انواع آینه نوردار

آینه کودک نوری دیواری

آینه امروزه انقدر تنوع پیدا کرده که برای هر کس و هر جایی آینه‌های مخصوصی وجود داره. مثل آینه کودک که خود این آینه هم از تنوع بالایی برخوردار هستش. یکی از انواع مختلف آینه کودک، آینه کودک نوری دیواری هستش. که این آینه از زیباترین و کاربردی‌ترین آینه‌هاست. شما با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین یک فضای خیلی زیبا و مدرنی رو برای بچه‌ها ایجاد کنین. تا اون‌ها هم از بودن در این فضا لذت ببرن و حس خوبی داشته باشن. در قسمت پایین در مورد ویژگی‌ها و مزایای این آینه میگیم تا با اون آشنایی کامل پیدا کنین.

آینه کودک نوری دیواری
آینه کودک نوری دیواری

شرح آینه کودک نوری دیواری

آینه کودک نوری دیواری یک آینه مدرنی هست که دارای نورپردازیه. نورپردازی این آینه هم به وسیله چراغ LED فراهم میشه. به این حالت که از یک چراغ که شکل نواری داره و ضخامت اون هم کم هست، استفاده میشه. درواقع چراغ پشت آینه تعبیه میشه و باعث میشه تا نورپردازی آینه حالت مخفی پیدا کنه. این نور مخفی دو ر تا دور آینه رو می‌گیره و با نورپردازی ملایم و طبیعی که داره، جلوه خیلی زیبایی رو به آینه میده. مشخصه‌ اصلی که این آینه داره باعث شده تا به نام آینه نوری و آینه بک لایت هم شناخته بشه.

آینه کودک نوری دیواری
آینه نوری مخصوص کودک

نورپردازی برای آینه موجب میشه تا وقتی برای دیدن خود از آینه استفاده می‌کنیم، بتونیم خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشیم. چون نور دقیقا طوری طراحی و منتشر میشه که بتونه روبه‌رو و اطراف خودش رو بدون هیچ سایه‌ای روشن کنه. بنابراین جلوی آینه که قرار بگیرین می‌تونین صورت خودتون رو خیلی شفاف و روشن در آینه ببینین. همین داشتن نور در آینه نوری، موجب شده تا برای آینه کودک هم گزینه مناسبی باشه. چون بچه‌ها وقتی به یک سنی می‌رسن، دوست دارن که دنیای بیرون رو کشف کنن. و از دیدن خودشون در آینه هم خیلی لذت می‌برن و ذوق می‌کنن.

آینه کودک نوری دیواری
آینه بک‌لایت

بنابراین وقتی آینه کودک نورپردازی هم داشته باشه، توجه اون‌ها رو بیشتر جلب می‌کنه و براشون جذابیت خیلی بیشتری داره. همچنین وقتی آینه کودک نوری دیواری باشه، به مزیت‌های اون اضافه میشه. چون با نصب آینه روی دیوار، دیگه آینه کاملا ثابت در جای خودش می‌مونه و هیچ نگرانی بابت برخورد و شکستن اون وجود نداره. درواقع ایمن‌ترین حالت برای آینه کودک میشه گفت که آینه دیواری هستش. البته که کیفیت آینه‌های امروزی مثل گذشته نیست و مقاومت بسیار بالایی رو پیدا کردن و شکنندگی گذشته رو ندارن.

آینه کودک نوری دیواری
آینه بک‌لایت کودک

قابلیت‌های دیگه آینه کودک نوری دیواری چیه

غیر از داشتن نورپردازی برای آینه کودک نوری دیواری، این آینه می‌تونه یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه. که به جذابیت هر چه بیشتر این آینه‌ها اضافه کرده. و باعث شده تا انقدر مورد توجه قرار بگیرن که در زمان کمی جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی بشن.

آینه کودک نوری دیواری
آینه مدرن کودک

. خود نورپردازی آینه رو می‌تونین تنظیم کنین و میزان نور رو بیشتر یا کمتر کنین. تا به نور مورد نیاز و دلخواه خودتون برسین.

. آینه کودک نوری دیواری رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث هم وصل کنین. در این صورت از طریق آینه می‌تونین صدا یا تصویر پخش کنین. این قابلیت خیلی جذاب و کاربردی برای بچه‌هاست. به این دلیل که می‌تونین موسیقی و یا شعرهای مناسب کودک خودتون و یا فیلم‌هایی رو براش پخش کنین. این کار باعث لذت و آرامش بچه هم می‌تونه باشه و براش خیلی جذابه.

. رنگ نورپردازی آینه قابلیت تغییر داره. یعنی شما می‌تونین چند رنگ رو برای نور آینه انتخاب کنین. و هر زمان که دوست داشتین، رنگ نور اون رو تغییر بدین تا از رنگ‌های دیگه‌ای هم بتونین استفاده کنین.

آینه کودک نوری دیواری
آینه نوری برای کودک

همه این موارد روی خود آینه نصب نیستن. و شما در صورت تمایل می‌تونین هر موردی که دوست داشتین رو درخواست بدین تا روی آینه نصب بشه.

کارکرد آینه کودک نوری دیواری به چه صورته

برای این که آینه رو روشن و خاموش کنین و بتونین از قابلیت‌های اون استفاده کنین، سه راه وجود داره. که برای نحوه کارکرد آینه هم خودتون انتخاب می‌کنین که آینه‌تون به چه صورتی عمل کنه.

. لمسی یک حالت برای آینه کودک نوری دیواری هستش. که در این حالت شما با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده می‌تونین از آینه‌تون استفاده کنین.

. ریموتی هم دومین حالت برای آینه نوری هستش. که در این مورد با استفاده از یک کنترل می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین. یعنی بدون این که بخواین بیاین نزدیک آینه و مسافتی رو طی کنین، می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

. و اما حالت آخر که آینه کودک نوری دیواری می‌تونه داشته باشه، حسگری هستش. در آینه حسگری شما فقط کافیه که دستتون رو مقابل آینه تکون بدین و اون رو خاموش یا روشن کنین. عملکرد آینه حسگری شبیه تلویزیون‌های هوشمند هستش که امروزه وجود دارن.

آینه کودک نوری دیواری رو چه جاهایی بهتره حتما مورد استفاده قرار بدین

. اتاق خواب کودک نیاز به یک آینه‌ای متناسب با سن و علایق بچه‌ها داره. بنابراین آینه کودک نوری دیواری می‌تونه بهترین انتخاب برای اون باشه. آینه یک وسیله خیلی مهمی در چیدمان داخلی هر فضایی محسوب میشه که آینه کودک هم از این قاعده مستثنی نیست. آینه باعث میشه تا اتاق کودک شما روشن‌تر و دلبازتر نشون داده بشه. شما می‌تونین هر شکل و ابعادی هم برای آینه کودک متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب کنین.

آینه کودک نوری دیواری
آینه نوری اتاق خواب

. سرویس بهداشتی هم می‌تونه مورد دیگه‌ای برای نصب آینه کودک باشه. وقتی آینه کودک نوری در این محل نصب بشه، برای بچه‌ها خیلی جذاب‌تره. و وقتی بخواین به بچه‌ها شستن درست و یا مسواک زدن رو یاد بدین، این آینه با جذابیتی که داره می‌تونه اون‌ها رو مشتاق‌تر نشون بده.

آینه کودک نوری دیواری
آینه کودک سرویس بهداشتی

. در مهد کودک‌ها هم آینه کودک نوری دیواری خیلی گزینه خوبی هستش. شما با فضایی که ایجاد می‌کنین، باعث میشین که پدر و مادرهای بیشتری دوست داشته باشن که بچه‌های خودشون رو به مهد شما بسپارن. چون برای هر پدر و مادری زیبایی فضای مهد خیلی اهمیت داره. چون دکوراسیون شما روی روحیه بچه‌ها هم خیلی موثره. درواقع شما با ایجاد یک فضای زیبا و مدرن، باعث میشین تا جذب بیشتری برای مهد شما صورت بگیره.

آینه کودک نوری دیواری
آینه نوری کودک

آینه کودک نوری دیواری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع مختلف آینه مثل آینه کودک نوری دیواری و هر نوع آینه دیگه‌ای که فکر کنین هستش. تمام آینه‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این کارگاه تولید میشه. و کیفیت و قیمت تضمین‌شده هستش. به این دلیل که ساخت آینه‌ها تماما در همین مجموعه انجام میشه و برای خرید هم مستقیم با خود ما در ارتباط هستین و هیچ واسطه‌ای وجود نداره.

آینه کودک نوری دیواری
آینه کودک نوری دیواری

اما تمایز قابل توجهی که کارگاه تولیدی آینه با مجموعه‌های دیگه داره این هست که ما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. این ضمانت خیال شما رو کامل راحت می‌کنه که در صورت بروز هر مشکلی، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ما براتون رفع می‌کنیم. ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها وجود داره. که اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو برگردونین. البته در صورت شکستن یا ضربه خوردن و موارد اینچنینی، آینه شامل ضمانت نیست.

شماره‌های تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوال و مشاوره‌ای هم نیاز داشته باشین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها با ما ارتباط بگیرین. و در آخر آدرس به شرح تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ