آینه بروز و جدید

آینه بروز و جدید

آینه‌های امروزی دیگه مثل گذشته نیستن که هیچ قابلیت و کاربرد خاصی از خودشون نداشته باشن. بلکه یکسری آینه بروز و جدید امروزه معرفی شدن که این آینه‌ها طراحی خاصی دارن. در این آینه‌های جدید، قابلیت‌هایی به آینه‌ها اضافه شدن که باعث شدن تا کاربرد آینه‌ها خیلی بهبود پیدا کنه. چون در این زمان آینه‌ها کاربردهای خاص‌تری هم پیدا کردن که دیگه در این موارد آینه‌های قدیمی جایگاه خاصی رو ندارن. آینه‌های جدید با طراحی خاص خودشون تونستن در زمان کمی جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی بشن. همچنین این آینه‌ها از تنوع خیلی زیادی هم برخوردار هستن که در ادامه این آینه‌ها رو به شما معرفی می‌کنیم.

آینه بروز و جدید
آینه بروز و جدید

معرفی انواع آینه بروز و جدید

آینه بک‌لایت

یکی از انواع بروز و جدید آینه‌ها میشه به آینه بک‌لایت اشاره کرد. آینه بک‌لایت آینه‌ای با قابلیت نورپردازی عالی هستش. نورپردازی آینه به وسیله چراغ LED فراهم میشه. چراغ مورد استفاده برای این آینه، چراغی با ضخامت کم و یک‌تکه هست که این چراغ پشت آینه تعبیه میشه. چراغی که پشت آینه قرار می‌گیره، نوری ملایم و طبیعی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که دور آینه ایجاد میشه. نور خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه که وقتی مقابل آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا خیلی واضح در آینه دیده بشین.

آینه بروز و جدید
آینه بک‌لایت گرد

چراغی که برای آینه بک‌لایت مورد استفاده قرار می‌گیره، LED از بهترین نوع ابزار روشنایی شناخته میشه که برای آینه‌های امروزی هم به کار میره. این چراغ نوری طبیعی رو فراهم می‌کنه که خیلی هم با چشم سازگار هست. به همین دلیل برای روشنایی اغلب فضاها هم از این چراغ استفاده میشه.

آینه لامپی

از انواع دیگه آینه بروز و جدید، آینه لامپی هست. آینه لامپی جدید هم آینه‌ای هست که در اون از چراغ LED اما با شکل متفاوت استفاده میشه. در آینه لامپی به‌جای این که پشت آینه از لامپ استفاده بشه، روی خود آینه تعدادی لامپ مورد استفاده قرار می‌گیره. تعدادی چراغ روی خود آینه و با یک فاصله مشخصی قرار می‌گیرن تا بتونن نور خودشون رو خیلی خوب و بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنن.

آینه بروز و جدید
آینه لامپی دیواری

آینه لامپی هم با نورپردازی خیلی خوب خودش باعث میشه تا دید خیلی بازی برای شما فراهم بشه. چون نور خیلی دقیق و درست روبه‌روی خودش رو روشن می‌کنه. وقتی هم که شما جلوی آینه بایستین، کاملا در معرض نور لامپ‌ها هستین و موجب دید روشن و واضح شما میشه که این امکان هیچ‌وقت با آینه‌های قدیمی امکان‌پذیر نیستش.

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه بروز و جدید هم آینه دوطرفه محسوب میشه. آینه دوطرفه آینه‌ای با قابلیت استفاده از هر دو سمتش هست. آینه دوطرفه آینه خیلی مدرن و جدیدی هست که می‌تونه به هر دو صورت بک‌لایت و لامپی هم مورد استفاده قرار بگیره. به همین دلیل مزایای اون خیلی بیشتر هم میشه. اما اصلی‌ترین مزیت آینه دوطرفه این هست که این آینه می‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه. اما جابی که اشغال می‌کنه برای یک آینه باشه. بنابراین برای یکسری از فضاها مثل آرایشگاه که نیاز به چندین آینه هست، استفاده از این آینه دوطرفه سالن آرایش می‌تونه خیلی مفید باشه.

آینه بروز و جدید
آینه دوطرفه قدی

مزیت‌هایی که انواع آینه بروز و جدید دارن چه مواردی هست

آینه‌هایی که به‌عنوان آینه بروز و جدید معرفی میشن، کارکرد خیلی بهتری رو به‌دلیل نورپردازی درست خودشون دارن. و برای انجام برخی از کارها مثل آرایش و میکاپ که دید باز خیلی اهمیت داره، این آینه می‌تونه خیلی مفید باشه. همین موضوع هم باعث شده تا به‌خصوص برای کاربردهای مهم حتما از اینچنین آینه‌ها استفاده بشه.

آینه بروز و جدید
آینه نوردار گرد

غیر از موضوع کاربرد آینه که اتفاقا مسئله خیلی مهمی هم محسوب میشه، این آینه‌ها از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستن. و وقتی در فضایی قرار بگیرن می‌تونن اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودشون قرار بدن و به نقطه کانونی در طراحی و دکوراسیون تبدیل بشن. امروزه این موضوع طراحی و دکوراسیون از موارد خیلی مهمی محسوب میشه که مورد توجه زیادی قرار می‌گیره.

آینه بروز و جدید
آینه چراغی آرایشگاه

درواقع شما با این آینه‌ها می‌تونین فضای خاصی رو برای خودتون ایجاد کنین. اگر برای فضای کاری خودتون آینه بروز و جدید رو انتخاب می‌کنین، مطمئن باشین که بهترین انتخاب برای شماست. چون با این آینه‌ها فضای کاری شما خیلی زیباتر میشه و باعث میشه تا بتونین جذابیت بیشتری برای مشتری‌های خودتون ایجاد کنین و افراد بیشتری رو به شمت خودتون بکشین. مثل آرایشگاه یا مزون که باید از فاکتورهای زیبایی خودشون بهره‌مند باشن. به این دلیل که آدم‌ها امروزه برای انتخاب جایی برای گرفتن خدمات، به اولین چیزی که توجه می‌کنن زیبایی ظاهر و فضای اون هست. همچنین با این آینه‌ها می‌تونین فضای خونه خودتون رو هم خیلی زیباتر و مدرن‌تر کنین.

آینه بروز و جدید
آینه قدی نوری

چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونه روی انواع آینه بروز و جدید نصب بشه

قابلیت‌های خاصی هستن که می‌تونن به انتخاب شما روی آینه نصب بشن. در این صورت آینه خیلی کاربردی‌تر و خاص‌تر هم میشه و باعث شده تا انواع آینه بروز و جدید که قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن معرفی بشن.

آینه بروز و جدید

. اما یکی از این آینه‌های آینه بروز و جدید می‌تونه امکان وصل شدن اون به اینترنت یا بلوتوث باشه. با وصل شدن آینه شما می‌تونین با استفاده از آینه، موسیقی یا ویدئوی موردنظر خودتون رو پخش کنین.

. قابلیت دیگه این آینه‌ها می‌تونه قابلیت تنظیم نورشون باشه. به این حالت که خودتون می‌تونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین تا میزان نور دلخواه خودتون رو داشته باشین. همچنین می‌تونین مثلا دو رنگ رو برای نورپردازی آینه‌تون انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین، این تغییر رنگ رو برای آینه اعمال کنین.

آینه بروز و جدید
آینه مزونی نوری

. آینه بروز و جدید رو اگر برای محیط مرطوب مثل حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می‌کنین، می‌تونین درخواست بدین تا ضد بخار هم باشه. در این صورت هیچ‌وقت روی صفحه آینه هیچ بخاری تشکیل نمیشه و همیشه صفحه تمیز و شفافی رو دارین.

. حکاکی هم می‌تونه روی صفحه نمایش آینه انجام بشه که زیبایی اون رو صدچندان می‌کنه.

انواع آینه بروز و جدید رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه بروز و جدید با بهترین کیفیت و قیمت هست. در این کارگاه هر آینه‌ای با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید میشه. چون برای ساخت هر آینه‌ای از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. همچنین امکان تولید هر آینه‌ای حتی خاص‌ترین آینه‌ها هم با توجه به تجهیزات وجود داره. شما اگر بعد از سفارش هم از آینه‌تون خوشتون نیومد، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. هرچند که ما به شما تضمین میدیم که هر آینه‌ای بخواین رو دقیقا طبق خواسته خودتون تولید می‌کنیم.

آینه بروز و جدید
آینه بروز و جدید

اما این مجموعه یکسری خدمات ویژه‌تری رو هم برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی تمام آینه‌ها وجود داره. این ضمانت برای این هست که هر اتفاقی اگر برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی نیست و هیچ هزینه‌ای هم قرار نیست بپردازین. چون در کمترین زمان پشتیبانی و رسیدگی صورت می‌گیره و مشکل برطرف میشه. حتی اگر مشکل در حد سوختن یک لامپ هم باشه، ما این لامپ رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. ماوره و راهنمایی هم داریم که اگر نیاز داشتین و یا نمی‌دونستین که چه آینه‌ای رو انتخاب کنین و کدوم آینه متناسب با فضا و بودجه شما هست هم می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ