آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن صحبت کنیم. تا بتونین بهترین‌ آینه‌ها رو تو صنعت آرایشگری بشناسین و حرفه‌ای عمل کنین.قطعا وقتی به دنبال خرید وسایل کار به طور حرفه‌ای هستین پس بهترین میکاپ آرتیست شهر خودتونم معرفی می‌شین چون بهترین‌ها همیشه به دنبال خاص‌ترین‌ کارها و با کیفیت محصول هستن.

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

پس باید بهتون بگیم که خوب جایی رو برای انتخاب آینه‌های سالن آرایشگاهی خودتون انتخاب کردین و مطمئن باشین تو این زمینه از هیچ رقیبی عقب نمی‌مونین چون شما قراره از بهترین مشاورها و بهترین طراحان آینه سفارش بدین پس خیالتون راحت باشه که بهترین‌ها رو قراره داشته باشین‌.

برای سفارش تنها کافیه با شماره‌ی 09357015855تماس بگیرین و با دادن ابعاد و طرحی که انتخاب می‌کنین بهترین‌ها رو از ما تحویل بگیرین.اگر نمی‌دونین چه مدلی برای سالن آرایشگاهی شما بهتره اصلا نگران نباشین با مشاوره‌های ما تماس بگیرین تا بهترین‌ها رو برای شما انتخاب کنن.با ثبت سفارش اینترنتی و یا تلفنی آینه‌ی مورد نظر خودتون رو نصب شده تو سالن آرایشگاهی تحویل بگیرین و دیگه استرس شکستن آینه رو در حین جابه جایی نداشته باشین.

راستی باید بهتون بگم که با گرفتن آینه از کارگاه آینه‌ها یه سال ، آینه‌ی خودتون رو ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط می‌کنین به طوری‌که اگه هر مشکلی به جز شکستگی برای محصول شما پیش اومد کافیه با ما در تماس باشین تا نیروهای پشتیبان به محل گفته شده اعزام بشن‌ و در اولین فرصت آینه‌ی شما تعویض یا تعمیر بشه .

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

اگه هنوز مصممین و فکر می‌کنین که آینه‌ی قدیمی شما برای سالن آرایشگاهی‌تون مناسبه باید بهتون بگیم که دیگه زمان قدیم نیست که یه آینه‌ی ساده برای هر محیطی کاربرد داشت .و این آینه‌ها رو می‌تونستی از هر شیشه بری تو هر محلی خریداری کرد .با توجه به پیشرفته شدن و بروز شدن امکانات طراحان برای هر مکانی آینه‌های مناسب اون محل رو طراحی و ساختن.و روانه‌ی بازار کردن.

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل بک لایت

برای مثال برای محیطی مثل مزون آینه‌ی مخصوص به خودش طراحی شد و یا حتی برای محیطی مثل سونا و یا جکوزی آینه‌های ضد بخار تعبیه شد ، برای سالن‌های پذیرایی هم آینه‌های دکوراتیو خیلی زیبایی طراحی شد، که این آینه‌ها با بازخورد خوبی همراه بود و این‌گونه شد که آینه‌های مخصوص گریم و آرایشی هم تو هر آرایشگاهی جا خوش کردن و باعث پیشرفت آرایش و گریم تو هر سالن آرایشی شدن.

اگه سالن آرایشگاهی مدرنی دارین ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما باشین تا انواع بهترین و به روز ترین آینه‌ها رو برای گریم و میکاپ بهتون معرفی کنیم .

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

انواع آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل بک لایت
  • آینه گریم مدل قاب‌دار
  • آینه گریم آرایشی مدل حکاکی شده
  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه گریم مدل آویزی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم مدل قدی یا ایستاده
  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل یک‌سره
  • آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل هوشمند
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

یکی از بهترین آینه‌های آرایشگاهی آینه‌های هالیوودیه که باعث میکاپ و گریم بهتر می‌شه و میشه گفت که این نوع از آینه یکی از بهترین آینه‌های آرایشگاه محسوب می‌شه.سیستم این آینه‌ها طوری طراحی می‌شن که به فاصله‌های معین و مشخص لامپ و چراغ‌هایی به دور این آینه تعبیه می‌شه که با روشن کردن این لامپ‌ها نور نسبتا زیادی وارد محیط می‌شه ‌‌‌.این نور عالی باعث میکاپ بدون نقص خواهد شد به طوری که اگه میکاپ دچار نقصی باشه با داشتن این آینه میکاپ کار و یا گریمور متوجه نقص میکاپ می‌شه و در صدد رفع اون برمیاد.

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت سری جدید آینه‌های مدرن ترقی می‌شن که جذابیت خاصی رو به سالن آرایشی می‌بخشن .با داشتن این نوع از آینه‌ها با ورود مشتری به سالن آرایشگاهی شما احساس بهتری نسبت به محیط و فضایی که انتخاب کرده داره و همین باعث می‌شه برای سری‌های بعد هم سالن شما رو انتخاب کنه چون اول از همه از محیط حس خوبی گرفته !

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

سیستم این آینه‌ها هم طوری تعبیه می‌شن که لامپ‌های ال ای دی از پشت آینه وصل می‌شه و با روشن کردن این لامپ‌ها نور ملایمی به اطراف آینه ساطع میشه که باعث جذابیت فوق‌العاده ای در فضا می‌شه.پیشنهاد ما برای شما اگه به دنبال آینه‌ای خاص هستین استفاده‌ از این نوع از آینه‌ها حداقل برای نیمی از سالن خودتونه.

آینه گریم مدل قاب‌دار

شما هر نوع از مدل ‌‌‌‌‌‌های آینه رو که انتخاب کنین می‌تونین بنا بر سلیقه ،بودجه و طراحی دکوراسیون منزل خودتون این آینه‌هارو قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدین .اما قبل از سفارش بهتره یکسری از نکات رو بلد باشین تا بتونین به بهترین نتیجه برسین‌.برای مثال بهتره قبل از انتخاب قاب به طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاهی خودتون نگاهی بندازین و اگه سبک سلطنتی مدنظر دارین از رنگ‌هایی که برای این سبک زیباتره استفاده کنین.و یا به طور مثال برای سبک مدرن از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده‌ی بیشتری کنین.

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن
آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن

بعد از انتخاب رنگ و طرح نوبت به جنس قاب می‌رسه .قاب‌های شما می‌تونه از جنس‌های مختلفی مثل چوب،فلز ،ام دی اف،یو پی وی سی و …باشه که بنابر شرایط اقلیمی و بودجه‌ی شما می‌تونین با مشورت گرفتن از همکاران در کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیارو انتخاب کنین.

آینه گریم مخصوص آرایشگاه‌های مدرن مدل لمسی یا حسگری

وقتی شما یه آینه‌ی نور دار مثل هالیوودی یا بک‌لایت رو برای محیط کاری خودتون مثل سالن آرایشی انتخاب می‌کنین از روش‌هایی باید بتونین این آینه رو خاموش و روشن کنین.یکی از این روش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از طریق لمس انگشتان دست امکان پذیره‌.

این روش به گونه‌ای تعبیه می‌شه که با در نظرگرفتن نقطه‌ای بر روی آینه و لمس اون نقطه از طریق گرما و حرارت دست به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور اون رو کم و زیاد کنین.هم‌چنین می‌تونین از اگه نور چند رنگ مدنظر دارین با سفارش چند رنگ نور در آینه ، نور آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

آدرس برای مراجعه حضوری

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

بهترین و با کیفیت ترین‌ها رو از ما بخواید .برای یکبار هم که شده اطمینان کنین و از کالای ایرانی خرید و حمایت کنین ما به شما تضمین می‌دیم که اگر جنس نامرغوب به شما مشتریان عزیز دادیم جنس خود رو مرجوع می‌کنیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ