آینه گریم نوری

آینه گریم نوری

آینه گریم نوری ، از بروزترین سبک‌های آینه در سالن‌های آرایش و مزون‌هاس. که باعث تحول ظاهری آرایشگاه و هر محلی که در اون استفاده میشه شده.

مطمئنا دیگه کسی علاقه نداره که از آینه‌هایی در محل کارش استفاده کنه که باعث سختی کارش بشه. و با کیفیت پایینش ارز ش کار خودشو پایین بیاره. زیرا که این آینه وضوح قابل قبولی نداره و آرایش و گریم رو در مرغوبیت واقعی خودش نشون نمی‌ده.
می‌دونیم که آینه گریم نوری یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه آرایش و زیبایی هست که ، فرد مشتری می‌تونه خود رو در روشنایی این آینه با دقت بیشتری بررسی کنه و بر روی جزئیات آرایش خود بتونه تمرکز کنه. و ایرادی اگه در گریمش وجود داشت رو بتونه برطرف کنه.

اگه خودت هم باشی و نیاز به یه گریمی خاص داشته باشی تا در جلسه یا مراسمی که برات مهمه شرکت کنی ، ترجیح میدی که در سالنی خدمات بگیری که طبق بروزترین فضاها طراحی شده و ابزار حرفه‌ای برای انجام کاراش داشته باشه. و یکی ازین وسایل که تاثیر کلیدی در این امر داره آینه گریم نوری هست.

در حال حاضر، آینه گریم نوری در بسیاری از آرایشگاه‌های مدرن به صورت استاندارد در نصب شده و استفاده میشه. و متخصصان زیبایی می‌تونن با استفاده از این تکنولوژی، بهترین خدمات رو به مشتریان خود ارائه بدن . این نوع آینه، به دلیل دقت و کیفیت بسیار بالای خود، به عنوان یکی از ابزارهای اصلی و جدا نشدنی در آرایشگاه‌ها شناخته شده و تاثیر بسیار مثبتی در افزایش کیفیت خدمات آرایشگران داشته .


فهرست مطالب :

Add a header to begin generating the table of contents

آینه گریم نوری
آینه گریم نوری

تفاوت آینه گریم نوری با آینه‎‎‌های قدیمی

آینه گریم نوری در اصل قابل مقایسه با آینه‌های چند دهه پیش نیس. زیرا امکانات و آپشن‌هایی به اون اضافه شده که در هیچ آینه‌ی قدیمی وجود نداشت. علاوه بر اون کیفیت وضوح آینه گریم خیلی بیشتر از انواع قدیمی اونه.

برای توضیح بیشتر این آینه به مهم‌ترین اطلاعات راجع این آینه می‌پردازیم ، که در آینه‌های قدیمی این قابلیت وجود نداشت.

  1. آینه گریم در ظاهر خودش لامپ‌هایی داره که در دور آینه در سطحش چیده شده. این لامپ‌ها نورپردازی به صورت و چهره‌ی مشتری داره. که باعث میشه افت روشنایی در گریم نداشته باشیم.
  2. آینه گریم دارای سنسورهای حرارتی و تاچ هست. که تنها کاری که باید برای روشن و خاموش کردنش انجام بشه لمس قسمت پاور آینه‌اس. یا با بالا و پایین کردن دست این کار انجام میشه.و برای اونایی که دوست ندارن از جاشون برای کنترل تنظیمات بلند بشن می‌تونن از کنترل آینه برای این کار استفاده کنن.
  3. نور آینه گریم باید آفتابی یا مهتابی باشه. تا رنگ نور آینه رنگی باعث اختلاف در نمایش اصل ارایش و گریم نشه. واگرنه این مدل آینه‌ها در تنوع طیف رنگی بالایی هستن.
  4. قاب آینه جنس‌های مختلفی داره. که می‌تونی هر جنسی که با میز آرایشی یا دکوراسیونت هماهنگ و سازگار باشه رو برای آینه گریمت انتخاب کنی و چراغ‌های آینه رو روی قابش قرار بدی. حتی میشه که آینه‌ات قاب نداشته باشه. که در نوع خودش ظاهری جذاب و بروز داره.
آینه گریم نوری
آینه گریم نوری

کدوم مدل آینه گریم نوری برام مناسبه

آینه گریم نوری ، در کمپانی آینه‌ها انقدری تنوع داره که بتونی آینه‌ی مناسب کارت رو انتخاب کنی.آینه قدی در تمام فضاهایی که نیاز به چک سرتاسری ظاهر خودت و مشتری داری مناسبه. آینه قدی لامپ‌دار در وسعت بالاتری تولید و ساخته شده که در مزون‌ها مخصوصا ، خیلی این سبک آینه رو بکار می‌برن. اما این بدین معنی نیس که آینه قدی در ارایشگاه نصب نشه.

اکثر آینه‌های قدی که ثابت نیستن و حالت متحرک دارن ، دارای چرخ‌هایی در زیر پایه‌ی خود هستن. چون هر چه آینه در بعد بزرگ‌تری تولیدشده باشه دارای وزن و سنگینی بیشتری هست . اگه این آینه دارای پایه‌ی ثابت باشه ،حرکت دادن اون کار آسونی نخواهد بود.

آینه‌های چرخ‌دار برای افرادی که سالن‌شون استیجاری هست هم کاربردیه.چون مشکلی در حمل آینه ندارن. زیراکه آینه‌های ثابت رو وقتی بخوای جابجا کنی رد اون در دیوار باقی می‌مونه و نیاز به تعمیر و بازسازی جای آینه داره.

یک آینه‌ی مهیج دیگه آینه دوطرفه‌اس. که خیلی کار راه انداز هست و از چند جهت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها میشه.این آینه دوطرفه علاوه بر اینکه از نظر ظاهر کار خیلی خوشگله ، چون دو آینه‌ی چسبیده بهم هستن ، در فضای شما جای زیادی نمی‌گیره. و جای یک آینه اشغال شده اما تو صاحب دو آینه‌ای . که بهت امکان میده در زمانت هم صرفه‌جویی بشه. و همزمان دو گریمور در یک تایم یک آرایش حرفه‌ای انجام میدن. و لازم نیست تا صبر کنن تا نوبت فرد دیگه برسه.

صرف هزینه‌ی کمتر در تهیه این آینه هم از دیگر مزایای اونه . هزینه کمتر به این معنی هست که بهای یک آینه پرداخت میشه و دو آینه بدستت می‌رسه.

آینه گریم نوری
آینه گریم نوری

عواملی در قیمت آینه گریم نوری تاثیر داره

قیمت آینه گریم نوری به عوامل مختلفی وابسته اس، اما بعضی از اصلی‌ترین عوامل عبارتند از:

۱. جنس و کیفیت مواد اولیه: مواد اولیه باکیفیت و با قابلیت بازتولید مناسب باعث افزایش قیمت آینه گریم می‌شه.

۲. سایز آینه گریم: سایز آینه گریم نیز در تعیین قیمت اون نقش داره. هرچه سایز آینه گریم بزرگتر باشه، قیمت اون نیز بیشتر میشه.

۳. پایه و قاب دور آینه : کیفیت و جنس پایه و جنس قاب آینه نیز در تاثیر قیمت آینه گریم مؤثر هست.

۴. نوع و تعداد LEDها: نوع و تعداد LEDهای مورد استفاده در آینه گریم نیز می‌تونه قیمت اونو تحت تاثیر قرار بده.

۵. برند سازنده: برند سازنده نیز در تعیین قیمت آینه گریم مؤثر هست. برندهای مشهور و معتبر معمولاً به دلیل کیفیت بالا و اعتبار خود، قیمت بالاتری دارن.

6. وجود واسطه : وجود واسطه در پروسه‌های تولید تا فروش هم باعث تغییرات در قیمت محصول میشه.

7.قابلیت‌های فنی: قابلیت‌های فنی مانند قابلیت پخش موسیقی، کنترل با صدا، تنظیم نور و … نیز می‌تونن در تعیین قیمت آینه گریم مؤثر باشن.

آینه گریم نوری
آینه گریم نوری

حک لوگو بر روی آینه گریم نوری چه تاثیری در آرایشگاه داره

حک لوگو بر روی آینه گریم نوری می‌تونه تاثیر بسیار مثبتی در آرایشگاه داشته باشه. اولاً، حک لوگو بر روی آینه می‌تونه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مؤثر عمل کنه و مشتری جدید رو به آرایشگاه شما جذب کنه. در حالی که مشتریان قبلی نیز احتمالاً از خودشون عکس یادگاری از آرایش خود بر روی آینه می‌گیرن.و این می‌تونه یاآور برند شما روی آینه باشه.

ثانیاً، حک لوگو بر روی آینه می‌تونه باعث افزایش تجربه کاربری مشتریا بشه. با دیدن نام و لوگوی آرایشگاه در طول فرایند آرایش، مشتری‌ها احساس می‌کنن که در یک محیط حرفه‌ای و مؤثر قرار دارن. همچنین، حک لوگو بر روی آینه می‌تونه به عنوان یک نشانگر اعتماد به سالن شما برای مشتری‌ها شما عمل کنه، زیرا این نشون می‌ده که شما به خدمات خود اعتماد دارین و به حضور مشتری‌ها ارزش قائلین و خدمات حرفه‌ای دارین.در کل، حک لوگو بر روی آینه گریم نوری می‌تونه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و افزایش تجربه کاربری برای مشتری‌ها عمل کنه.

آینه گریم نوری
آینه گریم نوری

آینه گریم نوری رو از کجا بخرم که مزایای بیشتری داشته باشه ؟

کمپانی آینه‌ها از جمله تولید کننده‌های متبحر و درجه یک در زمینه‌ی تولید آینه گریم نوری هست.این شرکت از بهترین مواد برای ساختار آینه استفاده می‌کنه.و تمام آینه‌ها با کیفیتی فوق صادارتی به دست مصرف‌کننده می‌رسه.که تمام آینه‌هاش هم دارای گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هستن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ