آینه بدون قاب آرایشی

آینه بدون قاب آرایشی

آینه امروزه از ابزار بسیار مهمی در زندگی و شغل افراد محسوب می‌شه. البته که آینه‌ها قدمت بسیار طولانی دارن. اما اهمیت بالای اون از نظر کاربرد و نقش اون در طراحی و دکوراسیون موجب‌ شده تا تغییرات گسترده و شگرفی در این صنعت به‌وجود بیاد. به‌گونه‌ای که برای کاربردهای مختلف، آینه‌هایی به‌صورت تخصصی وجود دارن که می‌تونن نیاز مربوطه رو رفع کنن. یکی از این موارد موضوع میکاپ و آرایش هست که برای این منظور آینه‌های مختلفی وجود داره. که از بین اونا در این متن به آینه بدون قاب آرایشی می‌پردازیم. لازم به ذکره که این نوع از آینه خودش هم دارای تنوع هست که موجب‌ شده تا چندین گزینه برای اون وجود داشته باشه.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب آرایشی

انواع آینه ازجمله آینه بدون قاب آرایشی رو در کارگاه تولیدی آینه برای شما تولید می‌کنیم. تمام مراحل ساخت در کارگاه و به‌دست متخصصین صورت می‌گیره. به همین دلیل کیفیت تمام محصولات رو تضمین می‌کنیم. باتوجه به این که تولید صفر تا صدی در محل کارگاه صورت می‌گیره و فروش هم بدون واسطه و به‌صورت مستقیم هست، قیمت تمامی محصولات بسیار مناسب قیمت‌گذاری شدن. ما در این مجموعه تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا ضمن ارائه محصول باکیفیت و قیمت مناسب، خدماتی هم در نظر بگیریم تا بتونیم رضایت حداکثر شما عزیزان رو داشته باشیم.

آینه چراغ‌دار دیواری

اولین و مهم‌ترین مورد در نظر گرفتن گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط بر روی تمام آینه‌های تولیدی هست. همچنین این امکان رو هم در نظر گرفتیم که اگر از محصول سفارشی خودتون رضایت نداشته‌‌ باشین، بتونین اون رو مرجوع کنین. همچنین نگران هیچ چیزی هم نباشین. چون احیانا اگر برای آینه هم هر مشکلی به وجود بیاد، ما براتون بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم برطرف می‌کنیم. البته به جز مواردی مثل شکستن و ضربه خوردن. در نهایت این که ثبت سفارش از سراسر کشور صورت می‌پذیره. و پس از اون در کمترین زمان نهایتا حدود 3 الی 4 روز کاری سفارش خودتون رو خواهید داشت.

برای داشتن آینه‌ای زیبا و با کیفیت و همینطور ضمانت بی قید و شرط که اون رو فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌بینین، می‌تونین با شماره 09357015855تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم داشتین، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو در انتخاب بهتر راهنمایی کنن. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه بدون قاب آرایشی
آینه هالیوودی بدون قاب

معرفی انواع آینه بدون قاب آرایشی

آینه بدون قاب آرایشی همونطور که از اسم اون مشخص هست برای اموری مثل میکاپ و گریم مورد استفاده قرار می‌گیره. به همین جهت آینه آرایشی باید کیفیت و وضوح تصویر بالایی داشته باشه تا تصویری که در خودش ارائه میده، دقیقا مطابق واقعیت خودش باشه. به همین دلیل آینه‌هایی با صفحه بی‌رنگ و شفاف گزینه ایده‌آلی هستن. با این تفاسیر آینه‌های ساده که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرن، برای این منظور می‌تونن مناسب باشن. اما این آینه‌ها امروزه از نظر کیفیت و مقاومت، پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشتن. و کیفیت و درخشانی اون‌ها خیلی بهبود پیدا کرده.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب آرایشی

اما علاوه بر آینه ساده که همیشه در کاربردهای مختلف از جمله به‌عنوان آینه آرایشی کاربرد داره، آینه‌های دیگه‌ای هم اومدن که امکانات فوق‎‌العاده‌ای رو دارا می‌باشن. و موجب‌ شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرن. همچنین استفاده‌های گسترده‌ای هم از اون‌ها صورت بگیره. درواقع این پیشرفت‌ها و امکانات موجب راحت‌تر شدن روند امور میشه. در زیر به معرفی چندین نوع از این آینه‌ها می‌پردازیم.

آینه بک‌لایت

آینه‌ بک‌لایت میکاپ از آینه‌هایی هست که به‌واسطه استفاده از چراغ‌های LED در اون دارای نورپردازیه و می‌تونه به‌عنوان آینه بدون قاب آرایشی مورد استفاده قرار بگیره. چراغ LED به‌صورت نواری هستش و در قسمت پشت آینه قرار داده می‌شه. ضخامت این چراغ کم اما روشنایی قابل‌قبولی رو داره. ضخامت چراغ به‌کار رفته در آینه به‌صورتی هست که در ظاهر و از نماهای مختلف مشخص نیست. بنابراین به‌جهت روشنایی که ساطع می‌کنه برای آینه آرایشی بهترین انتخاب در مقایسه با آینه معمولی میحسوب می‌شه. این نور مقابل خودش رو به‌صورت مطلوبی روشن می‌کنه. به‌طوری که چهره مقابل خودش رو کاملا واضح و روشن در آینه به نمایش درمیاره.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب آرایشی

آینه‌ بک‌ لایت به‌دلیل نورپردازی که داره و همینطور قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه‌ای بسیار قابل‌توجه هست. درواقع آینه بک‌لایت نسل جدیدی از آینه‌هاست که امروزه در بسیاری از کاربردها جایگزین آینه‌های معمولی شده‌. آینه بدون قاب آرایشی از نوع بک‌لایت کاربردهای مختلفی داره و تنها منحصر به استفاده آرایشی نیست. اما به‌جهت اهمیت نور در موضوع آرایش و میکاپ شاید بشه گفت که مهم‌ترین استفاده اونا در همین زمینه هست.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار هم مثل آینه بک‌لایت در اون چراغ‌‌های LED استفاده میشه که به‌واسطه اون روشنایی مقبولی ایجاد میشه. اما در آینه چراغ دار، چراغ‌ها یک‌تکه نیستن و تک‌به‌تک روی آینه قرار داده میشن. بنابراین به‌دلیل این که چراغ‌ها روی آینه تعبیه می‌شن، نورپردازی به‌صورت مستقیم هستش و کمی روشنایی افزایش خواهد داشت نسبت به آینه بک‌لایت. اما در نهایت هر دو آینه به‌جهت نورپردازی درستی که دارن برای میکاپ و آرایش مناسب‌ترین آینه هستن و می‌تونن به‌عنوان آینه بدون قاب آرایشی به‌کار برده بشن.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه چراغ دار بدون قاب

آینه چراغ دار با اسم‌های دیگه‌ای هم شناخته می‌شن ازجمله: آینه هالیوودی، آینه لامپی و آینه گریم. برای این نوع از آینه می‌شه تعداد لامپ‌ها و یا چیدمان اون‌ها رو تغییر داد. البته این تغییرات هم باید طبق اصولی انجام بشن تا بتونن نورپردازی خودشون رو بدون ایجاد سایه‌ای داشته باشن.

اما تنها داشتن نورپردازی برای آینه بک‌لایت و آینه چراغ دار موجب‌ نشده تا به‌عنوان آینه آرایشی و کاربردهای دیگه مورد استفاده قرار بگیرن. بلکه یکسری از امکانات ویژه هم به آینه‌ها می‌تونه اضافه بشه تا اون‌ها رو به وسیله‌ای تبدیل کنه که بسیار عملکردی‌تر باشن.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب هالیوودی

امکانات و قابلیت‌های آینه بک‌لایت و چراغ دار

. روشنایی ساطع‌شده از این نوع آینه‌‌ها می‌تونه با روشن کردن کامل چهره، کافی و ایده‌آل باشه. اما گاهی ممکن هست باتوجه به تغییرات در روشنایی کلی محیط، نیاز به نور بیشتر و یا کمتری باشه. از این رو برای رفع این مشکل، امکان تغییر میزان شدت نور چراغ‌های آینه ایجاد شده. تا بتونین از این طریق اگر نیاز به میزان نور کمتر یا بیشتر باشه، اون رو تنظیم کنین.

. آینه بدون قاب آرایشی از نوع بک‌لایت و چراغ دار همچنین می‌تونه با اتصال به اینترنت یا تلفن‌همراه، موسیقی و یا ویدئویی رو پخش کنه. در این صورت با انجام آرایش و میکاپ مقابل آینه، همزمان می‌تونین به موسیقی یا کتاب‌صوتی موردعلاقه خودتون گوش بدین. تا لذت انجام امور خودتون رو چندین برابر کنین.

. رنگ چراغ‌های LED بسیار متنوع هست. اما معمولا برای امور آرایشی ترجیح بر این هست که از رنگ‌های آفتاب و مهتاب استفاده بشه تا تصویر ایجاد شده در آینه دید بهتری رو ایجاد کنه. اما برای زمان‌های دیگه‌ای که از آینه به‌عنوان ابزار تزئینی یا کاربردهای دیگه‌ای استفاده میشه، می‌تونین رنگ نورپردازی رو تغییر بدین.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه هالیوودی آفتابی

. این امکانات ویژه برای آینه بدون قاب آرایشی از سه طریق ممکن می‌شه. که عبارتند از: لمسی، حسگری و ریموتی. لمسی به این صورت هست که روی صفحه آینه، قسمتی برای دسترسی به امکانات و خاموش و روشن کردن اون وجود داره. ریموتی هم با استفاده از کنترل می‌تونه با فاصله مشخصی دسترسی‌های لازم رو فراهم کنه. حسگری هم با حرکت دست در مقابل آینه دسترسی ایجاد می‌کنه که یک حالت خیلی هوشمندتری رو داره. شما باید یکی از این موارد رو انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه و به همون حالت بتونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین. که هر کدوم از جذابیت مخصوص به خودشون برخوردارن.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه نوری بدون قاب

از آینه بدون قاب آرایشی در چه فضاهایی استفاده میشه

طبیعتا آینه بدون قاب آرایشی برای کاربردهای آرایشی و میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره. که شاید اصلی‌ترین استفاده اون در آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. آینه‌های دارای نورپردازی برای این فضاها توصیه میشه. چراکه ضمن عملکرد فوق‌العاده ای که دارن، در زیبایی و طراحی دکوراسیون هم نقش مهمی دارن. درواقع نمی‌شه از نقش ابزار مورد استفاده در محیط‌های کاری غافل شد. آینه آرایشگاه نوری هم در سالن‌های زیبایی در سطح گسترده‌ای به‌ کار میرن. از این رو بیشترین تاثیر در زیبایی این نوع از فضاها رو آینه خواهد داشت. چون بیشترین چیزی که در آرایشگاه به چشم میاد، آینه هست. پس آینه آرایشی نوری تاثیر خیلی زیادی در فضای شما داره.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب گرد

درهر خونه‌ای هم نیاز به آینه‌ای برای آرایش و اصلاح وجود داره. که بهترین محل هم برای جای‌گیری اون اتاق‌خواب هست. این آینه ضمن کاربرد به‌عنوان آینه آرایشی، موجب بزرگنمایی و روشن‌تر به نظر رسیدن محیط خودش میشه. به‌خصوص اگر از آینه‌هایی استفاده بشه که خودش هم به‌دلیل استفاده از چراغ‌هایی، نورپردازی داشته باشه. تا بتونن فضا رو وسیع‌تر و با روشنایی بیشتری نشون بدن.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه بدون قاب آرایشی

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ