آینه لمسی سالن آرایش

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه

آینه در آرایشگاه از ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین وسیله‌هاست. به همین دلیل هم انواع سبک‌های آینه آرایشگاه موجوده که به‌راحتی می‌تونین برای فضای خودتون آینه‌هایی مناسب انتخاب کنین. آینه‌هایی که امروزه استفاده میشن، آینه‌های مدرنی هستن که از هیچ نظر با آینه‌های قدیمی قابل مقایسه نیستن. این آینه‌ها عملکرد خیلی بهتری رو دارن که می‌تونن در بهتر شدن روند کار خیلی کمک کنن. همینطور از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردارن که فضای آرایشگاه رو خیلی شیک و مدرن نشون میدن. به همین دلیل هم هست که دیگه کسی در سالن آرایشی، آینه ساده و قدیمی رو مورد استفاده قرار نمیده.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
انواع سبک‌های آینه آرایشگاه

معرفی انواع سبک‌های آینه آرایشگاه

آینه بک لایت

آینه بک لایت یا آینه نوری یکی از انواع سبک‌های آینه آرایشگاه هست که دارای نورپردازیه. یعنی چراغ LED در پشت آینه کار گذاشته میشه و باعث ایجاد یک نور ملایم و مخفی میشه. به همین دلیل هم به اون آینه بک لایت یا آینه نوری میگن. چراغی که در پشت این آینه به کار میره، شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست. بنابراین در ظاهر آینه اصلا شکل بدی رو ایجاد نمی‌کنه. برعکس با نوری که دور تا دور آینه ایجاد میشه، جلوه خیلی زیبایی رو به اون میده.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه بک لایت گرد

نور ایجاد شده خیلی به دید بهتر کمک می‌کنه. چون این نور اطراف آینه رو خیلی خوب روشن می‌کنه. پس وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، این نور به بهتر و واضح‌تر دیدن در آینه کمک زیادی میکنه. همینطور به‌عنوان آرایشگر هم وقتی که مشتری شما مقابل آینه بک لایت می‌شینه، نور روی صورت چهره می‌افته و دقت و تسلط شما رو خیلی بیشتر می‌کنه. تا شما با دید بازتری که دارین، بتونین کارتون رو خیلی بی‌نقص‌تر انجام بدین.

همچنین انواع سبک‌های آینه آرایشگاه مثل آینه بک لایت که نورپردازی داره، جلوه خیلی خاصی هم به آینه و هم فضا و دکوراسیون میده. بنابراین این آینه از هر جهتی می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. چون ظاهر و زیبایی هم مسئله خیلی مهمیه که باید به اون توجه کافی بشه. چون دکوراسیون و فضایی که دارین به‌نوعی نشون‌دهنده کیفیت کار شما هم می‌تونه باشه. چون شما که به‌عنوان آرایشگر امروزی و حرفه‌ای مشغول کار هستین، باید به ظاهر فضا و وسیله‌هاتون هم اهمیت بدین. اون هم وسیله به این مهمی مثل آینه که خیلی می‌تونه موثر باشه.

آینه چراغ دار

یکی دیگه از انواع سبک‌های آینه آرایشگاه، آینه چراغ دار می‌تونه باشه. آینه چراغ دار هم طبیعتا طبق اسمی که داره در اون از چراغ‌های LED استفاده میشه. اما در این آینه، چراغ‌ها یک‌تکه نیستن و اینطور هست که تعدادی چراغ ال ای دی دور تا دور روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. بنابراین نوع نورپردازی آینه چراغ‌ دار حالت مستقیم داره که در نوع خودش بسیار کاربردی و زیباست.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه چراغ‌ دار آرایشگاهی

در این آینه هم مثل آینه بک لایت، نورپردازی اون خیلی کاربردیه. چون برای کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نور خیلی فاکتور مهمی محسوب میشه. که این آینه‌ها نور رو خیلی خوب و درست تامین می‌کنن. درست بودن نور منظور این هست که نور از جای مناسبی منتشر میشه و جلوی خودش رو خیلی خوب روشن میکنه. بدون این که بخواد سایه‌‌ای رو ایجاد کنه. بنابراین ایده‌آل‌ترین انتخاب برای آرایشگاه، قطعا این آینه‌ها هستن که به‌قدری کاربردی‌ان که اصلا نمیشه اون‌ها رو با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه هالیوودی سالن زیبایی

قابلیت‌های انواع سبک‌های آینه آرایشگاه چیه

آینه‌های مدرن امروزی علاوه بر این که نورپردازی دارن، یک‌سری قالیت‌های کاربردی و خاص دیگه هم دارن که اون‌ها رو خیلی متمایزتر کرده. مثل:

. خود نورپردازی که انواع سبک‌های آینه‌ آرایشگاه که گفته شد دارن، اینطوریه که می‌تونین اون‌ها رو تنظیم کنین. یعنی میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. تا هر زمان در طول روز که میزان نور کمتر شد بتونین اون رو بیشتر کنین یا برعکس کمترش کنین.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه نوری سالن زیبایی

. انواع سبک‌های آینه آرایشگاه که مدرن هم هستن، قابلیت وصل شدن به بلوتوث یا اینترنت رو دارن. در این صورت شما می‌تونین از آینه موسیقی هم پخش کنین. یک موسیقی ملایم می‌تونه فضلی آرایشگاه رو هم خیلی آرامش‌بخش کنه. اما جذابیت وقتیه که این کار از آینه انجام بشه.

. حکاکی روی آینه آرایشگاه، جذابیت اون رو خیلی بیشتر میکنه. حکاکی می‌تونه اسم آرایشگاه، لوگو، نوشته یا هر طرح خاصی باشه. این کار آینه شما رو به‌قدری خاص‌تر میکنه که نمونه اون رو در جای دیگه‌ای اصلا نمی‌بینین.

. روی صفحه آینه ساعت، تاریخ یا دما می‌تونن نمایش داده بشن. شما می‌تونین هر کدوم این‌ها رو یا همه رو با هم انتخاب کنین تا روی صفحه نمایش آینه نشون داده بشن.

. این انواع سبک‌های آینه آرایشگاه که به‌روز هم هستن به چند حالت مختلف می‌تونن خاموش و روشن بشن و عملکردهای خودشون رو در معرض نمایش بذارن. که ریموتی، لمسی و حسگری هستن. ریموتی رو شما با استفاده از یک ریموت از فاصله دور آینه رو روشن می‌کنین. لمسی هم با لمس قسمتی که مشخص شده روی آینه این کار انجام میشه. اما حسگری طوری هست که شما نیاز به هیچی ندارین و فقط با تکون دادن دست‌تون مثل تلویزیون‌های هوشمند می‌تونین اون رو روشن کنین.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه لامپی قاب‌دار

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه رو چجوری میشه به کار برد

. یکی از رایج‌ترین حالت‌هایی که انواع سبک‌های آینه آرایشگاه رو به کار میبرن، نصب آینه روی دیواره. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره و همینطور باعث میشه تا دیگه فضای خاصی اشغال نشه. و شما بتونین از محیطی که مونده نهایت استفاده رو برای موارد دیگه ببرین. همچنین در این حالت آینه در جای ثابتی قرار می‌گیره و دیگه نگرانی بابت شکستن اون وجود نداره.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه دیواری بک لایت

. اما حالت دیگه برای آینه آرایشگاه که خیلی هم رایجه، گذاشتن آینه روی میز به‌عنوان آینه رومیزی هست. آینه آرایش رومیزی به‌خصوص برای میکاپ و آرایش گزینه خیلی خوبی محسوب میشه. چون در این صورت شما لوازم میکاپی که نیاز دارین رو روی میز قرار میدین تا دسترسی بهشون خیلی ساده بشه.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه آرایش چراغ دار

. یکی از انواع سبک‌های آینه آرایشگاه که خیلی هم پرکاربرده و جدیده، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه از هر دو سمتش قابلیت استفاده رو داره. یعنی شما با این آینه می‌تونین در یک زمان واحد به دو نفر خدمات بدین. پس در نهایت می‌تونه باعث بشه که شما تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین. بدون این که بخواد ازدحام یا شلوغی خاصی رو ایجاد کنه.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه دوطرفه آرایشی

هر کدوم از این آینه‌ها در نوع خودشون هم می‌تونن انواع مختلفی از نظر شکل و هندسه، ابعاد و موارد دیگه‌ای داشته باشن. که باعث میشه تا برای هر فضایی با هر سبک دکوراسیون و طراحی بتونین آینه مناسب خودتون رو پیدا کنین و به زیبایی بیشتر آرایشگاه اضافه کنین.

حالا این انواع سبک‌های آینه آرایشگاه رو چرا میگیم که از ما بخرین

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه و آینه برای کاربردهای دیگه رو در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌‌کنیم. از بهترین موارد اولیه و تجهیزات در ساخت آینه‌ها استفاده می‌کنیم و همچنین از ابتدا تا انتها حتی فروش هم خودمون انجام میدیم، تا بتونیم با قیمت مناسب‌تری آینه‌ها رو به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
انواع سبک‌های آینه آرایشگاه

اما ویژگی استثنایی که ما رو از بقیه رقبا متمایز کرده، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. یعنی شما با خرید و سفارش آینه خودتون از ما می‌تونین این اطمینان رو داشته باشین که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، ما خیلی سریع پشتیبانی و رفع می‌کنیم. به‌عنوان مثال اگر روشنایی آینه دچار اختلال بشه براتون یا حل می‌کنیم و یا این که چراغ رو تعویض می‌کنیم. حتی اگر آینه‌ای که سفارش دادین رو دوست نداشتین این امکان رو براتون فراهم کردیم تا بتونین مرجوع کنین. این‌ها مواردی هستن که شما فقط در کارگاه تولیدی آینه‌ها می‌تونین ازشون بهره‌مند بشین.

برای سفارش و یا هر سوالی هم که داشته باشین می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. تا همکاران ما در این مجموعه بتونن شما رو خیلی خوب راهنمایی کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ