با توجه به قابلیت‌ها و مزایاشون دارن. علاوه بر این به‌قدری زیبا هستن و ظاهر قشنگی دارن که می‌تونن جلوه خیلی بهتری رو به لباس‌ها و در کل فضای مزون بدن. همین موضوع می‌تونه مشتری‌های زیادی رو به فضای شما جذب کنه. چون امروزه به طراحی و دکوراسیون هم خیلی اهمیت داده می‌شه.

آینه دیواری مدرن
آینه قدی نوری

کارگاه تولیدی آینه چه مزیتی داره که آینه دیواری مدرن رو بهتره به اون سفارش بدین

انواع آینه دیواری مدرن و انواع دیگه آینه در کارگاه تولیدی آینه با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید می‌شه. از صفر تا صد ساخت آینه‌ها در این مجموعه انجام می‌شه. فروش هم در همین کارگاه انجام می‌شه. به همین دلیل قیمت تمامی آینه‌ها هم بسیار مناسب هست. کیفیت بالا و قیمت مناسب رو تضمین می‌کنیم. امکان خصوصی‌سازی هم برای هر نوع آینه‌ای وجود داره. هر آینه‌ای که بخواین رو براتون دقیقا طبق دلخواه‌تون تولید می‌کنیم.

آینه دیواری مدرن
آینه دیواری مدرن

اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مزیت‌هایی نیستن که این مجموعه دارا هستن. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله از مواردی هستن که فقط در این کارگاه تولیدی آینه وجود دارن. شما با این ضمانت دیگه خیالتون راحته که اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، بدون هیچ هزینه‌ای می‌تونین برطرف کنین. مثلا اگر لمس آینه دچار اختلالی بشه، ب ما اطلاع می‌دین و خیلی سریع پیگیری و رفع می‌کنیم. این امکان رو هم در نظر گرفتیم تا اگر آینه سفارشی خودتون رو دوست نداشتین بتونین مرجوع کنین. تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا بتونیم بالاترین میزان رضایت شما مشتریان عزیز رو کسب کنیم.

برای سفارش انواع آینه دیواری مدرن هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. حتی اگر نمی‌دونین که دقیقا چه آینه‌ای برای کاربرد و فضای شما مناسبه می‌تونین از مشاوران ayneha کمک بگیرین. اونا هم با تجربه زیادی که در این زمینه دارن سعی می‌کنن تا بهترین پیشنهادها رو به شما بدن. تا بهترین آینه رو داشته باشین.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه نوری دیواری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ