بهترین آینه آرایشگاهی

آینه آرایشگاه دیوار

در آرایشگاه از مهم‌ترین ابزار آینه هست که اهمیت خیلی زیادی هم در این فضا داره. به همین دلیل اهمیت بالا هم هست که این آینه‌ها از یکسری قابلیت‌های خاصی بهره‌مند شدن. در این متن به آینه آرایشگاه دیوار می‌پردازیم که یکی از انواع این آینه‌های آرایشگاهی محسوب میشه. خود این آینه هم البته تنوع خیلی زیادی داره که می‌تونین با توجه به نیازهایی که دارین و همینطور طبق سلیقه‌تون، آینه موردنظر خودتون رو انتخاب کنین. آینه‌های مدرن امروزی از چنان عملکردی برخوردار هستن که می‌تونن کمک کنن که شما بتونین روند بهتری رو در کارتون داشته باشین.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه آرایشگاه دیوار

انواع آینه آرایشگاه دیوار چه تنوعی می‌تونن داشته باشن

آینه نوردار

آینه نوردار یکی از انواع مختلف آینه آرایشگاه دیوار هستش. این آینه نور خودش رو به‌وسیله چراغ LED فراهم می‌کنه. چراغ مورد استفاده برای این آینه چراغی هست که ضخامت کمی داره و همینطور یک‌تکه هست که پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه کار گذاشته بشه و روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی دور آینه رو می‌گیره. نور ایجاد شده خیلی خوب می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه. اگر شما هم مقابل آینه قرار بگیرین، نور آینه باعث میشه تا بتونین تصویر واضحی از خودتون رو در آینه داشته باشین.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه نوردار دیواری

وقتی آینه آرایشگاه دیوار از نوع نوردار باشه، می‌تونه در روند کارهای شما هم کمک‌کننده باشه. چون خدماتی که در آرایشگاه ارائه میشه، خدمات زیبایی هستن و برای ارائه این خدمات به‌طور حرفه‌ای هم نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارین. برای این که این دقت و تمرکز ایجاد بشه، نیاز به نور کافی دارین که از جای مناسبی منتشر بشه. با این وجود انواع آینه نوردار آرایشگاه می‌تونه از بهترین انتخاب‌ها برای این فضا باشه.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه سالن زیبایی

آینه لامپ‌دار

از انواع دیگه آینه آرایشگاه دیوار می‌تونه آینه لامپ‌دار باشه. آینه لامپ‌دار هم آینه‌ای هست که نورپردازی خودش رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. اما شکل و حالت نورپردازی و چراغ‌ها در این آینه با آینه نوردار متفاوت هستش. در آینه لامپ‌دار، لامپ‌های آینه روی خود آینه قرار می‌گیرن. بنابارنی وقتی لامپ‌ها روشن بشن، مستقیما روشنایی خودشون رو به اطراف منتشر می‌کنن. بنابراین برای استفاده در فضای آرایشگاهی این آینه از ایده‌آل‌ترین آینه‌ها می‌تونه باشه.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه لامپی دیواری

آینه لامپ‌دار هم روشنایی که ایجاد می‌کنه، کاملا یکدست و به‌طور مطلوب هستش. با این وجود اگر مشتری شما مقابل آینه بشینه و شما بخواین خدمات موردنظر رو انجام بدین، قطعا با استفاده از اینچنین آینه‌ها دید خوبی براتون ایجاد میشه. وقتی هم که دید خوبی داشته باشین، قطعا می‌تونین کارتون رو خیلی حرفه‌ای‌تر و تمیزتر انجام بدین. در این صورت رضایت بیشتری هم از سمت مشتری‌ها کسب می‌کنین.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه آرایشی

این انواع آینه آرایشگاه دیوار چه مزیت‌های دیگه‌ای دارن

آینه آرایشگاه دیوار آینه‌ای هست که همیشه از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما امروزه با وجود اینچنین آینه‌های مدرن، آینه دیواری سالن زیبایی هم شکل مدرنی رو به خودش گرفته. اما از مهم‌ترین مزیت‌هایی که هر آینه دیواری داره این هست که با نصب ساده اون به دیوار، شما می‌تونین از تمام فضایی که دارین استفاده لازم رو ببرین. چون وقتی آینه به دیوار نصب بشه، دیگه هیچ فضایی رو از محیط اشغال نمی‌کنه. بنابراین برای فضاهای کوچیک می‌تونه انتخاب خیلی مناسبی باشه.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه آرایشگاهی مدرن

همچنین کارهایی که در آرایشگاه‌ها انجام میشه و به مشتری‌ها ارائه میشه، اصولا کارهای زیبایی هستن که برای انجام اون‌ها شما نیاز دارین که اول دید و اشراف کاملی داشته باشین. پس آینه‌هایی که خودشون نور رو به بهترین شکل منتشر می‌کنن، قطعا آینه مناسبی برای هر آرایشگاهی هستن. و می‌تونن در روند انجام کارها خیلی به شما کمک کنن.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه میکاپ

در کنار همه این موارد آینه‌های لامپ‌دار و نوردار از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستن. به‌طوری که وقتی در آرایشگاهی مورد استفاده قرار بگیرن، اون رو خیلی زیباتر جلوه میدن. زیبایی برای آرایشگاه و سالن زیبایی از موارد مهمی هست که باید مورد توجه قرار بگیره. این فضا که خودش خدمات زیبایی به مشتری‌ها ارائه میده، باید خودش هم از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. آینه هم با توجه به اهمیتی که در هر آرایشگاهی داره، از موارد مهم در دکوراسیون و طراحی داخلی هستش.

چه قابلیت‌های خاصی می‌تونه روی آینه آرایشگاه دیوار نصب بشه

اما یکسری قابلیت‌هایی هستن که می‌تونن به انتخاب خودتون روی آینه آرایشگاه دیوار نصب بشن. این قابلیت‌ها روی آینه‌های مدرن اینچنینی می‌تونن باشن که باعث میشن تا آینه‌ها خیلی خاص‌تر و کاربردی‌تر هم باشن. در قسمت‌ زیر به معرفی این قابلیت‌ها می‌پردازیم که با اون‌ها آشنا بشین و هر موردی که مورد نیاز و یا دلخواهتون بود رو می‌تونین درخواست بدین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه مدرن

. نورپردازی آینه رو می‌تونین تغییر بدین. یعنی به این صورت که میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. چون گاهی ممکنه که نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین که با وجود اینچنین آینه‌ای می‌تونین نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

. رنگ نور آینه رو می‌تونین تغییر هم بدین. مثلا رنگ آبی و مهتابی رو برای روشنایی آینه انتخاب می‌کنین و هر زمان که دوست داشتین خودتون این تغییر رنگ روشنایی آینه رو ایجاد می‌کنین.

. آینه آرایشگاه دیوار مدرن خودتون رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث هم وصل کنین. با وصل شدن آینه می‌تونین از طریق اون، موسیقی دلخواه و یا ویدئویی رو پخش کنین. یک قابلیت خیلی جذاب و خاص که باعث شده تا آینه‌ها خیلی هوشمندتر هم باشن.

. از آینه‌هایی با قابلیت بزرگنمایی هم میشه روی آینه استفاده کرد. به این حالت که یک آینه کوچیک که قابلیت بزرگنمایی داره روی صفحه آینه قرار می‌گیره. این آینه برای میکاپ و خدمات پوستی می‌تونه خیلی مفید باشه. چون دید باز و نزدیکی به شما میده که اشراف بیشتری رو هم خواهید داشت.

. اگر اسم و لوگوی آرایشگاه رو هم روی صفحه آینه حکاکی کنین، زیبایی آینه دوچندان میشه. با حکاکی شما آینه‌تون رو خیلی خاص‌تر هم جلوه میدین. چون آینه تبدیل به آینه‌ای میشه که نمونه اون رو جای دیگه‌ای نمی‌بینین.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه نوردار سالنی

انواع آینه آرایشگاه دیوار رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه آرایشگاه دیوار از ساده‌ترین تا خاص‌ترین آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. هر سفارشی که بدین در کمترین زمان ممکن آماده میشه. آینه‌های تولیدی از بهترین کیفیت و قیمت ممکن هم برخوردار هستن. چون حساسیت خیلی بالایی برای تولید هر آینه‌ای وجود داره و ما تمام سعی خودمون رو می‌کنیم که بتونیم آینه‌هایی با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید و عرضه کنیم.

آینه آرایشگاه دیوار
آینه آرایشگاه دیوار

اما در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکسری خدمات ویژه‌تری هم داریم. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی هر آینه‌ای وجود داره. این ضمانت به این صورته که اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی از سمت مجموعه صورت می‌گیره و مشکل در کمترین زمان حل میشه. ارائه این خدمات هم کاملا رایگان هست و نیازی نیست که هیچ هزینه‌ای رو پرداخت کنین. البته به‌جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. علاوه بر این موارد ما ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر شما آینه مورد دلخواهتون نشد، بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای سفارش و ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره هم داشتین، همکاران و مشاوران ما با تجربه بالای خودشون می‌تونن پیشنهادهای خوبی رو به شما بدن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ