آینه‌ی آرایشگاه نوردار

آینه‌ی آرایشگاه نوردار

آینه در آرایشگاه از اهمیت خیلی بالاتری نسبت به آینه‌های دیگه‌ای که در فضاهای دیگه مورد استفاده قرار می‌گیرن، برخورداره. درواقع میشه اینطور گفتش که این آینه هست که به هر آرایشگاهی معنا میده و بدون وجود آینه هیچ آرایشگاه یا سالن زیبایی نمی‌تونه قادر به فعالیت باشه. به همین دلیل هم یکسری از جدیدترین آینه‌ها مثل آینه‌ی آرایشگاه نوردار که عملکرد خیلی خوبی رو دارن، امروزه مورد توجه قرار گرفتن. این آینه چنان کارکردی رو از خودشون نشون دادن که دیگه کسی حتی برای استفاده‌های معمول هم از آینه‌های ساده و قدیمی استفاده نکنه.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه‌ی آرایشگاه نوردار

آشنایی با آینه‌ی آرایشگاه نوردار

آینه‌ی آرایشگاه نوردار با توجه به اسمی که داره، مشخصه که دارای نورپردازی هستش. نورپردازی آینه نوردار با استفاده از یک چراغی به نام LED تامین میشه. به این صورت که چراغی به‌شکل نواری و با ضخامت کم، پشت آینه قرار داده میشه. این چراغ طوری به کار میره که باعث میشه یک نور مخفی و ملایم، دور تا دور آینه رو بگیره. این نور کاملا یک‌دست دور آینه ایجاد میشه و وقتی که جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، نور به شما کمک می‌کنه تا خیلی واضح‌تر دیده بشین.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه بک‌لایت قدی

بنابراین برای استفاده در آرایشگاه هم که این نور کافی و تصویر خوب خیلی اهمیت دارن، آینه‌ی آرایشگاه نوردار خیلی توصیه میشه. پس وقتی شما برای آینه آرایشگاهتون از همچین آینه مدرنی استفاده کنین، به شما کمک می‌کنه که بتونین کارتون رو خیلی بهتر پیاده کنین. چون نور دقیقا روی مشتری شما میفته و دید خیلی بازی براتون ایجاد میشه. درواقع بدون داشتن دید خوب و واضح شما نمی‌تونین یک کار تمیز و بی‌نقصی رو به مشتری خودتون ارائه بدین.

مزیت آینه‌ی آرایشگاه نوردار چیه

همونطور که در قسمت بالاتر هم توضیح داده شد آینه‌ی آرایشگاه نوردار با داشتن نور خودش کمک می‌کنه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین کارتون رو خیلی بهتر انجام بدین. به‌خصوص در مواردی مثل میکاپ و آرایش که این نور اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنه. به این دلیل که نور آینه باعث میشه تا شما دقت و تمرکز بالایی رو روی کارتون داشته باشین. و بتونین یک کار رضایت‌بخشی رو به مشتری عرضه کنین.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه گرد نوردار

همچنین شما با به کار بردن آینه‌ی آرایشگاه نوردار که یک آینه مدرنی محسوب میشه، می‌تونین چیدمان و دکوراسیون داخلی خودتون رو ارتقا بدین. آینه یک ابزار خیلی مهم در طراحی داخلی محسوب میشه. به‌خصوص در آرایشگاه و سالن زیبایی که با توجه به این که آینه در تعداد بالایی مورد استفاده قرار می‌گیره، تاثیر بیشتری رو داره. به همین دلیل هم هست که آینه‌های قدیمی دیگه هیچ کاربردی رو در آرایشگاه ندارن. و به‌جای اون‌ها از همچین آینه‌های جدیدی استفاده میشه.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه سالن آرایشگاه

درواقع آینه‌های جدید و مدرن نشون میدن که شما چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین. ابزار کار شما ویترینی برای نشون‌ دادن کار شما هستن. جدا از این که به شما در ارائه خدماتتون به مشتری کمک می‌کنن، به زیباتر نشون دادن چیدمان شما هم خیلی کمک می‌کنن. زیبایی فضایی مثل آرایشگاه خیلی اهمیت بالایی داره. چون مشتری‌ها به اولین چیزی که در شما قبل کارتون توجه می‌کنن، همین دکوراسیون داخلی شماست. که با ایجاد یک فضای زیبا و جذاب می‌تونین باعث بشین که تعداد بیشتری از آدم‌ها رو به آرایشگاه خودتون جذب کنین. پس اگر شما هم یک آرایشگر حرفه‌ای هستین و می‌خواین حرفه‌ای هم دیده بشین، مطمئن باشین که آینه‌ی آرایشگاه نوردار خیلی در این مهم تاثیرگذاره.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه برای آرایشگاه

امکانات آینه‌ی آرایشگاه نوردار چه مواردی هستن

. آینه‌ی ارایشگاه نوردار درسته که دارای نورپردازیه. اما اینطور نیست که فقط یک نور یکسانی رو منتشر کنه. بلکه این نور قابلیت تنظیم داره. یعنی به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری وجود داشته باشه، میشه خیلی راحت نور آینه رو بیشتر یا کمتر کرد.

. قابلیت تغییر رنگ نور امکان دیگه‌ای هست که آینه نوردار می‌تونه داشته باشه. یعنی شما در کنار رنگ‌های طبیعی نور می‌تونین مثلا رنگ آبی یا بنفش هم انتخاب کنین. تا هر وقت که تمایل داشتین بتونین رنگ نورپردازی آینه رو تغییر بدین و از رنگ دلخواه خودتون لذت ببرین.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه نوردار رنگی

. آینه‌ی آرایشگاه نوردار امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث هم داره. با وصل شدن آینه می‌تونین از این طریق موسیقی یا ویدئو از آینه پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب و کاربردی که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه.

. امکان حکاکی روی صفحه آینه هم وجود داره. با این امکان شما می‌تونین درخواست بدین که نام آرایشگاه، لوگو و یا هر چیزی رو روی آینه براتون حک کنیم. حکاکی در کنار نورپردازی که آینه داره، خیلی جلوه قشنگی رو به آینه شما می‌بخشه. همچنین باعث میشه تا یک آینه کاملا اختصاصی داشته باشین.

قابلیت‌ها و امکاناتی که برای آینه‌ی آرایشگاه نوردار عنوان شدن رو آینه به‌‌طور خودکار نداره. بلکه هر مورد یا مواردی که موردپسند یا نیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه سفارش شما اجرا بشه. در این صورت یک آینه کاربردی برای خودتون خواهید داشت.

انواع آینه‌ی آرایشگاه نوردار

آینه‌ی آرایشگاه نوردار انواع بسیار مختلفی داره. که می‌تونین بین اون‌ها آینه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین. برای انتخاب هم به سلیقه و نیاز و چیدمانی که دارین می‌تونین توجه کنین.

دیواری

آینه‌ی آرایشگاه نوردار یک حالت خیلی رایجی که از قدیم تا به الان هم مورد استفاده قرار می‌گیره، دیواری هستش. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره و همچنین فضای خاصی رو هم اشغال نمی‌کنه. به همین دلیل هم هست که در خیلی از فضاها و کاربردهای دیگه هم از این نوع آینه استفاده میشه. علاوه بر این موارد آینه دیواری در نوع خودش بسیار زیباست و می‌تونه تغییرات خیلی خوبی رو در فضای آرایشگاه ایجاد کنه. همچنین آینه دیواری هیچ محدودیت خاصی رو هم در مورد ابعاد و یا موارد دیگه نداره.

آینه‌ی آرایشگاهی نوردار
آینه دیواری آرایشگاه

رومیزی

رومیزی هم یک حالت دیگه‌ای هست که آینه‌ی آرایشگاه نوردار می‌تونه به اون صورت به کار بره. آینه وقتی روی میز قرار بگیره هم مزایای خاص خودش رو داره. مثلا یک مورد این که شما ابزار کاری که نیاز نیست رو داخل کشوهای میز می‌تونین قرار بدین. و وسیله‎‌هایی هم که در حین کار نیاز دارین رو می‌تونین روی خود میز قرار بدین تا دسترسی راحتی به اون‌ها داشته باشین. آینه رومیزی به‌خصوص برای آرایش خیلی مفید عمل می‌کنه. به این دلیل که میکاپ و آرایش نیاز به تعداد وسیله‌های زیادی دارن و آینه آرایشی رومیزی از این بابت انتخاب خیلی خوبی محسوب میشه.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه رومیزی گرد

دوطرفه

آینه دوطرفه آرایشگاهی یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین آینه‌های امروزی هست که اتفاقا خیلی هم کاربردیه. به این دلیل که این آینه، این امکان رو به شما میده که به‌طور همزمان بتونین از هر دو سمت اون استفاده کنین. درواقع شما فقط با یک آینه می‌تونین به دو تا از مشتری‌هاتون همزمان، خدمات حرفه‌ای خودتون رو ارائه کنین.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه دوطرفه سالن زیبایی

آینه‌ی آرایشگاه نوردار رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه‌ِی آرایشگاه نوردار و هر نوع آینه دیگه‌ای با هر کاربردی در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردارن. و همینطور قیمت آینه‌ها بسیار مناسب هستش. و ما کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. به این دلیل که از ابتدای ساخت آینه‌ها تا انتها در همین مجموعه انجام میشه.

آینه‌ی آرایشگاه نوردار
آینه‌ی آرایشگاه نوردار

اما آینه‌ها کیفیت بالا و قیمت مناسب رو فقط دارا نیستن. بلکه چیزی که آینه‌های ما رو متمایز کرده، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت و گارانتی این ضمانت رو برای شما ایجاد می‌کنه که اگر هر اتفاقی هم بیفته، شما بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. تا خیلی سریع به این مشکل رسیدگی بشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا درصورت نداشتن رضایت از آینه‌تون، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین برای سفارش آینه‌ی آرایشگاه نوردار و دریافت راهنمایی ازطریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ