آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه

آینه‌های زیادی هستن که برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرن. اما در این بین آینه دیواری آرایشگاه جایگاه خاصی رو داره. خود آینه دیواری آرایشگاه هم از تنوع زیادی برخورداره. و میشه گفت که تمام آینه‌ها رو میشه به‌صورت دیواری هم به کار برد. ما در اینجا به معرفی آینه‌های جدید و مدرنی می‌پردازیم. که این آینه‌ها عملکرد خیلی بهتری رو در مقایسه با آینه‌های قدیمی و ساده دارن. به همین دلیل هم هست که دیگه آینه‌های قدیمی خیلی استفاده نمیشن. اون هم در فضاهای مهمی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که اصلا مورد استفاده قرار نمی‌گیرن.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه چه مزیت‌هایی رو نسبت به آینه‌های دیگه داره

آینه آرایشگاه رو وقتی به دیوار نصب می‌کنین باعث میشه که تمام فضایی که دارین، خالی باقی بمونه. در این صورت دیگه فضای شما گرفته نمیشه. و می‌تونین از تمام فضایی که دارین با آینه دیواری آرایشگاه، استفاده کنین. همچنین نصب آینه روی دیوار هم کار راحتی هستش. و بعد از اون هم آینه روی دیوار، ایمنی کاملی رو داره. چون نصب روی دیوار آینه رو در جای ثابتی قرار میده و دیگه هیچ خطری بابت آسیب به اون وجود نداره.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

همچنین آینه دیواری آرایشگاه در عین سادگی که داره، از زیبایی خاصی برخورداره. و برای هر سبک دکوراسیونی می‌تونه مناسب باشه. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک که بهترین کارکرد رو داره. و در کل باعث میشه که فضا مرتب‌تر نشون داده بشه.

انواع آینه دیواری آرایشگاه

همونطور که بالاتر هم گفته شد، تمامی انواع آینه‌هایی که وجود دارن رو به شکل دیواری هم میشه به کار برد.اما در اینجا به معرفی این انواع آینه‌ها می‌پردازیم که بتونین راحت‌تر برای انتخاب آینه مورد نظر خودتون تصمیم بگیرین.

آینه بک لایت

یکی از انواع آینه دیواری آرایشگاه که خیلی هم کاربردیه، آینه بک لایت هست. آینه بک لایت آینه‌ای هست که نورپردازی داره. این نورپردازی آینه با استفاده از چراغ LED تامین میشه. چراغ LED که در آینه بک لایت به کار میره، شکلش نواریه و پشت آینه قرار داده میشه. به همین دلیل هم نوری که ایجاد میکنه، حالت مخفی داره. این نور دور تا دور آینه رو می‌گیره و جلوه خیلی زیبایی رو به اون میده.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه بک لایت گرد

چراغی که پشت آینه بک لایت قرار می‌گیره، ضخامت کمی داره. به همین خاطر هم وقتی به دیوار نصب میشه، اصلا ظاهر بدی رو ایجاد نمیکنه. چراغ ال ای دی در عین این که ضخامت کمی داره، می‌تونه روشنایی قابل قبولی رو ایجاد کنه. همچنین نوری که منتشر میکنه هم نور خیلی مطلوبیه. و اصلا طوری نیست که چشم رو اذیت کنه. برعکس خیلی سازگاری خوبی هم با چشم داره. به همین دلیل هم هست که برای آرایشگاه خیلی پیشنهاد میشه.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه نوری سالن زیبایی

آینه دیواری آرایشگاه از نوع بک لایت، نور اون طوری هست که وقتی جلوی اون قرار بگیرین می‌تونین بهتر خودتون رو در آینه ببینین. بنابراین برای آرایشگاه و سالن زیبایی که نور و تصویر خوب از موارد خیلی مهمی هستن، این آینه می‌تونه انتخاب خیلی مناسبی باشه. چون به شما هم به‌عنوان آرایشگر در کارتون خیلی کمک میکنه. زمانی که مشتری شما روبه‌روی آینه می‌نشینه، نور آینه به کمک شما میاد تا دید بهتری رو داشته باشین. و بتونین کارتون رو با تمرکز بیشتری انجام بدین.

آینه چراغ دار

نوع دیگه‌ای از آینه دیواری آرایشگاه که این نوع هم نورپردازی داره، آینه چراغ دار هست. در آینه چراغ دار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما در اینجا از تعدادی چراغ روی خود آینه استفاده میشه. چراغ‌ها با یک فاصله مشخص روی آینه و یا قاب اون قرار می‌گیرن تا بتونن نور یکسانی رو بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنن. نوری که در آینه چراغ‌ دار منتشر میشه، مستقیمه و خیلی خوب اطراف و روبه‌روی خودش رو روشن میکنه.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه چراغ‌دار گریم

آینه چراغ دار هم به خاطر نور خیلی خوبی که ایجاد میکنه و باعث دید بهتر میشه، برای آرایشگاه خیلی ایده‌آله. در آرایشگاه هم که کارهای زیبایی انجام میشه، این نور خیلی کمک کنندست. و موجب میشه تا با دید بازتری بتونین کار زیبایی رو روی مشتری انجام بدین. و در نهایت هم یک کار تمیز و بی‌نقص رو ارائه میدین.

آینه قاب‌دار

آینه دیواری آرایشگاه رو بدون قاب هم میشه به کار برد. در این صورت آینه یک سادگی خاصی رو داره که باعث میشه تا آینه برای هر نوع سبک دکوراسیونی مناسب باشه. اما استفاده از قاب برای آینه می‌تونه جلوه خیلی خاصی رو به اون بده. قاب‌ها تنوع خیلی زیادی رو دارن. این تنوع قاب‌ها می‌تونه در مورد جنس، رنگ، شکل، ضخامت و… باشه. به همین دلیل هم تنوعی که قاب‌ها به آینه‌ها میدن، خیلی زیاده.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه قاب‌دار آرایشی

برای انتخاب قاب هم به مواردی مثل دکوراسیون آرایشگاه،، چیدمان، سلیقه‌شخصی و… توجه میشه. تا بتونه با هماهنگی که ایجاد میکنه، زیبایی بیشتری رو در فضا به ارمغان بیاره. حتی یک قاب که تفاوت و تضاد داشته باشه با بقیه چیزهایی که در آرایشگاه هست، می‌تونه جذابیت خیلی زیادی رو به وجود بیاره.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه بزرگ آرایشگاهی

قابلیت‌های آینه‌های نورپردازی چیه

. این نوع از آینه دیواری آرایشگاه فقط اینطور نیست که نورپردازی ثابتی داشته باشه. این قابلیت می‌تونه براش فراهم بشه که شما بتونین نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. در این صورت مثلا در طول روز که نور در حال تغییره، شما می‌تونین برحسب نیاز این نور رو تنظیم کنین.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه آرایشگاهی

. چراغ‌های LED تنوع زیادی در رنگ نورپردازی خودشون دارن. و شما هم می‌تونین چند رنگ رو برای روشنایی آینه‌تون انتخاب کنین. تا هر زمان که دوست داشتین، این تغییر رنگ رو اعمال کنین. اما برای آرایشگاه، آفتابی و مهتابی رنگ‌های طبیعی روشنایی هستن. که برای استفاده حین کار خیلی مناسبن.

. آینه دیواری آرایشگاه می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه. در این صورت شما می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا حتی ویدئو پخش کنین. جذابیت آینه هم در این حالت خیلی بیشتر میشه. که زمان کار در فضای سالن، یک موسیقی ملایم می‌تونه آرامش بیشتری رو ایجاد کنه.

. استفاده از یک سنسوری پشت آینه می‌تونه قابلیت ضد بخار بودن به اون بده. یعنی به این صورت که وقتی آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، این سنسور فعال میشه و سطح آینه رو به‌مقدار خیلی کم، گرم میکنه. که این حالت دیگه اجازه نمیده تا روی صفحه آینه بخاری تشکیل بشه. و همیشه سطح آینه تمیز می‌مونه.

آینه دیواری آرایشگاه

این قابلیت‌هایی که گفته شدن روی خود آینه نصب نیست. و برای داشتن هرکدوم از اون‌ها شما انتخاب می‌کنین تا روی آینه اجرا بشه.

آینه دیواری آرایشگاه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه دیواری آرایشگاه و هر نوع آینه دلخواه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و همینطور تجهیزات استفاده میشه. تا در آخر آینه‌ای با کیفیت و همینطور با قیمت مناسب تولید بشه. چون از ابتدا تا انتها تمام مراحل ساخت تا فروش توسط همین مجموعه انجام میشه. به همین دلیله که کیفیت به‌صورت تضمین شده اس.

آینه دیواری آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه

اما مزیت قابل توجهی که کارگاه تولیدی آینه دارد این است که روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله داره. یعنی شما با خرید آینه از این مجموعه دیگه خیالتون کاملا راحته. که اگر هر اتفاقی هم بیفته بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در سریع‌ترین زمان پشتیبانی صورت بگیره. شما در طول یکسال اول خرید آینه‌تون، حتی اگر یک لامپ هم بسوزه ما اون رو برای شما رایگان تعویض می‌کنیم. البته کیفیت محصولات تولیدی به‌قدری بالاست که اصلا به‌سادگی برای اون‌ها مشکلی به وجود نمیاد. فقط در مورد گارانتی یکساله این نکته رو بگیم که مواردی مثل شکستن یا ضربه خوردن شامل این ضمانت نیستن.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره 09901717305 و یا 02188068352 تماس بگیرین. هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران در مجموعه پاسخگوی شما هستن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ