انواع آینه آرایشی قزوین

انواع آینه آرایشی قزوین

آینه‌های امروزی تنوع خیلی زیادی رو دارا هستن و برای کاربردهای مختلف، آینه‌های مخصوصی وجود داره. مثل آینه‌هایی برای آرایش که این آینه‌ها دارای فاکتورهایی هستن که اون‌ها رو برای آرایش و میکاپ مناسب کردن. در این متن به انواع آینه آرایشی قزوین می‌پردازیم که این آینه‌ها انواع مختلفی دارن و مثل گذشته نیست که تنها از یک آینه برای هر کاربردی از جمله آرایش استفاده بشه. همینطور آینه‌های قدیمی هیچ قابلیت خاصی از خودشون نداشتن و فقط یک صفحه شفاف بودن که محیط اطراف خودشون رو انعکاس میدادن. اما آینه‌های امروزی طراحی خاصی دارن و طوری طراحی شدن که بتونن روند کار رو برای شما بهتر کنن.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه آرایشی مدرن

معرفی انواع آینه آرایشی قزوین

آینه نوردار

یکی از انواع آینه‌ها که به‌عنوان آینه آرایشی قزوین هم معرفی میشه، آینه نوردار هستش. آینه نوردار آرایشی آینه‌ای هست که نور خوبی رو منتشر می‌کنه. نور آینه به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه قرار داده میشه، فراهم میشه. چراغی که برای این آینه استفاده میشه، نواری شکله و ضخامتش هم کم هست. بنابراین می‌تونه خیلی راحت پشت آینه قرار داده بشه و هیچ شکل بدی یا مشکلی رو هم برای آینه ایجاد نمی‌کنه. وقتی هم که چراغ روشن بشه، نور خیلی خوبی دور تا دور آینه رو می‌گیره که این نور می‌تونه خیلی عالی اطراف خودش رو روشن کنه.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه آرایشی نوردار

با این تفاسیر زمانی که جلوی آینه قرار بگیرین، این نور کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن بتونین چهره خودتون رو در آینه ببینین. بنابراین آینه نوردار انتخاب خیلی مناسبی برای آرایش هستش. چون برای انجام آرایش چه زمانی که بخواین خودتون برای خودتون این کار رو انجام بدین و چه زمانی که آرایشگر یا میکاپ آرتیست بخوان آرایش رو انجام بدن، قطعا نیاز به نوری دارین که این نور در جای درست و به میزان مطلوبی باشه. آینه نوردار به خوبی این نور مورد نیاز برای آرایش رو تامی می‌کنه. بنابراین از بهترین انتخاب‌ها برای آرایش قطعا آینه نوردار می‌تونه باشه.

آینه لامپ‌دار

در معرفی انواع آینه آرایشی قزوین از آینه‌های جدید دیگه میشه به آینه لامپ‌دار اشاره کرد. آینه میکاپ لامپ‌دار هم آینه‌ای هست که نورپردازی خودش رو به وسیله چراغ LED ایجاد می‌کنه. اما شکل این چراغ‌ها با آینه نوردار متفاوت هستش. این لامپ‌ها شکل لامپ‌های معمولی هستن اما مزایای لامپ LED رو دارا هستن. نحوه قرار دادن این لامپ‌ها به این صورت هست که تعدادی لامپ روی آینه و با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن. فاصله مشخص برای قرارگیری لامپ‌ها به این دلیل هست که روشنایی اون‌ها خیلی یکدست و مطلوب باشه و هیچ سایه‌ای رو ایجاد نکنه.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه لامپ‌دار

در مورد آینه لامپ‌دار هم این نکته هست که با وجود روشنایی خیلی خوبی که ایجاد می‌کنه، باعث میشه تا روند آرایش و میکاپ خیلی روند بهتری رو پیدا کنه. چون وقتی شما دید خوبی روی صورت و پوست دارین، قطعا می‌تونین خیلی حرفه‌ای‌تر آرایش رو انجام بدین. درواقع این آینه کمک می‌کنه تا دقت و تمرکز بالایی براتون ایجاد بشه. و در نهایت هم بتونین یک آرایش رضایت‌بخش و زیبایی رو انجام بدین.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه لامپی

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه آرایشی قزوین، آینه دوطرفه هستش. آینه میکاپ دوطرفه از جدیدترین آینه‌های امروزی محسوب میشه که خیلی کاربردی هست. این آینه هر دو طرف اون امکان استفاده داره. یعنی شما با یک آینه، درواقع می‌تونین دو آینه داشته باشین. آینه دوطرفه می‌تونه جای کمتری رو هم به‌عنوان این که نقش دو آینه رو داره، اشغال کنه. بنابراین برای فضاهای کوچیک یا سالن زیبایی قطعا از بهترین انتخاب‌ها می‌تونه باشه. چون استفاده از این آینه باعث میشه که بتونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه دوطرفه آرایشی

همچنین آینه دوطرفه به‌حالت آینه نوردار و لامپ‌دار هم می‌تونه باشه. تا در این صورت مزایای آینه دوطرفه خیلی بیشتر هم بشه. و شما هم از مزایایی که آینه‌های دارای نورپردازی دارن استفاده می‌کنین و هم از دوطرفه بودن آینه. آینه دوطرفه همچنین وقتی در فضایی قرار بگیره، به‌علت خاص و جدید بودنش می‌تونه توجه‌های بیشتری رو به خودش جلب کنه.

آینه آویزی

انواع آینه آرایشی قزوین از انواع دیگه اون میشه آینه آویزی رو اسم برد. آینه آویزی هم می‌تونه انواع بسیار مختلفی داشته باشه. برای آویز آینه می‌تونین از کنف، زنجیز یا… استفاده کرد. هر کدوم از این‌ها از زیبایی خاص خودشون برخوردار هستن. همچنین آینه آویزی هم می‌تونه از آینه‌های نوردار باشه. تا از این طریق بتونین از مزایای این آینه‌ها برای آرایش استفاده کنین.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه آویزی گرد

انواع آینه آرایشی قزوین که معرفی شدن چه تاثیری در دکوراسیون دارن

آینه‌هایی که به‌عنوان انواع آینه آرایشی قزوین در اینجا معرفی شدن، آینه‌های مدرنی هستن که ضمن کارکرد فوق‌العاده‌ای که دارن از زیبایی ظاهری خاصی هم برخوردار هستن. آینه در کل در دکوراسیون و طراحی داخلی عنصر خیلی مهمی محسوب میشه. بنابراین باید در کنار عملکرد آینه به ظاهر اون هم خیلی توجه بشه. با این وجود تمام این آینه‌های مدرن که امروزه خیلی هم مورد استقبال قرار گرفتن، می‌تونن تاثیر بسزایی رو در زیبایی دکوراسیون داشته باشن.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه مدرن میکاپ

این انواع آینه‌ آرایشی قزوین وقتی در فضایی مورد استتفاده قرار بگیرن، می‌تونن تمام اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودشون قرار بدن. درواقع این آینه‌ها می‌تونن به‌عنوان نقطه کانونی در فضا تلقی بشن و تمام توجه‌ها رو به خودشون جلب کنن. یعنی جدا از این که این آینه‌ها خیلی کاربردی برای آرایش و میکاپ محسوب میشن، با زیبایی خودشون فضا رو زیباتر هم می‌کنن.

قابلیت‌های اضافه‌تری که می‌تونن روی انواع آینه آرایشی قزوین نصب بشن، چه مواردی هست

. انواع آینه آرایشی قزوین می‌تونن قابلیت تنظیم نور داشته باشن. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین از طریق آینه میزان نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه بک‌لایت

. رنگ نورپردازی آینه‌های آرایشی می‌تونه رنگ‌های مختلفی داشته باشه. یعنی شما می‌تونین مثلا دو رنگ آبی و مهتابی رو برای روشنایی آینه انتخاب کنین و هر وقت که دوست داشتین این تغییر رنگ رو خیلی راحت اعمال کنین.

. روی انواع آینه آرایشی قزوین می‌تونه یک آینه کوچیکی هم قرار داده بشه. این آینه قابلیت بزرگنمایی می‌تونه داشته باشه تا با استفاده از اون بتونین هر قسمت از صورت خودتون رو که می‌خواین از نمای نزدیک‌تری ببینین.

. همچنین این آینه‌ها می‌تونن به اینترنت یا بلوتوث هم وصل بشن. با وصل شدن آینه امکان پخش موسیقی یا ویدئو رو از آینه خواهید داشت. که امکان خیلی جذابی هست که تنها آینه‌های مدرن اینچنینی این قابلیت رو دارا هستن.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه میکاپ

انواع آینه آرایشی قزوین رو چرا از کارگاه تولیدی آینه خرید کنین

انواع آینه آرایشی قزوین و هر نوع آینه‌ دیگه‌ای که بخواین در این کارگاه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. تمام آینه‌ها که در این مجموعه تولید میشن برای تولید اون‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. همچنین آینه‌ها رو خودمون مستقیما به فروش می‌رسونیم تا بتونیم با حذف واسطه‌ها آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری هم در عین کیفیت بالا به دست مشتری‌ها برسونیم.

انواع آینه آرایشی قزوین
آینه نوری میکاپ

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌های کارگاه تولیدی آینه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با این ضمانت شما این اطمینان رو خواهید داشت که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی صورت بگیره. همچنین برای پشتیبانی که انجام میدیم نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم از سمت شما وجود نداره. البته شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. با همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده تا اگر از آینه خوشتون نیومد، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس این کارگاه تولیدی آینه هستن. که می‌تونین تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو برای انواع آینه آرایشی قزوین انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره هم داشته باشین، می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ