انواع آینه ایستاده نوری

انواع آینه ایستاده نوری

آینه‌هایی که امروزه وجود دارن و مورد استفاده قرار می‌گیرن، انقدری تنوع دارن که می‌تونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو برای هر فضایی که دارین، انتخاب کنین. یکی از بهترین آینه‌ها که امروزه شناخته میشه، آینه نوری هست که خود این آینه هم اتفاقا تنوع خیلی بالایی رو داره. انواع آینه ایستاده نوری یکی از انواع مختلف همین آینه‌هاست که بسیار هم کاربردیه. این آینه چنان قابلیت‌ و عملکردی رو می‌تونه به شما بده که با وجود اون شما دیگه اصلا به آینه‌های معمولی و قدیمی حتی فکر هم نمی‌کنین. آینه نوری از هر نظری بر آینه‌های معمولی ارجحیت داره و بسیار توصیه میشه.

انواع آینه ایستاده نوری
انواع آینه ایستاده نوری

انواع آینه ایستاده نوری چه مشخصه ثابتی دارن

انواع آینه ایستاده نوری که در مورد اون صحبت میشه، آینه‌هایی با امکان نورپردازی عالی هستن. نوری که این آینه‌ها از خودشون منتشر می‌کنن، به وسیله چراغ‌های LED فراهم میشن. اما شکل چراغی که برای آینه نوری استفاده میشه شبیه چراغ‌های معمولی نیست. شکلش نواری و یک‌تکه هست و با وجود ضخامت کمی که داره، پشت آینه می‌تونه قرار بگیره. وقتی چراغ پشت آینه تعبیه بشه و روشن بشه، نور اون خیلی طبیعی و ملایم و حالت مخفی داره. درواقع این نور طوری هست که دور آینه رو می‌گیره.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه گرد نوری

نور آینه خیلی خوب و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه که می‌تونه به دید بهتر کمک کنه. به این صورت که شما جلوی آینه قرار می‌گیرین و نور آینه با بازدهی خیلی خوب خودش موجب میشه تا بتونین خیلی بهتر خودتون رو در آینه ببینین. اصلا کارکرد این چراغ در پشت آینه و طراحی اون به این صورت هست که بتونه دید باز و واضحی رو ایجاد کنه. به همین دلیل این آینه برای خیلی از فضاها مورد استفاده قرار می‌گیره. چون آینه معمولی هیچ‌وقت نمی‌تونه عملکرد آینه نوری رو داشته باشه.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه قدی نور رنگی

همچنین آینه ایستاده هم خودش مزایای خاصی داره. آینه‌های ایستاده معمولی حالت قدی دارن. آینه قدی هم که آینه‌ای هست که فضای بیشتری رو در خودش نشون میده و هر کسی با این آینه می‌تونه خودش رو به‌صورت قدی ببینه. بنابراین وجود این انواع آینه ایستاده نوری برای خیلی از فضاها بهترین انتخاب ممکن محسوب میشه. خود این آینه هم خیلی تنوع داره و می‌تونه به شکل‌های متفاوتی با توجه به دکوراسیون و سلیقه خودتون انتخاب بشه.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه ایستاده نوردار

مهم‌ترین استفاده‌های انواع آینه ایستاده نوری چیه

انواع آینه ایستاده نوری با توجه به امکانات و قابلیت‌های خاص خودش برای آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی ایده‌آل هستش. به این دلیل که آینه نوری با نوری که از خودش منتشر می‌کنه، باعث میشه تا شما به‌عنوان آرایشگر دید واضحی روی مشتری‌تون داشته باشین. وقتی هم که دید بازی داشته باشین، قطعا عملکرد بهتری رو هم خواهید داشت. کارهایی که در هر آرایشگاهی انجام میشه، کارهای زیبایی هستن که نیاز به دقت و تمرکز بالایی برای انجام حرفه‌ای اون‌ها وجود داره. بنوری که برای آرایشگاه نیاز هست باید میزان کافی داشته باشه و همینطور از جای مناسبی هم منتشر بشه تا بازدهی عالی خودش رو داشته باشه.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه نوری آرایشگاهی

شما با این انواع آینه‌ ایستاده آرایشگاه می‌تونین خیلی حرفه‌ای کارتون رو انجام بدین. به این دلیل که هر چقدر هم شما حرفه‌ای و متخصص در کارتون باشین، اما اگر دید مناسبی نداشته باشین قطعا نمی‌تونین خوب عمل کنین. به‌خصوص برای کارهایی مثل میکاپ و آرایش که این نور اهمیتش چندین برابر میشه. برای همین هم اینچنین آینه‌ها طراحی شدن تا بتونن به شما در ارائه بهتر خدماتتون کمک کنن.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه قدی آرایشگاه

مورد بعدی که انواع آینه ایستاده نوری خیلی کاربرد داره، مزون و فروشگاه لباس هستش. در این فضاها هم برای این که بتونین به مشتری‌های خودتون خدمات بهتری رو ارائه بدین، باید به آینه هم در کنار بقیه موارد توجه کنین. چون با وجود آینه و تصویر خوب هست که مشتری شما تصمیم‌گیری می‌کنه. درواقع آینه باید تصویر واضحی رو از هر کسی بده و این مورد تنها با وجود نور خوب و مناسب امکان داره. علاوه بر این موضوع آینه نوری از زیبایی خیلی خاصی برخوردار هستش و با زیبایی خودش می‌تونه فضای مزون رو خیلی جذاب‌تر جلوه بده.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه نوردار مزونی

درواقع در اینچنین محیط‌ها زیبایی دکوراسیون یکی از مواردی هست که باعث میشه تا افراد بیشتری جذب محیط شما بشن. و همینطور بخوان از خدماتی که میدین و یا محصولاتی که دارین، از اون‌ها استفاده کنن یا خرید کنن. با این آینه‌ها شما قطعا فضای مدرن‌تری رو هم برای خودتون و کارکنان و هم مشتری‌ها ایجاد می‌کنین و قطعا در جذب مشتری شما تاثیر مثبتی دارن. اگر خودتون هم نگاهی به آینه‌های امروزی بندازین، می‌بینین که اغلب اون‌ها از آینه‌های جدیدی هستن. درواقع این آینه‌ها با ورودشون باعث شدن تا آینه‌های قدیمی منسوخ بشن. چون آینه‌های نوری نسل جدیدی از آینه‌ها رو معرفی کردن که بسیار منحصربه‌فرد عمل می‌کنن.

چه قابلیت‌های خاصی روی انواع آینه ایستاده نوری می‌تونه نصب بشه

انواع آینه ایستاده نوری مهم‌ترین ویژگی که دارن، نورپردازی خیلی خوبشون هست. اما آینه نوری تنها قابلیت انتشار نور نداره. بلکه یکسری قابلیت‌های اضافی هستن که می‌تونن به انتخاب شما روی آینه‌ها اجرا بشن.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه نوردار خاص

. همین نورپردازی که در مورد جدیدترین سبک‌های آینه نوری وجود داره، می‌تونه تنظیماتی هم داشته باشه. مثل این که نور آینه رو می‌تونین کمتر یا بیشتر کنین و یا این که رنگ نور آینه رو خودتون خیلی راحت تغییر بدین. این قابلیت خیلی آینه‌ها رو کاربردی‌تر هم کرده.

. آینه نوری امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث رو هم می‌تونه داشته باشه. با این وصل شدن شما می‌تونین با استفاده از آینه، از طریق اون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. امکان خیلی جذابی هست که آینه رو هوشمندتر هم کرده و به شما امکانات زیادی رو میده.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه خاص نوردار

. حکاکی روی صفحه نمایش آینه اون رو خیلی خاص‌تر هم می‌کنه. برای حکاکی هر نوشته یا طرحی می‌تونه انتخاب بشه. این حکاکی به زیبایی بیشتر آینه خیلی کمک می‌کنه و اون رو تبدیل به آینه‌ای می‌کنه که مثل اون رو نمی‌تونین هیچ جای دیگه‌ای ببینین.

انواع آینه ایستاده نوری رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه ایستاده نوری و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین تولید میشه. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید بشه، از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستش. همچنین در کنار کیفیت بالا سعی کردیم، قیمت آینه‌ها هم بسیار مناسب باشه. برای همین آینه‌ها رو خودمون به فروش می‌رسونیم که بتونیم با حذف آینه‌ها، قیمت‌گذاری مناسبی هم داشته باشیم.

انواع آینه ایستاده نوری
آینه نوری مدرن خاص

اما به‌جز این موارد روی هر آینه‌ای ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله وجود داره. این ضمانت به این صورت هست که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، شما نیازی نیست کوچکترین هزینه‌ای بپردازین. چون کافیه فقط به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان و کاملا رایگاه مشکل به وجود اومده رو برطرف کنیم. البته باید بگیم که کیفیت آینه‌های ما خیلی بالاست و دچار اشکال نمیشه. اما با این حال ما این ضمانت رو برای اطمینان خاطر شما فراهم کردیم. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه موردپسند شما نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. برای مشاوره و دریافت راهنمایی هم می‌تونین از طریق همین شماره‌ها اقدام کنین. همکاران ما سعی می‌کنن با تجربه خوب خودشون بهترین مشاوره رو به شما با توجه به بودجه و فضا و کاربردتون، به شما بدن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ