انواع آینه نوری سنندج

انواع آینه نوری سنندج

آینه‌های امروزی از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستن که باعث شده تا عملکرد آینه رو ارتقا بدن. آینه نوری یکی از این آینه‌هاست که چیزی فراتر از آینه‌های معمولی رو از خودش نشون میده. در این متن به انواع آینه نوری سنندج پرداخته میشه تا بتونین با این آینه آشنایی کاملی پیدا کنین. و از مزایای فوق‌العاده این آینه بتونین بهره‌مند بشین. به دلیل همین ویژگی‌ها و مزایای آینه نوری هست که باعث شده تا در خیلی از کاربردها از این آینه استفاده بشه. و آینه‌های قدیمی و معمولی خیلی جایگاه به‌خصوص در موارد مهم ندارن.

انواع آینه نوری سنندج
آینه نوری گرد

معرفی مشخصه اصلی انواع آینه نوری سنندج

انواع آینه نوری سنندج که در این متن به اون می‌پردازیم، آینه‌هایی هستن که نورپردازی مطلوبی رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنن. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، به شکلی هست که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. ضخامت این چراغ کمه و به همین دلیل وقتی پشت آینه قرار داده میشه، اصلا جلوه بدی نداره و مشخص نیست. درواقع این چراغ باعث میشه تا آینه نوری نور مخفی و ملایمی رو ایجاد کنه.

انواع آینه نوری سنندج
انواع آینه نوری

چراغ LED که برای آینه نوری استفاده میشه در عین ضخامت کم، نور قابل توجهی رو منتشر می‌کنه. نور منتشر شده کاملا یکدست و بدون این که سایه‌ای رو ایجاد کنه، خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین وقتی شما جلوی آینه قرار بایستین، در معرض این نور قرار گرفتین و می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. درواقع این نور کمک می‌کنه که تصویر روشنی از خودتون رو بتونین ببینین.

انواع آینه نوری سنندج
آینه نوردار

قابلیت‌های جانبی که انواع آینه نوری سنندج می‌تونن داشته باشن، چه مواردی هست

اما یکسری قابلیت‌هایی هستن که به‌صورت انتخابی می‌تونن روی انواع آینه نوری سنندج نصب بشن. یعنی شما هر قابلیتی که فکر می‌کنین مورد نیازتون هست یا دوست دارین روی آینه‌تون داشته باشین، انتخاب می‌کنین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

انواع آینه نوری سنندج
آینه نوردار بزرگ

. آینه نوری می‌تونه خلی هوشمند و متمایز نسبت به آینه‌های معمولی عمل کنه. به این صورت که امکان اتصال آینه به اینترنت یا بلوتوث می‌تونه فراهم بشه. در این صورت امکان پخش موسیقی یا ویدئو از آینه ایجاد میشه که این امکان آینه رو خیلی جذاب کرده.

. انواع آینه نوری سنندج می‌تونن به‌صورت ضدبخار هم باشن. این امکان با استفاده از سنسوری که پشت آینه قرار داده میشه، فراهم میشه. به این صورت که سنسور کمی صفحه آینه رو گرم می‌کنه و از تشکیل بخار آب روی آینه ممانعت می‌کنه. اینطوری شما همیشه یک آینه‌ای با صفحه شفاف و تمیز دارین که نیازی نیست دائم لکه‌های اون رو تمیز کنین. آینه هوشمند ضدبخار برای سرویس بهداشتی و حمام بهترین گزینه هستن.

. خود نور آینه می‌تونه قابلیت تنظیم داشته باشه. یعنی می‌تونین از طریق آینه نور اون رو کمتر یا بیشتر کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور متفاوتی داشتین، بتونین خیلی راحت نور دلخواه خودتون رو داشته باشین. همچنین رنگ نور آینه رو هم می‌تونین تغییر بدین. البته از قبل انتخاب می‌کنین که چه رنگ‌هایی رو دوشت دارین برای نور آینه داشته باشین.

. همچنین نحوه کارکرد آینه می‌تونه به یکی از سه حالت باشه. لمسی، ریموتی و حسگری که هر کدوم مزیت‌ها و جذابیت‌های خاص خودشون رو دارن. در حالت لمسی با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده، می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین. در ریموتی هم با یک کنترلی این کار امکان‌پذیر هست. اماآینه حسگری رو می‌تونین فقط با تکون دادن دستتون آینه رو خاموش یا روشن کنین.

انواع آینه نوری سنندج
آینه گرد سالن زیبایی

. حکاکی می‌تونه آینه رو خیلی زیباتر و خاص‌تر کنه. برای حکاکی می‌تونه هر طرح یا نوشته‌ای با فونت مورد نظر انجام بشه. حکاکی آینه رو به آینه‌ای اختصاصی و منحصربه‌فرد برای شما تبدیل می‌کنه که جای دیگه‌ای این آینه رو نخواهید دید.

مهم‌ترین موارد استفاده از انواع آینه نوری سنندج چیه

آرایشگاه

انواع آینه نوری سنندج انتخاب خیلی خوبی برای آرایشگاه‌ها هستن. آینه نوری با نوری که منتشر می‌کنه، باعث میشه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین دید بهتری روی کارتون داشته باشین. وقتی دید بازی داشته باشین، کار تمیز و بی‌نقصی رو هم می‌تونین انجام بدین. درواقع این نور که متمرکز روی مشتری شما باشه، اشراف کاملی براتون ایجاد میشه که کار خیلی حرفه‌ای‌تری انجام بدین.

انواع آینه نوری سنندج
آینه قدی آرایشگاهی

همچنین استفاده از انواع آینه نوری سنندج موجب میشه تا فضای سالن آرایشگاه خیلی مدرن و شیک هم به نظر برسه. باید در کنار کاربردی که آینه داره، به زیبایی اون هم توجه بشه. چون فضای کلی سالن از موارد خیلی مهمی هست که روی جذب مشتری هم خیلی تاثیر داره. سالن زیبایی قاعدتا با توجه به ماهیتی که داره و نوع خدماتی که ارائه میده، باید خودش از فاکتورهای زیبایی هم بهره‌مند باشه. آینه هم که از عناصر خیلی تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی آرایشگاه محسوب میشه. بنابراین ظاهر آینه آرایشگاهی مدرن هم کم اهمیت‌تر از عملکردش نیست.

انواع آینه نوری سنندج
آینه سالن آرایشی

مزون

انواع آینه نوری سنندج برای استفاده در مزون و فروشگاه لباس هم خیلی توصیه میشه. به این دلیل که با انتشار نور خودش دید بهتری رو برای مشتریان شما فراهم می‌کنه. وقتی مشتری شما دید خوبی روی خودش داشته باشه، قطعا می‌تونه انتخاب راحتی هم برای لباس مورد نظرش داشته باشه. چون هر کسی بعد از پرو لباس دوست داره که در آینه‌ای بتونه خودش رو روشن و واضح ببینه.

انواع آینه نوری سنندج
آینه مزونی

علاوه بر کاربرد خوب آینه نوری، با ظاهر مدرنی که داره فضای مزون رو خیلی خاص و به‌روز جلوه میده. اصولا در اینچنین فضاها که نیاز به جذب مشتری وجود داره، دکوراسیون خیلی مهمه. چون اولین چیزی هست که هر کسی با ورود به فضایی به اون توجه می‌کنه. به همین دلیل آینه برای مزون از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست.

خونه

انواع آینه نوری سنندج با تنوع بالایی که در خودش داره، می‌تونه برای هر خونه‌ای با هر چیدمان و دکوراسیونی هم مناسب باشه. استفاده از آینه در کل موجب میشه تا فضایی که در اون قرار گرفته، بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون داده بشه. وقتی هم که خود آینه دارای نورپردازی باشه، باعث دلبازتر نشون دادن فضای خودش میشه. همچنین برای استفاده‌های مختلفی که از آینه‌ها در هر خونه‌ای میشه، آینه نوردار کاربرد بهتری رو نسبت به آینه‌های معمول به شما ارائه میده.

انواع آینه نوری سنندج
آینه نوری مدرن

انواع آینه نوری سنندج رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع ینه نوری سنندج و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظرتون باشه در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تمام آینه‌ها از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارن. چون برای ساخت تمام این‌ آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. و برای خرید اون‌ها هم مستقیما با خودمون در ارتباط هستین تا در این صورت با حذف واسطه‌ها بتونین آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری تهیه کنین. حتی اگر آینه موردپسند شما هم واع نشد می‌تونین آینه رو مرجوع کنین. چون ضمانت مرجوعی هم داریم.

انواع آینه نوری سنندج
آینه نوری مستطیلی

علاوه بر تمام این موارد آینه‌های این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با این ضمانت اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد مثلا روشنایی آینه دچار مشکل بشه، فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در سریع‌ترین زمان مشکل به وجود اومده حل بشه. برای این موارد هم اصلا نیازی نیست کمترین هزینه‌ای بپردازین. البته آینه‌های ما از کیفیت خیلی بالایی برخوردارن و به‌سادگی دچار مشکل نمیشن. اما این موارد برای اطمینان بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته شده.

برای سفارش هر نوعی از آینه از جمله انواع آینه نوری سنندج هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همکاران ما شما رو راهنمایی می‌کنن. همچنین آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ