آینه تاچ برای آرایشگاه

آینه تاچ برای آرایشگاه

آینه تاچ برای آرایشگاه ، از ضروری‌ترین ابزار کار این صنف به‌شمار میاد. علت اینکه دیگه از آینه‌های ساده برای آرایشگاه استفاده نمی‌شه تحول در نیازهای آرایشی هست.در زمان‌های گذشته آرایش و میکاپ در ابتدایی‌تری شکل ممکن بود . و زیاد به جزئیات و مهارت و تخصصی بودن کار فکر نمی‌کردن. علاوه بر اون رقابت بین آرایشگرا هم خیلی کمتر بود. نهایت کاری که روی چهره‌ی فرد انجام می‌شد پیرایش و سرخاب سفیدابی ساده بود.

اکنون گستره‌ی آرایش خیلی پیچیده شده و حالت گریم به خودش گرفته. خب با حرفه‌ای شدن کار آیا لوازم کار باید همچنان قدیمی و بی‌کیفیت باقی بمونن ؟ پاسخ واضح و روشنه!! این وسایل هم باید بروز بشن تا جوابگوی نیاز مورد نظر باشن . آینه تاچ آرایشگاه تحولی در آینه‌های قدیمی‌ و ساده‌اس.

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه

به دلیل رقابت بالایی که در جذب مشتری وجود داره ، کسی موفق‌تره که به همه‌ی جنبه‌های کار توجه داشته باشه . نمی‌شه که تو کارت حرفه‌ای باشی اما لوازم کارت ناقص باشه. در این صورت کارت از کیفیت میوفته و بدرد نمی‌خوره. گذشته از اون دکوراسیون مدرن اولین چیزیه که در راه‌اندازی سالن آرایشی زباید بهش توجه کنی . آینه تاچ جزو زیباترین آینه‌های سال هست ، که تو رو به مقصدت هرچه نزدیک‌تر می‌کنه.

سرتیتر عناوین مورد بحث در این مطلب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ برای آرایشگاه چه انواعی داره

آینه تاچ برای آرایشگاه در تنوع بالایی توسط کمپانی آینه‌ها ساخته شده و بدست مصرف‌کننده می‌ر‌سه. این بدین معنی هست که برای تمام سلایق در این مجموعه آینه‌ای دلخواه دارن . که برای هر فضایی آینه‌ای تخصصی و مخصوص به خودش تولید میشه ، که رافع نیازهای اون فضا باشه.

برای آرایشگاه هم لنواع سایز و مدل‌های مختلفی از آینه در سایت قرار داده شده. امتا شما محدود به انتخاب از بین این مدل‌ها نیستین. و این امکان برای شما وجود داره که هر نوع خاصی که دوست دارین و در بین مدل‌ها وجود نداره رو هم ثبت سفارش کنین . چطوری ؟؟؟ با تماسی ساده و ارتباط با این کمپانی طرح درخواستی خودتون رو به طراحان این شرکت ارائه می‌کنین. و یک آینه با تمام خصوصیات شخصی که تمایل دارین رو ، از شرکت دم در تحویل می‌گیرین.

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه

انواع آینه برای آرایشگاه از نظر سبک نوری

  1. آینه نوری هالیوودی
  2. آینه نوری بک‌لایت

انواع آینه برای آرایشگاه از نظر مدل و طرح

  1. آینه تاچ نوری دیواری
  2. آینه تاچ نوری رومیزی
  3. آینه تاچ نوری ایستاده ( پایه‌دار )
  4. آینه تاچ نوری چرخ‌دار
  5. آینه تاچ با لوگوی شخصی
  6. آینه تاچ در رنگ‌های نوری متنوع

آینه تاچ برای آرایشگاه با سبک هالیوودی

آینه هالیوودی ، از آینه‌های حرفه‌ای برای آرایش محسوب میشه. که در میکاپ و آرایش راحت ، بسیار تاثیرگذاره. در این آینه ترکیب شفافیت آینه و روشنایی لامپ هیچ ایرادی از آرایش رو جا نمی‌ندازه. و تمام جزئیات کار میکاپ رو براتون نمایش میده. علاوه بر اون ظاهری موجه برای سالن ایجاد می‌کنه. که بسیار لوکس و زیباست.

این آینه باعث دیزاین حرفه‌ای محل کارتون میشه. هیچ سالن مجهزی نیس که از وجود آینه هالیوودی بی بهره باشه. در تولید آینه تاچ برای آرایشگاه این آینه‌ها با آپشن‌های فوق‌العاده‌ای ساخته می‌شن. که از اون جمله نوع سنسوردار ، موزیکال ، لوگودار ، ضدبخار بودن آینه و … هست.

و باید گفته بشه که تنها کاربر د این آینه آرایشگاه نیست. بلکه در منازل ، مزون‌ها و بوتیک‌ها هم کم طرفدار ندارن.

لامپ‌هایی که در لبه‌های کناری آینه کارگذاشته می‌شن، به درخواست کاربر می‌تونه هم روی خود آینه و هم روی قاب آینه تعبیه بشن. که هر کدوم جذابیت خاص خودشو داره.تعداد و رنگ لامپ‌ها هم قابل تغییر هست. و به نظر مصرف‌کننده بستگی داره که ، کدوم رنگ مورد پسندش باشه . البته که برای ارایشگاه باید رنگ نوری طبیعی یعنی آفتابی و یا مهتابی رو باید انتخاب کنین. که کیفیت کارتون رو واقعی نشون بده.

آینه تاچ هالیوودی رو می‌شه در قاب‌هایی با جنس‌های مختلف سفارش داد . از جمله قاب استیلی یا چوبی ازین جمله‌ان. که بهتره دقت کنین این قاب با دکوراسیون شما هم هماهنگی داشته باشه. نوع فریم‌لس یا بدون قاب هم خیلی مدرن و خواستنی هس.

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه هالیوودی تاچ برای آرایشگاه

آینه تاچ برای آرایشگاه با سبک بک‌لایت

آینه بک‌لایت رو میشه آینه تاچ مدرن هم نامید. این مدل می‌تونه آینه‌ای بی‌نظیر برای آرایشگاه شما باشه. و تمام آنچه که در یک آرایش بی‌نقص لازم دارین رو براتون فراهم کنه. خب حالا مگه این آینه چیا داره که انقد لایق تعریف و ستایش شده؟؟

آینه تاچ برای آرایشگاه اگر بک‌لایت باشه ، بدین معنی‌اس که لامپی در سطح آینه به چشم نمی‌خوره . اما آینه‌ی شما همچنان نورپردازی داره و تصویر شما غرق در روشنایی و نور هست. دلیل این امر لامپ‌های مخفی شده در قسمت عقب آینه‌اس. بله درسته در پشت آینه لامپ‌های ریسه‌ای وظیفه‌ی پخش نور برای شما رو عهده‌دارن. و زیبایی به وجود اومده جدای از این روشنایی به جنس مرغوب آینه که در کمپانی آینه‌ها تولید میشه هم بستگی داره.

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه

آقا من می‌خوام که آینه‌ام نورش قابل تنظیم باشه . یعنی بتونم نورش رو کم و یا زیاد کنم . مشکلی نداره که !!! آینه بک‌لایت آرایشگاه اینو برات فراهم کرده. 😉 هر موقع دلت خواست نورش رو با نور فضات هماهنگ کن. اگه روشنایی روز افت کرد تو از روشنایی آینه غافل نشو . نور آینه کمبود روشنایی برای میکاپت رو فراهم می‌کنه. فقط کافیه که سنسور حرارتی آینه رو روی نور بیشتر تنظیم کنی.

می‌خوام برای اسپیکر جداگونه هزینه نکنم . و پخش موسیقی تو سالن‌ام داشته باشم !!!! بازم آینه تاچ نوری حلال مشکلاته. چون این آینه خودش اسپیکر داره و با بلوتوث به گوشیت وصل می‌شه. و تو رو از پخش موسیقی بی‌بهره نمی‌ذاره.

نمی‌خوای بیشتر هزینه کنی اما چند رنگ نوری آینه رو دوست داری ؟ آینه بک‌لایت این امکان رو داره که در یک آینه چند نوع رنگ مختلف برات عرضه کنه . فقط کافیه که با سنسور حرارتی آینه یا کنترل رنگشو عوض کنی و از انواع نورهای خوشگل اون لذت ببری.

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه مدل چرخ‌دار هالیوودی

آینه تاچ برای آرایشگاه چرا گاهی چرخ‌دار انتخاب می‌شه

در آینه تاچ برای آرایشگاه گاهی آینه‌ها در ابعاد بزرگ و وزن‌های سنگین انتخاب می‌شن. و خب گاهی در سالن نیاز داریم که آینه رو جابجا کنیم. مثلا زیر آینه تمیز بشه یا دکوراسیون رو مدلشو بخوای عوض کنی. خب اگه این آینه ها چرخی زیرش نداشته باشه ، چی می‌شه ؟ بله دیگه سنگین میشه و حمل اونا به تنهایی سخت میشه.

اما با قرار دادن چرخ در زیر پایه‌ها این مشکلات دیگه براتون پیش نمیاد . و به راحتی و بدون دردسر آینه رو هل میدی میره اون محلی که تو دوست داری . البته همینجوری سرخود هم اجازه‌ی حرکت و سر خوردن نداره. چون چرخ اون ترمز داره و قفل میشه. و فقط هر موقع تو اراده کنی قادر به حرکته.

به به چی دیگه ازین بهتر ؟؟؟ اما خب مزایای این آینه فقط به اینجا ختم نمی‌شه.👇👇👇

ضمانت بی‌قید و شرط

تمام آینه‌های تولید شده در کمپانی آینه‌ها دارای ضمانت بی‌قید و شرط یکساله هست. و تا یکسال هر ایرادی در کار و کیفیت آینه بروز کنه اونو برات رایگان تعمیر می‌کنن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه سبک هالیوودی
آینه تاچ برای آرایشگاه
آینه تاچ برای آرایشگاه مدل بک‌لایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ