آینه آرایشگاه قدی

آینه آرایشگاه قدی

فقط یک لحظه بهش برعکس فکر کن تا بتونی درست انتخاب کنی. تصور کن رفتی به یه آرایشگاه و آرایشگر داره روی موهات یا صورتت از کار انجام میده و تو داری خودت رو توی آینه آرایشگاه تماشا می‌کنی. اما چیزی که در مقابلت قرار داره یه آینه کوچیک بی‌کیفیت و کثیفه! چه احساسی بهت دست میده? دقیقا منم همین‌طور! حس می‌کنیم که این آرایشگر یا مشتری زیادی نداره یا به حرفه‌اش اهمیت نمیده ، که در هر دو صورت متوجه می‌شیم که این آرایشگر یه آرایشگر حرفه‌ای نیست!

پس یکی از اصلی‌ترین مسائل برای آرایشگرهای حرفه‌ای داشتن آینه مناسبه. چون ما نمی‌خوایم مشتریمون فکر کنه که ما کار بلد نیستیم و قبل از اینکه حتی دست به مشتری بزنیم رضایتش رو از دست بدیم. در ادامه با هم انواع آینه آرایشگاه قدی رو با هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدوم مدل برامون مناسب‌تره

آینه آرایشگاه قدی
آینه آرایشگاه قدی

دلیل انتخاب آینه قدی

آینه قدی در میان انواع مختلف آینه، با توجه به شکل و حداقل ابعادی که داره، کاملترین دید رو ایجاد می‌کنه. از طرفی می‌دونیم که آینه با انعکاس دادن اشیا باعث میشه محیط بزرگ‌تر برسه ، در کنار اون انعکاس نور باعث دلبازتر شدن محیط میشه و به مشتری‌ها حس خوبی میده.

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی آرایشگاه

در آرایشگاه باتوجه به این که افراد برای گرفتن خدمات زیبایی و آرایشی مراجعه می‌کنن، بعد از اتمام کار تمایل دارن که خودشون رو به‌طور کامل در آینه مشاهده کنن. به‌خصوص عروس‌ها ترجیح می‌دن تا در آینه آرایشگاه قدی خودشون رو بعد تمام شدن مراحل ببینن. با وجود این توضیحات آینه قدی در آرایشگاه اجتناب‌ناپذیره. بنابراین با وجود اهمیت بالای آینه، نیازه تا انواع آینه شناخته بشه تا بتونیم آینه‌ای زیبا و عملکردی متناسب با فضای خود داشت.

معرفی انواع آینه آرایشگاه قدی چراغ‌دار

  • آینه هالیووی
  • آینه بک‌لایت

آینه هالیوودی

آینه چراغ دار یکی از انواع آینه‌های مناسب برای آرایشگاه هست که دارای نورپردازیه. در آینه چراغ دار از لامپ‌های LED روی آینه استفاده می‌شه. این چراغ‌ها با فاصله مناسب و به تعداد مشخصی روی آینه نصب می‌شه. تا بهترین و ایده‌آل‌ترین نورپردازی بدون ایجاد سایه‌هایی ایجاد بشه. لامپ‌های LED که در آینه چراغ دار مورد استفاده قرار می‌گیرن، کم‌مصرف و دارای طول عمر بالایی هستن. همچنین نور ایجادشده توسط این لامپ‌ها بسیار طبیعیه و موجب آسیب به چشم هم نمی‌شه.

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه قدی هالیوودی با توجه به این موضوع که دارای نورپردازی‌ست ، برای انجام امور آرایشی از بهترین گزینه‌هاست. چرا که چراغ‌های نصب شده روی آینه چهره و صورت رو بهتر و واضح‌تر نشون می‌دن. یکی از اصل‌های مهم در امور آرایشی به‌خصوص میکاپ، تصویر واضح و نور خوب و کافی هست. که در این صورت با استفاده از آینه چراغ‌دار، این موضوعات به‌بهترین شکل حل میشن.

علاوه بر این موارد کاربردی، زیبایی آینه چراغ‌دار نیز فوق‌العاده اس. و با استفاده از این آینه‌ها در آرایشگاه می‌توان فضا رو زیباتر کرد. زیبایی نیز در دنیای امروزی از موارد خیلی مهم علی‌الخصوص در فضاهای کاری محسوب میشه. به این دلیل که از اولین فاکتورها برای جذب افراد به یک فضایی، زیبایی و ظاهر محیط مورد نظر رو میشه در نظر گرفت. که آینه چراغ‌دار در حفظ زیبایی بیشتر فضای خود می‌تونه بهترین عملکرد رو دارا باشه.

آینه بک‌لایت

آینه یک‌طرفه آرایشگاه

آینه بک لایت هم از آینه‌هایی هس که دارای نورپردازیه. این آینه ها به دلیل این که دید بهتری رو ایجاد می‌کنن، گزینه‌های مناسبی برای آرایشگاه‌های مختلف مردونه و زنونه هستن. در این آینه هم از چراغ‌های LED استفاده می‌شه. اما شکل این چراغ‌ها متفاوت از چراغ‌هایی هست که در آینه هالیوودی به کار می‌ره. و به شکل نواری و با ضخامت کم هستن که در قسمت پشت آینه به کاربرده می‌‌شن. اما تمام مزایای همان چراغ LED رو دارا هستن.

آینه آرایشگاه قدی بک‌لایت نیز همانند آینه چراغ‌دار هالیوودی با ایجاد نورپردازی برای استفاده در آرایشگاه، به‌خصوص در قسمت میکاپ بهترین انتخابه. چرا که نوری که توسط این لامپ‌ها ایجاد می‌شه، بسیار طبیعیه. همچنین می‌تونه دارای تنوع رنگی نیز باشه.

کیفیت آینه چه ربطی به مشتری داره؟

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی با کیفیت

حتی اگر که بهترین میکاپ یا مدل مو رو برای مشتری انجام بدیم نمیتونیم با یه آینه بی کیفیت رضایتش رو کسب کنیم! چون آینه ی بی کیفیت مشتری رو زشت نشون میده ، تار و کج و کوله نشون میده! از طرفی مشتری که نمیدونه ما برای اون آینه ی بی کیفیت کلی پول دادیم ولی سرمون کلاه رفته ، فکر میکنه ارزش قائل نشدیم برای حرفه‌مون! فکر می‌کنه حرفه‌ای نیستیم.. پس حتما باید از آینه با کیفیت استفاده کنیم

از کجا آینه با کیفیت رو تشخیص بدیم؟

اگه بخوام برات به صورت تخصصی توضیح توضیح بدم به انواع شیشه‌هایی که برای تولید آینه استفاده میشن اشاره کنم و ترفند های تشخیص آینه با کیفیت رو نوضیح بدم ده سال طول میکشه! به جای اون یه میانبر بهت یاد میدم ، به جای گشتن دنبال آینه خوب دنبال آینه فروش خوب بگرد! مثلا همین سایت که به کشورهای خارجی هم صادر میکنه! گارانتی داره و مشتری ناراضی نمیذاره ، تازه میتونی آینه رو هرجور دلت میخواد سفارش بدی و کلی شخصی سازی کنی!

آینه ‌ات رو شخصی‌سازی کن

آینه آرایشگاه قدی
آینه بک‌لایت
  • کارکرد آینه آرایشگاه قدی می‌تونه به سه صورت لمسی، ریموتی و یا حسگری باشه. که بر اساس انتخاب، هرکدام از این عملکردها روی آینه آرایشگاه قدی نصب می‌شه.
  • رنگ نورپردازی آینه‌ها می‌تونه قابل تغییر باشه. یعنی با استفاده از عملکردهایی که روی آینه نصب شده، می‌توان رنگ نور رو تغییر داد.
  • حتی این امکان وجود داره که بتونیم شدت نور رو کم یا زیاد کنیم در این صورت بر حسب نیاز به نوری که در طول روز وجود داره می‌شه نور ایده‌آل رو تنظیم کنیم.
  • امکان حک ساعت و دمای محیط روی صفحه نمایش آینه وجود نداره.
  • شما با این آینه‌ها می‌تونین موسیقی هم در فضای سالنتون پخش کنین تا به جذابیت هر چه بیشتر این آینه‌ها اضافه کنین.

انواع آینه قدی بر اساس شکل

آینه یک‌طرفه آرایشگاه
آینه یک‌طرفه آرایشگاه
  • مستطیل
  • دایره
  • بیضی

آینه آرایشگاه قدی مستطیل

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی آرایشگاه

یکی از همیشگی‌ترین طرح‌های آینه قدی آینه‌های با شکل مستطیل هستند که به صورت عمودی مورد اصتفاده قرار می‌گیرند. مستطیل احساس ثبات را القا می‌کند. برای همین وقتی که توی محیط آرایشگاه از آینه‌های به شکل مستطیل استفاده می‌کنیم به محیط و مشتری‌های خود حس ثبات می‌دهیم. انرژی ثبات باعث می‌شود که مشتری‌های ما به ما راحت‌تر اعتماد کنند و دوباره به آرایشگاه ما برگردند.

در میانه آینه‌های مستطیل شکل قدی سبک نوردار پرطرفدارترین سبک است و برای آرایشگاه‌های مدرن بسیار مناسب است. اگر از سبک بوهو یا مینیمال برای آرایشگاه استفاده می‌کنید پشمهاد من به شما آینه قدی های مستطیل شکل فریم‌لس (بدون قاب) هست.

آینه قدی دایره

آینه آرایشگاه قدی
آینه دایره ای قدی

در گذشته از از آینه‌های دایره‌ای شکل زیاد استفاده نمی‌شد و بعد از مورد استفاده قرار گرفتن آن از آن در ابعاد کوچک از آن در ابعاد کوچک استفاده شد. اما در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴‎یکی از ترندترین آینه‌ها در جهان آینه‌های دایره‌ای در ابعاد بزرگ و به صورت قدی هستند. استفاده از این مدل آینه در آرایشگاه‌ها بسیار توصیه می‌شود چرا که شکل هندسه دایره به مخاطب حس اتحاد را می‌دهد. دلیل اینکه این انرژی را پخش می‌کند این است که تمام نقاط یک دایره در نهایت به نقطه مرکزی می‌رسد.

اتحاد در مخاطب ما باعث می‌شود که احساس کند با ما در یک تیم قرار دارد و به ما اعتماد کند ، این حس راحتی باعث می‌شود که مخاطب پیشاپیش رضایتش جلب شده باشد. از نظر دکوراسیون هم تقریباً با هر سبکی مخصوصاً سبک‌های مدرن می‌توانید آینه‌های قدی دایره‌ای شکل را ست کنیم . در میان این دسته از آینه‌ها آینه‌های بک لایت بسیار پرطرفدار و ترند هستند. البته این مدل آینه به کسانی که آرایشگاه کوچکی دارند به صورت استفاده از دایره نصف پیشنهاد می‌شود , کامل دایره‌ای چون آینه قدی دایره کامل در عین زیبایی مکان زیادی اشغال می‌کند

آینه قدی میکاپ بیضی

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی بیضی

این دسته از آینه‌های قدی فوق‌العاده هستند . به خاطر شکل هندسی که هم خطوط موازی بلند مانند مستطیل دارد و هم بالا و پایین دایره‌ای شکل ، هم مانند آینه‌های قدی مستطیل شکل حس ثبات و آرامش را به مخاطب القا می‌کند هم مانند آینه‌های دایره‌ای شکل احساس اتحاد را. از طرفی مانند آینه‌های قدی دایره‌ای شکل بزرگ و جاگیر نیست تقریبا با هر سبک دکوراسیونی می‌توانید آن را ست کنید.

آینه ساده

آینه ساده آینه‌ای هس که از گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما امروزه شفافیت اون بسیار بالاست و کیفیت و مقاومت اون نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته. این آینه‌ها در عین سادگی زیبایی خاص خودشون رو دارا هستن و مناسب با هرفضایی هستن. آینه آرایشگاه قدی ساده همچنین نصب بسیار راحتی داره. و در هر فضایی که قرار بگیرن می‌تونن خودشون رو با اونجا تطبیق بدن.

آینه آرایشگاه قدی
آینه آرایشگاه قدی

آینه دوطرفه

آینه آرایشگاه قدی دوطرفه این امکان رو به شما میده تا بتونین از فضای موجود استفاده بهینه‌تری کنین. به این دلیل که با استفاده از آینه دوطرفه امکان استفاده از هر دو طرف اون به صورت همزمان فراهم می‌شه. آینه آرایشگاه قدی دوطرفه اغلب در قسمت میانی آرایشگاه یا سالن زیبایی قرار می‌گیره تا دسترسی به هر دو طرف اون بتونه ایجاد بشه. شما با این آینه می‌تونین از هر فضایی که تو سالنتون دارین استفاده کنین تا بتونین به تعداد بیشتری از مشتری‌ها خدمات بدین.

آینه آرایشگاه قدی
آینه قدی دو طرفه

آینه دکوراتیو

آینه آرایشگاه قدی دکوراتیو هم به نوعی از آینه‌ها گفته می‌شه که علاوه بر عملکردی که به عنوان آینه داره، ابزاری دکوراتیو در محیط خودش محسوب می‌‌شه. تنوع این آینه‌ها بسیار بالاست. در این نوع از آینه آرایشگاه قدی میشه از شکل‌های خاص برای آینه استفاده کرد یا تراش‌هایی رو در اون ایجاد کرد تا بتونین از آینه‌ای خاص در فضای خودتون بهره ببرین. درواقع این آینه آرایشگاه قدی دو عملکرد رو با هم دارن.

آینه  آرایشگاه قدی
آینه دفرمه

آینه کودک

آینه کودک نیز یکی از انواع مختلف آینه‌ هست که می‌تونه در قسمتی از فضای آرایشگاه قرار بگیره. تا با وجود آن کودکان حس بهتری در این فضا داشته باشن و موجب می‌شه، حس ترسی که برخی از بچه‌ها دارن تا حد زیادی کاهش پیدا کنه. درواقع با استفاده از آینه کودک می‌تونیم این حس رو ایجاد کنیم تا مادرانی که فرزند کوچیک دارن هم بتونن جذب محیط موردنظر بشن و حس کنن که به اونا و فرزندشون ارزش بالایی داده شده.

آینه آرایشگاه قدی
آینه با طراحی کودکانه

امکاناتی که آینه آرایشگاه قدی می‌توانن داشته باشن:

  • امکان حکاکی لوگو و نام آرایشگاه روی تمامی آینه‌ها وجود داره. در این صورت یک آینه کاملا اختصاصی ایجاد میشه که تنها متعلق به شما و فضای شماست. این حکاکی اگر روی آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن ایجاد بشه، جلوه و زیبایی اون چندین برابر میشه.
  • نصب آینه آرایشگاه قدی می‌تونه به صورت‌های مختلفی انجام بگیره. به‌عنوان مثال قدی، پایه‌دار و… که هرکدوم متناسب با فضای موجود و سلیقه شخصی قابلیت انتخاب دارن. درواقع آینه‌ها می‌تونن به صورت ثابت و متحرک به کار برن. در نوع متحرک میشه در زیر پایه‌ها از چرخ‌هایی استفاده کرد تا امکان جابه‌جایی و حمل اون آسون بشه.
  • شکل آینه قدی در اکثر موارد به شکل ایستاده و مستطیلیه. اما در صورت تمایل می‌تونه اشکال دیگری نیز داشته باشه. مثل گرد، بیضی
  • تمامی انواع آینه می‌تونن همراه قاب به کار برن و یا بدون قاب. آینه بدون قاب آینه‌ای ساده و شکیله که با هر فضایی قابلیت هماهنگی داره. آینه قاب دار هم تنوع خیلی بالایی داره. چرا که انواع مختلف قاب، جنس‌های متفاوت و رنگ‌های متفاوتی دارن که گزینه‌های زیادی رو برای انتخاب در اختیارتون قرار میدن.
آینه آرایشگاه قدی

ضمانت همه‌جانبه‌ی آینه‌ها

تمامی آینه‌های تولید شده دارای ضمانت نامه‌ی یکساله هستن که به صورت بی قید و شرط قابل اعمال هستن. به این معنی که هر خرابی و اشکال به وجود اومده در سنسورهای نوری یا کیفیت وضوح آینه‌ها تنها با تلفنی به شرکت تولیدی قابل عودت هس. و تعویض با آینه‌ی نو رایگان و بدون دریافت هر گونه هزینه‌ای هس. حتی این امکان هم وجود داره که اگر شما از آینه سفارشیتون رضایت نداشتین و موردپسندتون اون طور که باید نبود، می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

پس اگر نیاز به آینه آرایشگاه قدی دارین و یا آینه خودتون قدیمی هس، می‌تونین با ما تماس بگیرین و ثبت سفارش انجام بدین. و مطمئن باشین که آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب تهیه می‌کنین. چون ما آینه‌هامون رو با ضمانت به شما تقدیم می‌کنیم و خودمون هم مستقیم محصولاتمون رو به‌فروش می‌رسونیم تا بتونیم با قیمت مناسب‌تری آینه‌ها رو عرضه کنیم. تولیدی آینه ما هر نوع آینه‌ای که شما مدنظر داشته باشین رو براتون به بهترین حالت تولید می‌کنه. این نکته رو هم باید بگیم که شما در هر جایی از کشور که باشین می‌تونین آینه سفارش بدین.

پل ارتباطی

جهت سفارش آینه‌ی دلخواه خود به صورت آنلاین و حضوری می‌تونین اقدام کنین. که سفارش آنلاین باعث صرفه جویی در تایم و هزینه‌های جاری شما میشه. اما بعضی از عزیزانی که سفارش حضوری رو ترجیح میدن می‌تونن از ساعت 8 صبح تا 20 عصر به آدرس زیر مراجعه کنن.

آدرس کارخانه:
آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی:

09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ