آینه بک‌لایت مستطیل

آینه بک‌لایت مستطیل

آینه‌های امروزی به‌قدری تنوع بالایی رو دارن که شما برای انتخاب آینه مورد نظرتون، گزینه‌های زیادی رو دارین. روی طراحی آینه‌های مدرن و جدید خیلی کار شده که در نهایت منجبر به تولید آینه‌هایی با عملکرد خاص و متفاوت هم شده. آینه بک‌لایت مستطیل یکی از بهترین آینه‌هایی هست که می‌تونه برای هر فضا و کاربردی مناسب باشه. شما با استفاده از این آینه دیگه هیچ‌وقت به آینه‌های ساده حتی فکر هم نمی‌کنین. چون این آینه عملکرد خیلی خاص و متفاوتی رو به شما ارائه میده که آینه‌های قدیمی قادر به داشتن این عملکرد نبودن. همچنین در این آینه‌ها خیلی به موارد زیبایی هم اهمیت داده شده که بتونن وقتی در فضایی قرار می‌گیرن، اون فضا رو شیک‌تر جلوه بدن.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه بک‌لایت مستطیل

معرفی مشخصات و ویژگی‌های آینه بک‌لایت مستطیل

آینه بک‌لایت مستطیل آینه مدرنی با امکان نورپردازی فوق‌العاده هست. نورپردازی که برای آینه گفته میشه، به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغی که برای آینه استفاده میشه، چراغی منحصربه‌فرد با مزایای عالی هست که پشت آینه قرار می‌گیره. از نظر ظاهر این چراغ یک‌تکه و نواری هست و همینطور ضخامت کمی رو هم داره که به راحتی می‌تونه پشت آینه تعبیه بشه. این نوع نحوه قرارگیری چراغ در پشت آینه باعث میشه تا وقتی چراغ روشن بشه، نورمخفی برای آینه فراهم بشه که دور آینه رو بگیره.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه برای سالن زیبایی

این نور به‌طور یکدست فضای اطراف خودش رو روشن می‌کنه و به‌خاطر شکل و نوع قرارگیری چراغ برای آینه، هیچ‌گونه سایه‌ای هم ایجاد نخواهد شد. نور ایجاد شده به‌صورتی هست که وقتی شما بخواین جلوی آینه قرار بگیرین تا خودتون رو در اون نگاه کنین، به شما کمک می‌کنه تا واضح در آینه دیده بشین. آینه در ابتدا هم وسیله‌ای بوده که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کردن. البته هنوز هم این کاربرد برای همه وجود داره و هر کسی حداقل یکبار در طول روز از آینه برای دیدن خودش استفاده می‌کنه.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه مستطیل نوری

البته که امروزه آینه، استفاده‌های تخصصی‌تری هم پیدا کرده و فقط کاربرد عمومی نداره. همه این موارد هم باعث شده تا آینه‌ای مثل آینه بک‌لایت مستطیل ایجاد بشه. آینه بک لایت به نام‌های دیگه‌ای هم مثل آینه نوری و آینه نوردار مدرن هم شناخته میشه. به همین دلیل هم هست که این آینه خیلی مورد توجه و استقبال هست و در اغلب کاربردها و فضاها می‌بینیم که جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی شده.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه نوردار مدرن

آینه بک‌لایت مستطیل رو کجاها می‌تونیم به کار ببریم

هر فضایی که نیاز به آینه داشته باشه، قطعا آینه بک‌لایت مستطیل انتخاب خوبی برای اون هست. خود این آینه تنوع خیلی زیادی رو می‌تونه داشته باشه. مثل این که برای اون می‌تونین قاب هم به کار ببرین. قاب‌ها تنوع زیادی رو دارا هستن و بر اساس سلیقه شخصی و چیدمان می‌تونن انتخاب بشن. همچنین ابعاد و یکسری فاکتورهای دیگه هم می‌تونه در این آینه تغییر پیدا کنه. همه این‌ها باعث شده تا به‌راحتی بتونین آینه دلخواه خودتون رو داشته باشین.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه نوردار

آینه در هر آرایشگاهی از مواردی هست که حرف اول رو می‌زنه. بدون وجود آینه اصلا نمیشه اسم این فضا رو آرایشگاه گذاشت. به همین دلیل آینه‌ای که در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیره، نباید یک آینه معمولی بدون هیچ قابلیت خاصی باشه. پیشنهاد ما آینه بک‌لایت مستطیل هست که این آینه از هر جهتی می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. چون برای ارائه بهتر خدمات به مشتری‌ها نیاز به نور و تصویر خوب در کنار هم وجود داره. به همین خاطر هم هست که آینه سالن آرایش بک‌لایت می‌تونه کمک‌کننده باشه.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه آرایشگاهی

از این جهت که با نشستن مشتری شما در مقابل آینه، نور دقیقا روی مشتری هست و در این صورت دید خوبی رو برای شما فراهم می‌کنه که بتونین همونطور که حرفه‌ای هستین، کارتون رو پیاده کنین. به‌خصوص در میکاپ این موضوع خودش رو خیلی بیشتر نشون میده. چون این آینه‌ها می‌تونن این امکان رو هم داشته باشن که نورشون رو کاملا متمرکز روی مشتری داشته باشین. در این صورت شما با دقت خیلی بالایی می‌تونین کارتون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدین.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه نوری سالن زیبایی

یک مورد دیگه برای موارد استفاده آینه بک‌لایت مستطیل میشه به مزون و لباس فروشی اشاره کرد. در این فضاها هم قطعا نیاز به آینه‌هایی مثل آینه مزونی نوری وجود داره که عملکرد خیلی خوب و متفاوتی رو نسبت به آینه‌های معمول دارن. و دلیلش هم این هست که تعبیه چراغ LED در اون باعث شده تا وقتی مشتری روبه‌روی آینه برای دیدن خودش قرار بگیره، نور کمک کنه تا خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشه. وقتی مشتری بتونه خودش رو روشن و کامل در آینه ببینه، در این حالت تصمیم‌گیری هم براش راحت‌تر هست و می‌تونه انتخاب بهتر و مطمئن‌تری رو داشته باشه.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه مزونی

در هر خونه‌ای نیاز به آینه قطعا وجود داره و چه گزینه‌ای بهتر از آینه بک‌لایت مستطیل که از مزایای خیلی خاصی بهره‌مند هست. شما با استفاده از این اینه می‌تونین به بالا بردن کیفیت بعضی کارهاتون که جلوی آینه انجام میدین، کمک کنین. مثل میکاپ و اصلاح که نیاز به دقت بالایی رو دارن و این آینه‌ها با انتشار نور خوب خودشون موجب میشن تا شما خیلی حرفه‌ای و خوب عمل کنین.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه برای خونه

به‌طور کلی آینه بک‌لایت مستطیل در هر فضایی که قرار بگیره، موجب میشه تا اون فضا مدرن و شیک به نظر برسه. آینه از عناصر مهمی در هر چیدمان و دکوراسیونی محسوب میشه که توجه به ظاهر و زیبایی اون در کنار کارکردی که داره، خیلی حائز اهمیت هست. با این وجود جدیدترین طرح‌های آینه نوری که ظاهر مدرن و بروزی هم دارن، بهترین انتخاب ممکن برای هر فضایی می‌تونن باشن. آینه‌های نوری تنوع خیلی بالایی رو دارا هستن که می‌تونین برای هر فضا و کاربردی که مدنظرتون هست، آینه دلخواه خودتون رو پیدا کنین.

آینه بک‌لایت مستطیل
آینه نوری بزرگ

آینه بک‌لایت مستطیل رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه بک‌لایت مستطیل و انواع دیگه آینه‌ها از ساده‌ترین تا خاص‌ترین اون‌ها در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. چون برای ساخت تک‌تک آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه و حساسیت بالایی هم در مراحل تولید وجود داره. برای این که بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری هم به فروش برسونیم، خودمون مستقیما فروش آینه‌ها رو به عهده گرفتیم تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌ها رو به فروش برسونیم.

اما در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکسری موارد دیگه هم در این مجموعه برای شما مشتری‌های عزیزمون در نظر گرفتیم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه این کارگاه وجود داره. این ضمانت اطمینان رو برای شما ایجاد می‌کنه که با خرید از این مجموعه اگر هر اتفاقی هم برای آینه قرار باشه بیفته، نیازی به نگرانی و پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما وجود نداره. و ما هر مشکلی که باشه، پشتیبانی کامل داریم و خیلی زود رسیدگی صورت می‌گیره. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نمیشه، بقیه موارد مثل حتی سوختن یک لامپ هم به عهده ماست و ما لامپ رو هم کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم.

شماره‌ تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09357015855 هست. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش هم می‌تونین از طریق همین شماره اقدام کنین تا همکاران ما بتونن شما رو راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ