جدیدترین طرح‌های آینه نوری

عکس آینه مزون

آینه یک وسیله‌ای هست که در هر جایی کاربرد داره و از اون در هر فضایی استفاده میشه. این استفاده گسترده از آینه باعث شده تا آینه‌های مختلفی معرفی بشن. که برای هر جایی بشه یک آینه مشخصی رو متناسب با اون فضا و کارکردی که داره داشت. آینه مزونی یکی از این انواع مختلف آینه هست که در ایجا به اون می‌پردازیم و انواع عکس آینه مزون رو در این متن می‌بینیم. برای مزون آینه‌های امروزی و مدرنی مورد استفاده قرار می‌گیرن که در این آینه‌ها خیلی روی عملکرد و ظاهرشون کار شده تا نسبت به آینه‌های قدیمی ارتقای قابل توجهی پیدا کنن.

عکس آینه مزون
عکس آینه مزون

معرفی انواع و عکس آینه مزون

آینه نوری

آینه نوری از جدیدترین آینه‌هایی هست که برای کاربردهای مختلفی ازجمله در مزون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. در آینه نوری از چراغی به اسم LED استفاده میشه. که این چراغ وظیفه نورپردازی آینه رو به عهده داره. نحوه کاربرد چراغ به این صورته که از چراغی به شکل نواری و یک‌تکه، پشت آینه استفاده میشه. چراغ که پشت آینه کار گذاشته میشه، نور مخفی و ملایمی رو دور تا دور آینه طبق عکس آینه مزون در زیر ایجاد می‌کنه. و باعث میشه تا دیدن در آینه خیلی واضح‌تر باشه.

عکس آینه مزون
آینه نوری مزون

دید واضح در آینه به دلیل استفاده درست از چراغ LED ایجاد میشه. درست به این منظور که چراغ طوری کار گذاشته میشه که بتونه بیشترین بازدهی رو برای نور داشته باشه. همینطور این نور به‌طور یکدست منتشر میشه و هیچ سایه اضافی رو هم نخواهد داشت. این نور باعث شده تا عملکرد آینه‌های امروزی خیلی ارتقا پیدا کنه. تا وقتی جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه تماشا کنین.

عکس آینه مزون
آینه نوری مدرن

با این توضیحات آینه برای مزون از نوع نوری می‌تونه یک انتخاب عالی برای استفاده در مزون باشه. چون وقتی دید بهتری رو به مشتری بده، می‌تونه انتخاب بهتر و راحت‌تری رو هم براش ایجاد کنه. و این آینه باعث میشه که حس خوب و رضایت‌بخشی رو احساس کنه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم یکی دیگه از آینه‌های مدرن و امروزی هستش که در این نوع از آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما این چراغ شکلی شبیه به چراغ‌های معمولی داره با مزایای چراغ LED. چراغ در اینجا برعکس آینه نوری که پشت آینه قرار داده میشد، روی آینه قرار می‌گیره. با توجه عکس آینه مزون از آینه چراغ‌دار نشون میده که چراغ‌ها با یک فاصله‌ای از هم روی آینه قرار می‌گیرن. این حفظ فاصله استاندارد به این دلیلی هست که روشنایی آینه به‌بهترین حالت ممکن انجام بشه.

عکس آینه مزون
آینه چراغ‌دار قدی برای مزون

بنابراین به دلیل نوع کاربرد چراغ در آینه چراغ‌دار، این آینه روشنایی مستقیمی رو ایجاد می‌کنه. که وقتی جلوی اون قرار بگیرین می‌تونین کاملا روشن در آینه دیده بشین. آینه‌های امروزی که اغلب دارای سیستم روشنایی هستن، به دید بهتر و واضح‌تر در آینه خیلی کمک می‌کنن. و اصلا برای این طراحی شدن که بتونن این دید باز رو برای شما ایجاد کنن. به همین دلیل هم هست که در جاهایی مثل همین مزون و یا آرایشگاه حتما از این نوع از آینه‌ها استفاده میشه که اون رو می‌تونیم خودمون از عکس آینه مزون هم که وجود داره ببینیم. و آینه‌های قدیمی تقریبا در این فضاها منسوخ شدن.

عکس آینه مزون
آینه مدرن مزونی

همونطور که از عکس آینه مزون مدرن هم مشخصه، چه تاثیر مثبتی روی چیدمان داخلی دارن:

آینه نوری و آینه چراغ‌دار که از جدیدترین آینه‌ها هستن و مدت زمان زیادی هم نیست که معرفی شدن، به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌شون و همینطور ظاهر زیبا و مدرنی که دارن خیلی مورد توجه قرار گرفتن. کارکرد این آینه‌ها در قسمت بالاتر اشاره شد که چقدر می‌تونن مفید باشن. اما در مورد ظاهرشون هم باید بگیم که زیبایی آینه‌ کم اهمیت‌تر از عملکرد اون‌ها نیست. و در طراحی آینه‌های مزونی مدرن به این موضوع خیلی توجه شده. که در انواع عکس آینه مزون هم کاملا واضح هستش که چقدر می‌تونن در طراحی داخلی و چیدمان یک مزون موثر واقع بشن.

عکس آینه مزون
آینه نوردار

این آینه‌ها با ظاهر جذاب خودشون وقتی در فضای مزون قرار می‌گیرن، تغییرات زیادی رو در اون ایجاد می‌کنن. درواقع آینه می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه و تمام فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده. همچنین آینه وقتی زیبا باشه، جلوه خیلی خاصی رو هم به لباس‌ها میده. و این چیدمان داخلی زیبا و حرفه‌ای می‌تونه به جذب مشتری بیشتری هم منجر بشه. به این دلیل که در دنیای امروزی مشتری‌ها قبل از گرفتن خدمات از جایی و رفتن به اون، یکسری موارد مثل همین طراحی داخلی توجهشون رو جلب می‌کنه. درواقع شما با ایجاد یک فضای مدرن و شیک می‌تونین محرکی برای اومدن مشتری‌ها و دادن شانس برای تست مزون خودتون باشین.

عکس آینه مزون
آینه قاب‌دار لامپی

اگر در شبکه‌های مختلف هم انواع عکس آینه مزون رو مورد بررسی قرار بدین و یا نگاهی به خود مزون‌ها بندازین، می‌بینین که تمام اون‌ها از چنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. تا در کنار فضای زیبایی که ایجاد می‌کنن، باعث میشن تا خدمات بهتری هم به مشتری‌هاشون داده بشه.

قابلیت‌های دیگه که از روی عکس آینه مزون مشخص نیست، چه مواردی هستن

. نوری که توسط آینه منتشر میشه، قابلیت کم و زیاد شدن و تغییر رنگ داره. تا اگر زمانی نیاز به نور بیشتر و یا کمتری داشتین، بتونین ازطریق این آینه میزان نور موردنیاز خودتون رو داشته باشین. همچنین می‌تونین از ابتدا چندین رنگ رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین تا خیلی راحت بتونین هر زمان رنگ نور رو تغییر بدین.

عکس آینه نوری
آینه مزونی

. امکان اتصال آینه به اینترنت و یا بلوتوث هم وجود داره. در این صورت آینه می‌تونه پخش موسیقی یا ویدئو داشته باشه. یک قابلیت جذاب که باعث شده تا آینه خیلی منحصربه‌فردتر باشه.

. روی صفحه آینه مزون امکان حکاکی وجود داره. برای حکاکی هر طرح و نوشته‌ای رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه انجام بشه. آینه اگر نورپردازی هم داشته باشه، جلوه این حکاکی رو خیلی بیشتر هم می‌کنه.

. در برخی عکس آینه مزون هم که مشخصه، زمان یا دما و یا تاریخ می‌تونه روی صفحه آینه نمایش داده بشه. تا فقط با نگاه کردن به آینه بتونین از این موارد مطلع بشین.

تمام این موارد انتخابی هستن و به انتخاب شما روی آینه نصب خواهند شد. تا هر موردی که دلخواهتون بود و یا اگر فکر می‌کردین که موردنیازتون هست رو روی آینه داشته باشین.

عکس آینه مزون
اینه جدید برای مزون

امکان سفارش انواع عکس آینه مزون از کارگاه تولیدی آینه وجود داره، اما چرا به این کارگاه سفارش بدیم

هر آینه‌ای که وجود داره، حتی آینه‌های خیلی خاص به‌صورت خصوصی امکان سفارش‌شون در کارگاه تولیدی آینه فراهم هستش. ما در این کارگاه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌هایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت رو برای مشتریان خودمون داشته باشیم.حتی شما می‌تونین از روی یک عکس آینه مزون که دوستش دارین، ثبت سفارش کنین تا آینه شما دقیقا طبق خواسته شما تولید بشه. حتی ضمانت مرجوعی هم برای آینه وجود داره تا در صورتی که آینه مورد دلخواهتون نشد، بتونین خیلی راحت برگردونین.

عکس آینه مزون
عکس آینه مزون

اما در کنار همه این‌ها، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برای آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت خیال شما کاملا باید از این نظر راحت باشه که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نیست. و فقط کافیه که از طریق شماره‌های تماس با ما تماس بگیرین تا خیلی زود مشکل رسیدگی و برطرف بشه. البته شکستگی آینه و یا ضربه خوردن و موارد اینچنینی شامل ضمات نیست.

 شماره‌های 09901717305 و 02188068352 راه‌های ارتباطی با ما هستن که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. و اگر هر سوال یا نیاز به راهنمایی هم داشتین، می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. تا همکاران ما بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ