آینه قدی لمسی

آینه گریم اصفهان

وقتی در مورد خریدن آینه گریم اصفهان صحبت می‌کنیم باید به چند نکته دقت کنیم . یکی از این نکته‌ها در نظر گرفتن هوش و ذکاوت اصفهانی‌هاست . یه اصفهانی هیچ وقت پولش رو برای خرید آینه به درد نخور و بی‌کیفیت دور نمی‌ندازه . البته این موضوع برای همه هم‌شهری ها توی تک تک شهرهای ایران عزیزمون صادقه و مطمئناً هیچ کسی دوست نداره جنس بی‌کیفیت بهش بندازن!

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

به همین دلیل هم هست که من پیشنهاد میدم از جایی خرید کنی که تضمین کیفیت و قیمت داره شرکت تولیدی ما بهت این تضمین رو میده که اگر آینه جدیدت رو نپسندیدی کل هزینه رو به حسابت برمی‌گردونه پس بدون معطلی آینه لوزی شکل خودت رو پیش ما سفارش بده تا نه تنها ضرر نکنی ، بلکه سال‌ها دعامون کنی .

انواع مختلف آینه گریم اصفهان

  • آینه گریم اصفهان مستطیلی شکل
  • آینه مربعی شکل آرایشی
  • آینه گریم بیضی شکل
  • آینه دایره‌ای شکل گریم
  • آینه دفرمه گریم
  • آینه گریم اصفهان لوزی شکل

آینه گریم مستطیلی

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که دوست دارید یه آینه گریم بخرین که هم شیک و مجلل باشه و هم متداول باشه و همه پسند تنها انتخابی که میشه همه این آپشن‌ها رو با هم داشته باشه خریده آینه مستطیلی شکل هست قتی حرف از آینه گریم میشه منظور ما آینه‌های معمولی که مدلش حسابی قدیمی شده نیست.

در واقع آینه گریم یه ترکیب خفن از آینه و چراغ هست این رو هر کسی می‌دونه که برای کار کردن با آینه ما به نور کافی احتیاج داریم خرید آینه گریم اصفهان برای همین خرید این آینه ضرورت داره برای کسانی که به آرایشگری علاقه دارن و هر روز قراره از این آینه استفاده کنن .

برای خرید آینه نیاز نیست اصفهان رو زیر و رو کنی ادامه مطلب رو بخون تا یه فروشگاه تو تهران بهت معرفی کنم که لاکچری‌ترین آینه گریم‌های ایران رو در امن‌ترین حالت ممکن صحیح و سالم تو یه چشم به هم زدن برات می‌فرسته اصفهان

آینه مربعی شکل آرایشی

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

اگر قراره از آینه‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند توی سالن آرایشی یا اتاق پرو مزون یا حتی اتاق آرایش خونه خودمون استفاده کنیم بهتره از آینه گریم مربعی شکل به صورت دیواری استفاده کنیم که هم قشنگه و هم محیط ما رو بزرگتر نشون میده.

تازه خریدش برای کسانی که به مقرون به صرفه بودن محصولشون اهمیت میدن خیلی مناسبه آینه گریم مربعی شکل هم در ابعاد کوچیک هم در ابعاد بزرگ تولید می‌شه . با توجه به نیاز و متراژ محیطت می‌تونی انتخاب کنی که کدوم مدل برای تو مناسب‌تره .

ترکیب شکل هندسی مربع در کنار چراغ‌های بک لایت یا همون نور مخفی در آینه گریم بک لایت یه ترکیب سوپر لاکچری برای خوش پسسندهاست . اگر تو هم به زیبایی محیط اطرافت اهمیت میدی شک نکن که این گزینه برات بهترینه.

آینه‌ گریم بیضی

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

خیلی از مشتری‌های ما که از شمال تهران سفارش کار میدن دوست دارن که محصول خاصی داشته باشن که هر جایی پیدا نمی‌شه . اگر توام برای خرید خاص‌ترین آینه گریم اصفهان رو زیر و رو کردی ، اما آینه‌ای که مد نظرت بوده رو پیدا نکردی فقط کافیه عکس ژورنالی آینه مورد نظرت رو برای ما بفرستی.

ما دقیقاً همون آینه‌ای که می‌خوای رو با بالاترین کیفیت برات تولید کنیم یکی از خاص‌ترین مدل‌های آینه که حسابی ترند شده آینه بیضی شکل گریم هست. می‌تونی آینه بیضی خفن و جدیدت رو مدل بک لایت یا هالیوودی سفارش بدی .

تفاوت آینه هالیوودی با بک لایت اینه که در مدل آینه هالیوودی چراغ‌ها روی بدنه آینه یا قاب آینه نصب میشه اما در حالت آینه بک لایت ما چراغ‌ها رو نمی‌بینیم و فقط یک نور ملایم و مخفی به محیط اطراف آینه هدیه داده میشه .

آینه دفرمه گریم

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

بعضی از مدل‌های آینه هست که ما کنار گذاشتیم و فقط برای مشتری‌های خاص و سطح بالا این آینه‌ها رو رونمایی می‌کنیم یکی از این مدل‌ها آینه گریم دفرمه هست وقتی در مورد آینه دفرمه صحبت می‌کنیم . منظور ما مون آینه‌هایی هستن که از هیچ قاعده هندسی خاصی پیروی نمی‌کنن

میشه گفت که دقیقاً نقطه قوت این مدل از آینه‌ها همین موضوعه . پس به راحتی میشه گفت که به همین دلیل هست که این سبک از آینه با هر دکوراسیونی ست می‌شه و به خوبی توی هر محیطی به چشم میاد.

قطعاً کسایی که از سلیقه زیادی برخوردار هستند دست رد به سینه این آینه گریم لاکچری نمی‌زنن به همین دلیل هم هست که شما ین آینه رو تو هر جایی نمی‌بینید و معمولاً تو سالن‌های آرایشی بالاشهر این مدل از آینه‌ها نصب میشن با وجود آینه گریم دفرمه انتخاب کردن مدل‌های ساده و معمولی اصلاً پیشنهاد نمی‌شه

آینه دایره‌ای آرایشی

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

اگر قرار باشه از بین این همه مدل آینه ، تو یکی رو انتخاب کنی ، من میگم اون مدلی رو انتخاب کن که هیچ وقت قدیمی نمی‌شه . برای مثال آینه گریم دایره‌ای شکل جزو اون دسته از آینه‌هایی هست که همیشه رو بورسه و همیشه طرفدارهای خودش رو داره .

یعنی اگر یک آینه بک لایت یا یک آینه هالیوودی دایره‌ای بخری تا ۱۰ سال دیگه هم به راحتی می‌تونی از همین مدل آینه استفاده کنی بدون این‌که نگران قدیمی شدن یا از مد افتادن آینه‌ات باشی !

آینه‌های گرد در مدل‌های مختلفی تولید میشن ‌تونی آینه دایره‌ای شکل خودت رو قابدار یا بدون قاب سفارش بدی آینه‌های قاب‌دار که امروزه خیلی طرفدار دارند مثل آینه با قاب فلزی یا چوبی ی‌تونه انتخاب خوبی باشه برای کسانی که دوست دارند آینه خودشون رو با بقیه لوازم دکوراسیونشون هماهنگ کنن .

آینه لوزی گریم

یکی از آینه‌هایی که می‌تونه انتخاب خوبی برای کسانی که به دنبال خرید آینه گریم هستند باشه آینه لوزی شکله اما به این دلیل که این آینه دارای زاویه‌های شکننده‌ای هست ، هنگام خرید این سبک از آینه خیلی باید دقت کنی که آینه با کیفیتی سفارش بدی.

تمامی قطعات آینه گریم شما از بهترین و با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار استفاده می‌شه و در نهایت آینه گریم ساخته می‌شه.باید به این دقت کرد که آینه گریم باید مخصوص این کار باشه و علاوه بر کارایی که داره فضای تورو رو حرفه‌ای و شیک کنه.یکی از روش‌هایی که به مشتری‌ات این حس رو می‌ده که براش ارزش قائل شدین و در محیطی که قراره در اونجا هزینه‌ای بده خدمات خوبی می‌گیره باعث می‌شه تا مشتری خاص خودت رو به صورت دائمی داشته باشی.

آینه گریم اصفهان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • ·  آینه گریم باید کیفیت داشته باشه: آینه گریم باید شفاف باشه تا تصویری دقیق‌تر از خودت یا مشتریت روی اون بازتاب بشه. آینه‌هایی که برای آرایش کردن استفاده می‌شوند نباید بی‌کیفیت باشند.
  • اینجا متریال استفاده شده برای ساخت آینه‌ها از درجه‌یک ترین آینه‌های موجود در بازار ایران هست. ادعاون می‌شه ، کیفیتمون انقدر خوبه که صادرات داریم به کشور‌های دیگه. کافی‌ست آینه‌هایی رو که از کارگاه آینه ها تولید می‌شه رو در کنار آینه‌هایی که از قبل در منزل یا محل کارت داشتی بذاری.به راحتی و به وضوح فرق آینه‌های تولیدی ما رو با آینه‌های دیگه متوجه می‌شی.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید نور دار باشه: اگر دقت کرده باشی گریمورهای حرفه ای که در سینما و تئاتر مشغول کار هستن دارای یک آینه شفاف هستن که دور تا دور آینه دارای لامپ‌های ال ای دی پر نور نصب شده. داشتن نور کافی کمک می‌کنه تا گریمور بتونه یک میکاپ بی نقص و زیبا رو انجام بده.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید لوگو دار باشه: برای حرفه‌ای تر شدن و دیده شدن باید از وسایل حرفه ای استفاده کنی. وقتی آینه‌ات یک آینه جدید و هالیوودی باشه که در گوشه اسم برند و لوگو مخصوص سالن آرایشت حک شده باشه و از پشت این لوگو نور ملایم و زیبایی بتابه ، بهت قول میدم آرایشگاه تو قراره همیشه یاد مشتریت بمونه. داشتن یک برند در کنار کار باعث می‌شه تا حسابی حرفه ای به نظر بیای.
  • آینه گریم باید زیبا باشه: داشتن دکور حرفه‌ای بهت کمک می‌کنه تا مشتری بیشتری رو جذب کنی. آینه‌های گریم در کنار اینکه باید امکانات مورد نیاز یک آرایشگر رو داشته باشه باید خاص و زیبا باشه تا فضای سالن رو لوکس کنه. هرمدل آینه‌ای که در ذهن خود دارین و یا مدل اونو در جایی دیده باشی می‌تونیم اونو برات طراحی و تولید کنیم. خیالت راحت.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

آینه گریم اصفهان مدل بک‌لایت

آینه‌های گریم بک ‌لایت یکی از زیباترین و خاص‌ترین آینه‌های تولیدی هستن. این آینه به دلیل زیبایی و کاربردی که داره جزو پرفروش‌ترین آینه‌های کارگاه تولیدی هستن. آینه‌های بک‌لایت نسبت به آینه‌های هالیوودی نور ملایم‌تری دارن که در نتیجه اگه آرایشگاهت به قدر گافی نور داره این مناسبته.

در پشت آینه‌های بک لایت ال ای دی های نواری نصب می‌شه که هاله نوری زیبا در دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه و فضای چشمگیر و خاص رو به وجود میاره می‌توان روی آینه رو با دستگاه سندبلاست کرد و جیوه اونو تراشید تا وقتی نور ال ای دی روشن می‌شه از قسمتی که به‌صورت شیشه مات به وجود آینده و سندبلاست شده و طرح‌های خاص و زیبا طراحی شده نور از اون قسمت‌ها نیز به سمت روبرو بتابه. و قابی زیبا از نوری ملایم رو ایجاد کنه.

نور آینه‌های گریم اصفهان مدل بک لایت رو چگونه می‌توان روشن و خاموش کرد

با چند روش مختلف نور ال ای دی آینه‌های بک‌لایت رو روشن و خاموش نمود. اونا رو نام می‌بریم و توضیح می‌دیم.

به‌صورت حسگر، تاچ یا لمسی، ریموتی.

  • آینه گریم بک لایت لمسی: قسمتی از آینه رو به صورت دایره‌ای کوچک سندبلاست می‌کنیم و جلوی اونو می‌تراشیم در پشت این قسمت سنسور حساس بدن که با حرارت کار می‌کنه رو نصب می‌کنیم بعد از نصب کردن دقیق از آنجایی که این سنسور وصل شده مانند یک گوشی لمسی کار می‌کنه و کافی‌ست انگشت خود رو به قسمت مشخص شده بزنین تا نور led آینه بک لایت روشن و خاموش بشه.
آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم بک‌لایت مدل ریموتی: آینه‌های ریموتی کار رو بسیار آسون کردن چون می‌تونی از راه دور نور آینه رو روشن و خاموش کنی حتی می‌تونی نور ال ای دی ها رو زیاد و کم کنی. اگر با انتخابت روی آینه چند رنگ ال ای دی نصب شده باشه با همین ریموت می‌تونی رنگ مورد نظر رو روشن کنی.
  • آینه گریم بک لایت مدل حسگر: مدل حسگر یکی از جذاب‌ترین مدل‌های آینه بک‌لایت هست که با حرکت دادن دست خود در جلوی سنسور حساس به حرکت می توان نور لامپ‌های آینه بک لایت رو خاموش و روشن نمود.

آینه گریم اصفهان مدل دوطرفه

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان

آینه‌های گریم رو می‌توان به صورت دو طرفه طراحی و تولید کرد این آینه‌های دو طرف بسیار کاربردی هستن که باعث می‌شن به صورت هم‌زمان دو نفر از یک آینه استفاده کنن و این کار صرفه‌جویی در زمان می‌باشد.

آینه دوطرفه به صورت بک‌لایت هم تولید می‌شه و می‌توان برای این آینه که وزن زیادی نیز داره یک پایه چرخ‌دار تعبیر نمود تا بتونیم اونو به راحتی جابه‌جا کنیمبین این دو آینه که پشت به هم قرار دارن می‌توان نور ال ای دی کارگذاری کرد و یا طبقاتی رو در نظر گرفت که ابزار مورد نیاز برای گرم کردن و وسایلی که بسیار پرکاربرد می‌باشن رو گذاشت.

طرح و شکل آینه‌های دوطرفه رو می‌توان به صورت مستطیل و بیضی و دایره و هر شکلی که در نظر دارین تولید کرد هیچ محدودیتی برای ساختن طرح های بک لایت دوطرفه وجود نداره. یا می‌توان گفت در تولیدی آینه‌ها هیچ محدودیتی برای ساختن و ایده دادن وجود نداره و هرچه شما در ذهن خود دارین رو می‌تونیم عملی کنیم.

آینه گریم اصفهان مدل متحرک

آینه گریم اصفهان
آینه گریم اصفهان
  • آینه گریم باید شفاف باشه: آینه گریم باید شفاف باشه تا تصویری دقیق‌تر از شما روی آن بازتاب بشه. آینه‌هایی که برای آرایش کردن استفاده می‌شه نباید یک آینه بی‌کیفیت باشه. آینه‌های استفاده‌شده برای ساخت آینه از درجه‌یک ترین آینه‌های موجود در بازار ایران استفاده می‌شن که این آینه‌ها رو برای صادرات محصولات به کشورهای مختلف استفاده می‌کنیم.
  • کافی است آینه های رو که از کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه رو در کنار آینه‌هایی که از قبل در منزل یا محل کارتون داشتین کنار هم بگذارین. به راحتی و به وضوح فرق آینه‌های تولیدی ما رو با آینه‌ها دیگه متوجه بشین. درضمن هر آینه که چه در سایت داخلی چه در سایت‌های خارجی مانند آمازون رو دیدین رو می‌تونین سفارش بدین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ