گالری آینه قدی نوری

گالری آینه قدی نوری

از پرکاربردترین آینه‌ها میشه به آینه قدی اشاره کرد که وجود اون برای خیلی از فضاها لازم هستش. اما یکی از جدیدترین آینه‌ها، آینه نوری هستش که می‌تونه به‌صورت قدی هم باشه. ما در گالری آینه قدی نوری انواع این آینه‌ها رو داریم. آینه نوری به‌دلیل قابلیت‌ها و عملکردی که از خودش نشون داده خیلی مورد قرار گرفته. چون انتظاراتی رو از آینه برآورده می‌کنه که آینه‌های قدیمی و معمولی نمی‌تونن به اون صورت باشن و چنین کارکردی از خودشون ارائه بدن. در ادامه به معرفی این آینه‌ها و انواع اون‌ها می‌پردازیم تا بتونین آشنایی بیشتری پیدا کنین و انتخاب براتون ساده‌تر باشه.

گالری آینه قدی نوری
گالری آینه قدی نوری

آینه‌هایی که در گالری آینه قدی نوری هستن، چه ویژگی‌هایی رو دارن

آینه نوری اصولا به آینه‌ای گفته میشه که به دلیل استفاده از چراغ LED در قسمت پشت اون، نوری ایجاد میشه. چراغی که پشت آینه قرار می‌گیره، شبیه به چراغ‌های معمولی نیست بلکه شکل ظاهری متفاوتی داره. این چراغ شکل نواری داره و یک‌تکه هستش و با وجود ضخامت کم می‌تونه خیلی راحت پشت آینه قرار داده بشه. وقتی هم که چراغ پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری ملایم دور آینه ایجاد میشه که این نور می‌تونه خیلی خوب اطراف رو روشن کنه.

گالری آینه قدی نوری
آینه نوردار مدرن

نور آینه به‌طور یکدست منتشر میشه و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نمی‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، نور آینه به شما کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن بتونین خودتون رو ببینین. اصلا آینه برای همین ایجاد شد که آدم‌ها بتونن با استفاده از اون خودشون رو ببینن. به همین دلیل هم در طی سال‌ها آینه‌هایی مثل انواع آینه نوری که در گالری آینه قدی نوری وجود داره، ایجاد شدن که بتونن این دید در آینه رو خیلی بهتر کنن. عملکرد خوب این آینه‌ها به‌خاطر جای‌گذاریدرست چراغ LED در آینه نوری هست که نور مورد نیاز به بهترین جای ممکن منتشر میشه که دید بهتر در آینه رو فراهم می‌کنه.

گالری آینه قدی نوری
آینه قدی دو سر گرد

معرفی انواع آینه در گالری آینه قدی نوری

آینه‌هایی که در گالری آینه قدی نوری وجود دارن، می‌تونن انواع بسیار مختلفی داشته باشن. یک حالتی که آینه نوری قدی می‌تونه داشته باشه، دیواری هستش. آینه دیواری آینه‌ای بوده که همیشه از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته. چون نصب آینه به دیوار کار راحتی هستش و همینطور وقتی هم که آینه به دیوار نصب میشه، دیگه فضایی از محیط شما رو اشغال نمی‌کنه. در این صورت تمام فضایی که دارین براتون باقی می‌مونه و می‌تونین از اون برای موارد دیگه‌ای استفاده کنین. علاوه بر این‌ها آینه دیواری ایمنی بالایی رو داره و با نصبش به دیوار در جای ثابتی قرار خواهد گرفت.

گالری آینه قدی نوری
آینه دیواری نوری

نوع دیگه‌ای از آینه‌هایی که در گالری آینه قدی نوری هستش، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه آینه خیلی جدیدی محسوب میشه که همونطور که مشخصه هر دو طرف اون امکان استفاده به‌صورت همزمان رو داره. این آینه با اشغال جای یک آینه، برای شما نقش دو آینه رو داره. بنابراین برای خیلی از فضاها این آینه می‌تونه آینه کاربردی و مفیدی باشه و باعث بشه که با استفاده از اون بتونین از فضایی که در اختیار دارین، نهایت بهره‌مندی رو ببرین. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک که نیاز به آینه‌هایی وجود داره، آینه قدی دوطرفه بهترین انتخاب ممکن هستش.

گالری آینه قدی نوری
آینه دوطرفه نوری

اما از انواع دیگه آینه‌های موجود در گالری آینه قدی نوری، آینه پایه‌دار هستش. آینه پایه‌دار هم می‌تونه کابرد خاص خودش رو داشته باشه. پایه‌های مختلفی می‌تونه برای آینه قدی به کار بره که تنوع زیادی رو به این آینه‌ها می‌بخشه. همچنین آینه‌های پایه‌دار امکان جابه‌جایی براشون ساده‌تر هست. و هر زمان که خواستین می‌تونین اون‌ها رو جای دیگه‌ای قرار بدین. مثلا برای تغییر دکوراسیون یا این که نیاز دارین که از آینه در فضای دیگه‌ای استفاده کنین، در این صورت می‌تونین آینه رو منتقل کنین.

گالری آینه قدی نوری
آینه قدی آرایشگاهی

آینه‌های موجود در گالری آینه قدی نوری بیشترین کاربردشون کجاست

یکسری از فضاها هستن که آینه قدی نوردار می‌تونه برای اون‌ها مناسب‌ترین انتخاب باشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه از مهم‌ترین ابزار در اون محسوب میشه. به‌طور کلی در فضای آرایشگاهی خدمات زیبایی به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی ارائه میشن. و برای این که شما هم بتونین خیلی حرفه‌ای کارتون رو به‌عنوان آرایشگر انجام بدین، نیاز دارین که دید باز و واضحی رو داشته باشین. با استفاده از آینه نوری می‌تونین دید کاملی روی مشتری خودتون داشته باشین. چون از اونجایی که مشتری شما روبه‌روی آینه قرار می‌گیره تا خدمات مورد نظر خودش رو دریافت کنه، نور می‌تونه متمرکز روی مشتری باشه و در این صورت دقت و تمرکز شما هم خیلی بالا میره.

گالری آینه قدی نوری
آینه سالن زیبایی

آینه قدی نوری از مهم‌ترین استفاده‌های دیگه‌ اون در مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس هستش. در هر مزون یا فروشگاهی هم نیاز به آینه‌ای وجود داره که بتونه به مشتری‌ها دید کاملی از خودشون رو بعد از پرو لباس بده. درواقع مشتری‌ها بعد از این که لباس مورد نظرشون رو پرو می‌کنن، ترجیح میدن که در نور کافی خودشون رو تماشا کنن. به همین دلیل گالری آینه قدی نوری، گزینه‌های زیادی برای مزون شما داره که بتونین با استفاده از اون‌ها خدمات بهتری رو به مشتری‌ها ارائه بدین. و جدا از این موضوع این آینه‌ها با زیبایی خاص خودشون می‌تونن فضای شما رو خیلی شیک و مدرن نشون بدن.

گالری آینه قدی نوری
آینه مزون نوری

همچنین این آینه‌های موجود در گالری آینه قدی نوری برای هر خونه‌ای هم می‌تونه انتخاب خوبی باشه. شما برای استفاده‌های مختلف مثل آماده شدن و رفتن به سرکار، مهمونی یا… نیاز دارین که بتونین خودتون در یک آینه قدی تماشا کنین و چی بهتر از آینه قدی نوری که بهترین دید رو برای شما به‌خاطر طراحی نوری که داره، فراهم می‌کنه. علاوه بر این شما با آینه نوری که آینه جدید و مدرنی محسوب میشه، می‌تونین فضای زیباتر و خاص‌تری رو هم برای خونه‌تون ایجاد کنین.

گالری آینه قدی نوری
آینه خاص نوری

آینه مورد نظر خودتون رو چرا از گالری آینه قدی نوری تهیه کنین

گالری آینه قدی نوری ما انواع آینه‌های مدرن نوری رو با بهترین کیفیت و قیمت داره. تمام آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه خودمون تولید میشن. شما هر آینه‌ای که بخواین رو براتون در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در این مجموعه وجود داره، امکان تولید آینه‌های بسیار خاص و اختصاصی هم فراهم هستش. اگر آینه‌ مورد پسند شما هم نبود، می‌تونین آینه رو با وجود ضمانت مرجوعی مرجوعش کنین.

گالری آینه قدی نوری
آینه نوری برای سالن

اما ما یکسری شرایط ویژه رو برای شما در نظر گرفتیم که مطمئن باشین که بهترین جا رو برای خرید آینه مورد نظرتون انتخاب کردین. ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله امکانی هستش که روی تمام آینه‌ها وجود داره و اگر اتفاقی برای آینه‌ها به وجود بیاد، ما براتون مشکل رو برطرف می‌کنیم. به‌عنوان مثال اگر روشنایی آینه دچار اشکال باشه، حتی اگر نیاز باشه چراغ اون رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته باید بگیم که کیفیت آینه‌ها خیلی بالاست و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن و اینطور نیست که به‌سادگی خراب بشن. اما به هر حال ما این ضمانت رو داریم تا خیال شما کاملا راحت باشه.

می‌تونین برای ارتباط با ما با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 از هر جایی که در کشور باشین، تماس بگیرین. اگر نیاز به شماوره و یا راهنمایی هم داشتین، همکاران ما با وجود تجربه بالایی که دارن می‌تونن شما رو راهنمایی کنن و پیشنهادات خوبی داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ