آینه آرایشگاهی بزرگ

آینه آرایشگاهی بزرگ

اهمیت آینه در زندگی روزمره انسان امروزی اجتناب‌ناپذیره. اما در برخی از فضاها و شغل‌ها هم اهمیت خیلی بالایی داره. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که از فاکتورهای اساسی در اون آینه هستش. اما در میان آینه‌های موجود، آینه آرایشگاهی بزرگ یکی از موارد الزامی در این فضا هست. چراکه افراد بعد از گرفتن برخی از خدمات زیبایی، تمایل دارن تا بتونن خودشون رو به طور کامل در آینه مشاهده کنن. بنابراین آینه در ابعاد بزرگ محصولی ضروری برای فضای سالن‌های زیبایی هستش.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

به طور کلی آینه‌ها وقتی در فضایی مورد استفاده قرار بگیرن، اون فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میدن. به دلیل شفافیت و انعکاسی که در آینه رخ میده، این اتفاق به وجود میاد. با وجود آینه بزرگ، این بزرگنمایی و روشن‌تر جلوه دادن فضا بیشتر خواهد شد. چراکه آینه آرایشگاهی بزرگ، طبیعتا به‌دلیل داشتن ابعاد بزرگ‌تر، موثرتر هم هستش. علاوه بر این موارد آینه رو میشه به‌عنوان دکور آرایشگاهی هم تلقی کرد.

درواقع آینه تاثیر خیلی زیادی در زیباسازی فضای خودش داره. به این دلیل که آینه بیشترین چیزی هست که فضای آرایشگاه رو اشغال می‌کنه. می‌دونیم که بخش عمده‌ای از فضای آرایشگاه و سالن زیبایی به وسیله آینه پر میشه. بنابراین بیشترین تاثیر رو در دکوراسیون آرایشگاه، آینه آرایشگاهی بزرگ داره.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

ابعاد مناسب برای آینه آرایشگاهی بزرگ

ابعاد آینه آرایشگاهی بزرگ باید به اندازه‌ای باشه که هر فردی بتونه خودش رو در اون مشاهده کنه. درواقع باید به اندازه کافی بزرگ باشه تا افراد با ابعاد مختلف در جثه خودشون، بتونن به طور کامل خودشون رو در آینه مشاهده کنن. علاوه بر این مورد با توجه به فضای موجود هم انتخاب آینه آرایشگاه در ابعاد بزرگ صورت می‌گیره. تا هماهنگی مناسبی بین آینه و فضای اون وجود داشته باشه. برای انتخاب ابعاد میشه از طراحان و مشاوران مختلفی در این زمینه کمک گرفت تا بهترین انتخاب صورت بگیره.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

هماهنگی بین ابعاد آینه و فضای موجود باید به اندازه کافی باشه تا بر زیبایی فضا تاثیر بذاره. متناسب نبودن این ابعاد تاثیر منفی خواهد گذاشت. نامتناسب نبودن این موارد به جای این که تاثیر مثبتی داشته باشه، منفی خواهد بود. پس در انتخاب آینه آرایشگاهی بزرگ توجه به این موارد، مورد نیاز و الزامی هست.

معرفی انواع آینه به منظور استفاده آینه آرایشگاهی بزرگ

  • آینه معمولی
  • آینه چراغ‌دار

آینه معمولی

آینه آرایشگاهی بزرگ از نوع ساده و معمولی منظور آینه‌های شفاف و بی‌رنگ که بدون قابلیت اضافی هستن. شفافیت و وضوح تصویر این آینه‌ها بسیار بالاست. به‌گونه‌ای که وضوح تصاویر ایجاد شده خیلی بالا و کاملا مطابق با واقعیت خودشون هستن. درجه‌بندی هم در مورد شفافیت بیشتر آینه‌ها وجود داره. ازجمله کلیر و کریستالی که می‌تونن شفافیت بسیار بالایی داشته باشن.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه در کل با انعکاس نور و محیط اطراف، موجب زیباتر شدن و جلوه بیشتر فضای آرایشگاه میشه و به زیباتر به نظر رسیدن اون فضا خیلی کمک می‌کنه. هم‌چنین به کار بردن این نوع آینه، نیاز به تجهیزات خاصی نداره و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیره. به علاوه آینه‌ها امروزه از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستن. و دیگه مثل گذشته شیشه‌ها و آینه‌ها شکننده نیستن و مقاومت زیادی از خودشون نشون میدن.

انواع آینه چراغ‌دار

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ
  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه بک‌لایت

آینه آرایشگاهی بزرگ حالت دیگه‌ای که می‌تونه باشه، بک لایت هست. این آینه ، آینه‌ای با نورپردازیه که این نوردهی به وسیله چراغ‌های LED به کار رفته در آینه ایجاد میشه. نحوه قرارگیری چراغ‌ها به این صورت هست که چراغ ال ای دی که به صورت نواری و یک تکه هست، در پشت آینه به کار میره. این چراغ ضخامت کمی داره، بنابراین از نمای روبه‌رو مشخص نیست. و از نظر ظاهری آینه بک‌لایت از زیبایی منحصربه‌فردی برخورداره. آینه‌های آرایشگاهی بزرگ امروزه مطرح‌‌ترین نوع آینه‌ها هستن ، از این بین جذاب‌ترین و پرطرفدارترینشان آینه‌های بک‌لایت هستن.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

میزان نوردهی این آینه نوری بسیار ملایم و طبیعی هست. به‌خصوص آینه آرایشگاهی بزرگ که ابعاد زیادی داره، میزان نوردهی اون هم طبیعتا به جهت ابعاد بزرگ‌تر دارای نوردهی بیشتری هستش. درکل آینه‌ای مثل آینه بک لایت از بهترین انتخاب‌ها برای آینه آرایشیه. به این دلیل که نور لامپ ال ای دی بسیار طبیعی و ملایم هست. و موجب میشه تا بتونه مقابل خودش رو روشن کنه. بنابراین هنگام انجام امور آرایشی مقابل خود و چهره رو به طور کامل روشن می‌کنه. این روشنایی ایجاد شده دید کاملی ایجاد می‌کنه تا بشه کامل بر انجام کار اشراف داشت.

درواقع نور از فاکتورهای بسیار مهم در آرایش و میکاپ هست تا بتونه دید خوبی ایجاد کنه و چهره رو مطابق اونچه که در واقعیت هست، نشون بده. البته که نور در کنار وضوح بالای تصویر در آینه به این امر با هم کمک می‌کنن تا در نهایت بشه با دقت کافی در مقابل آینه میکاپ کرد و در آخر هم نتیجه رضایت‌بخشی حاصل بشه.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی با نام آینه لامپ‌دار هم شناخته میشه همونطور که از اسم اون مشخص هست، به دلیل چراغ‌های به کار رفته در اون دارای نوردهی خوبی هستش. در این نوع آینه، چراغ‌ها به صورت تک‌به‌تک و با فاصله مشخصی روی آینه و یا قاب تعبیه میشن. تا بتونن بهترین حالت نوردهی رو داشته باشن. چرا که اگر لامپ‌ها به‌درستی چیده نشن، روشنایی مطبوبی حاصل نمیشه. در عوض سایه‌های اضافی تشکیل میشه و اجازه نمیده تا چهره در آینه به‌‌صورت واضح تشکیل بشه. و مراحل کار رو دچار مشکل می‌کنه.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

چراغ‌های به کار رفته در آینه هالیوودی هم از نوع آینه بک‌لایت هست. هر دو نوع چراغ‌های به کار رفته، ‍LED هستن. این چراغ‌ها دارای مزایای فوق‌العاده‌ان که موجب شده تا در بسیاری از موارد جایگزین لامپ‌های معمولی بشن. به این دلیل که مصرف انرژی اون بسیار کم هست. همچنین طول عمر این لامپ‌ها بسیار بالاتر هستش. بنابراین خرید اون‌ها بسیار باصرفه هست. به علاوه نوری که ایجاد می‌کنن هم بسیار طبیعیه و آسیبی به چشم وارد نمیکنه. از نظر مقاومتی هم بسیار مقاومت بالایی دارن.

نکته مهم‌تر در مورد این لامپ‌ها این هست که بعد از مدت زمانی که روشن میمونن، مثل لامپ‌های معمولی گرم نمی‌شن و حرارت تولید نمی‌کنن. بنابراین برای استفاده در آینه بهترین انتخاب هستن. چراکه روی آینه قرار می‌گیرن و مهمه که گرما تولید نکنن. این یک فاکتور مهمیه که به‌خصوص در مورد آینه هالیوودی که فاصله افراد با آینه بسیار کم هستش، وجود داره.

شکل های مختلف آینه

  • آینه گرد
  • آینه مستطیل
  • آینه بیضی
  • آینه گنبدی
  • آینه دفرمه

آینه گرد

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه‌های دایره‌ای را کمتر به صورت تاجدار در بازار می‌بینین مگه این‌که سفارشی باشن .نوعی آینه‌های دایره‌ای هستند که به صورت چرخشی تولید می‌شن و روی میز قرار می‌گیرن این آینه‌ها ، عموما ابعاد بزرگی ندارن اما می‌تونن در ابعاد بزرگ و به صورت ایساده هم مورد استفاده قرار بگیرن و اصولاً کاربری خاصی دارن. آینه های دایره ای شکل به خاطر نوع شکل هندسی‌شون به جلب اعتماد مشتری کمک می‌کنن! شاید بپرسید چرا؟ دلیلش اینه که دایره نماد اتحاد و جریان داشتنه.

اتحاد این انرژی رو به محیط میده که مشتری حس نمی‌کنه در مقابل ما قرار داره و حس می‌کنه ما در کنار هم هستیم. در نتیجه راحت‌تر بهمون اعتماد می‌کنه. از طرفی اینکه دایره نماد جریان داشتن هم هست باعث میشه حس با گذشت بودن رو محیط بده و مشتریمون خیلی بهمون سخت نگیره. در کل این مدل آینه به آرامش داشتن ما و مشتری‌ها کمک زیادی می‌کنه

آینه بزرگ آرایشگاهی مستطیلی شکل

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه‌های مستطیلی شکل در ابعاد بزرگ استفاده‌ی زیادی در محیط آرایشگاهی دارن و هم میشه اون‌ها رو به صورت قدی استفاده کرد هم میشه یه مستطیل افقی روی یه دیوار بزرگ کار کنیم و یه آینه رو برای تمام صندلی‌های یک لاین مورد استفاده قرار بدیم. مستطیل به خاطر داشتن زاویه‌های نود درجه و خطوط موازی نماد ثبات هستش. یعنی انرژی ای که این آینه ها در مکان اطرافشن میده یه حس همیشگی بودنه. مثل حس خونه مامان بزرگه! برای همین استفاده ازش توی آرایشگاه باعث میشه مشتری هامون احساس راحتی بیشتری داشته باشن و تمایل بیشتری برای اینکه به آرایشگاهمون برگردن داشته باشن. تازه احتمال اینکه سری بعد دوستاشون رو هم بیارن زیاده.

آینه مستطیلی بسیار پر کاربرد هستن هستند و جزء آینه‌هایی هستن که توی هر قسمت خونه استفاده میشن مثلاً توی سرویس‌های بهداشتی توی حمام‌ها ، اتاق‌های منزل و پذیرایی‌ها این این آینه‌ها از قدیم که بصورت ساده و معمولی تولید می‌شدن تا به الان که به صورت مدرن و امروزی تولید میشن قابلیت‌های استفاده زیادی دارن مثلاً برش این آینه‌ها در طول و عرض‌های مختلف به صورت کاشی‌های آینه‌ای به صورت آینه‌های تزیینی روی دیوارها نصب می‌شه یا برش این آینه تو طول و عرض‌های مختلف و باریک که با کنار هم قرار دادن‌شون به صورت آبشاری روی دیوار نصب می‌شن که به همون اسم هم یعنی ، آینه‌های آبشاری توی بازار وجود دارن

آینه‌های بیضی

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه‌های بیضی‌ هم مثل آینه‌های دایره‌ای طرفدارای زیادی دارن برعکس آینه‌های دایره‌ای که معمولاً تاجدار نیستن آینه‌های بیضی رو می‌شه با تاج‌های مختلف توی بازار پیدا کرد و معمولاً آینه‌های تاج‌دار بیضی شکل طرفدارای زیادی هم توی سبک های کلاسیک و سنتی داره. آینه‌های قدی بیضی شکل هم مثل آینه‌های مستطیلی ، هم ثابت تولید می‌شن ، هم چرخشی و هر دو صورت اون تویآرایشگاه ها کاربری و طرفدار های زیادی داره. شکل بیضی هم میتونه گردتر باشه و هم میتونه مثل یک مستطیل که بالا و پایین آن نیم دایره‌اس تولید بشه همه‌چیز به سلیقه‌ی شما بستگی داره.

آینه‌های دفرمه

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

دسته‌ی آینه‌های دفرمه به خاطر عدم قاعده‌مندی‌های همیشگی یک هنجارشکن خفن در بین انواع مدل‌های آینه بزرگ آرایشگاهی محسوب میشه. طرفدارهای زیادی هم جدیدا پیدا کرده و استفاده ازش باعث میشه مشتری‌هاتون تمایل بیشتری برای سلفی توی آینه پیدا کنن که یعنی کافیه یه لوگو بگید براتون حک کنیم روش و دیگه پول به تبلیغات ندید! این آینه‌ها به خاطر اشکال مختلف و خاصی که دارند خیلی مورد توجه قرار گرفتن این آینه‌ها رو هم میشه به صورت قاب‌دار با قاب‌های استیل ، برنزی ، مسی ، طرح چوب و یا ساده توی ابعاد مختلف سفارش داد و اینکه این سبک قاب آینه‌ها رو میشه به صورت تلفیقی با هم استفاده کرد .

نحوه استفاده از آینه بزرگ

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ
  • آینه آرایشگاهی بزرگ دیواری
  • آینه آرایشگاهی بزرگ ایستاده
  • آینه آرایشگاهی بزرگ رومیزی
  • آینه آرایشگاهی جورچینی

آینه آرایشگاهی بزرگ دیواری

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه دیواری معمول‌ترین حالت برای نصب آینه آرایشگاهی بزرگ هست. آینه با نصب بر روی دیوار، فضایی را اشغال نمیکنن. و به علاوه موجب بزرگنمایی بیشتر آینه میشه. همچنین آینه دیواری هم ایمنی بیشتری رو خواهد داشت. چراکه برخورد خاصی با اون وجود نداره. بنابراین خطر شکستگی و آسیب هم برای آینه آرایشگاهی بزرگ به حداقل میزان ممکن میرسه.

آینه آرایشگاهی بزرگ ایستاده

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه‌های ایستاده هم حالت دیگه‌ای هستن که آینه آرایشگاهی بزرگ میتونه به اون صورت مورد استفاده قرار بگیره. در این صورت اغلب از پایه‌هایی برای آینه استفاده میشه. برای جابه‌جایی بهتر از چرخ‌هایی هم میشه استفاده کرد. تا با نیروی خیلی کمی بشه اون رو جابه‌جا کرد.

آینه جورچینی

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

حقیقت آینه‌های دایره‌ای و شکل های مختلف رو توی ابعاد کوچیک تا بزرگ به‌تعداد سه تا پنج‌تایی تولید می‌کنن و روی دیوارها به صورت افقی یا عمودی و یا در هم ، قرار میدن و گاهاً هم این آینه‌ها رو بصورت به‌هم ریخته رو دیوار نصب می‌کنن و توی اتاق‌های خواب توی پذیرایی بالای کنسول قرار می‌دن. کاربرد این دسته از آینه صرفا دکوراتیو هست و به عنوان آینه اصلی آرایشگاه نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ
آینه آرایشگاهی بزرگ
آینه ارایشگاهی بزرگ

آینه آرایشگاهی بزرگ رو به چه دلایلی از ما بخرین

ما در کارگاه تولید خودمون انواع آینه آرایشگاهی بزرگ رو با بهترین کیفیت و همچنین قیمت تولید می‌کنیم. شما هر آینه‌ای که بخواین رو می‌تونین به ما سفارش بدین تا در کمترین زمان براتون تولید کنیم و به دستتون برسونیم. از هر جایی در کشور هم که باشین، می‌تونین سفارش آینه‌تون رو به ما بدین. اما برتری ما نسبت به تولید‌ی‌های دیگه آینه، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هست. یعنی حتی اگر شما از آینه سفارشیتون رضایت نداشتین و موردپسندتون واقع نشد، می‌تونین مرجوع کنین.

علاوه بر این‌ها اگر در طول یکسال برای آینه هر مشکلی به وجود بیاد، ما براتون رایگان پشتیبانی می‌کنیم. البته باید توجه کنین که آینه دچار شکستگی و ضربه نشده باشه. پس برای تغییر در فضای سالن‌تون می‌تونین آینه آرایشگاهی بزرگ رو با این خدمات ویژه داشته باشین تا بتونین تغییرات اساسی رو در فضاتون ایجاد کنین. برای سفارش و یا مشاوره هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما شما رو به بهترین شکل راهنمایی میکنن تا بتونین بهترین انتخاب رو با توجه به فضایی که دارین و همینطور سلیقه و بودجتون داشته باشین. باید بگیم که تولید آینه‌ها در کمترین زمان هم انجام میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ