آینه نوری برای گریم

نصب آینه قدی نوری

آینه قدی نوری از جدیدترین آینه‌هایی هست که امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته. این آینه انواع بسیار مختلفی داره و می‌تونه به‌شکل‌ها و ابعاد مختلفی مورد استفاده قرار بگیره. آینه نوری قدی از کاربردی‌ترین آینه‌ها محسوب میشه. در این متن هم به نصب آینه قدی نوری می‌پردازیم تا بتونین آشنایی کاملی با این آینه‌ها داشته باشین. این آینه به‌دلیل مزیت‌ها و ویژگی‌های بسیار مثبتی که داره، در خیلی از کاربردها وفضاها به کار میره. با وجود و استفاده از این آینه‌ها به شما قول میدیم که دیگه اصلا سمت آینه‌های معمولی و قدیمی نمیرین.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی نوری

معرفی و نصب آینه قدی نوری

آینه قدی نوردار یک آینه مدرن با قابلیت نورپردازی هستش. در این آینه از چراغی به نام LED استفاده میشه. چراغ‌ LED تنوع زیادی داره، اما چراغی که برای آینه نوری به کار میره، یک‌تکه هستش و ضخامت کمی هم داره. از این چراغ در پشت آینه استفاده میشه و درواقع پشت آینه کار گذاشته میشه. این نوع به کار بردن چراغ در پشت آینه، موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه نور ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد بشه.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی آرایشگاه

نصب آینه قدی نوری هم به هر صورتی که انجام بشه، نور اون خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. بنابراین وقتی هم که شما جلوی این آینه قرار بگیرین، نور کمک‌کننده هست تا بتونین خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. به این دلیل که نور آینه طراحیش به صورتی انجام شده که بتونه این دید بهتر رو برای شما ایجاد کنه. قدی بودن آینه هم به شما دید کاملی از خودتون رو میده. درواقع آینه قدی تنها آینه‌ای هست که می‌تونه دید قدی از خودتون رو برای شما ایجاد کنه.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی خاص

آینه نوری با توجه به این که نور خودش رو به‌صورت مخفی و ملایم منتشر می‌کنه به آینه بک‌لایت هم مشهور هستش. چون چراغ پشت آینه قرار می‌گیره و نوری دور تا دور آینه ایجاد میشه. این نور ایجاد شده آینه رو خیلی کاربردی‌تر و خاص‌تر می‌کنه و باعث شدهن تا این آینه‌ها جای آینه‌های قدیمی و ساده رو بگیرن. چون اون‌ها هیچ‌وقت نمی‌تونن کارکردی که آینه‌ نوردار داره رو داشته باشن و به این خوبی عمل کنن.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی مدرن

نصب آینه قدی نوری در چه فضاهایی می‌تونه انجام بشه

در هر خونه‌ای نیاز به نصب آینه قدی نوری وجود داره. شما با این آینه می‌تونین قبل از بیرون رفتن یا برای آماده شدن مراسمی، خودتون رو کامل ببینین. بنابراین همچین آینه‌ای وجودش می‌تونه برای هر خونه‌ای لازم باشه. علاوه بر کارکرد فوق‌العاده این آینه، از نظر زیبایی هم خیلی خاص و جذابه. وقتی در خونه‌تون از این آینه استفاده کنین با توجه به اهمیتی که آینه در دکوراسیون داخلی داره، موجب میشه تا فضای شما خیلی شیک‌تر هم به نظر برسه. همچنین آینه به خاطر این که در اون انعکاس و بازتاب رخ میده، موجب میشه تا فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون داده بشه. آینه نوری هم با انتشار نور، دلبازی فضای خونه شما رو خیلی بیشتر می‌کنه.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی بک‌لایت

اما نصب آینه قدی نوری برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی هم از مهمات هستش. چون در این فضا اساسا خدمات زیبایی به مشتری‌ها ارائه میشه، بنابراین باید از آینه‌ای استفاده بشه که این آینه بتونه کمک کنه تا شما بتونین به بهترین نحو خدماتتون رو به مشتری‌ها عرضه کنین. قطعا انواع آینه نوری مدرن یک آینه ایده‌آل برای هر سالن آرایشی محسوب میشه. به این خاطر که وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره، نور آینه مستقیما می‌تونه روی مشتری تابیده بشه. و از این طریق شما می‌تونین با دید بهتر و بازتری که براتون ایجاد شده، خیلی حرفه‌ای‌تر عمل کنین.

نصب آینه قدی نوری
آینه سالن زیبایی

اما نصب آینه قدی نوری در هر مزونی هم خیلی توصیه میشه. چون آینه نوری قدی همونطور که توضیح داده شد، دید کاملی رو برای شما ایجاد می‌کنه. و برای مزون هم که هر کسی دوست داره بعد از پرو لباس مورد نظر خودش بتونه خودش رو کامل در آینه تماشا کنه، آینه نوردار قدی خیلی گزینه مناسبی محسوب میشه. وقتی که مشتری شما دید خوبی روی خودش داشته باشه، قطعا می‌تونه انتخاب بهتر و راحت‌تری رو هم تجربه کنه. آینه نوردار جلوه مزون شما رو هم خیلی بهتر نشون میده.

نصب آینه قدی نوری
آینه نوری برای مزون

نصب آینه قدی نوری در باشگاه‌ها هم انجام میشه. آینه نوردار فضای باشگاه رو خیلی مدرن جلوه میده و با استفاده از اون، فضای باشگاه حرفه‌ای هم دیده میشه. اگر خودتون هم نگاهی به سالن‌های ورزشی امروزی و مدرن بندازین، متوجه میشین که وسیله‌های موجود در باشگاه‌ها هم مدرن هستن. درواقع این وسیله‌ها هستن که موجب مدرن شدن یک فضایی میشن.

نصب آینه قدی نوری چه مزیت‌هایی رو به دنبال خودش داره

عملکرد آینه نوری به‌حدی عالی هستش که برای هر فضا و کاربردی ایده‌آل محسوب میشه. اصولا از آینه برای دیدن خود استفاده میشه. که در این صورت آینه نوردار با نور بسیار خوب خودش، موجب تمایز از آینه‌های دیگه میشه. به‌خصوص برای کاربردهایی مثل آرایش و گریم که نیاز به نور کافی و همینطور نیاز به نوری داره که از جای درست و مناسبی منتشر بشه. با این وجود نصب آینه قدی نوری برای هر فضایی توصیه میشه.

نصب آینه قدی نوری
آینه قدی دور فلزی

اما در کنار کاربردی که آینه داره، زیبایی و ظاهر اون هم حائز اهمیت هستش. چون آینه‌ها تاثیر خیلی زیادی رو در طراحی داخلی و دکوراسیون دارن. اساسا هم در آدم‌ها تمایل به زیبایی وجود داره. و هر کسی دوست داره که محل زندگی و کارش و یا جایی که به اون برای گرفتن خدمات مراجعه می‌کنه، زیبا و مدرن باشه. به همین علت با وجود اهمیت بالای آینه، نصب آینه قدی نوری بهترین انتخاب می‌تونه برای هر جایی باشه.

نصب آینه قدی نوری
آینه نوری

همچنین این آینه‌ها از چنان تنوع بالایی برخوردار هستن که شما هر سبک فضا و دکوراسیونی که داشته باشین، می‌تونین آینه‌ای درخور و مناسب اون فضا رو انتخاب کنین. تا با استفاده از این آینه فضای زیبا و آرامش‌بخشی رو برای خودتون و دیگران ایجاد کنین.

اما چرا برای خرید و نصب آینه قدی نوری، کارگاه تولیدی آینه رو انتخاب کنین

کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که مدنظر شما باشه رو تولید می‌کنه. از انواع و حتی نصب آینه قدی نوری، امکان تولید و ارائه خدماتش وجود داره. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از بهترین کیفیت و استاندارد هم برخوردار هستن. چون حساسیت خیلی بالایی در انتخاب مواد اولیه و مراحل تولید وجود داره تا بتونیم آینه‌هایی بسیار با کیفی رو تولید کنیم. همچنین برای داشتن قیمت مناسب آینه‌ها هم هیچ واسطه‌ای برای فروش نداریم. و مستقیما خودمون آینه‌ها رو علاوه بر تولید، ه فروش هم می‌رسونیم.

نصب آینه قدی نوری

اما چیزی که باعث تمایز کارگاه تولیدی آینه از بقیه رقبای خودش میشه، در نظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی همه آینه‌هاست. این ضمانت برای اطمینان کامل شما در نظر گرفته شده که بدونین اگر هر اتفاقی هم برای آینه افتاد، فقط به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رسیدگی انجام بشه و مشکل به وجود اومده مرتفع بشه.

برای ارتباط با ما و همینطور سفارش آینه مورد نظر خودتون هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352  تماس بگیرین. برای مشاوره و یا هر راهنمایی هم که نیاز داشتین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین و از مشاورین ما که تجربه بالایی در زمینه کاری خودشون دارن، استفاده کنین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ