آینه بک‌لایت هوشمند

آینه بک‌لایت هوشمند

آینه قدمت خیلی طولانی داره. آینه‌ای که در گذشته استفاده می‌شده، اصلا تنوعی نداشته و آینه‌ای ساده بوده بدون هیچ قابلیتی. اما آینه‌های امروزی از تنوع خیلی زیادی برخوردارن و یکسری قابلیت‌ها هم به اونا اضافه شده که کاربرد خیلی بهتری رو براشون ایجاد کرده. یکی از این آینه‌های جدید، آینه بک‌لایت هوشمند هست که اتفاقا خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. چون عملکرد خیلی خوبی رو به‌عنوان آینه داره و همینطور از زیبایی خیلی خاصی هم برخورداره که می‌تونه فضای خودش رو تحت تاثیر خودش قرار بده و خیلی زیباتر جلوه بده. به این دلیل که آینه در طراحی و دکوراسیون محیط خودش خیلی موثره.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بک‌لایت هوشمند

آینه بک‌لایت هوشمند چه آینه‌ای رو می‌گن

آینه بک‌لایت هوشمند به طور کلی آینه‌ای هست که دارای نورپردازی به‌صورت مخفی هست. برای ایجاد این نورپردازی پشت آینه از چراغ نواری شکل با ضخامت کم استفاده می‌شه. و وقتی چراغ نصب میشه، نوری دورتادور آینه رو می‌گیره که جلوه خیلی خوبی رو به آینه می‌بخشه. این نور زیبایی خاصی رو به آینه و فضایی که آینه در اون قرار می‌گیره میده. همچنین علاوه بر ظاهر خیلی قشنگی که برای آینه ایجاد میکنه باعث میشه تا آینه عملکرد بهتری رو از خودش نشون بده. چون نور آینه طوری طراحی و تنظیم شده که وقتی روبه‌روی اون قرار می‌گیرین بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر ببینین. به همین دلیل به این آینه، آینه نوری هم گفته می‌شه.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بیضی نوری

اما ویژگی آینه بک‌لایت فقط به داشتن نورپردازی ختم نمی‌شه. بلکه یکسری قابلیت‌هایی هم می‌تونه داشته باشه که همون‌ها باعث شدن تا آینه بک لایت تمایز ویژه‌ای از آینه‌های دیگه داشته باشه و به‌هیچ عنوان قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نباشن. همین امکانات و قابلیت‌ها هم موجب شده تا آینه‌ای هوشمند معرفی بشن.

قابلیت‌های آینه بک‌لایت هوشمند چیه

آینه بک‌لایت غیر از نورپردازی قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که در زیر به اونا می‌پردازیم. فقط باید بگیم که این قابلیت‌هایی که معرفی می‌شن همه‌شون روی آینه نصب نیستن. و شما هر کدوم که مورد نیاز و دلخواه‌تون بود رو درخواست می‌دین تا روی آینه نصب بشه. در این صورت یک آینه کاربردی‌تر هم دارین.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه آرایشگاهی نوری

. خود نوری که آینه بک‌لایت هوشمند به‌صورت پیش‌فرض داره می‌تونه تنظیم بشه. به این صورت که بر حسب نیازی که وجود داره میزان نور رو بتونین کم یا زیاد کنین. چون به طور طبیعی در طول روز خود نور هم در حال تغییر هست و ممکنه نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین که می‌تونین اون رو تنظیم کنین.

. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، LED هست، که این چراغ بهترین نوع چراغ در بازار محسوب می‌شه. چون بهترین نوردهی رو داره و همچنین تنوع رنگی بالایی هم داره. و شما می‌تونین برای آینه‌تون رنگ‌های مورد دلخواه خودتون رو برای نوردهی آینه انتخاب کنین. و هر زمان که مایل بودین رنگ این نورپردازی رو تغییر بدین.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه نوری هوشمند

. آینه بک‌لایت هوشمند می‌تونه قابلیت ضد بخار بودن هم داشته باشه. که در این صورت سنسوری پشت آینه کار گذاشته می‌شه که هر وقت آینه در معرض بخار آب قرار گرفت، مانع از تشکیل بخار روی سطح آینه بشه. ضد بخار بودن برای آینه‌هایی که در محیط مرطوب مثل سرویس بهداشتی و حموم استفاده می‌شن خیلی مناسبه. و با این آینه همیشه سطح اون تمیزه و نیازی به صرف انرژی و زمان برای تمیز کردن اون وجود نداره.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بک‌لایت گرد

. این آینه هوشمند می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث هم وصل بشه. در این صورت قابلیت این رو داره که بتونه موسیقی یا ویدئو پخش کنه. جذابیت خیلی خاصی رو به آینه می‌ده که می‌تونه توجه‌های خیلی زیادی رو به خودش جلب کنه.

. روی سطح آینه حکاکی‌های مختلف می‌تونه انجام بشه. این حکاکی طرح ، نوشته یا هر چیز دیگه‌ای می‌تونه باشه. مثلا برای آینه‌هایی که در مشاغل استفاده می‌شن مثل آرایشگاه یا شرکتی، برند و نام اون می‌تونه روی آینه حک بشه و به زیبایی هر چه بیشتر اون کمک کنه.

آینه بک‌لایت هوشمند چجوری کار می‌کنه و خاموش و روشن می‌شه

برای خاموش و روشن کردن آینه و استفاده از قابلیت‌هایی که روی آینه نصب شده می‌تونه سه راه وجود داشته باشه:

لمسی همونطور که مشخصه با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین. و از آینه و امکانات اون لذت ببرین.

. حالت دومی که آینه بک‎‌‌لایت هوشمند می‌تونه باشه، ریموتی هست. در این حالت با استفاده از ریموت و از راه دور می‌تونین از آینه استفاده کنین. و دیگه نیاز نیست که تا نزدیک آینه بیاین و اون رو لمس کنین.

. اما حالت سوم برای آینه‌ بک‌لایت حسگری هست. در آینه حسگری نیاز به هیچ چیزی ندارین و فقط با تکون دادن دست‌تون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین. مثل تلویزیون‌های هوشمند که همچنین عملکردی رو دارن.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه نوری

اما کاربردهای آینه بک‌لایت هوشمند کجاهاست

آینه بک‌لایت هوشمند با توجه به این که هم کاربرد خیلی خوبی داره و هم این که از زیبایی خاصی برخورداره، جایگزین آینه‌های قدیمی و ساده شده. این آینه‌ها خودشون از تنوع خیلی زیادی برخوردارن و می‌تونن برای هر جایی به شکل و حالت‌های مختلفی استفاده بشن. بنابراین برای هر جایی این آینه نوری می‌تونه انتخاب خیلی مناسبی باشه. اما از مهم‌ترین استفاده‌های اون رو در این قسمت می‌گیم.

آرایشگاه و سالن زیبایی می‌تونه یکی از موارد مهمی باشه که آینه بک‌لایت هوشمند می‌تونه در اون استفاده بشه. این آینه چون نورپردازی هم داره خیلی برای این فضا مناسبه. به این دلیل که وقتی مشتری جلوی آینه می‌نشینه، این نور کمک می‌کنه تا خیلی بهتر و واضح‌تر دیده بشه. به همین خاطر هم هست که به آینه بک‌لایت میکاپ و آرایشی هم معروفه. و اگر نگاهی هم به سالن‌های زیبایی مدرن و حرفه‌ای بندازین می‌بینین که از همچین آینه‌هایی استفاده می‌کنن.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بک‌لایت قدی

. خونه هم از فضاهایی محسوب می‌شه که آینه حتما در اون مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه بک‌لایت هوشمند از بهترین گزینه‌ها برای این فضا محسوب می‌شه. هر جایی از خونه که آینه قراره استفاده بشه، این آینه بک‌لایت می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. اغلب در پذیرایی، اتاق‌خواب و سرویس بهداشتی از آینه استفاده می‌شه.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بک‌لایت سرویس

. آینه برای مزون هم از موارد مهمی تلقی می‌شه که باید بهش توجه کافی بشه. برای این فضا و کاربرد هم قطعا آینه بک‌لایت هوشمند خیلی انتخاب خوبی محسوب می‌شه. چون با نوری داره باعث دید بهتر مشتری‌ها در آینه می‌شه. و همین دید بهتر تصمیم‌گیری رو هم براشون راحت‌تر می‌کنه. همینطور با زیبایی خودش جلوه خوبی هم ایجاد می‌کنه.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه مزون پایه‌دار

آینه بک‌لایت هوشمند رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین رو براتون دقیقا طبق دلخواه‌تون تولید می‌کنیم. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌شه. تا در نهایت آینه‌ای بسیار باکیفیت و همینطور با قیمت مناسب تولید بشه. آینه‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب به‌صورت تضمینی به مشتری ارائه می‌شن. اما ضمانت دیگه‌ای هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شدن که باعث شدن تا این مجموعه تمایز خاصی نسبت به رقیباش داشته باشه. و اون ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله برای آینه‌هاست.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه بک‌لایت هوشمند

با این ضمانت شما خیال‌تون کاملا راحته که بعد از خرید هم اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی کامل وجود داره. و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رفع می‌شه. این اختلال می‌تونه در روشنایی آینه باشه که دچار مشکل بشه. و بدون دریافت هیچ هزیه‌ای خیلی سریع رسیدگی می‌کنیم. حتی اگر بعد از سفارش آینه‌تون رو دوست نداشتین و مطابق دلخواه‌تون نبود می‌تونین مرجوع کنین. البته در مواردی مثل شکستن و ضربه خوردن، آینه شامل این ضمانت نمی‌شه.

برای ارتباط با کمپانی ayneha هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین همکاران سایت پاسخگو هستن تا بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه نوری هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ