قیمت آینه سالنی

قیمت آینه سالنی

آینه در سالن و آرایشگاه یک وسیله خیلی مهم و حیاتی محسوب میشه. به طوری که با وجود آینه میشه اسم یک جایی رو سالن آرایش گذاشت. آینه سالنی انواع بسیار مختلفی داره که برای هر دکوراسیونی هم میشه آینه مناسب رو انتخاب کرد. قیمت آینه سالنی با وجود تنوع بالا، انواع مختلفی هم داره. که شما بر اساس بودجه و سلیقه شخصی‌تون می‌تونین آینه دلخواه خودتون رو داشته باشین. آینه‌ها امروزه برعکس گذشته که هیچ تنوعی نداشتن، از تنوع خیلی بالایی برخوردار هستن که گزینه‌های انتخابی رو برای شما بیشتر می‌کنن.

قیمت آینه سالنی
آینه سالنی

انواع آینه سالن و نیز قیمت آینه سالنی

همینطور که آینه سالنی انواع بسیار مختلفی داره، قیمت آینه سالنی هم بسیار متفاوته. و این موضوع باعثث میشه تا انتخاب هم راحت‌تر انجام بشه. در قسمت پایین آینه‌های مختلفی رو همراه ویژگی‌هاشون برای شما توضیح میدیم تا بتونین با اون‌ها آشنایی پیدا کنین.

آینه ساده

آینه‌های ساده همون آینه‌های شفافی هستن که همیشه هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. قیمت آینه سالنی از این نوع بسیار هم مناسبه. درواقع میشه گفت که مناسب‌ترین قیمت رو این آینه‌ها دارن. در عین سادگی که این آینه‌ها دارا هستن، از زیبایی خیلی خاصی هم بهره‌مند هستن. آینه‌های ساده برای هر فضایی می‌تونن مناسب باشن. سالن شما هر چیدمان و دکوراسیونی که داشته باشه، این آینه خودش رو با اون فضا منطبق می‌کنه. خود آینه ساده هم تنوع زیادی رو داراست و می‌تونه به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی به کار بره.

قیمت آینه سالنی
آینه ساده سالنی

آینه نوردار

یکی دیگه از انواع آینه‌های سالن زیبایی میشه به آینه نوردار اشاره کرد. قیمت آینه سالنی نوردار از آینه ساده بالاتره. اما یکسری مزیت‌هایی رو ایجاد می‌کنه که اصلا قابل مقایسه با آینه ساده نیستش. طراحی آینه نوردار به صورتی هست که از چراغی به نام LED پشت آینه استفاده میشه. چراغ مورد استفاده برای این آینه، چراغی یک‌تکه و با ضخامت کم هست که موجب میشه تا بتونه پشت آینه راحت قرار داده بشه.

قیمت آینه سالنی
آینه نوردار

قرارگیری این چراغ پشت آینه موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد بشه. این نور خیلی یکدست و به بهترین شکل می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. وقتی هم که شما جلوی این اینه قرار بگیرین، نور ایجاد شده کمک می‌کنه تا بتونین تصویر واضح‌تری رو از خودتون در آینه داشته باشین. بنابراین وقتی در سالن از این آینه استفاده کنین و مشتری جلوی آینه قرار بگیره، شما دید بهتری براتون ایجاد میشه. نور خیلی درست و دقیق برای این آینه‌ها طراحی شده که بتونه اثربخشی بالایی رو داشته باشه.

قیمت آینه سالنی
آینه نوری گرد

قیمت آینه سالنی نوردار با وجود قیمت بالاتر اما مزیت‌های فوق‌العاده‌‌ای رو ایجاد می‌کنه که این قیمت رو مناسب می‌کنه. آینه سالن زیبایی خیلی در ارائه خدمات تاثیر داره. بنابراین باید آینه‌ای باشه که بتونه عملکرد خوبی رو نشون بده. با این وجود آینه‌ای مثل آینه نوردار از بهترین انتخاب‌ها برای هر آرایشگاهی محسوب میشه. اما در کنار آینه باید نور خوبی هم داشته باشین تا از این طریق بتونین روی کارتون دقت و تمرکز بالایی رو داشته باشین.

قیمت آینه سالنی
آینه آرایشگاهی

آینه لامپی

آینه چراغی هم یکی دیگه از آینه‌های مدرنی محسوب میشه که مثل آینه نوردار دارای نورپردازی هست. نورپردازی آینه هم مثل آینه نوردار به وسیله چراغ LED تامین میشه. اما در این آینه یک تعدادی چراغ روی خود آینه قرار می‌گیرن. این نوع قرارگیری چراغ، روشنایی که ایجاد می‌کنه کاملا مستقیم و روشن هست. آینه لامپی هم عملکردش به صورتی هست که اون رو به آینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده در سالن تبدیل کرده. به این دلیل که نور مورد نیاز برای استفاده در سالن رو به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنه.

قیمت آینه سالنی
آینه لامپی

هر چقدر هم فضای سالن روشن باشه، اما نمی‌تونه اثرگذاری آینه‌ای مثل آینه لامپی جدید رو داشته باشه. زمانی که مشتری شما جلوی آینه بشینه، نور این آینه می‌تونه متمرکز روی مشتری شما باشه. در این حالت قطعا تمرکز بالاتری هم برای شما ایجاد میشه. علاوه بر این موارد آینه‌های مدرن از زیبایی ظاهری فوق‌العاده‌ای هم بهره‌مند هستن که می‌تونن فضای سالن رو خیلی زیباتر و شیک‌تر جلوه بدن.

قیمت آینه سالنی
آینه چراغی

دکوراسیون و زیبایی اون موضوع خیلی مهمی برای هر سالنی محسوب میشه. به این دلیل که یکی از عوامل برای جذب مشتری می‌تونه باشه. در فضاهای اینچنینی که خودش مدعی ارائه خدمات زیبایی به طور حرفه‌ای به افراد هست، این دکوراسیون خیلی اهمیت بالاتری رو پیدا می‌کنه. ویترین کار شما همین فضای سالن شماست. بنابراین باید بتونین فضایی حرفه‌ای و همینطور زیبا رو ایجاد کنین. به همی دلیل هم هست که قیمت آینه سالنی مدرن با وجود مزیت‌‌ها و مشخصاتی که داره، خیلی به‌صرفه و مناسب می‌تونه باشه. چون در قبال پرداخت کمی بیشتر بابت هزینه، شما کارکردی عالی رو در کنار زیبایی خاص از آینه خواهید داشت.

قیمت آینه سالنی
آینه مدرن

این آینه‌ها به چه صورت‌هایی می‌تونن به کار برن و چه تاثیری روی قیمت آینه سالنی دارن

آینه‌هایی که برای سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیره، انواع مختفی داره. بنابراین قیمت آینه سالنی هم از تنوع بالایی برخوردار هستش. مثلا ابعاد آینه می‌تونه به هر صورتی باشه که طبیعتا ابعاد بزرگ‌تر، قیمت بالاتری رو هم خواهند داشت. چون برای ساخت اون‌ها از مواد اولیه بیشتری استفاده شده.

قیمت آینه سالنی
آینه سالن زیبایی

همچنین آینه‌ سالن زیبایی می‌تونه به صورت دیواری، رومیزی و دوطرفه هم به کار بره. هر کدوم از این آینه‌ها مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودشون رو دارن که قطعا روی قیمت آینه سالنی هم تایرگذار هست. اما در هر کدوم از این آینه یکسری عوامل دیگه هم مثل ابعاد، شکل و… موثر هستن. به این دلیل که مثلا آینه‌ای با شکل هندسی خاص، نیاز به دقت بالاتر و تجهیزات بیشتری داره و این موضوع روی قیمت اون تاثیر خودش رو میذاره.

قیمت آینه سالنی
آینه آرایشگاه مدرن

چرا قیمت آینه سالنی در کارگاه تولیدی آینه نسبت به بقیه مناسب هست

هر آینه‌ای که بخواین در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها در همین مجموعه و توسط خودمون تولید میشه. به همین خاطر هم هست که کیفیت و استاندارد آینه‌ها طوری هست که می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. غیر از کیفیت این نکته رو هم باید بگیم که آینه‌های تولیدی ما بدون واسطه و توسط خودمون به فروش می‌رسن. و همین موضوع باعث شده تا آینه‌های تولیدی این مجموعه از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن. اما قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها مزیت‌های ما نیستن. بلکه روی هر آینه‌ای ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفته شده.

قیمت آینه سالنی
آینه سالنی

با این ضمانت شما تا یکسال خیالتون کاملا راحت هست که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، شما نباید هیچ هزینه‌ای رو پرداخت کنین. هر اتفاقی حتی سوختن لامپ هم شامل این ضمانت هستش. اما مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن متاسفانه شامل این ضمانت نیست. علاوه بر تمام این مزایا که گفته شد، ضمانت مرجوعی هم داریم. تا اگر آینه‌ای که سفارش دادین مورد دلخواهتون نبود یا اون چیزی که می‌خواستین نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین. البته ما هر سفارشی که شما بدین رو دقیقا طبق خواسته خودتون انجام میدیم و این ضمانت رو برای اطمینان خاطر بیشتر شما در نظر گرفتیم.

شماره‌ تماسی هم که می‌تونین با ما ارتباط برقرار کنین 09357015855 هست. هر سوال یا راهنمایی هم که نیاز داشته باشین،همکاران ما از طریق این شماره پاسخگوی شما هستن و می‌تونن شما رو در خریدی بهتر راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ