آینه برای گریم

آینه برای گریم

آینه در کل یک وسیله ضروری در زندگی روزمره محسوب میشه. اما این آینه برای انجام برخی از کارها و کاربردها، اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کنه. همین موضوع باعث شده تا برای کاربردهای مختلف، آینه‌های مخصوص وجود داشته باشن که بتونن عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون داشته باشن. مثل آینه برای گریم برای این کار حتما نیاز به آینه‌های مدرن و جدیده که از هیچ نظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. درواقع این آینه‌ها به روند کار کمک می‌کنن تا خیلی بهتر انجام بشه. همینطور در مورد این آینه‌ها به ظاهر هم خیلی توجه شده تا بتونن زیبایی خاصی رو هم به ارمغان بیارن.حالا در قسمت‌های پایین‌تر آینه‌ها رو معرفی می‌کنیم و در مورد ویژگی‌هاشون بهتون توضیح میدیم.

آینه برای گریم
آینه برای گریم

معرفی انواع آینه برای گریم

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت از جدیدترین آینه‌هاست که دارای نورپردازی هم هست. نورپردازی آینه با استفاده از چراغ LED که پشت آینه کار گذاشته میشه، تامین میشه. چراغی که پشت آینه قرار داده میشه، ضخامتش کمه. بنابراین اصلا ظاهر بدی رو ایجاد نمی‌کنه. برعکس یک نور مخفی و زیبایی رو دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه که جلوه آینه رو صدچندان می‌کنه. این چراغ با وجود ضخامت کمی که داره، نور قابل‌قبولی رو منتشر می‌کنه. آینه بک‌لایت به‌خاطر همین ویژگی نورپردازی که داره، به‌عنوان آینه برای گریم خیلی مناسبه.

آینه برای گریم
آینه بک‌لایت قدی

این نور آینه طوری طراحی شده که وقتی برای گریم و آرایش روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا خیلی روشن و واضح بتونین خودتون رو در آینه ببینین. که این امکان با آینه‌های معمولی امکان‌پذیر نیست. و اون‌ها هیچ‌وقت نمی‌تونن عملکردی مثل آینه بک لایت داشته باشن. چون با آینه‌های معمولی نور با لوستر و یا موارد اینچنین تامین میشه. اما طراحی این آینه برای گریم اینطور هست که صورت رو خیلی واضح نشون میده. به همین دلیل هم هست که برای گریم و موارد اینچنینی خیلی توصیه میشه. این هم بگیم که به آینه بک‌لایت، آینه نوری هم گفته میشه.

آینه برای گریم
آینه باکس‌دار بک‌لایت

آینه چراغ‌دار

نوع دیگه‌ای از آینه برای گریم، آینه چراغ‌دار هستش. در این آینه هم با توجه به اسمی که داره، مشخصه که از چراغ در اون استفاده میشه و دارای نورپردازیه. اما در این آینه از چندین چراغ روی خود آینه استفاده میشه. و چون چراغ‌ها روی آینه قرار داده میشن، برعکس آینه نوری نورپردازی مستقیمی داره. اما نوع چراغ به‌کار رفته در اینجا هم LED هست. که دلیل استفاده از این چراغ‌ها مزیت‌های قابل‌توجه اون‌هاست. اولین مزیت می‌تونه این باشه که نور طبیعی رو ایجاد می‌کنه و سازگاری خیلی بالایی رو با چشم داره. بنابراین وقتی برای کار گریم جلوی اون بشینین، دید خیلی خوبی رو به شما میده که می‌تونین خیلی با دقت کارتون رو انجام بدین.

آینه برای گریم
آینه گریم لامپی

همچنین با این چراغ‌ها اصلا نگران مصرف بالای برق نباشین. چون چراغ‌های LED که برای این آینه‌ها به کار میرن، مصرف کم و همینطور طول‌عمر خیلی بالایی رو دارن. علاوه بر این موضوع ویژگی بارز دیگه این چراغ‌ها این هست که گرمایی رو ایجاد نمی‌کنن بعد از مدتی که روشن می‌مونن. پس خیلی راحت برای آینه مورد استفاده قرار می‌گیرن. چون اگر لامپ‌های معمولی استفاده بشن، به‌قدری گرم میشن که سطح آینه رو هم گرم می‌کنن.

این انواع آینه برای گریم به‌غیر از عملکرد خوب چه تاثیر دیگه‌ای داره

جدا از کارکرد خیلی عالی که این آینه‌ها برای میکاپ و گریم دارن، در دکوراسیون فضای خودشون هم خیلی تاثیر مثبتی رو دارن. به‌طوری که می‌تونن به‌عنوان نقطه کانونی در فضای خودشون تلقی بشن. آینه‌ها از عناصر مهم برای طراحی هر فضایی هستن. به همین دلیل هم هست که آینه‌های جدید کاملا جایگزین آینه‌های قدیمی شدن و دیگه اون آینه‌ها توجهی بهشون نمیشه. و به‌جای اون‌ها از آینه‌هایی مثل آینه نوری و چراغ‌دار استفاده میشه که غیر از این که آینه برای گریم هستن، خیلی می‌تونن فضای خودشون رو زیباتر کنن.

آینه برای گریم
آینه نوری خاص

آینه برای گریم اگر برای فضای خونه به کار بره، اون رو خیلی شیک‌تر و قشنگ‌تر نشون میده. و همچنین نیاز به آینه برای گریم و میکاپ برای خونه‌ها هم نیازه. چون برای میکاپ روزانه و برخی از مراسم‌ها که خیلی هم اهمیت بالایی ندارن، نیازی نیست که به آرایشگاه رفت. به همین دلیل همچین آینه‌هایی می‌تونه خیلی کمک کنه تا خودتون هم خیلی راحت بتونین کار گریم و میکاپ رو برای خودتون انجام بدین.

آینه برای گریم
آینه گریم دیواری

همونطور که اشاره هم شد آرایشگاه و سالن زیبایی جایی هستن که گریم و میکاپ در اون‌ها خیلی تخصصی و حرفه‌ای انجام میشه. به همین جهت هم نیاز به آینه برای گریم در اون از خیلی از فضاهای دیگه مهم‌تره. و غیر از کارکرد خوبی که باید داشته باشه، به ظاهر آینه هم باید توجه کافی بشه. چون یکی از مواردی که در سالن‌های زیبایی می‌تونه عاملی برای جذب مشتری و ایجاد حس خوب در اون‌ها بشه، داشتن دکوراسیون زیباست. آینه هم که از اصلی‌ترین موارد در هر آرایشگاهی محسوب میشه. پس شما با انتخاب آینه‌های زیبا برای محیط کارتون، می‌تونین تاثیر خیلی مثبتی رو در جذب مشتری‌هاتون داشته باشین.

آینه برای گریم
آینه گرد آرایشگاهی

آینه برای گریم چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونه داشته باشه

. در گریم و میکاپ، میزان نور و این که از جای درستی منتشر بشه خیلی اهمیت داره. که قابلیت منحصر‌به‌فرد انواع آینه برای گریم که معرفی شدن این هست که بتونین با اون‌ها میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. تا هر زمان که دوست داشتین، بتونین نور دلخواه خودتون رو داشته باشین.

آینه برای گریم
آینه نوری میکاپ

. آینه برای گریم رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. در این حالت از طریق آینه میشه موسیقی و یا حتی ویدئو پخش کرد. تا زمان کار جلوی آینه همزمان به موسیقی موردعلاقه‌تون و یا پادکست گوش بدین. اینطوری از زمانی هم که دارین، نهایت استفاده و لذت رو می‌برین. یا حتی می‌تونین با ویدئوهای آموزشی هم جلوی آینه همزمان میکاپ کنین.

. رنگ نوری که آینه منتشر می‌کنه رو قابلیت تغییر هم داره. در این حالت می‌تونین از قبل انتخاب کنین که چه رنگ نورهایی برای آینه اجرا بشه. تا هروقت که خواستین بتونین خیلی راحت رنگ نور رو تغییر بدین. البته حین میکاپ و گریم بهتره که رنگ نور آفتابی و مهتابی باشه.

. روی صفحه آینه برای گریم می‌تونین از آینه کوچیکی که قابلیت زو 10 یا 5 برابری داره استفاده کنین. تا با استفاده از اون بتونین هر قسمت از صورت که دوست دارین، از نمای نزدیک‌تری ببینین.

آینه برای گریم
آینه گریم هوشمند

قابلیت‌هایی که عنوان شدن، اینطور نیست که روی آینه خودشون نصب باشن. بلکه برای داشتن اون‌ها باید خودتون انتخاب کنین تا روی آینه براتون نصب کنیم. در این صورت آینه‌تون کاربردی‌تر هم میشه و مواردی که خودتون نیاز یا دوست دارین، روی آینه‌تون هست.

اما آینه برای گریم رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه گریم و هر آینه دیگه‌ای که بخواین رو براتون در کارگاه تولیدی آینه، با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. از ابتدا تا انتهای ساخت آینه‌ها در محل همین کارگاه و با وسواس خاصی انجام میشه تا بتونیم آینه‌ای با کیفیت عالی به مشتریان خودمون عرضه کنیم. همینطور فروش هم مستقیم انجام میشه تا با حذف واسطه‌ها آینه‌ها بتونن در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشن.

آینه برای گریم
آینه برای گریم

اما چیزی که کارگاه آینه‌ها رو از رقبای دیگه‌ش متمایز می‌کنه، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. تا با این ضمانت اطمینان کامل داشته باشین که اگر هر اشکالی هم پیش بیاد، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. حتی شما اگر از آینه خوشتون نیومد هم می‌تونین اون رو برگر دونین. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه یا همچین مواردی بشه، این ضمانت شامل حال آینه نمیشه. اما حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه ما تا یکسال براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته که در ساخت آینه‌ها از هر چیزی بهترین اون رو استفاده می‌کنیم تا به‌سادگی دچار هیچ مشکلی نشن.

با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 هم می‌تونین تماس بگیرین. اگر می‌خواین ثبت سفارش آینه برای گریم و یا هر آینه دیگه‌ای بکنین، این شماره‌ها راه‌های ارتباطی ما هستن. همچنین هر سوالی هم داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. در آخر آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشهف انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ