انواع آینه مدرن نوری

انواع آینه مدرن نوری

عمومی‌ترین استفاده‌ای که آینه داره این هست که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن. از گذشته هم این وسیله جذاب این استفاده رو داشت. اما امروزه آینه‌ علاوه بر این کارکرد عمومی، کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کرده. همین موضوع باعث اهمیت بالایی آینه‌ها شده که منجر به تنوع بالای اوناست. انواع آینه مدرن نوری از جدیدترین و بهترین آینه‌ها محسوب می‌شن که تونستن با عملکرد متفاوت خودشون، نسل جدید و خاصی رو از آینه‌ها معرفی کنن. طراحی این آینه‌ها متفاوت از آینه‌های قدیمی انجام شده تا بتونن کارکرد آینه رو ارتقا ببخشن.

انواع آینه مدرن نوری
انواع آینه مدرن نوری

ویژگی و مشخصات مشترک انواع آینه مدرن نوری

انواع آینه مدرن نوری آینه‌هایی با امکان نورپردازی فوق‌العاده هستن. یک چراغی یک‌تکه که ضخامت کمی رو هم داره برای این آینه استفاده میشه. چراغ پشت آینه قرار داده میشه و این نوع چراغ و نحوه تعبیه اون موجب میشه تا نوری که از آینه منتشر می‌شه، حالت مخفی و ملایمی رو داشته باشه. چراغ که برای آینه به کار برده می‌شه، زمانی که روشن بشه نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره. اسم‌های دیگه‌ای که این آینه‌ها دارن، آینه نور مخفی و آینه بک لایت هست.

طراحی این انواع آینه نوری به این منظور انجام شده که بتونن به شما دید بهتری رو از خودتون بدن. و این دید بهتر رو شما زمانی که جلوی آینه بایستین، متوجه خواهید شد. به این صورت که وقتی مقابل آینه قرار بگیرین، نور چراغ به کار برده شده برای آینه، به شما کمک می‌کنه تا تصویری که از شما در آینه تشکیل می‌شه کاملا روشن و واضح باشه. زمانی که شما از آینه معمولی استفاده می‌کنین، نور مورد نیاز از روشنایی محیط گرفته می‌شه.

اما در مورد انواع آینه نوری مدرن این موضوع تفاوت داره. در این آینه‌ها طراحی‌شون طوری انجام شده که بتونن با انتشار نور خوب خودشون زمانی که شما جلوی آینه باشین، کمک کنن تا شما دید بازی رو روی خودتون داشته باشین. نور آینه دقیق و متمرکز می‌تونه مقابل خودش رو روشن می‌کنه که همین موضوع عملکرد آینه رو خیلی بهبود بخشیده و باعث شده تا شما تجربه‌ای متفاوت رو از آینه‌ها داشته باشین.

انواع آینه مدرن نوری
انواع آینه مدرن نوری

انواع آینه مدرن نوری چه کاربردهایی می‌تونه داشته باشه

هر جایی که نیاز به آینه در اون باشه و یا این که دوست دارین در فضای خودتون از آینه استفاده کنین، انواع آینه مدرن نوری می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. این آینه‌ها به شما امکانات بهتری رو ارایه میده که هیچ‌وقت نمی‌تونین با آینه‌های دیگه به این موارد دسترسی داشته باشین. به همین دلیل هم برای یکسری از فضاها و کاربردها دیگه آینه‌های معمولی تقریبا منسوخ شدن و به جای اونا از جدیدترین سبک‌های آینه نوری توصیه می‌شه که استفاده بشه.

آرایشگاه و سالن زیبایی از اون دسته از فضاهایی هستن که انواع آینه نوری می‌تونه از واجبات در اونا باشه. در هر آرایشگاهی خدمات زیبایی داره به مشتری‌های خودش ارائه می‌شه. این خدمات زیبایی اغلب اونا خیلی تخصصی و حرفه‌ای هستن که نیاز به دقت بالایی هم برای انجام اونا وجود داره. در این صورت آینه‌های نوری که نور خودشون رو به درست‌ترین شکل ممکن انتشار میدن، به کمک شما میان تا دقت و تمرکز بالایی براتون ایجاد بشه. برای انجام هر چه بهتر خدمات آرایشی و زیبایی نیاز به نور کافی و همینطور نوری که از جای مناسبی منتشر بشه، هست.

مشتری شما جلوی آینه که قرار بگیره و شما بخواین خدمات موردنظر رو ارائه بدین، این آینه خیلی به شما کمک می‌کنه تا همونطور که حرفه‌ای در کارتون هستین، بتونین اون رو برای مشتری‌تون هم پیاده کنین. وقتی که شما دید خوبی نداشته باشین، قطعا نمی‌تونین کاری تمیز و حرفه‌ای رو انجام بدین. درواقع نور خوب به شما اشراف کاملی رو از کارتون میده.

فضای دیگه‌ای که انواع آینه مدرن نوری برای اونا هم خیلی توصیه می‌شه، مزون و لباس‌فروشی‌هاست. مشتری‌ها که لباسی رو پرو می‌کنن، آینه‌ نوردار به مشتری‌ها این امکان رو میده که بتونن خودشون رو خیلی بهتر در آینه تماشا کنن. وقتی مشتری دید خوب و واضحی روی خودش داشته باشه، برای انتخاب هم دچار مشکل نمی‌شه و می‌تونه خیلی راحت انتخاب کنه. این آینه‌ها به‌عنوان آینه مزونی لاکچری هم شناخته می‌شن که تاثیر مثبتی رو در مزون خواهند داشت.

انواع آینه مدرن نوری به‌عنوان آینه کودک هم خیلی گزینه ایده‌آلی هست. آینه برای بچه‌ها یک وسیله خیلی جذابی هست که دوست دارن خودشون رو در اون ببینن. به همین دلیل هم بهتره که آینه‌ای که برای بچه‌ها استفاده می‌شه، متناسب با سن و روحیه اونا باشه. آینه نوردار کودکانه گزینه خیلی مناسبی برای اتاق کودک، مهدکودک یا به طور کلی برای مراکز مخصوص به کودکان هست. این آینه‌ها توجه بیشتری از بچه‌ها رو جلب می‌کنن و می‌تونه براشون خیلی جذاب و هیجان‌انگیز باشه.

شما در خونه‌تون هم قطعا نیاز به آینه‌هایی مثل انواع آینه مدرن نوری دارین. این آینه‌ها از هر جهتی برای فضای داخلی منزل شما پیشنهاد می‌شن. شما ممکنه که به جز استفاده‌های معمول از آینه برای کارهایی مثل میکاپ، اصلاح و… استفاده کنین. در این صورت آینه نوردار به کمک شما میاد تا بتونین با دید خوبی که روی خودتون دارین، بتونین این کارها رو به بهترین نحو انجام بدین و نیازی نباشه که هزینه‌های زیادی رو برای این کارها انجام بدین.

در تمام این فضا و یا هر فضای دیگه‌ای که انواع آینه مدرن نوری مورد استفاده قرار بگیره، علاوه بر این که شما یک آینه کاربردی رو خواهید داشت، با این آینه می‌تونین فضای خودتون رو خیلی زیباتر جلوه بدین.

در طراحی و ساخت آینه‌های نوردار خیلی به ظاهر اون هم توجه شده تا بتونه به‌عنوان یک آینه شکیل و مدرن باشه. آینه نوری وقتی در فضایی قرار بگیره تمام اون فضا رو تحت تاثیر خودش قرار می‌ده و باعث میشه فضای داخلی و چیدمان به طور کلی، خیلی تغییر کنه و زیباتر باشه. شما تنها با اضافه کردن همین آینه تغییرات محسوسی رو در چیدمان داخلی خودتون ایجاد می‌کنین تا هر کسی که به این فضا بیاد رو مجذوب خودش کنه.

انواع آینه مدرن نوری
انواع آینه مدرن نوری

چرا انواع آینه نوری خودتون رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه مدرن نوری و هر آینه خاص و دلخواه خودتون رو می‌تونین به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین و مطمئن باشین که آینه دقیقا طبق خواسته خودتون تولید می‌شه. ما ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر آینه نتونست رضایت شما رو کسب کنه، بتونین خیلی راحت آینه رو مرجوع کنین. تمام آینه‌هایی که در این مجموعه تولید می‌شن، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

اما به جز همه این موارد ما روی هر آینه‌ای، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفتیم. تا بعد از خرید آینه هم خیال‌تون راحت باشه که اگر احیانا اتفاقی برای آینه افتاد، بتونین از این ضمانت بی قید و شرط استفاده کنین و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نباشه.

چون به ما اطلاع میدین و ما هم در کمترین زمان، مشکل به وجود اومده رو براتون حل می‌کنیم. حتی زمانی که لامپ آینه هم سوخت، در این صورت ما لامپ رو کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم. البته که کیفیت آینه‌های تولیدی این کارگاه خیلی بالاست و به‌سادگی اتفاقی براش نمی‌افته. اما در هر صورت این ضمانت برای اطمینان بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته شده.

شماره تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09357015855 هست. آدرس کارگاه تولید آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

انواع آینه مدرن نوری
انواع آینه مدرن نوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ