انواع آینه‌های نوری گرد

انواع آینه‌های نوری گرد

آینه نوری از آینه‌های مدرنی محسوب میشه که در کاربردهای مختلفی می‌تونیم اون رو ببینیم. خود آینه نوری از چنان تنوع بالایی برخورداره که آینه‌ای متناسب با فضا و کاربرد خاص خودش می‌تونه انتخاب بشه. اما از کاربردی‌ترین این آینه‌ها، انواع آینه‌های نوری گرد هستش که می‌خوایم در این متن به اون بپردازیم. آینه‌های امروزی تفاوت‌هایی رو با آینه‌های قدیمی دارن. آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، هیچ تنوع و یا قابلیت خاصی رو نداشتن. اما آینه نوری عملکردی فراتر از اون آینه‌ها داره. به همین دلیل هم هست که به‌خصوص در کاربردهای مهم، این آینه‌ها استفاده میشن.

انواع آینه‌های نوری گرد
انواع آینه‌های نوری گرد

انواع آینه‌های نوری گرد چه مشخصاتی رو دارن

انواع آینه‌های نوری گرد آینه‌هایی با قابلیت نورپردازی هستن. نورپردازی خودشون رو هم به‌وسیله چراغ‌های LED تامین می‌کنن. این چراغ یک‌تکه هستش و ضخامت کمی هم داره که پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، شکل نورپردازی که برای آینه ایجاد می‌کنه، حالت مخفی رو داره. چون نور از شت آینه تابیده میشه و دور تا دور آینه رو می‌گیره. نور ایجاد شده ملایم و طبیعی هستش و برای انجام خیلی از کارها که جلوی آینه انجام می‌گیره، خیلی مناسبه.

این انواع آینه‌های نوری گرد با وجود نورپردازی خیلی خوبی که دارن باعث میشن تا دیدن در آینه بهتر انجام بشه. نور آینه خیلی خوب و یکدست اطراف آینه رو روشن می‌کنه. و وقتی شما مقابل آینه قرار بگیرین، در معرض این نورها قرار گرفتین و می‌تونین خیلی واضح‌تر در آینه نمایش داده بشین. این یک امتیاز مثبت برای آینه محسوب میشه که با وجود آینه نوری امکان‌پذیر هستش.

همچنین انواع آینه‌های نوری گرد می‌تونن گزینه‌ ایده‌آلی برای خیلی از فضاها باشن. اول به‌خاطر نوری بودنشون که کاربرد بهتری رو نسبت به آینه‌های معمولی ارائه میدن. و مورد بعدی شکل گرد این آینه‌هاست که باعث شده تا با هر دکوراسیون و چیدمانی خودش رو منطبق کنه. همونطور که در عکس آینه گرد نوری هم مشخصه، گرد بودن آینه در عین سادگی زیبایی خاصی رو به اون بخشیده.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد نوردار

انواع آینه‌های نوری گرد در چه فضاهایی بیشتر کاربرد دارن

انواع آینه‌های نوری گرد که در این متن هم در مورد اون صحبت می‌کنیم، محدودیتی برای استفاده در فضا و یا کاربردی رو ندارن. و در هر جایی که آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، خیلی راحت می‌تونن این آینه‌ها به کار برده بشن. اما در برخی از فضاها حتما لازمه که اینچنین آینه‌های مدرنی استفاده بشن تا بتونن کمک خوبی برای شما باشن. مثل:

سالن آرایشی

سالن آرایشی جایی هست که آینه معمولی دیگه در اون استفاده خاصی نداره. به این دلیل که برای انجام تمام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نیاز به نوری هست که در جای درستی قرار داده بشه و همینطور میزان مناسبی داشته باشه. با این وجود انواع آینه‌های نوری گرد که نور خودشون رو خیلی خوب و بدون هیچ سایه‌ای منتشر می‌کنن، گزینه مناسبی هستن. وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره تا شما بخواین خدمات موردنرشون رو ارائه بدین، نور آینه باعث میشه که دید بهتر و بازتری رو داشته باشین. بنابراین دقت و تمرکز بالایی رو دارین تا بتونین کار تمیزتری هم انجام بدین.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد سالن آرایشی

این مسئله که دید خوبی داشته باشین در آرایشگاه، خیلی موضوع مهمی هستش. و بدون دید و روشنایی کافی نمی‌تونین خدمات زیبایی به مشتری‌های خودتون بدین. درواقع این آینه کمک می‌کنه تا خیلی حرفه‌ای کارتون رو انجام بدین و همینطور حرفه‌ای هم به‌نظر برسین. چون زمانی که شما در کارتون متخصص و حرفه‌ای هستین باید به تناسب اون وسیله‌هایی هم که برای کارتون استفاده می‌کنین، حرفه‌ای باشن.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه آرایشگاهی

انواع آینه‌های نوری گرد می‌تونن یک آینه تمام عیار برای شما باشن. تمام سالن‌های آرایشی بروز و امروزی هم اگر نگاهی کنیم می‌بینیم که از اینچنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. تا ضمن این که در انجام کار کمکشون کننف بتونن فضای شیک و مدرنی هم برای سالن ایجاد کنن. برای فضاهای آرایشگاهی که در اون خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه، این موضوع زیبایی دکوراسیون اهمیتش دوچندان میشه. چون جایی که خودش به دیگران خدمات زیبایی میده، باید از فاکتورهای زیبایی هم برخوردار باشه. تا بتونه جذب مشتری بیشتری رو انجام بده.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد مدرن

مزون

برای انتخاب آینه مزون هم حتما بهتره که یکی از انواع آینه‌های نوری گرد مورد استفاده قرار بگیره. چون مشتری‌هایی هم که مزون میان و می‌خوان که لباس دلخواه خودشون رو انتخاب کنن، دوست دارن که در نور کافی در آینه دیده بشن. برای دید واضح آینه نوردار بین آینه‌های مختلف، از ایده‌آل‌ترین آینه‌هاست. چون با فراهم کردن نور عالی می‌تونه باعث بشه که مشتری بتونه راحت‌تر هم تصمیم بگیره. چون وقتی که دید کاملی روی خودش داشته باشه، انتخاب براش ساده‌تر انجام میشه.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد بزرگ

همچنین مزون هم مثل آرایشگاه که مشتری‌های مختلفی به اون میان، باید از فضای زیبایی برخوردار باشه. تا بتونه افراد بیشتری رو سمت خودش بکشونه. همچنین وقتی فضای مزون زیبا و بروز باشه، جلوه خیلی خاصی رو هم به لباس‌ها میده. به همین دلیل آینه برای مزون هم خیلی اهمیت داره و بهتره که اصلا از آینه‌های معمولی استفاده نشه.

سرویس بهداشتی

انواع آینه‌های نوری گرد برای سرویس‌های بهداشتی هم خیلی گزینه مناسبی هستن. سرویس بهداشتی هم از فضاهایی هست که اهمیت خاص خودش رو داره. و مثل گذشته نیست که یک فضای بی‌اهمیتی باشه. بنابراین برای زیباتر جلوه دادن اون، آینه نوری سرویس بهداشتی می‌تونه خیلی تاثیر داشته باشه. همچنین جدا از زیبایی و جذابیت خاصی که این آینه داره، می‌تونه خیلی کارآمد هم باشه. خیلی اوقات برای اصلاح صورت از آینه سرویس بهداشتی استفاده میشه. با این وجود آینه نوردار با توجه به روشنایی و دید خوبی که ایجاد می‌کنه، بهترین آینه ممکن خواهد بود.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد سرویس بهداشتی

انواع آینه‌های نوری گرد رو چطوری می‌تونین خاموش و روشن کنین

. حالت اولی که انواع آینه‌های نوری گرد می‌تونن برای خاموش و روشن کردن خودشون داشته باشن، لمسی هستش. که شما با لمس یک قسمتی رو آینه می‌تونین به امکانات آینه دسترسی داشته باشین.

. حالت بعدی که آینه نوری می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. آینه ریموتی هم به این صورته که شما با داشتن یک کنترل از راه دور می‌تونین آینه رو خاموش یا روشن کنین.
. اما حالت سوم برای انواع آینه‌های نوری گرد، حسگریه. در حالت حسگری فقط کافیه که جلوی آینه دستتون رو تکون بدین. عملکرد آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که جذابیت خاص خودش رو داره.
این سه حالت که برای نحوه کارکرد آینه نوری گرد گفته شد، می‌تونین یکی از این موارد رو برای آینه‌تون انتخاب کنین تا روی اون اجرا بشه.

انواع آینه‌های نوری گرد
آینه گرد نوردار

انواع آینه‌های نوری گرد رو چرا بهتره به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه‌های نوری گرد و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین تولید میشن. تمام آینه‌های تولیدی با ضمانت کیفیت و قیمت به مشتری‌ها عرضه میشن. در ساخت آینه‌ها چون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه، با نمونه‌های خارجی خودشون می‌تونن رقابت کنن. همینطور در مورد قیمت هم به این دلیل که هیچ واسطه‌ای وجود نداره و آینه‌ها مستقیم به دست مشتری میرسه، آینه‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردارن.

انواع آینه‌های نوری گرد
انواع آینه‌های نوری گرد

اما در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، سعی کردیم تا بتونیم خدماتی رو هم برای شما در نظر بگیریم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که روی تمام آینه‌ها وجود داره. تا با این ضمانت خیال شما راحت باشه که در صورت بروز هر مشکلی فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. تا در کمترین زمان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رسیدگی صورت بگیره. ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده تا اگر از آینه سفارشی‌تون خوشتون نیومد، بتونین خیلی راحت برگردونین. البته مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون، شامل این هزینه نمیشه.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه، 09901717305 و 02188068352 هستن. می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. اگر برای انتخاب آینه موردنظر خودتون مردد هم هستین، می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ